FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Lekker belangrijk Liesquote:Op zondag 27 februari 2011 16:58 schreef Annelies-G het volgende:
Laura: "Dacht dat je met Gerard onder een doekje.......gniffel, doekje"
Hij 'heeft hem er niet in gehad' zei hij.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:01 schreef Roguee het volgende:
Maik zegt dat het mogelijk op tv er raar uitziet, wat er vannacht is gebeurd. Of juist niet is gebeurd
Vuistje neuken?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij 'heeft hem er niet in gehad' zei hij.
Gad, wat plat.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze noemde geen namenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:03 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Wie mag Laura niet? iemand dat meegekregen?
Ik ook niet, maar ze heeft het er al een paar keer over gehad dat ze Aafke niet mag.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:03 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Wie mag Laura niet? iemand dat meegekregen?
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ojaa, dat heb ik ook gehoord kloptquote:Op zondag 27 februari 2011 17:04 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze heeft het er al een paar keer over gehad dat ze Aafke niet mag.
Heb wel een idee. Ze kijkt vaak vies naar ..........kom nooit op der naam....ff koeken hoor..........Oja, Aafkequote:
De non mag de sloerie niet....quote:Op zondag 27 februari 2011 17:04 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze heeft het er al een paar keer over gehad dat ze Aafke niet mag.
Gaat me steeds meer dagen, vannacht leek ze ook een beetje boos op Aafke en beschermde Monique, tja niet goed natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 17:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb wel een idee. Ze kijkt vaak vies naar ..........kom nooit op der naam....ff koeken hoor..........Oja, Aafke
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
Maik zegt dat hij zijn geilheid ook wel even op een andere manier kwijt kan.
Karim vraagt 'hoe dan?'.
Maik: Nou, in een ouwe sok.
Karim: "Dus jij vindt Monique een ouwe sok???"
Ja hoe achterbaks die Maikquote:Op zondag 27 februari 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
Karim vraagt 'hoe dan?'.
Ze hebben liggen kroelen, maar Lau is vandaag meer in to Lexjequote:Op zondag 27 februari 2011 17:14 schreef Tinos85 het volgende:
Hebben Guido en Laura nog een beetje verliefd gedaan vandaag? Of falen ze?
Ik weet het niet, heb niet alles gevolgd maar het spat er niet vanaf zal ik maar zeggen. Nog veel te doen om het geloofwaardig te maken.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:14 schreef Tinos85 het volgende:
Hebben Guido en Laura nog een beetje verliefd gedaan vandaag? Of falen ze?
had ie een vroegtijdige lozing?? wat lullig!quote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het filmpje duurde slechts 3 minutenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
had ie een vroegtijdige lozing?? wat lullig!
Ze praat met A ja. Maar zij ging vanmiddag bij G liggen, streelde hem. Dus een beetje onzin om te zeggen dat alleen G goed bezig wasquote:Op zondag 27 februari 2011 17:16 schreef minzo het volgende:
Gido vondt ik vandaag toch best goed bezig, maar Laura is echt vandaag into Alex
Niet handig.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:16 schreef minzo het volgende:
Gido vondt ik vandaag toch best goed bezig, maar Laura is echt vandaag into Alex
Maar daarvoor waren ze al met handwerk bezig.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Het filmpje duurde slechts 3 minuten
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
Karim vraagt 'hoe dan?'.
Erg jammer.. Tijd om Alex eruit te stemmen. Dan kan de liefde tussen Guido en Laura opbloeien.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze hebben liggen kroelen, maar Lau is vandaag meer in to Lexje
eensch. Gisterenavond was alleen Guido goed bezig maar over het algemeen is het Laura die al het werk verzet.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:17 schreef Olga het volgende:
[..]
Ze praat met A ja. Maar zij ging vanmiddag bij G liggen, streelde hem. Dus een beetje onzin om te zeggen dat alleen G goed bezig was
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Erg jammer.. Tijd om Alex eruit te stemmen. Dan kan de liefde tussen Guido en Laura opbloeien.
uhuh en ze raakt G aan, A nietquote:Op zondag 27 februari 2011 17:18 schreef itsme het volgende:
[..]
eensch. Gisterenavond was alleen Guido goed bezig maar over het algemeen is het Laura die al het werk verzet.
Vrienden worden kan altijd he, of niet. Je weet toch nooit hoe het loopt.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:20 schreef Mylene het volgende:
Alex benadrukt nogmaals dat hij en Laura vriendjes moeten worden na Secret Story.
Dat antwoord van L : Misschien ben ik wel een moordenaarquote:Op zondag 27 februari 2011 17:20 schreef Mylene het volgende:
Alex benadrukt nogmaals dat hij en Laura vriendjes moeten worden na Secret Story.
en vindt het alweer tof dat ie meedoet zeker.. zoiets zei ie gisteren ook al, en eergisteren.. blahblahblah..quote:Op zondag 27 februari 2011 17:20 schreef Mylene het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en vindt het alweer tof dat ie meedoet zeker.. zoiets zei ie gisteren ook al, en eergisteren.. blahblahblah..
helemaal mee eens, de zelfingenomenheid... bahquote:Op zondag 27 februari 2011 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het maar een blaaskaakje, ik ken zijn soort.
Alex en mannelijkquote:Op zondag 27 februari 2011 17:21 schreef Mylene het volgende:
Alex: "Dan ben ik je eerste mannelijke vriend".
Echt hoor.
Als ie maar een maatje/ vriendje heeftquote:Op zondag 27 februari 2011 17:22 schreef Mylene het volgende:
Alex bloeit helemaal op nu Laura hem aandacht geeft. Hij weet niet dat ze hem gebruikt om informatie los te peuteren.
Inderdaad heeft het steeds maar over als je mijn vrienden ziet weet je t wel .... vreemde manquote:Op zondag 27 februari 2011 17:23 schreef Mylene het volgende:
Hij heeft het maar over vriendjes en vriendinnetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |