quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is goed, jij dus ook he? Eriksen aan de bal en dan een tegenstander in de buurt, als ie meer dan 2 duels wint krijg jij een krat bier van me.
Volgende wedstrijd: PSV Eindhoven tegen FC Utrecht, 20 maart 14:30quote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV krijgt Utrecht nog thuis? Da's mooi.
Klopt, hij was weer bagger vandaag.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef Morendo het volgende:
. Me trouwens behoorlijk geergerd aan El Ham.
Wanneer Utrecht uit moet spelen zijn ze de helft minder.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV krijgt Utrecht nog thuis? Da's mooi.
Ik ook. Totaal geen inzet, sprintjes van niks. Achteloos met de buitenkant spelen, verkeerd lopen... echt dramatisch die gast.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef Morendo het volgende:
Dit PSV vind ik ook niet indrukwekkend, maar het is wel duidelijk dat wij voor volgend seizoen versterkingen nodig hebben voorin. Me trouwens behoorlijk geergerd aan El Ham.
Doe ik elke wedstrijd, heb in totaal 2 bans gehad, allebei omdat ik me ergerde aan El Ham. Zegt toch wel iets over hem, of mijquote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef Morendo het volgende:
Dit PSV vind ik ook niet indrukwekkend, maar het is wel duidelijk dat wij voor volgend seizoen versterkingen nodig hebben voorin. Me trouwens behoorlijk geergerd aan El Ham.
Tegen die tijd staan ze al 4 punten voor op de nummer 2 !quote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef mash_ het volgende:
Echt de aller laatste wedstrijd van Ajax dit seizoen is tegen twente.. Dat word echt niet goed voor mijn hart.
Hij zat ook iedereen uit te schelden als ze voor hun eigen kan gingen terwijl hij zelf in de dekking stondquote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ook. Totaal geen inzet, sprintjes van niks. Achteloos met de buitenkant spelen, verkeerd lopen... echt dramatisch die gast.
ineens vind tquote:Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens vraag ik me af waarom iedereen ineens vind dat een keeper niet meer bij het team hoort. Schijnt ineens dat we nu onterecht gelijk gespeeld hebben "want Stekelenburg was zo goed"
Logica ontgaat me even.
Zo speelt hij altijd, vaak zelfs nog slechter. Dus waarom hij dan toch wordt opgesteld weet niemandquote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef AppleBite het volgende:
Waarom werd El Ham niet eerder gewisseld![]()
Hij voegde helemaal niks toe aan het team, en al helemaal niet aan de wedstrijd
Logica ontgaat je omdat je niet snapt wat ze daarmee bedoelen te zeggen. Het is namelijk iets anders als dat wat jij denkt.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens vraag ik me af waarom iedereen ineens vind dat een keeper niet meer bij het team hoort. Schijnt ineens dat we nu onterecht gelijk gespeeld hebben "want Stekelenburg was zo goed"
Logica ontgaat me even.
Dat wat Vertonghen deed (stompen, geen klap, gewoon een stomp) is natuurlijk gewoon rood en een stuk erger dan je armen om iemand heen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Toivonen zal geschorst worden ofniet? 2 wedstrijden denk ik.
Ben benieuwd wat ze gaan doen met Vertoghnen. Hij gaf wel een klap, maar het was meer een opstootje.. dus beide geel. Denk niet dat hij geschorst wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |