quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is goed, jij dus ook he? Eriksen aan de bal en dan een tegenstander in de buurt, als ie meer dan 2 duels wint krijg jij een krat bier van me.
Volgende wedstrijd: PSV Eindhoven tegen FC Utrecht, 20 maart 14:30quote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV krijgt Utrecht nog thuis? Da's mooi.
Klopt, hij was weer bagger vandaag.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef Morendo het volgende:
. Me trouwens behoorlijk geergerd aan El Ham.
Wanneer Utrecht uit moet spelen zijn ze de helft minder.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV krijgt Utrecht nog thuis? Da's mooi.
Ik ook. Totaal geen inzet, sprintjes van niks. Achteloos met de buitenkant spelen, verkeerd lopen... echt dramatisch die gast.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef Morendo het volgende:
Dit PSV vind ik ook niet indrukwekkend, maar het is wel duidelijk dat wij voor volgend seizoen versterkingen nodig hebben voorin. Me trouwens behoorlijk geergerd aan El Ham.
Doe ik elke wedstrijd, heb in totaal 2 bans gehad, allebei omdat ik me ergerde aan El Ham. Zegt toch wel iets over hem, of mijquote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef Morendo het volgende:
Dit PSV vind ik ook niet indrukwekkend, maar het is wel duidelijk dat wij voor volgend seizoen versterkingen nodig hebben voorin. Me trouwens behoorlijk geergerd aan El Ham.
Tegen die tijd staan ze al 4 punten voor op de nummer 2 !quote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef mash_ het volgende:
Echt de aller laatste wedstrijd van Ajax dit seizoen is tegen twente.. Dat word echt niet goed voor mijn hart.
Hij zat ook iedereen uit te schelden als ze voor hun eigen kan gingen terwijl hij zelf in de dekking stondquote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ook. Totaal geen inzet, sprintjes van niks. Achteloos met de buitenkant spelen, verkeerd lopen... echt dramatisch die gast.
ineens vind tquote:Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens vraag ik me af waarom iedereen ineens vind dat een keeper niet meer bij het team hoort. Schijnt ineens dat we nu onterecht gelijk gespeeld hebben "want Stekelenburg was zo goed"
Logica ontgaat me even.
Zo speelt hij altijd, vaak zelfs nog slechter. Dus waarom hij dan toch wordt opgesteld weet niemandquote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef AppleBite het volgende:
Waarom werd El Ham niet eerder gewisseld![]()
Hij voegde helemaal niks toe aan het team, en al helemaal niet aan de wedstrijd
Logica ontgaat je omdat je niet snapt wat ze daarmee bedoelen te zeggen. Het is namelijk iets anders als dat wat jij denkt.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens vraag ik me af waarom iedereen ineens vind dat een keeper niet meer bij het team hoort. Schijnt ineens dat we nu onterecht gelijk gespeeld hebben "want Stekelenburg was zo goed"
Logica ontgaat me even.
Dat wat Vertonghen deed (stompen, geen klap, gewoon een stomp) is natuurlijk gewoon rood en een stuk erger dan je armen om iemand heen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Toivonen zal geschorst worden ofniet? 2 wedstrijden denk ik.
Ben benieuwd wat ze gaan doen met Vertoghnen. Hij gaf wel een klap, maar het was meer een opstootje.. dus beide geel. Denk niet dat hij geschorst wordt.
hier kan ik me wel invinden.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:52 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Steek was duidelijk de man of the match vandaag, belangrijke reddingen en bleef ook altijd rustig.
De verdediging stond vrij goed , al liet anita wel zien dat een rechtspoot op links niet ideaal is.
Verthongen was zowel verdedigend als aanvallend goed(zoals bijna altijd
Alderweireld, speelde verdedigend goed, maar liet het opbouwen aan anderen over.
Van der Wiel, speelde goed tegen de beste aanvaller van de eredivisie op dit moment en kwam er in de 2e helft ook nog een paar keer overheen.
Enoh speelde redelijk, geen dom balverlies, maar ook minder ballen dan normaal verovert.
De jong deed verdedigend zijn werk, maar liet aanvallend weinig zien behalve een paar afzwaaiers.
Eriksen speelde slecht, op een periode van 20 minuten in de eerste helft na, was hij onzichtbaar.
Sulejmani, erg dreigend, goede acties alleen laatste pass kwam niet aan of zijn teamgenoten begrepen hem niet.
El hamdaoui, tja lui varken
ebecillio, deed zijn best maar is eigenlijk nog te licht voor een topper.
hoop stiekem op 4, dan zou hij de wedstrijd tegen twente ook missen en voor ons ozu het gunstiger zijn als psv die verliest.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Toivonen zal geschorst worden ofniet? 2 wedstrijden denk ik.
Ben benieuwd wat ze gaan doen met Vertoghnen. Hij gaf wel een klap, maar het was meer een opstootje.. dus beide geel. Denk niet dat hij geschorst wordt.
Mwa Toivonen speelt nou niet bepaald goed. Het is wel lekker eigenlijk als hij nog paar keer over de bal heen maait tegen Twente.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
hoop stiekem op 4, dan zou hij de wedstrijd tegen twente ook missen en voor ons ozu het gunstiger zijn als psv die verliest.
Zolang hij verdedigde was hij inderdaad goed bezig.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef Kuhly het volgende:
Vd Wiel heeft deze wedstrijd wel een beetje zo gemaakt. Want zonder doedelzak is PSV gewoon anders. Prima gespeeld van hem.
Met je eens maar ik vond Anita (hoewel niet ideaal) helemaal niet slecht, Blind maakt teveel foutenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:52 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Steek was duidelijk de man of the match vandaag, belangrijke reddingen en bleef ook altijd rustig.
De verdediging stond vrij goed , al liet anita wel zien dat een rechtspoot op links niet ideaal is.
Verthongen was zowel verdedigend als aanvallend goed(zoals bijna altijd
Alderweireld, speelde verdedigend goed, maar liet het opbouwen aan anderen over.
Van der Wiel, speelde goed tegen de beste aanvaller van de eredivisie op dit moment en kwam er in de 2e helft ook nog een paar keer overheen.
Enoh speelde redelijk, geen dom balverlies, maar ook minder ballen dan normaal verovert.
De jong deed verdedigend zijn werk, maar liet aanvallend weinig zien behalve een paar afzwaaiers.
Eriksen speelde slecht, op een periode van 20 minuten in de eerste helft na, was hij onzichtbaar.
Sulejmani, erg dreigend, goede acties alleen laatste pass kwam niet aan of zijn teamgenoten begrepen hem niet.
El hamdaoui, tja lui varken
ebecillio, deed zijn best maar is eigenlijk nog te licht voor een topper.
Klopt, tegen PSV was dit de juiste oplossing.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met je eens maar ik vond Anita (hoewel niet ideaal) helemaal niet slecht, Blind maakt teveel fouten
Vind het jammer .. want hij zal geen 9 wedstrijden schorsing krijgen, dus Ajax heeft er niet veel aan. PSV welquote:Op zondag 27 februari 2011 18:20 schreef Smoofie het volgende:
Twente zonder douglas. Hoe zal dat uitpakken.
PSV hopelijk zonder Toivonen.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het jammer .. want hij zal geen 9 wedstrijden schorsing krijgen, dus Ajax heeft er niet veel aan. PSV wel
Ik snapt wel wat ze er mee bedoelen, alleen slaat het nergens op aangezien ze uberhaupt maar 1 uitgespeelde kans hadden waar Stekelenburg zich echt moest bewijzen (die van Zeefuik). Al hadden we Tyton of Vermeer op goal staan hadden ze nog steeds niet gescoord.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Logica ontgaat je omdat je niet snapt wat ze daarmee bedoelen te zeggen. Het is namelijk iets anders als dat wat jij denkt.
Maar dat geeft niet.
Greg zegt net dat het net zo goed 1-0 had kunnen worden voor PSVquote:Op zondag 27 februari 2011 18:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik snapt wel wat ze er mee bedoelen, alleen slaat het nergens op aangezien ze uberhaupt maar 1 uitgespeelde kans hadden waar Stekelenburg zich echt moest bewijzen (die van Zeefuik). Al hadden we Tyton of Vermeer op goal staan hadden ze nog steeds niet gescoord.
En ja nog steeds een hekel aan El Ham. Schande is die vent.
Had gekunt.. maar echt uigespeelde kansen hebben ze niet gehad.. waren allemaal schoten van 16+ meter.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:33 schreef msnk het volgende:
Ronald slaat de spijker op de kop
Die Jaap is een ongelofelijke optimist zeg, hij heeft net geen oogkleppen op.
[..]
Greg zegt net dat het net zo goed 1-0 had kunnen worden voor PSV
Ja dat kan altijd als de tegenstander de betere ploeg is. Beetje open deuren intrappen dit, De enige keren wanneer psv echt uitgespeelde kansen had was een halve minuut rond de 30e minuut, en dat schot van Zeefuik. En met een beetje meer geluk had het ook nog de andere kant op kunnen gaan (alhoewel onverdiend, dat geef ik toe).quote:Op zondag 27 februari 2011 18:33 schreef msnk het volgende:
Ronald slaat de spijker op de kop
Die Jaap is een ongelofelijke optimist zeg, hij heeft net geen oogkleppen op.
[..]
Greg zegt net dat het net zo goed 1-0 had kunnen worden voor PSV
Het had ook gekund ja, als PSV de aanvallen beter uitspeelde. Tijdens de wedstrijd zelf heb je niet zo'n goed overzicht van wat er allemaal precies gebeurt. En het had sowieso niks te maken met dat gebeuren over de keepersquote:Op zondag 27 februari 2011 18:40 schreef msnk het volgende:
Damn. Wanneer Greg zoiets zegt is het niet geflatteerd.
Het zijn niet de woorden van een joch uit Z-H of zo, maar een rasechte
Sneijder, Van der Vaart, Chivu, Maxwel en Huntelaar ook.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef ajacied4lf het volgende:
van GaalMoet echt terug naar Ajax.
TD van Gaal zal ervoor zorgen dat er nieuwe Sneijders komen.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sneijder, Van der Vaart, Chivu, Maxwel en Huntelaar ook.
Vermaelen ook als ie weer beter isquote:Op zondag 27 februari 2011 18:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sneijder, Van der Vaart, Chivu, Maxwel en Huntelaar ook.
Maarten is wereldklasse. We hebben heel veel geluk gehad dat hij nog een seizoen bij ons is gebleven. Natuurlijk heeft het alles met onze geweldige keeper te maken. Daarom snap ik jullie reacties in het PSV-Ajax topic ook niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het had ook gekund ja, als PSV de aanvallen beter uitspeelde. Tijdens de wedstrijd zelf heb je niet zo'n goed overzicht van wat er allemaal precies gebeurt. En het had sowieso niks te maken met dat gebeuren over de keepers
f.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vermaelen ook als ie weer beter is. En Cruijf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |