quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is goed, jij dus ook he? Eriksen aan de bal en dan een tegenstander in de buurt, als ie meer dan 2 duels wint krijg jij een krat bier van me.
Volgende wedstrijd: PSV Eindhoven tegen FC Utrecht, 20 maart 14:30quote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV krijgt Utrecht nog thuis? Da's mooi.
Klopt, hij was weer bagger vandaag.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef Morendo het volgende:
. Me trouwens behoorlijk geergerd aan El Ham.
Wanneer Utrecht uit moet spelen zijn ze de helft minder.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV krijgt Utrecht nog thuis? Da's mooi.
Ik ook. Totaal geen inzet, sprintjes van niks. Achteloos met de buitenkant spelen, verkeerd lopen... echt dramatisch die gast.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef Morendo het volgende:
Dit PSV vind ik ook niet indrukwekkend, maar het is wel duidelijk dat wij voor volgend seizoen versterkingen nodig hebben voorin. Me trouwens behoorlijk geergerd aan El Ham.
Doe ik elke wedstrijd, heb in totaal 2 bans gehad, allebei omdat ik me ergerde aan El Ham. Zegt toch wel iets over hem, of mijquote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef Morendo het volgende:
Dit PSV vind ik ook niet indrukwekkend, maar het is wel duidelijk dat wij voor volgend seizoen versterkingen nodig hebben voorin. Me trouwens behoorlijk geergerd aan El Ham.
Tegen die tijd staan ze al 4 punten voor op de nummer 2 !quote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef mash_ het volgende:
Echt de aller laatste wedstrijd van Ajax dit seizoen is tegen twente.. Dat word echt niet goed voor mijn hart.
Hij zat ook iedereen uit te schelden als ze voor hun eigen kan gingen terwijl hij zelf in de dekking stondquote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ook. Totaal geen inzet, sprintjes van niks. Achteloos met de buitenkant spelen, verkeerd lopen... echt dramatisch die gast.
ineens vind tquote:Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens vraag ik me af waarom iedereen ineens vind dat een keeper niet meer bij het team hoort. Schijnt ineens dat we nu onterecht gelijk gespeeld hebben "want Stekelenburg was zo goed"
Logica ontgaat me even.
Zo speelt hij altijd, vaak zelfs nog slechter. Dus waarom hij dan toch wordt opgesteld weet niemandquote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef AppleBite het volgende:
Waarom werd El Ham niet eerder gewisseld![]()
Hij voegde helemaal niks toe aan het team, en al helemaal niet aan de wedstrijd
Logica ontgaat je omdat je niet snapt wat ze daarmee bedoelen te zeggen. Het is namelijk iets anders als dat wat jij denkt.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens vraag ik me af waarom iedereen ineens vind dat een keeper niet meer bij het team hoort. Schijnt ineens dat we nu onterecht gelijk gespeeld hebben "want Stekelenburg was zo goed"
Logica ontgaat me even.
Dat wat Vertonghen deed (stompen, geen klap, gewoon een stomp) is natuurlijk gewoon rood en een stuk erger dan je armen om iemand heen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Toivonen zal geschorst worden ofniet? 2 wedstrijden denk ik.
Ben benieuwd wat ze gaan doen met Vertoghnen. Hij gaf wel een klap, maar het was meer een opstootje.. dus beide geel. Denk niet dat hij geschorst wordt.
hier kan ik me wel invinden.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:52 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Steek was duidelijk de man of the match vandaag, belangrijke reddingen en bleef ook altijd rustig.
De verdediging stond vrij goed , al liet anita wel zien dat een rechtspoot op links niet ideaal is.
Verthongen was zowel verdedigend als aanvallend goed(zoals bijna altijd
Alderweireld, speelde verdedigend goed, maar liet het opbouwen aan anderen over.
Van der Wiel, speelde goed tegen de beste aanvaller van de eredivisie op dit moment en kwam er in de 2e helft ook nog een paar keer overheen.
Enoh speelde redelijk, geen dom balverlies, maar ook minder ballen dan normaal verovert.
De jong deed verdedigend zijn werk, maar liet aanvallend weinig zien behalve een paar afzwaaiers.
Eriksen speelde slecht, op een periode van 20 minuten in de eerste helft na, was hij onzichtbaar.
Sulejmani, erg dreigend, goede acties alleen laatste pass kwam niet aan of zijn teamgenoten begrepen hem niet.
El hamdaoui, tja lui varken
ebecillio, deed zijn best maar is eigenlijk nog te licht voor een topper.
hoop stiekem op 4, dan zou hij de wedstrijd tegen twente ook missen en voor ons ozu het gunstiger zijn als psv die verliest.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Toivonen zal geschorst worden ofniet? 2 wedstrijden denk ik.
Ben benieuwd wat ze gaan doen met Vertoghnen. Hij gaf wel een klap, maar het was meer een opstootje.. dus beide geel. Denk niet dat hij geschorst wordt.
Mwa Toivonen speelt nou niet bepaald goed. Het is wel lekker eigenlijk als hij nog paar keer over de bal heen maait tegen Twente.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
hoop stiekem op 4, dan zou hij de wedstrijd tegen twente ook missen en voor ons ozu het gunstiger zijn als psv die verliest.
Zolang hij verdedigde was hij inderdaad goed bezig.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef Kuhly het volgende:
Vd Wiel heeft deze wedstrijd wel een beetje zo gemaakt. Want zonder doedelzak is PSV gewoon anders. Prima gespeeld van hem.
Met je eens maar ik vond Anita (hoewel niet ideaal) helemaal niet slecht, Blind maakt teveel foutenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:52 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Steek was duidelijk de man of the match vandaag, belangrijke reddingen en bleef ook altijd rustig.
De verdediging stond vrij goed , al liet anita wel zien dat een rechtspoot op links niet ideaal is.
Verthongen was zowel verdedigend als aanvallend goed(zoals bijna altijd
Alderweireld, speelde verdedigend goed, maar liet het opbouwen aan anderen over.
Van der Wiel, speelde goed tegen de beste aanvaller van de eredivisie op dit moment en kwam er in de 2e helft ook nog een paar keer overheen.
Enoh speelde redelijk, geen dom balverlies, maar ook minder ballen dan normaal verovert.
De jong deed verdedigend zijn werk, maar liet aanvallend weinig zien behalve een paar afzwaaiers.
Eriksen speelde slecht, op een periode van 20 minuten in de eerste helft na, was hij onzichtbaar.
Sulejmani, erg dreigend, goede acties alleen laatste pass kwam niet aan of zijn teamgenoten begrepen hem niet.
El hamdaoui, tja lui varken
ebecillio, deed zijn best maar is eigenlijk nog te licht voor een topper.
Klopt, tegen PSV was dit de juiste oplossing.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met je eens maar ik vond Anita (hoewel niet ideaal) helemaal niet slecht, Blind maakt teveel fouten
Vind het jammer .. want hij zal geen 9 wedstrijden schorsing krijgen, dus Ajax heeft er niet veel aan. PSV welquote:Op zondag 27 februari 2011 18:20 schreef Smoofie het volgende:
Twente zonder douglas. Hoe zal dat uitpakken.
PSV hopelijk zonder Toivonen.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het jammer .. want hij zal geen 9 wedstrijden schorsing krijgen, dus Ajax heeft er niet veel aan. PSV wel
Ik snapt wel wat ze er mee bedoelen, alleen slaat het nergens op aangezien ze uberhaupt maar 1 uitgespeelde kans hadden waar Stekelenburg zich echt moest bewijzen (die van Zeefuik). Al hadden we Tyton of Vermeer op goal staan hadden ze nog steeds niet gescoord.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Logica ontgaat je omdat je niet snapt wat ze daarmee bedoelen te zeggen. Het is namelijk iets anders als dat wat jij denkt.
Maar dat geeft niet.
Greg zegt net dat het net zo goed 1-0 had kunnen worden voor PSVquote:Op zondag 27 februari 2011 18:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik snapt wel wat ze er mee bedoelen, alleen slaat het nergens op aangezien ze uberhaupt maar 1 uitgespeelde kans hadden waar Stekelenburg zich echt moest bewijzen (die van Zeefuik). Al hadden we Tyton of Vermeer op goal staan hadden ze nog steeds niet gescoord.
En ja nog steeds een hekel aan El Ham. Schande is die vent.
Had gekunt.. maar echt uigespeelde kansen hebben ze niet gehad.. waren allemaal schoten van 16+ meter.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:33 schreef msnk het volgende:
Ronald slaat de spijker op de kop
Die Jaap is een ongelofelijke optimist zeg, hij heeft net geen oogkleppen op.
[..]
Greg zegt net dat het net zo goed 1-0 had kunnen worden voor PSV
Ja dat kan altijd als de tegenstander de betere ploeg is. Beetje open deuren intrappen dit, De enige keren wanneer psv echt uitgespeelde kansen had was een halve minuut rond de 30e minuut, en dat schot van Zeefuik. En met een beetje meer geluk had het ook nog de andere kant op kunnen gaan (alhoewel onverdiend, dat geef ik toe).quote:Op zondag 27 februari 2011 18:33 schreef msnk het volgende:
Ronald slaat de spijker op de kop
Die Jaap is een ongelofelijke optimist zeg, hij heeft net geen oogkleppen op.
[..]
Greg zegt net dat het net zo goed 1-0 had kunnen worden voor PSV
Het had ook gekund ja, als PSV de aanvallen beter uitspeelde. Tijdens de wedstrijd zelf heb je niet zo'n goed overzicht van wat er allemaal precies gebeurt. En het had sowieso niks te maken met dat gebeuren over de keepersquote:Op zondag 27 februari 2011 18:40 schreef msnk het volgende:
Damn. Wanneer Greg zoiets zegt is het niet geflatteerd.
Het zijn niet de woorden van een joch uit Z-H of zo, maar een rasechte
Sneijder, Van der Vaart, Chivu, Maxwel en Huntelaar ook.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef ajacied4lf het volgende:
van GaalMoet echt terug naar Ajax.
TD van Gaal zal ervoor zorgen dat er nieuwe Sneijders komen.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sneijder, Van der Vaart, Chivu, Maxwel en Huntelaar ook.
Vermaelen ook als ie weer beter isquote:Op zondag 27 februari 2011 18:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sneijder, Van der Vaart, Chivu, Maxwel en Huntelaar ook.
Maarten is wereldklasse. We hebben heel veel geluk gehad dat hij nog een seizoen bij ons is gebleven. Natuurlijk heeft het alles met onze geweldige keeper te maken. Daarom snap ik jullie reacties in het PSV-Ajax topic ook niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het had ook gekund ja, als PSV de aanvallen beter uitspeelde. Tijdens de wedstrijd zelf heb je niet zo'n goed overzicht van wat er allemaal precies gebeurt. En het had sowieso niks te maken met dat gebeuren over de keepers
f.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vermaelen ook als ie weer beter is. En Cruijf!
Tweede helft gingen ze juist een beetje voetballen. Eerste helft was het niks.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:50 schreef avaz het volgende:
Vooral de 2e helft van Ajax was echt dramatisch zeg. El Ham TOTAAL niet gezien, en die schoten van Siem gingen ook nergens over. Dacht eigenlijk vanaf de 70e minuut dat PSV der nog wel 1 in zou prikken, gelukkig is dat niet gebeurd. Ben benieuwd hoe het de komende weken bij Twente gaat
Zal wel vanzelf komen.. Hij schiet al wel beter dan een paar maanden geleden.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:01 schreef avaz het volgende:
Eriksen mag trouwens wel een x leren schieten. Hij scoorde toch zo vaak in de jeugd? In het 1e zie ik bijna alleen maar slappe rollertjes van 'm...
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:09 schreef Nitrouz het volgende:
Jammer dat jullie weer niet kampioen gaan worden, maarja jullie blijven positief "we doen nog volop mee", tegen beter weten in weliswaar.
Ajax.
18 doelpunten in 32 wedstrijden. En dat in een eerste seizoen. Dat luke Zlatan geen enkel seizoen bij Ajax.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En ja nog steeds een hekel aan El Ham. Schande is die vent.
Dat is toch onzer verdienste? Zij waren aan het doen alsof we onterecht hadden gewonnen omdat we Maarten hadden. Maar wij hebben hem opgeleid en grootgebracht, dus dat is geen reden om het onterecht te vinden. Daarom snap ik jouw redenatie momenteel ook niet helemaal..quote:Op zondag 27 februari 2011 18:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Maarten is wereldklasse. We hebben heel veel geluk gehad dat hij nog een seizoen bij ons is gebleven. Natuurlijk heeft het alles met onze geweldige keeper te maken. Daarom snap ik jullie reacties in het PSV-Ajax topic ook niet.
Wat jij zei over Tyton. Je kunt het nooit zeker weten, maar ik ben ervan overtuigd dat een Tyton of een dergelijke keeper sowieso één doelpunt tegen had gekregen vandaag.
Samenvattingen geven ALTIJD een vertekend beeld van de werkelijkheid. Alhoewel dit wel redelijk klopt. Maar echte uitgespeelde doelkansen hadden ze niet. En ze speelde natuurlijk ook nog eens thuis.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:09 schreef msnk het volgende:
Zit nu de samenvatting te bekijken en het laat een beeld zien die ik tijdens en na de wedstrijd had namelijk; een betere PSV, een gevaarlijkere PSV, een PSV met meerdere doelkansen, een PSV dat speelde om te winnen.
Tegenover een Ajax met Stekelenburg.
Keepers worden vaak niet als onderdeel van het team gezien, maar meer iemand die het team kan "redden" bij een slechte wedstrijd. Ben zelf ook keeper, heb t vaak genoeg meegemaakt.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Logica ontgaat me even.
Jongetje. Ga eens lekker slapen met je knuffel.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:09 schreef Nitrouz het volgende:
Jammer dat jullie weer niet kampioen gaan worden, maarja jullie blijven positief "we doen nog volop mee", tegen beter weten in weliswaar.
Ajax.
Met je mama dus.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef 0634 het volgende:
[..]
Jongetje. Ga eens lekker slapen met je knuffel.
Jochie 9x3 is nog altijd meer dan 5, rekent het maar eens uit, lukt je vast je welquote:Op zondag 27 februari 2011 19:09 schreef Nitrouz het volgende:
Ajax.
De reden waarom hij zo ontiegelijk goed is geworden i.p.v gewoon goed weet niemand. Marco passeerde hem en toen knapte er iets. Daarvoor was hij gewoon een hele goede keeper voor de Eredivisie, die was vandaag ook gewoon gepasseerd. Maar dat zal ook wel 'onze verdienste' zijn, aangezien WIJ Marco aanstelden en dus wij indirect hem op de bank zetten en hij daardoor zoveel beter is gewordenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is toch onzer verdienste? Zij waren aan het doen alsof we onterecht hadden gewonnen omdat we Maarten hadden. Maar wij hebben hem opgeleid en grootgebracht, dus dat is geen reden om het onterecht te vinden. Daarom snap ik jouw redenatie momenteel ook niet helemaal..
Kijk jij maar even naar de herhaling dan vannacht. En dat ze thuis spelen... So freaking what? Zij staan vijf punten voor, dan moeten wij komen. Of je nou thuis speelt of niet. Ik hoop dat deze gigantische gok zich uiteindelijk uitbetaaldquote:Op zondag 27 februari 2011 19:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Samenvattingen geven ALTIJD een vertekend beeld van de werkelijkheid. Alhoewel dit wel redelijk klopt. Maar echte uitgespeelde doelkansen hadden ze niet. En ze speelde natuurlijk ook nog eens thuis.
Ajax-AZquote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef Piebe het volgende:
zo 20-3 14.30 PSV - FC Utrecht ERE
za 2-4 18.45 FC Twente - PSV ERE
vr 8-4 20.45 PSV - SC Heerenveen ERE
zo 24-4 14.30 Feyenoord - PSV ERE
zo 15-5 14.30 FC Groningen - PSV ERE
Zou met dit programma in aantocht, PSV toch nog maar niet te snel als kampioen beschouwen.
Er zijn sowieso geen concrete boden op Steek geweest. Je praat echt veel bullshit momenteel.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef msnk het volgende:
[..]
De reden waarom hij zo ontiegelijk goed is geworden i.p.v gewoon goed weet niemand. Marco passeerde hem en toen knapte er iets. Daarvoor was hij gewoon een hele goede keeper voor de Eredivisie, die was vandaag ook gewoon gepasseerd. Maar dat zal ook wel 'onze verdienste' zijn, aangezien WIJ Marco aanstelden en dus wij indirect hem op de bank zetten en hij daardoor zoveel beter is geworden
Wij hebben hem gespot en opgeleid ja. Maar het valt niet te ontkennen dat het feit dat we hem überhaupt nog hebben gewoon geluk is (Suárez in bloedvorm = geld = Ajax wil Maarten nog een jaartje behouden = Man Utd. wil best nog een jaartje wachten). Het is helemaal niet zo gek dat PSVers het niet leuk vinden dat wij zo'n geweldenaar nog in onze gelederen hebben
Eerst was het alle ballen op Suárez en in mindere mate De Steek. Nu is het alles door Maarten laten opknappen als het fout gaat, dan hebben we in ieder geval nog de nul. Zo behoor je gewoon geen wedstrijden te bepalen.
[..]
Kijk jij maar even naar de herhaling dan vannacht. En dat ze thuis spelen... So freaking what? Zij staan vijf punten voor, dan moeten wij komen. Of je nou thuis speelt of niet. Ik hoop dat deze gigantische gok zich uiteindelijk uitbetaald
Dat we geen titelkandidaat nummero uno zijn lijkt mij duidelijk. Maar gezien het verloop van de competitie van vorig jaar en het resterende programma, zou ik Ajax ook nou niet helemaal weggummen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Ajax-AZ
ADO-Ajax
Ajax-Twente
Ajax-Grunn
Heer-Ajax
Het blijft gewoon een gevaarlijke gok.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:18 schreef Nitrouz het volgende:
Leuk hoe snel jullie happen, stel laag opgeleiden.
Ah, de necrofiel is terug. En? Was het lekker?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:18 schreef Nitrouz het volgende:
Ik doe geen VMBO.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]Ik weet toch vrij zeker dat ik een hogere opleiding geniet dan het VMBO.
Vier is ook bullshit, dat heb ik ook gezegd (PSV topic volgens mij). Het ging mij erom dat door Maarten we niet hebben verloren én dat we van geluk mogen spreken dat we hem hebben. Niets meer, niets minder.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Er zijn sowieso geen concrete boden op Steek geweest. Je praat echt veel bullshit momenteel.
Dat gezeur dat alles van Steek af hang. Hij is momenteel onze beste speler ja, maar sowieso al hadden we vermeer of zouden we Tyton kopen had er nog steeds maar MAXIMAAL 1 in gezeten. Niet de 4 waar die PSVers het over hadden. Als er al 1 in zou gaan.
Sowieso overschat jij Ajax momenteel een beetje. We hebben nog niet het materiaal waarmee je uit tegen de nr 1 vol aan kan vallen. Alhoewel het wel een stuk beter gaat als we Lindgren ipv Enoh er in zetten en de zeeuw i.p.v el ham. Dat zijn momenteel echt onze zwakke plekken. En daardoor loopt de opbouw ook kut.
Erg hè, mensen die het niet met je eens zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Stel je niet zo aan msnk.. Je begint op de PSVers te lijke.
Dat is ook zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:17 schreef 0634 het volgende:
[..]
Dat we geen titelkandidaat nummero uno zijn lijkt mij duidelijk. Maar gezien het verloop van de competitie van vorig jaar en het resterende programma, zou ik Ajax ook nou niet helemaal weggummen.
Ik onthoud dan ook niet alles wat je zegt, en natuurlijk hebben we niet verloren door Maarten. Maar er word gedaan alsof het een zonde is dat onze keeper zo goed is, dat dacht ik niet toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Vier is ook bullshit, dat heb ik ook gezegd (PSV topic volgens mij). Het ging mij erom dat door Maarten we niet hebben verloren én dat we van geluk mogen spreken dat we hem hebben. Niets meer, niets minder.
Dat er publiekelijk geen biedingen zijn geweest wil niet veel zeggen natuurlijk. Het doet er iig niet vanaf dat Maarten 90% zeker naar Man Utd gaat (of anders een andere topclub). Dat is gewoon logisch. Als je een beetje nadenkt zou je tot een soortgelijke conclusie moeten komen.
Je hebt wel gelijk dat ik Ajax overschat trouwens. Ik verwacht te veel van zo'n jonge, onervaren ploeg, maar dat komt ook eigenlijk omdat ze hebben bewezen dat ze kunnen presteren. Ach, we zullen zien.
Gomes is een baas, die heeft PSV al die keren kampioen gemaakt.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:31 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Keepers worden vaak niet als onderdeel van het team gezien, maar meer iemand die het team kan "redden" bij een slechte wedstrijd. Ben zelf ook keeper, heb t vaak genoeg meegemaakt.
Is iedereen trouwens Gomes vergeten? Was nou ook bepaald geen slechte keeper voor PSV. Hoe doet die gozer het trouwens tegenwoordig? (bij man city dacht ik?)
Ik krijg er stiekem een harde plasser van.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik onthoud dan ook niet alles wat je zegt, en natuurlijk hebben we niet verloren door Maarten. Maar er word gedaan alsof het een zonde is dat onze keeper zo goed is, dat dacht ik niet toch?
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef Kuhly het volgende:
Stekelenburg is gewoon een beetje overschat.
van nubreektmijnklomp of van Maarten?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik krijg er stiekem een harde plasser van.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
En terecht. Jij ook toch?
Dat bedoel ik. En nu gaat iedereen zeuren dat we gelijk hebben gespeeld door Stekelenburg? Iedereen pakt wel eens punten door individuele kwaliteiten van een speler.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Gomes is een baas, die heeft PSV al die keren kampioen gemaakt.
Isaksson tegen Utrecht ..quote:Op zondag 27 februari 2011 20:40 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En nu gaat iedereen zeuren dat we gelijk hebben gespeeld door Stekelenburg? Iedereen pakt wel eens punten door individuele kwaliteiten van een speler.
Van die goeisteste keeperquote:Op zondag 27 februari 2011 20:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
van nubreektmijnklomp of van Maarten?
Hopelijk niet, in Vermeer zie ik het niet zo zitten.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Vermeer wordt dan 1e doelman, en dan moet er een nieuwe 2e doelman gehaald worden.
Zou logisch zijn. Tenzij hij via Van Geel sneaky naar Feyenoord vertrekt.quote:
Op de lijn is het een geweldige keeper, daarbuiten is hij minder. Maar daar kan op getraind worden.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hopelijk niet, in Vermeer zie ik het niet zo zitten.
Wanneer je voor Steek 15-20 miljoen krijgt dan moet je niet op dat geld zitten vind ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op de lijn is het een geweldige keeper, daarbuiten is hij minder. Maar daar kan op getraind worden.
hij verdient het ook gewoon om naar een grote club te gaanquote:Op zondag 27 februari 2011 21:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wanneer je voor Steek 15-20 miljoen krijgt dan moet je niet op dat geld zitten vind ik.
Inderdaad, ik denk wel dat hij zich moet focussen op een middenveldpositie, en dan niet op '10'. Ik vind hem wel iets van Cocu hebben. Volgend seizoen een balvaste, kaatsende spits kopen graag.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Gwunnik het volgende:
De Jong is imo zowel op het middenveld als in de spits een bruikbare, nuttige speler.
Stekelenburg waren in het begin ook nog wel eens twijfels over, dus...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hopelijk niet, in Vermeer zie ik het niet zo zitten.
Dat vind ik een dooddoener.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:08 schreef Piebe het volgende:
[..]
Stekelenburg waren in het begin ook nog wel eens twijfels over, dus...
Een nieuwe keeper willen kopen omdat je de reserve niet voldoende aan het werk hebt gezien is net zo goed een dooddoener. Vermeer is een jongen van Ajax, geef hem een kans.quote:
PSV heeft het vaak redelijk moeilijk tegen Feyenoord.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef Piebe het volgende:
Zou toch wel het toppunt van humor zijn, als PSV in deze wedstrijd cruciale punten verliest.
Daar is dan ook geen sprake van, want hij heeft kansen genoeg gehad.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Een nieuwe keeper willen kopen omdat je de reserve niet voldoende aan het werk hebt gezien is net zo goed een dooddoener. Vermeer is een jongen van Ajax, geef hem een kans.
Probeer jij nou een 10 clubs op te noemen in de Eredivisie die zich gelukkig mogen prijzen met hun gekochte keepers. Vermeer verdient als eerste een kans.quote:
Ajax heeft ook iets meer koopkracht dan die andere clubs.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:14 schreef Piebe het volgende:
[..]
Probeer jij nou een 10 clubs op te noemen in de Eredivisie die zich gelukkig mogen prijzen met hun gekochte keepers.
Net zo als vorig jaar zeker. Ze laten liever psv winnen dan dat ajax kampioen word.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef Piebe het volgende:
Zou toch wel het toppunt van humor zijn, als PSV in deze wedstrijd cruciale punten verliest.
Toch blijft een keeper aankopen imo een riskante onderneming, hoewel je er soms niet onderuit komt natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ajax heeft ook iets meer koopkracht dan die andere clubs.
Jij wilt wel veel aankopen ofniet?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wanneer je voor Steek 15-20 miljoen krijgt dan moet je niet op dat geld zitten vind ik.
Ben ik het mee eens. Bijvoorbeeld Isaksson... die deed het heel behoorlijk voor Zweden en leek echt een topkeeper, maar viel toch behoorlijk tegen bij PSV. Zeker de eerste periode.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:46 schreef Piebe het volgende:
[..]
Toch blijft een keeper aankopen imo een riskante onderneming, hoewel je er soms niet onderuit komt natuurlijk.
Ik wil inderdaad een vervanger voor Suarez (spits), Emanuelson (linksvoor) en Maxwell (linksachter) halen. Verder hoeft er niemand te komen, tenzij er nog spelers vertrekken. Wat ik bovenal wil is weer een keer kampioen worden en dat gaat niet lukken met de huidige selectie.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij wilt wel veel aankopen ofniet?
Keeper, Spits, Linksvoor, Linksachter ..
Maxwell is al een tijdje weg hequote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad een vervanger voor Suarez (spits), Emanuelson (linksvoor) en Maxwell (linksachter) halen. Verder hoeft er niemand te komen, tenzij er nog spelers vertrekken. Wat ik bovenal wil is weer een keer kampioen worden en dat gaat niet lukken met de huidige selectie.
Dat zijn wel de zwakste plekken, maar ik vrees dat er ook een vervanger moet gaan komen voor Steek, Vertonghen en v/d Wielquote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad een vervanger voor Suarez (spits), Emanuelson (linksvoor) en Maxwell (linksachter) halen. Verder hoeft er niemand te komen, tenzij er nog spelers vertrekken. Wat ik bovenal wil is weer een keer kampioen worden en dat gaat niet lukken met de huidige selectie.
Tja dat is al jaren zo, maar toch wordt deze niet aangetrokkenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Maxwell is al een tijdje weg he
En een nieuwe keeper als we Steek kwijtraken?
Ik zou overigens ook wel een fysiek sterke middenvelder willen zien... ik denk dat we die ook wel kunnen gebruiken.
Inderdaad en zolang hebben we dus al geen linksback meer gehad.quote:
Het is dat Atouba zo blessure gevoelig is, maar we hadden er wel degelijk een!.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad en zolang hebben we dus al geen linksback meer gehad.![]()
Dus, ik ben nog vrij bescheiden met mijn transferpolitiek.
Dan hoop ik dat er lijstjes klaarliggen. Maar de hoofdscout komt de laatste tijd meer met randzaken in het nieuws, ook Rik zijn schuld natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn wel de zwakste plekken, maar ik vrees dat er ook een vervanger moet gaan komen voor Steek, Vertonghen en v/d Wiel
Atouba is toch wel het schoolvoorbeeld van wat er de laatste jaren mis is bij Ajax.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat Atouba zo blessure gevoelig is, maar we hadden er wel degelijk een!.
Speelt hij nog steeds bij Ajax trouwens. Er was interesse vanuit Zwitserland en Frankrijk toch?, en ik denk niet dat Ajax heel moeilijk deed over deze transferquote:Op zondag 27 februari 2011 23:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Atouba is toch wel het schoolvoorbeeld van wat er de laatste jaren mis is bij Ajax.
Nee, hij mag wat mij betreft vertrekken naar iedere club die zijn salaris overneemt.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speelt hij nog steeds bij Ajax trouwens. Er was interesse vanuit Zwitserland en Frankrijk toch?, en ik denk niet dat Ajax heel moeilijk deed over deze transfer
Die Boilesen is misschien wel wat idd... die maakte nog 2 mooie panna's in een topwedstrijd van de A1 laatstquote:Op maandag 28 februari 2011 00:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als Linksback komt die Boilesen volgend jaar bij de selectie schijnt (volgens mij is hij linksback). Linksvoor Ebecilio (die doet het de laatste tijd best wel goed, liep vandaag ook die mafketel van een manolev er uit) dus die is er volgend jaar wel klaar voor. De rest weet ik niet
2 of 3 tegen Anderlecht laatst.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:29 schreef Morendo het volgende:
Hoeveel goals en assists heeft Ebe al gemaakt dan? Dat het er bij vlagen leuk uit ziet doet mij niet zo veel.
Is ook al weer een paar maanden geleden uit helden van de toekomst. Maar hij schijnt een echt talent te zijn jaquote:Op maandag 28 februari 2011 00:13 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Die Boilesen is misschien wel wat idd... die maakte nog 2 mooie panna's in een topwedstrijd van de A1 laatst
Niet dat dat per se wat zegt bij een linksback hoor, maar toch...
Kans is groot. De Boer kent hem ook goed..quote:Op maandag 28 februari 2011 00:36 schreef Gwunnik het volgende:
Is dat alweer zo lang geleden?![]()
Zag het laatst pas bij helden van de toekomst idd...
Maargoed, zou hij er volgend seizoen al kunnen staan? Hebben we iig een van de vele problemen opgelost.
Naja ik hoop van harte dat hij het red, maar ik zelf ben absoluut niet overtuigd van hemquote:Op maandag 28 februari 2011 00:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
2 of 3 tegen Anderlecht laatst.
[..]
Is ook al weer een paar maanden geleden uit helden van de toekomst. Maar hij schijnt een echt talent te zijn ja
Waarom niet?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja ik hoop van harte dat hij het red, maar ik zelf ben absoluut niet overtuigd van hem
Snap niet waarom. Hij heeft alles; kracht, snel, schot, voorzet, rust.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja ik hoop van harte dat hij het red, maar ik zelf ben absoluut niet overtuigd van hem
Was m in ieder geval toegezegd dat hij volgend jaar bij jong ajax/de selectie zou zitten geloof ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:36 schreef Gwunnik het volgende:
Is dat alweer zo lang geleden?![]()
Zag het laatst pas bij helden van de toekomst idd...
Maargoed, zou hij er volgend seizoen al kunnen staan? Hebben we iig een van de vele problemen opgelost.
schot val nog wel tegen hoor. Tot nu toe heb ik alleen maar zwakke schoten van hem gezien.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Snap niet waarom. Hij heeft alles; kracht, snel, schot, voorzet, rust.
Wat moet een 19 (?) jarige nog meer beheersen?
Weer een vent van 1,60 erbij, De Jong heeft tenminste nog wat fysieke kracht. Zoek vervangers voor De Zeeuw en Enoh.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:48 schreef RiftNL het volgende:
Vermeer voor Steek
R. Sneijder op het middenveld met Lindgren en Enoh of Eriksen
Voorin Castillion als vervanger van Hamlap
Tot nu toe komt hij in de meeste wedstrijden zijn tegenstander maar 2/3 keer langs, ik heb hem nog geen assists zien geven via een voorzet en zijn schoten zien er af en toe gevaarlijk uit maar de meeste worden gekraakt. Daarbij moet hij nog aan zijn aannamen werken om na een pass direct te vertrekken, momenteel moet hij nog te lang doen over een balcontrolen om direct van zijn snelheid gebruik te maken. Natuurlijk is dit mijn mening en laten we hopen dat ik het fout zie. Want in potentie is het natuurlijk wel een zeer bruikbare speler die niet bang is om een actie te maken of te schieten.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Snap niet waarom. Hij heeft alles; kracht, snel, schot, voorzet, rust.
Wat moet een 19 (?) jarige nog meer beheersen?
na de beurssluiting, maar hoe laat sluit de beurs? een uur of 6 ofzo????quote:Op maandag 28 februari 2011 12:29 schreef Smoofie het volgende:
Hoe laat worden de cijfers bekend gemaakt.
Half 6.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:48 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
na de beurssluiting, maar hoe laat sluit de beurs? een uur of 6 ofzo????
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)na-beurssluiting.htm
IK had hamlap al na 30 min voor Cvitanich gewisseld, die mocro kan echt nietsquote:Op maandag 28 februari 2011 12:46 schreef Moonlighter het volgende:
Hoe kan Ebecilio een assist geven als we geen spits hebben?
Die dikke lama in de spits heeft 85 minuten lang helemaal niets gedaan!
Echt, dat is de grootste miskoop van Ajax OOIT!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK had hamlap al na 30 min voor Cvitanich gewisseld, die mocro kan echt niets.
Mwah, zover is het nog niet. Maar hij moet eens nokken met doen alsof ie kan voetballen en meer als spits gaan spelen, goals erinrammen met alles wat ie heeft ipv die slappe afwijkende buitenkantvoetballetjes.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Echt, dat is de grootste miskoop van Ajax OOIT!
Misschien niet de grootste miskoop, maar wel de miskoop waar ik me het meest aan erger. Dat ie constant word opgesteld maakt het nog erger.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, zover is het nog niet. Maar hij moet eens nokken met doen alsof ie kan voetballen en meer als spits gaan spelen, goals erinrammen met alles wat ie heeft ipv die slappe afwijkende buitenkantvoetballetjes.
Sja, we hebben niet veel anders op het moment, ik stoor me ook behoorlijk aan hem, hij doet gewoon 90 min niets goed. Maar goed, dat zou FdB ook moeten zien...quote:Op maandag 28 februari 2011 13:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Misschien niet de grootste miskoop, maar wel de miskoop waar ik me het meest aan erger. Dat ie constant word opgesteld maakt het nog erger.
Doelstelling is dan: linkerrijtje?quote:Op maandag 28 februari 2011 02:48 schreef RiftNL het volgende:
Vermeer voor Steek
R. Sneijder op het middenveld met Lindgren en Enoh of Eriksen
Voorin Castillion als vervanger van Hamlap
Die valt helaas ook weer een beetje terug na een paar sterke wedstrijden, Ozbiliz vind ik van hetzelfde niveau, wel ok, niet top.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:37 schreef Morendo het volgende:
Sowieso moet er dan een concurrent voor Ebecilio gehaald worden. Daar kan niemand het toch mee oneens zijn?
Ebe is momenteel wel wat beter. Gister speelde hij vergeleken met de rest van het team ook gewoon degelijk. Alleen moet hij nog even wat meer oefenen op z'n schotquote:Op maandag 28 februari 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die valt helaas ook weer een beetje terug na een paar sterke wedstrijden, Ozbiliz vind ik van hetzelfde niveau, wel ok, niet top.
quote:FC Twente heeft maandagmiddag het voorstel van de aanklager van de KNVB om Douglas voor zes duels te schorsen geaccepteerd. De verdediger is gestraft wegens zijn wangedrag tijdens de wedstrijd tegen AZ (2-1 verlies), afgelopen zondag.
In de winterstop pas?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef Devz het volgende:
Hamdaoui hebben we helemaal niets aan, was onzichtbaar tegen PSV en heb me er alleen maar aan lopen ergeren. In de winterstop zo snel mogelijk verkopen en twee fatsoenlijke spitsen halen.
Voor de rest niet ontevreden met het gelijkspel uit bij PSV, eerlijk gezegd waren zij wel iets sterker maar ik vond een gelijkspel ook weer niet heel onverdiend.
Blijft wel spannend zo, gezien de programma's kan het echt nog alle kanten op. Hopelijk blijft de Ajax defensie stabiel, Sulejmani in vorm en heeft Hamdaoui nog een paar wedstrijden zin om zijn best te doen.
Check effe eerste post.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die valt helaas ook weer een beetje terug na een paar sterke wedstrijden, Ozbiliz vind ik van hetzelfde niveau, wel ok, niet top.
die verdienen allebei de tijd om zich rustig te ontwikkelen.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
lijkt mij niet nee. Is magertjes bij ons voorin.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:37 schreef Morendo het volgende:
Sowieso moet er dan een concurrent voor Ebecilio gehaald worden. Daar kan niemand het toch mee oneens zijn?
Lijkt mij niet geschikt voor het spelletje dat de Boer blijkbaar voor ogen ziet. hoge balcirculatie en combinatiespel is aan KJH niet besteed.quote:
Denk 3 of 4.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
Hoeveel wedstrijd schorsing gaat Vertonghen krijgen?
Normaal gesproken geen maar de KNVB zal wel zo laf zijn om, omdat ze Toivonen gaan schorsen, ook maar Vertongen te gaan aanpakken.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
Hoeveel wedstrijd schorsing gaat Vertonghen krijgen?
quote:Ajax heeft maandag de halfjaarcijfers per 31 december 2010 bekend gemaakt. Ajax heeft een operationele winst geboekt van ¤ 9,8 miljoen en een netto winst van ¤ 2,2 miljoen.
Kerncijfers:
* Ajax heeft over de eerste zes maanden van het boekjaar 2010/2011 een netto winst van ¤ 2,2 miljoen geboekt.
* Het operationele resultaat bedraagt ¤ 9,8 miljoen positief.
* Het saldo vergoedingssommen bedraagt ¤ 7,3 miljoen negatief. Dit saldo bestaat uit de afschrijvingen vergoedingssommen van ¤ 8,6 miljoen en uit het resultaat vergoedingssommen van ¤ 1,3 miljoen. De netto transferopbrengsten van ¤ 19,8 miljoen van Luis Suarez en Urby Emanuelson worden in het tweede deel van het boekjaar verantwoord.e netto omzet is gestegen met ¤ 24,7 miljoen naar ¤ 58,5 miljoen, een stijging van 73%, voornamelijk door deelname aan de UEFA Champions League.
* De totale bedrijfslasten bedragen ¤ 48,7 miljoen.
* Ajax Cape Town heeft een netto resultaat van ¤ 0,7 miljoen geboekt.
* Het totaal eigen vermogen bedraagt ¤ 41,8 miljoen, 42,9% van het balanstotaal.
* De selectie van het eerste elftal bestaat nu uit 25 spelers. Daarnaast zijn 6 spelers verhuurd en hebben 29 spelers een jeugdcontract.
De analyses en het volgende financieel overzicht hebben betrekking op de periode van 1 juli 2010 tot en met 31 december 2010 en worden vergeleken met de periode 1 juli 2009 tot en met 31 december 2009.
Nee hoor, bij lange niet. Er is geen CL meer in het tweede deel van het seizoen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:46 schreef Smoofie het volgende:
Vooral de omzet owned. Misschien halen we 100 miljoen wel.
Vorig seizoen toch ook niet? Toen hadden we nog een omzet van rond de 40 miljoen 2e seizoenshelft.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor, bij lange niet. Er is geen CL meer in het tweede deel van het seizoen.
Nee, maar wel 20 mil transferopbrengsten.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor, bij lange niet. Er is geen CL meer in het tweede deel van het seizoen.
Precies. Ik dacht dat er vorige week opgeschept was dat er geen CL deelname nodig was voor een positief resultaat. Dat blijkt dus wel tegen te vallen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, zelfs wijnaldum kan beter penalty's nemen dan el hamlapquote:Op maandag 28 februari 2011 20:07 schreef Merkie het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ug-onder-De-Boer.htm
Zelfs Feyenoord heeft meer goals
gemaakt in de laatste 8 wedstrijden.
Voor een positief resultaat over een heel jaar hé. Dit zijn halfjaar cijfers.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Precies. Ik dacht dat er vorige week opgeschept was dat er geen CL deelname nodig was voor een positief resultaat. Dat blijkt dus wel tegen te vallen.
Ja die hebben wel aankopen gedaan, in tegenstelling tot Ajax. Daar kan FdB niks aan doen. Enige fout die de boer maakt momenteel is Enoh er in laten ipv Lindgren en El Ham ipv de zeeuw. Maar daar valt over te twisten.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:07 schreef Merkie het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ug-onder-De-Boer.htm
Zelfs Feyenoord heeft meer goals gemaakt in de laatste 8 wedstrijden.
Dan ga je wel erg op de verkoop van dragende spelers leunen. Ik vind het een opgeleukte balans, niet zo positief als voorheen werd voorgespiegeld. De kosten zullen naar beneden moeten om de bedrijfsvoering weer in pas te laten lopen met de inkomsten.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Voor een positief resultaat over een heel jaar hé. Dit zijn halfjaar cijfers.
Enoh speelde erg goed tegen PSV. En de Boer geeft Enoh veel aanwijzingen, dus misschien leert hij het wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Voor een positief resultaat over een heel jaar hé. Dit zijn halfjaar cijfers.
[..]
Ja die hebben wel aankopen gedaan, in tegenstelling tot Ajax. Daar kan FdB niks aan doen. Enige fout die de boer maakt momenteel is Enoh er in laten ipv Lindgren en El Ham ipv de zeeuw. Maar daar valt over te twisten.
De cijfers van de transfers zitten er uberhaupt nog niet in verwerkt. Je kan hier nog niks over zeggen totdat je de jaarcijfers hebt.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dan ga je wel erg op de verkoop van dragende spelers leunen. Ik vind het een opgeleukte balans, niet zo positief als voorheen werd voorgespiegeld. De kosten zullen naar beneden moeten om de bedrijfsvoering weer in pas te laten lopen met de inkomsten.
hij was niet zo slecht als normaal*. Maar opbouwend werd het ineens veel beter toen Lindgren er in kwam.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Enoh speelde erg goed tegen PSV. En de Boer geeft Enoh veel aanwijzingen, dus misschien leert hij het wel.
Ohja, Eriksen en van Hanegem bij Holland Sport op ned3.
Maar in de eerste helft zijn de cijfers positief door CL deelname. Dat betekent dat het zonder CL-deelname dus niet positief was geweest. Dat geeft te denken voor de tweede helft van het jaar als je al niet de recette hebt van je Europese duels (ervan uitgaande dat we de EL niet winnenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De cijfers van de transfers zitten er uberhaupt nog niet in verwerkt. Je kan hier nog niks over zeggen totdat je de jaarcijfers hebt.
Ook niet, die transferopbrengsten worden niet meegenomen in de omzet.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee, maar wel 20 mil transferopbrengsten.
quote:De transfers van Luis Suarez (Liverpool) en Urby Emanuelson (AC Milan) worden ook niet meegenomen in het tweede deel. "Nee, die rekenen wij bij de post 'resultaat vergoedingssommen' en die inkomsten en uitgaven verantwoorden wij nooit in de omzet. Zo kun je ook laten zien dat we een gezond bedrijf zijn zonder de transfers die we hebben gedaan."
Ik weet niet waar de cijfers op zijn gebaseerd in het 2e halfjaar, maar normaal gesproken zijn die volgens mij sowieso altijd iets hoger.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Maar in de eerste helft zijn de cijfers positief door CL deelname. Dat betekent dat het zonder CL-deelname dus niet positief was geweest. Dat geeft te denken voor de tweede helft van het jaar als je al niet de recette hebt van je Europese duels (ervan uitgaande dat we de EL niet winnen). Je leunt dan op de transferopbrengsten. In beide halfjaarbalansen poets je de boel dus op met incidentele inkomsten.
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hopen dat PSV volgend jaar niet met van Nistelrooy en Van Bommel aan komt zetten, want dan zit er volgend jaar ook geen kampioenschap in.
van Nistelrooy zou best kunnen komen, denk dat van Bommel wel naar Tottenham gaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het was aardig serieus als je VI zo bekijkt.
Hm, die geruchten gaan al langer. Hoe serieus het is, is niet echt bekend.Van PSV kant natuurlijk wel, maar vooral Rvn halen wordt moeilijk. Die schijnt toch liever nog in het buitenland te blijven. Bovendien speelt die geen 34 potjes meer. Zo vaak in de lappenmand. Bommel zou natuurlijk gepaaid kunnen worden met een latere trainersfunctie en zou zeker van grote meerwaarde nog kunnen zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het was aardig serieus als je VI zo bekijkt.
van Bommel was één van de belangrijkste spelers van Nederland tijdens het WK en dat zal hij voor psv ook zijn als hij daarheen gaat maar hij zal wel naar de PL gaan lijkt me, van Nistelrooy weet ik niet maar toch ook nog wel goed genoeg voor de eredivisiequote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
van Nistelrooy zou best kunnen komen, denk dat van Bommel wel naar Tottenham gaat.
Ook is het zo dat van Nistelrooy en van Bommel geen spelers zijn die je kampioen kunnen maken. Het zijn spelers die goed kunnen presteren in een goed lopende elftal.
Het is geen type Suarez of Doedelzak. Vond dat zinnetje wel grappig; 'want dan zit er volgend jaar ook geen kampioenschap in'.
Inderdaad.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef msnk het volgende:
Van Bommel bij PSV zou ongelofelijk kut zijn voor ons hoor.
RvN heeft genoeg moment bij HSV laten zien een goede spits te zijn. Weet zeker dat hij in de eredivisie garant is voor 20 goals.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef avaz het volgende:
[..]
Inderdaad.
RvN hoef je niet bang voor te zijn, die is allang op zijn retour, maar Bommel is echt nog een stap te goed voor de eredivisie.
Waarvan 10 tegen feyenoord. Dus dan blijven er nog maar 10 voor hem over joh.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
RvN heeft genoeg moment bij HSV laten zien een goede spits te zijn. Weet zeker dat hij in de eredivisie garant is voor 20 goals.
Zeker. Hebben ze de leider op het middenveld die ze zo graag hadden willen zien toen Engelaar kwam. Maar ook bij Bommel zit de sleet er wel op hoor. Maar zeker een versterking voor PSV.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef msnk het volgende:
Van Bommel bij PSV zou ongelofelijk kut zijn voor ons hoor.
RvN blijft afhankelijk van de ballen die hij krijgt. Zelf creëren zit er bij hem niet echt in. Denk daarom dat we minder bang voor hem moeten zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
RvN heeft genoeg moment bij HSV laten zien een goede spits te zijn. Weet zeker dat hij in de eredivisie garant is voor 20 goals.
Maar dan speelt Reis niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kom. De techniek van El Ham is idd prima. Maar hij mist volledig de slimheid, het inzicht en de handelingssnelheid van Zidane. Onvergelijkbaar hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Net een reportage gezien van Zidane, in veel dingen zie ik overeenkomsten met El Hamdaoui, als je alleen de techniek en touch analyseert. Het is alleen wel jammer dat de Moun zo extreem uit vorm is. Maar de Jong is daar debet aan, hij speelt als 10 maar schiet alles zelf op doel.²
Je argumenten kloppen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef 0634 het volgende:
[..]
Kom. De techniek van El Ham is idd prima. Maar hij mist volledig de slimheid, het inzicht en de handelingssnelheid van Zidane. Onvergelijkbaar hoor.
Eriksen is '10', vriend.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Net een reportage gezien van Zidane, in veel dingen zie ik overeenkomsten met El Hamdaoui, als je alleen de techniek en touch analyseert. Het is alleen wel jammer dat de Moun zo extreem uit vorm is. Maar de Jong is daar debet aan, hij speelt als 10 maar schiet alles zelf op doel.²
Sowieso zal het probleem niet zijn om lichamelijk mee te komen maar om mentaal op te laden. Ik denk dat een club als PSV, die financieel niet al te best draait, er geen goed aan doet om 1 of 2 spelers zonder restwaarde te halen. Op de lange termijn is dat in het voordeel van Ajax.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:06 schreef avaz het volgende:
[..]
RvN blijft afhankelijk van de ballen die hij krijgt. Zelf creëren zit er bij hem niet echt in. Denk daarom dat we minder bang voor hem moeten zijn
Ik zag het nog niet op VI staan maar als het waar is, dan is het lekker!quote:
Dat staat het wel in de laatste alinea over Toivonenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zag het nog niet op VI staan maar als het waar is, dan is het lekker!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat het wel in de laatste alinea over Toivonenhttp://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-als-toeschouwer.htm Oftewel Psv'ers en Feyenoorders moeten Marcelo verrot schelden en niet de KNVB.
ja, we hopen dit elke wedstrijd te kunnen doen bij zuigerige kutspelers die niet met hun poten van Ajacieden kunnen afblijven, tis inmiddels onderdeel van de basistraining bij de Fjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajax gaat hem zelf nu toch wel schorsen? Of dat ook niet? Ajax keurt dit gedrag goed?
Want hij rukte zich los? Actie, reactie........quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajax gaat hem zelf nu toch wel schorsen? Of dat ook niet? Ajax keurt dit gedrag goed?
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Losrukken? Dit is gewoon met de vuist slaan. Dit heeft niets met losrukken te maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Want hij rukte zich los? Actie,
reactie........
Je hebt helemaal gelijk! Kan je nu weer weg gaan nu je je gelijkt hebt gekregen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Losrukken? Dit is gewoon met de vuist slaan. Dit heeft niets met losrukken te maken.
quote:Vertonghen hoeft niet te vrezen voor strafvervolging. De aanklager kwam na een vooronderzoek tot het oordeel dat de actie van de Ajax-verdediger onvoldoende aanleiding is voor een strafzaak. Die conclusie werd mede getrokken door een ontlastende verklaring van slachtoffer Marcelo.
Dat doet niets af aan het feit dat Ajax dit gedrag niet moet accepteren van een van haar spelersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:58 schreef Krediax het volgende:
even de laatste alinea van het artikel voor dirk-kuijt:
[..]
Jij weet de verklaring van Marcelo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan het feit dat Ajax dit gedrag niet moet accepteren van een van haar spelers
Als het elke andere club was geweest had je de moeite van reageren niet genomen manquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan het feit dat Ajax dit gedrag niet moet accepteren van een van haar spelers
Dit is de zelfde bullshit als wanneer iemand met 2 gestrekte benen in komt maar de speler (gelukkig) niet raakt.. iemand moet eerst pijnlijden of wat breken voordat het gedrag pas bestraft wordt.. Je kan ook kaarten geven voor intentie of hevig inkomen e.d.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:06 schreef BobW het volgende:
Het opvallende bij de actie van Vertonghen is dat Marcelo niks lijkt te voelen. Hij loopt gewoon door en kijkt er niet eens naar. Dat maakt het verschil denk ik, want als hij was gevallen met veel pijn, dan zou Vertonghen geschorst worden.
Ja, en Feyenoord moet de verdedigende zwakte van een Swerts niet accepteren, en Van Beukering een intensieve looptraining laten volgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:06 schreef BobW het volgende:
Het opvallende bij de actie van Vertonghen is dat Marcelo niks lijkt te voelen. Hij loopt gewoon door en kijkt er niet eens naar. Dat maakt het verschil denk ik, want als hij was gevallen met veel pijn, dan zou Vertonghen geschorst worden.
Dat is zeker mogelijk. Dat was het?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:08 schreef Geo3kant het volgende:
Je kan ook kaarten geven voor intentie of hevig inkomen e.d.
Waar is dat nou weer voor nodig? dit is het Ajax topic laten we het over Ajax hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en Feyenoord moet de verdedigende zwakte van een Swerts niet accepteren, en Van Beukering een intensieve looptraining laten volgen.
Iemand in ze kruis willen slaan met een vuist.. ja dat is intentie om een speler pijn te doen en heeft niks met voetbal te maken. Je kan wel zeggen hij werd vast gehouden maar dat is geen reden om maar andere dingen te gaan doen zoals trappen, ellebogen of vuist stompen..quote:
Ook voor jou:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Iemand in ze kruis willen slaan met een vuist.. ja dat is intentie om een speler pijn te doen en heeft niks met voetbal te maken. Je kan wel zeggen hij werd vast gehouden maar dat is geen reden om maar andere dingen te gaan doen zoals trappen, ellebogen of vuist stompen..
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:04 schreef Krediax het volgende:
[..]
Jij weet de verklaring van Marcelo?
Niemand kan hierover oordelen behalve de mensen die alle informatie hebben, dus de KNVB.
Waarschijnlijk was er ook wel iemand van Ajax jaar aanwezig die de verklaring van Marcelo heeft gehoord.
op basis daarvan hebben ze misschien beiden besloten Vertonghen niet te schorsen.
Dus laat de beslissing aan de mensen over die alle gegevens hebben.
Dan zou Marcelo toch zelf ook aangeklaagd moeten worden? Hij begon immers....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:15 schreef Geo3kant het volgende:
Kun je wel weer met je quote komen over hoe marcello zo dom is om vertonghen te beschermen.
Je moet het gewoon zien als een rechtzaak.. poging tot mishandeling, als iemand jou in de kroeg een duwtje geeft hoef je er ook niet op te slaan.. en komen de '' er weer aan met kun je niet vergelijken maar dat is wel je hebt je zelf maar te gedragen..
En ik ben blij dat Marcello niet als een mietje tegen de grond ging zoals al die theatrale voetballertjes maar dan moet je het alsnog aanpakken.
Voor wat Marcelo deed is nog nooit iemand geschorst. Dus waarvoor zou je hem aan moeten klagen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan zou Marcelo toch zelf ook aangeklaagd moeten worden? Hij begon immers....
Onsportief gedrag. Voetbal in een kwaad daglicht zetten. Een 'Toivonentje'. Weet ik veel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voor wat Marcelo deed is nog nooit iemand geschorst. Dus waarvoor zou je hem aan moeten klagen?
Als jij iemand slaat en niemand klaagt je aan gebeurt er ook niks. Nog een stapje verder, als iemand jou behandeld als Marcelo bij Verthongen, en jij slaat hem deed dan heet het zelfverdediging.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:15 schreef Geo3kant het volgende:
Kun je wel weer met je quote komen over hoe marcello zo dom is om vertonghen te beschermen.
Je moet het gewoon zien als een rechtzaak.. poging tot mishandeling, als iemand jou in de kroeg een duwtje geeft hoef je er ook niet op te slaan.. en komen de '' er weer aan met kun je niet vergelijken maar dat is wel je hebt je zelf maar te gedragen..
En ik ben blij dat Marcello niet als een mietje tegen de grond ging zoals al die theatrale voetballertjes maar dan moet je het alsnog aanpakken.
Wat lul je dan met je "Marcelo aanklagen"?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Onsportief gedrag. Voetbal in een kwaad daglicht zetten. Een 'Toivonentje'. Weet ik veel.
Dan moeten we corners afschaffen want dat is met 18 man onsportief gedrag.. en nee ik keur het niet goed en ik was bang dat we een penalty krijgen maar dat is aan de scheidsrechter om daar een praatje te doen of geel geven aan Marcello geen wedstrijden schorsen dat is geen zwaar vergrijp.. Maar slaan is iets heel anders.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Onsportief gedrag. Voetbal in een kwaad daglicht zetten. Een 'Toivonentje'. Weet ik veel.
Dat zou vast wel mogelijk zijn op grond van een eerder door mij genoemde 'open norm'. Waar maak jij je eigenlijk druk om?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat lul je dan met je "Marcelo aanklagen"?
Zelfverdediging?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:18 schreef Krediax het volgende:
[..]
Als jij iemand slaat en niemand klaagt je aan gebeurt er ook niks. Nog een stapje verder, als iemand jou behandeld als Marcelo bij Verthongen, en jij slaat hem deed dan heet het zelfverdediging.
Op basis van de verklaring van Marcelo is er geen vervolging nodig.
Bovendien heb ik niet gezegd dat hij Vertonghen beschermt of dat hij dom is.
Donder zelf op uit het Ajax topic, als we dan toch zo gaan beginnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Krediax donder op met je debiele redenaties. Het is toch duidelijk op de beelden te zien dat er geslagen wordt? Ontlastende verklaring of niet, hij slaat gewoon.
Iemand die je vasthoudt is gelijk aan je met je leven bedreigd voelen?.. Want alleen dan telt zelfverdedigingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:18 schreef Krediax het volgende:
[..]
Als jij iemand slaat en niemand klaagt je aan gebeurt er ook niks. Nog een stapje verder, als iemand jou behandeld als Marcelo bij Verthongen, en jij slaat hem deed dan heet het zelfverdediging.
Op basis van de verklaring van Marcelo is er geen vervolging nodig.
Bovendien heb ik niet gezegd dat hij Vertonghen beschermt of dat hij dom is.
Zoals ik al zei, nog een stapje verder, en ja ik zou me wel bedreigt voelen als iemand zo om me heen hing en aan me trok.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zelfverdediging?![]()
Voor wat dan? Was Vertonghen bang dat Marcelo hem ging verwurgen ofzo?
Zelfverdediging geld niet alleen als je leven bedreigd word.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Iemand die je vasthoudt is gelijk aan je met je leven bedreigd voelen?.. Want alleen dan telt zelfverdedigingjullie blijven lekker verdedigen he..
Douglas raakte die speler ook niet echt.. slaande beweging mag niet en zelfs wegwerp gebaar niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach man, het was letterlijk een slag in de lucht.
Waar verdedigt hij zich dan tegen volgens jou?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef Krediax het volgende:
[..]
Zelfverdediging geld niet alleen als je leven bedreigd word.
Een klap, een trap. Fysiek geweld, bedenk zelf maar wat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar verdedigt hij zich dan tegen volgens jou?
Laten we eerst die spelers (Toivonen bijvoorbeeld) bestraffen die werkelijk schade hebben aangericht in plaats van spelers vervolgen wiens intentie dit (mogelijk) was.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Douglas raakte die speler ook niet echt.. slaande beweging mag niet en zelfs wegwerp gebaar niet.
Dit is dus de reden waarom dit domme gedrag voorkomt op het veld omdat mensen zoals jij redenen zoeken om het minder erg te laten lijken.. Je moet gewoon consequent zijn want dat gedrag hoort niet thuis op het voetbal veld..
100 keer armen om je hele lijf heen van dezelfde gast en jij doet precies hetzelfde hoor, zeker als de scheids het voor de 100ste keer wel ziet maar er niets aan doet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar verdedigt hij zich dan tegen volgens jou?
Mooie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben blij dat we een speler hebben die dit beheerst.
Maar de scheidsrechter wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Douglas raakte die speler ook niet echt..
Waarom? Want raken is erger? Dus als volgende week een speler en ander probeert klappen te geven maar tot 3x toe mist moeten we zeggen "Schorsen waarvoor? Hij heeft geen schade gedaan?"quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Laten we eerst die spelers (Toivonen bijvoorbeeld) bestraffen die werkelijk schade hebben aangericht vervolgen in plaats van de spelers wiens intentie dit (mogelijk) was.
Kijk irritatie. Gewoon schorsen dus.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
100 keer armen om je hele lijf heen van dezelfde gast en jij doet precies hetzelfde hoor, zeker als de scheids het voor de 100ste keer wel ziet maar er niets aan doet.
gewoon irritatie.
Ik ben het met je eens, dat die intensie er is is erg. Ik had het ook niet raar gevonden als hij wel was geschorst.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waarom? Want raken is erger? Dus als volgende week een speler en ander probeert klappen te geven maar tot 3x toe mist moeten we zeggen "Schorsen waarvoor? Hij heeft geen schade gedaan?"kom op zeg
Die krijgt hij toch niet dus er is helemaal geen spraken van zelfverdediging.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:23 schreef Krediax het volgende:
[..]
Een klap, een trap. Fysiek geweld, bedenk zelf maar wat.
Ga toch ruiten ingooien bij het Maasgebouw, troll.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kijk irritatie. Gewoon schorsen dus.
Maar waarom.. als Bossen zegt ik vond het niet erg wat Douglas deed hoeft Douglas ook niet vrij gesproken te worden.. Zoals ik al zei .. als je het gedrag afkeurt moet je het consequent aanpakken ongeacht de club, speler, afkomst, omstandigheden..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:28 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, dat die intensie er is is erg. Ik had het ook niet raar gevonden als hij wel was geschorst.
Maar aan de hand van o.a. de verklaring van Marcelo is hij vrijgesproken. Daar zal de KNVB wel zijn redenen voor hebben denk je niet?
Nog steeds ben ik het met je eens. Over het consequent zijn dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maar waarom.. als Bossen zegt ik vond het niet erg wat Douglas deed hoeft Douglas ook niet vrij gesproken te worden.. Zoals ik al zei .. als je het gedrag afkeurt moet je het consequent aanpakken ongeacht de club, speler, afkomst, omstandigheden..
Die domme frusties uit de provincie tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:32 schreef Piebe het volgende:
Zonet weer even op telegraaf.nl gekeken. Is weer een echte aanrader.
Gegarandeerd 30 minuten lachplezier. Beter dan menig cabaretvoorstelling
http://www.telegraaf.nl/t(...)__.html?sn=telesport
http://www.telegraaf.nl/t(...)gd__.html?sn=voetbal
Je weet ook hoeveel Ajaxsupporters gewoon uit de provincie komen ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die domme frusties uit de provincie toch.
Teveel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je weet ook hoeveel Ajaxsupporters gewoon uit de provincie komen ?
Als er alleen maar Amsterdams volk zat hadden ze een stadion ter grootte van het Mandemakers stadion gehad.quote:
Aannames.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als er alleen maar Amsterdams volk zat hadden ze een stadion ter grootte van het Mandemakers stadion gehad.
Dat is toch niets nieuws, dan had de Arena inderdaad niet gebouwd hoeven te worden, maar dat is in de kuip toch niet anders, als ze daar alleen Rotterdammers toestaan is het nog niet voor de helft gevuldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als er alleen maar Amsterdams volk zat hadden ze een stadion ter grootte van het Mandemakers stadion gehad.
Als je uit Oss komt ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Want? Je mag alleen voor een club zijn als ze uit je eigen stad komen ofzo?
Al kom je uit afghanistan. Je mag toch zelf weten voor wie je bent neem ik aan?quote:
Ja ik snap dat ook niet zo goed, ik heb juist meer respect voor mensen die iedere 2 weken 5 uur moeten reizen naar hun clubje dan een die 10 min. in een tram moet zitten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Al kom je uit afghanistan. Je mag toch zelf weten voor wie je bent neem ik aan?Gezeik over supporters die niet in amsterdam of omgeving wonen.
Metroquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ook niet zo goed, ik heb juist meer respect voor mensen die iedere 2 weken 5 uur moeten reizen naar hun clubje dan een die 10 min. in een tram moet zitten.
Mwah, mogen, mogen. Ik heb het alleen niet zo op boeren die in onverstaanbaar dialect mijn club komen aanmoedigenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Want? Je mag alleen voor een club zijn als ze uit je eigen stad komen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |