Ja nu ook bij mij, maar het blijft aldoor ff wachten tot ie upload.. kreeg eerst upload foutmeldingenquote:
Oeh, helemaal overheen gekekenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:11 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik poste net deze
[ afbeelding ]
Ik ben het er niet mee eens! SERVIO eruit!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 18:12 schreef iBenny het volgende:
Laura: 'Voor hem is het verstandiger als-ie gaat' over Alex
Ojee, dat wordt zo blauw, blauw, blauw van de sang-ri-a....quote:
en spw doen..quote:Op zondag 27 februari 2011 18:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
zou laura eigenlijk hoogbegaafd zijn
Nee, hoogbegaafd is een geheim van een van de andere bewonersquote:Op zondag 27 februari 2011 18:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
Dat hoort in zo'n spel tochquote:Op zondag 27 februari 2011 18:13 schreef delfse het volgende:
Laura is achterbaks in zijn Alex gezicht poeslief doen maar achter zijn rug een mes erin steken.
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:13 schreef delfse het volgende:
Laura is achterbaks in zijn Alex gezicht poeslief doen maar achter zijn rug een mes erin steken.
Precies, wat een bitchquote:Op zondag 27 februari 2011 18:13 schreef delfse het volgende:
Alex, dan Maik en dan Servioquote:Op zondag 27 februari 2011 18:13 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens! SERVIO eruit!!!
Dat weet niemand, ze kan de test niet maken.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ik ook denk dat je dan een hele leuke groep krijgtquote:Op zondag 27 februari 2011 18:13 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens! SERVIO eruit!!!
Jaaaaaaaaquote:Op zondag 27 februari 2011 18:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alex, dan Maik en dan Servio
Alex, Maik en Servio genomineerd zou ide-aal zijn
Zou me niks verbazen als ze Guido eruit stemt. Dat zou wel lachen zijn. Is ze van haar frutratie afquote:Op zondag 27 februari 2011 18:13 schreef delfse het volgende:
Die zou fijn zijn..quote:Op zondag 27 februari 2011 18:15 schreef Lutte het volgende:
Mail mag er niet uit.Die moet eerst nog ruzie krijgen met Mo.
Joanna dacht dat er vier genomineerd gingen worden, door gelijke aantallen stemmen.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alex, dan Maik en dan Servio
Alex, Maik en Servio genomineerd zou ide-aal zijn
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:15 schreef Lutte het volgende:
Mail mag er niet uit.Die moet eerst nog ruzie krijgen met Mo.
Hope soquote:Op zondag 27 februari 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Joanna dacht dat er vier genomineerd gingen worden, door gelijke aantallen stemmen.
Ik hoop dat Karim en Gerard veilig zijn. Denk het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |