Omdat het bocht is?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je had toch graag antwoord op je suffe vraag of niet?
Nee ze zijn natuurlijk ook niet ZO lekker, maar best smakelijk hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die dingen zijn helemaal niet zo lekker
maarja ik kocht ze vroeger ook voor 30 cent voor 2 van merk x
Je bent praktisch deeg aan het eten. Dat is gewoon niet zo duur.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Omdat het bocht is?
Dat is geen goed antwoord, kom eens met wat info.
het deeg is altijd te zacht en de inhoud blijft altijd koudquote:Op zondag 27 februari 2011 17:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee ze zijn natuurlijk ook niet ZO lekker, maar best smakelijk hoor.
Huh? Je verwarmt het broodje toch wel in de magnetron mag ik hopen?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het deeg is altijd te zacht en de inhoud blijft altijd koud
Ziet jouw poep er uit als stukjes kip?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:31 schreef Hyman het volgende:
plaatje in de OP ziet eruit alsof ie zn reet ermee heeft afgeveegd.
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:30 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Fokking bazenvoedsel dit
haten = verlaten
Misschien.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ziet jouw poep er uit als stukjes kip?
Flikker toch eens op met die verwachte reactiesquote:Op zondag 27 februari 2011 17:18 schreef Skillstorm het volgende:
Verwachte reacties:
Pauper voedsel
Wat een troep
Dat is cool.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met die verwachte reacties
dat is niet iets nieuws ofzo hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 17:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met die verwachte reacties
Kan het wel betalen maar ik vind het geen 150 euro waard sukkel.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Zegt degene die nog geen koptelefoon kan/wil betalen.
Dus dan maar de boel oplichten en een schraal topic openen om te vragen of stelen ok is!?!?!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:24 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Kan het wel betalen maar ik vind het geen 150 euro waard sukkel.
Het is Miss Sukkel voor jou ..... loser.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:24 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Haha. ik heb de bose quiet comfort 15quote:Op maandag 28 februari 2011 21:24 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Power tip: Mensen klagen over een droge buitenkant en een koude binnenkant omdat ze niet weten dat je het zakje nog eventjes dicht moet laten na het verhitten in de magnetron zodat het broodje na kan stomen.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het deeg is altijd te zacht en de inhoud blijft altijd koud
Als je een keer een goede op je hoofd hebt gehad stel je je mening wel bij of je moet echt weinig om goed geluid geven.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:24 schreef Bushalte het volgende:
[..]
De inhoud is niet koud, zelfs als ik zonder zakje verwarm. Misschien laten mensen die broodjes 10 sec in de magnetron ofzo?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Power tip: Mensen klagen over een droge buitenkant en een koude binnenkant omdat ze niet weten dat je het zakje nog eventjes dicht moet laten na het verhitten in de magnetron zodat het broodje na kan stomen.
Wie zal het zeggen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
De inhoud is niet koud, zelfs als ik zonder zakje verwarm. Misschien laten mensen die broodjes 10 sec in de magnetron ofzo?
Nog erger het schijt dat uit je hond komt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:11 schreef classpc het volgende:
Het vlees dat erin zit is van dezelfde kwaliteit als het voer dat je aan je hond geeft.
Ik heb ze toch ook al BCC is er in getrapt.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Power tip: Mensen klagen over een droge buitenkant en een koude binnenkant omdat ze niet weten dat je het zakje nog eventjes dicht moet laten na het verhitten in de magnetron zodat het broodje na kan stomen.
[..]
Als je een keer een goede op je hoofd hebt gehad stel je je mening wel bij of je moet echt weinig om goed geluid geven.
Kan natuurlijk ook dat je nooit een koptelefoon gebruikt.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef SpecialK het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn -wel- lekker.
Vorige week nog een paar naar binnen gewerkt in de chinatown in Bangkok.
De rest van het Chinese eten daar is zum kotzen. Soep met varkensbloed.Ranzige visballentroep.
Steek dat hele stadsdeel in de fik niemand gaat dat missen.
![]()
![]()
Ik heb wel een keer een snaveltje gevonden in mijn broodje dus ik kan bevestigen dat er echte kip in zit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:50 schreef Strychnos het volgende:
Ik heb uit die supermarkt dingen uberhaupt nooit vlees kunnen ontdekken!
Meestal van die ondefinieerbare brokken separatorvlees...
Een snavel?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:04 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een snaveltje gevonden in mijn broodje dus ik kan bevestigen dat er echte kip in zit.
De Lidl heeft mij ooit geprobeerd te vermoorden met een mega grote industriele Niet dat verstopt zat in het pakje sate... they failed.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:04 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een snaveltje gevonden in mijn broodje dus ik kan bevestigen dat er echte kip in zit.
Wat is dat voor homobaksel?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef JSerry het volgende:
Recept: Broodje Bapao
[ afbeelding ]
Recept informatie
Bereidingstijd: 25 minuten
Aantal personen: 4
Ingrediënten
1 sjalotje
1 teentje knoflook
1/2 el Pataks milde curry pasta
250 gr gehakt
4 witte afbak pistolets
Bereidingswijze van het recept
Bak in hete olie 1 gesnipperd sjalotje, 1 teentje knoflook en 1/2 eetlepel Pataks milde curry pasta tot het sjalotje zacht is. Voeg 250 gram gehakt toe en bak dit bruin. Laat het gehakt afkoelen. Snij 4 afbak pistoletjes open en haal wat te veel aan brood eruit. Vul het met het gehakt. Verpak de pistoletjes tot gebruik in aluminiumfolie. Bak de broodjes verder af volgens de aanwijzing op de verpakking.
Siam Paragon?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]door dat chinatown deel waren wij ook gereden met de taxi toen we naar dat grote shopping center Siam nogiets wilde gaan, ik wilde eigenlijk uitstappen om in een van de zaken te gaan eten, maarja gezien we onderweg daarheen waren maar niet gedaan.
Leek me wel de moeite eigenlijk, veel verschillende soorten restaurants. Erg druk gedeelte in Bangkok
Ik hou niet op met ze te etenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:16 schreef IkHeetJanus het volgende:
Omdat de varkens wellicht wat kosten, maar de genitale wratten waar ze de bapao van maken die groeien er gratis op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |