Daar had gerard het eerder vandaag al over tegen karim hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 17:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Hahahahaha die Gerard loopt hem ook al te fucken
Niet zo gek gedacht, als je haar spierballen zietquote:Op zondag 27 februari 2011 17:46 schreef Mylene het volgende:
GI Aafke, als ik geld heb ga ik er voor drukken, aldus Gerard.
Zo iets heet montage of gedeeltelijk opgenomenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Het filmpje duurde slechts 3 minuten
Ja zo jammerquote:Op zondag 27 februari 2011 17:48 schreef Mylene het volgende:
Alex is wel warm met ex van een bekende sporter. Alleen de juiste persoon niet.
En terecht.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:50 schreef Mylene het volgende:
Gerard neemt Alex ook in de zeik waar ie bij staat.
Hiermee: http://gyazo.com/enquote:Op zondag 27 februari 2011 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
hoe kun je zo snel een cap maken en hier neerzetten . echt topwerk fokkers !!![]()
cappen, saven, uploaden, copy and pastenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
hoe kun je zo snel een cap maken en hier neerzetten . echt topwerk fokkers !!![]()
Maik heeft vannacht 3 min of fame gehadquote:Op zondag 27 februari 2011 17:59 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn ze zo moe van?
Maar het is wel gezelligquote:Op zondag 27 februari 2011 18:02 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik heb nix met BBQ he, in de rook, terwijl je het makkelijk in een pan kan gooien en het sneller klaar is. En dan blauwbekken buiten, want het duurt altijd eeuwig voor er iets gaar is. En dan diarree daarna pfft nix voor mij
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:02 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik heb nix met BBQ he, in de rook, terwijl je het makkelijk in een pan kan gooien en het sneller klaar is. En dan blauwbekken buiten, want het duurt altijd eeuwig voor er iets gaar is. En dan diarree daarna pfft nix voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |