Maik heeft vannacht 3 min of fame gehadquote:Op zondag 27 februari 2011 17:59 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn ze zo moe van?
Maar het is wel gezelligquote:Op zondag 27 februari 2011 18:02 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik heb nix met BBQ he, in de rook, terwijl je het makkelijk in een pan kan gooien en het sneller klaar is. En dan blauwbekken buiten, want het duurt altijd eeuwig voor er iets gaar is. En dan diarree daarna pfft nix voor mij
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:02 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik heb nix met BBQ he, in de rook, terwijl je het makkelijk in een pan kan gooien en het sneller klaar is. En dan blauwbekken buiten, want het duurt altijd eeuwig voor er iets gaar is. En dan diarree daarna pfft nix voor mij
Jawel, een miljonair die poetst. Joh!quote:Op zondag 27 februari 2011 18:00 schreef iBenny het volgende:
Waarom krijgen we een poetsende Geeeeeeherard te zien op UPC? Dat is toch heul niet boeiend?
denk het niet, daarvoor trekt ze nog teveel naar alexquote:Op zondag 27 februari 2011 18:08 schreef delfse het volgende:
laura speelt niet dat ze verliefd is op Guido maar is het echt aan het worden.
dat denk ik ook ,ziet er iets te echt uit !quote:Op zondag 27 februari 2011 18:08 schreef delfse het volgende:
laura speelt niet dat ze verliefd is op Guido maar is het echt aan het worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |