Da's al afgelopen, 0-0.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:35 schreef Assiej het volgende:
[..]Nou wie weet maakt psv er nog wat van
Ga naar hem toe en zeg het hem!!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:35 schreef Daywalk3r het volgende:
GODVERDOMME! Bossen vuile teringtyfushond! 3 penals door de neus gejast. Wat een smerige longhond!
Heb je z'n adres?quote:
Ja Bossen iig niet.quote:
Het is maar voetbalquote:
Nee, dat is niet tof nee.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Het is maar voetbal
Wat jij op twitter zet vind ik ook niet bepaald normaalzoiets wens je niemand toe.
Impulsieve emotie. Maar dat hij dan maar mooi nooit meer een wedstrijd mag fluiten.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Het is maar voetbal
Wat jij op twitter zet vind ik ook niet bepaald normaalzoiets wens je niemand toe.
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Origineel manquote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Nouja dan pakken wij de Europa League wel. En de beker. Mag PiSVee de landstitel.
Ik doe mijn best niet om origineel te zijn.quote:
en wat heb jij eraan bijgedragen?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Om even weer positief te doen.
De sportschool waar ik zit.
Het zit er op, de 6uur durende KWF Spinningmarathon. Er is een fantastisch bedrag binnen gehaald van ¤ 13.771,00 Super!! Iedereen bedankt!!
Wat een bedrag
Ik kan geen 6 uur spinnen. Dan kunnen ze mij afvoeren.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en wat heb jij eraan bijgedragen?
Spinnen zijn banger voor jou dan andersom. Ze doen je niets.quote:
na 6u pas?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik kan geen 6 uur spinnen. Dan kunnen ze mij afvoeren.
Tja jij kiest er zelf ook niet voor waarschijnlijk.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
na 6u pas?
ik denk dat ik nog geen kwartier red
arachnaphobia is geen keuze neequote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tja jij kiest er zelf ook niet voor waarschijnlijk.
Ik ben een beetje bang voor onweer. Ik vind het fantastisch om te zien maar toch bekruipt mij dan altijd zo'n gevoel dat er iets gaat gebeuren. Weet niet of ik dan bang ben voor een onverwachte inslag dichtbij ofzo of dat het mij raakt. Geen idee. Het is in de loop der jaren wel minder geworden gelukkig. Maar er doorheen fietsen ofzo zal ik niet snel doen. Dan ga ik eerst tellen hoever het weg is enzo. Terwijl het binnen een seconde ook alweer heel dichtbij kan zijn maar toch.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:51 schreef Under_Score het volgende:
[..]
arachnaphobia is geen keuze nee
ach gelukkig ben ik verder vrijwel nergens bang voor
zoals een angst voor clowns ofzo
En echte mannen huilen niet.quote:
Nu spreek je jezelf tegen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
echtwel, je bent ook man als je emotie durft te tonen!
BAM vol in je FACEquote:Op zondag 27 februari 2011 17:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nu spreek je jezelf tegen.
Maar die opmerking over bang zijn was vast ook wel als gein bedoelt?
Bang zijn is angst en angst is een emotie en emoties mag je wel tonen zeg je.
Janken en bang zijn zijn 2 heul verschillende emoties...quote:Op zondag 27 februari 2011 17:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nu spreek je jezelf tegen.
Maar die opmerking over bang zijn was vast ook wel als gein bedoelt?
Bang zijn is angst en angst is een emotie en emoties mag je wel tonen zeg je.
Ok. Nouja hier beide in ieder geval.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Janken en bang zijn zijn 2 heul verschillende emoties...
Bang ben ik niet snel maar een traan laten af en toe wel
hoe komt dat nu weer?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomme wat voel ik me beroerd
Geen idee... ijskoud, trillen, wazig, zweet me kapotquote:
ook al koorts erbij?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hopelijk geven de soep en de broodjes van net me even wat energie zodat ik kan gaan douchen... de trip naar de wc voelde aan alsof ik op een schip op zee zat
Niet dat ik weet... voel me wel erg slapjes.quote:
Zijn voor zover ik weet wel de symptomen van griep/koorts...quote:Op zondag 27 februari 2011 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet dat ik weet... voel me wel erg slapjes.
Leuk, dat kan ik er ook nog wel bij hebbenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zijn voor zover ik weet wel de symptomen van griep/koorts...
Word tijd dat je weer 100% word
idd, tis dat je niet in twente woont want vlgens mij zijn hier op tof genoeg mensen die je anders naar de dokter zouden willen rijdenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Leuk, dat kan ik er ook nog wel bij hebben
Ik moet morgen naar Harderwijk voor onderzoek, dus m'n lijf kan maar beter niet het lef hebben om ziek(er) te worden
Pa komt gelukkig vanavond deze kant op, hij is morgen m'n chauffeurquote:Op zondag 27 februari 2011 18:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idd, tis dat je niet in twente woont want vlgens mij zijn hier op tof genoeg mensen die je anders naar de dokter zouden willen rijden
Dankjequote:
Mooi dat t zo kan..quote:Op zondag 27 februari 2011 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pa komt gelukkig vanavond deze kant op, hij is morgen m'n chauffeur
[..]
Dankje
Gisteravond ging het ineens heel slecht met haar. Ik heb haar vanmiddag met spoed naar de dierenarts gebracht en nu ligt ze daar aan het infuus onder een warmtelamp.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gisteravond ging het ineens heel slecht met haar. Ik heb haar vanmiddag met spoed naar de dierenarts gebracht en nu ligt ze daar aan het infuus onder een warmtelamp.
Kreeg net een telefoontje over de resultaten van het bloedonderzoek: nier(bekken)ontsteking en suikerziekte.
Zo raar, nooit wat gemerkt en in nog geen week tijd is ze gigantisch achteruit gegaan terwijl ze een paar dagen geleden weer leek op te knappen.
Loelebeest![]()
Wordt beter en kom snel weer terug bij vrouwtje en lastige knullebul!
Zodra ze terug is zal ze met al jouw goede zorgen vast nog heel lang bij je blijvenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gisteravond ging het ineens heel slecht met haar. Ik heb haar vanmiddag met spoed naar de dierenarts gebracht en nu ligt ze daar aan het infuus onder een warmtelamp.
Kreeg net een telefoontje over de resultaten van het bloedonderzoek: nier(bekken)ontsteking en suikerziekte.
Zo raar, nooit wat gemerkt en in nog geen week tijd is ze gigantisch achteruit gegaan terwijl ze een paar dagen geleden weer leek op te knappen.
Loelebeest![]()
Wordt beter en kom snel weer terug bij vrouwtje en lastige knullebul!
Dankje Nicolequote:
Ik had er wel eens over gehoord maar heb echt nooit iets gemerkt bij Loela. Vorige week was leek ze gezond en ineens...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zodra ze terug is zal ze met al jouw goede zorgen vast nog heel lang bij je blijven![]()
Het is btw wel de eerste keer dat ik hoor dat een kat suikerziekte heeft
Hopen dat ze snel beter mag worden.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dankje Nicole
[..]
Ik had er wel eens over gehoord maar heb echt nooit iets gemerkt bij Loela. Vorige week was leek ze gezond en ineens...
Ik heb de dierenarts toen ik daar was en net ook aan de telefoon al gezegd dat ze alles moeten doen om haar beter te maken ongeacht wat kost.
En dat kan wel eens heel duur worden, maar Loelebeest is me alles waard en als ze straks 24u p/d verzorging nodig heeft dan doe ik dat voor haar.![]()
Trusten en succesquote:Op zondag 27 februari 2011 20:18 schreef Redbaron het volgende:
Even paar uur slapen, om 0u weer richting denemarken
Ze moet!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hopen dat ze snel beter mag worden.
Goede reis Basquote:Op zondag 27 februari 2011 20:18 schreef Redbaron het volgende:
Even paar uur slapen, om 0u weer richting denemarken
Ze heet ook daadwerkelijk Loelebeest?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ze moet!Loelebeest
[..]
Goede reis Bas
Nee, Loela maar ik heb altijd gekke bijnamen voor mijn katten.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ze heet ook daadwerkelijk Loelebeest?
Oh als ik later een huisdier heb doe ik 'm ook een gekke naam.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, Loela maar ik heb altijd gekke bijnamen voor mijn katten.
Is toch heel normaal, of niet?
Hoi.quote:
Of ff een poosje in Belgie ook.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
die kerel moet echt een paar weken amateurs gaan fluiten, kijken of hij nog een beetje gezond verstand heeft
dat wil ik de Belgen niet aandoenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh als ik later een huisdier heb doe ik 'm ook een gekke naam.
Ik had al het idee geopperd om wanneer ik een kat heb hem buurvrouw te noemen.
Als je 'm dan roept kun je lachen
Mijn oom en tante hadden voor hun katten allemaal een luxe zondagse naam
laat hem stoppen met scheidsrechteren en lekker zijn glaszetbedrijfje runnen in Haarlem.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat wil ik de Belgen niet aandoeneigenlijk de amateurs ook niet, laat die kerel maar ergens diep in een grot wegkruipen voor een paar weken!
Ok nu ben ik benieuwdquote:Op zondag 27 februari 2011 20:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb een paar bijnamen voor mn katten die zo debiel zijn dat ik ze nooit uitspreek waar anderen bij zijn.Anders denken mensen mss dat Ik een debiel ben.
Bossen Glaszetters in Haarlem?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
laat hem stoppen met scheidsrechteren en lekker zijn glaszetbedrijfje runnen in Haarlem.
ja, deze was ook weer vies en smerig... hopelijk wordt er nu eindelijk actie tegen hem ondernomen!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
Godverdegodver
En weer maakte die blonde psv-er een smerige overtreding
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef norich het volgende:
Wat Marko toch net tegen me zei![]()
[ afbeelding ]
Nee, saai kut weekendquote:
Is toch goed voor jou? Lekker chillen, beetje gamen enzo.quote:
Ik vond het geen klap aan dit weekendquote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is toch goed voor jou? Lekker chillen, beetje gamen enzo.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Ah man. Die verkoudheid trekt door in me kaken. Zo verrot.
Dankje. Heb geloof ik al 100 x geniest vandaagquote:
Nathaliequote:Op maandag 28 februari 2011 09:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En toen zaten we weer in de les..
waar zit je aan te denken?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:12 schreef Under_Score het volgende:
ik mis school. binnenkort maar is overleggen of ik weer een opleiding op kan pakken op het werk.
winkelen is in dit geval shoppen voor kleding (zowel werk als casual); en ik vind dat leukquote:Op maandag 28 februari 2011 09:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
WinkelenWat ben ik blij dat Nicole dat maar saai vindt
zal wel VAPRO B worden, mischien iets anders, zolang het maar in het belang van het bedrijf is. gelukkig kun je in ons bedrijf heel veel kanten opquote:Op maandag 28 februari 2011 09:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar zit je aan te denken?
* ReMcOrE heeft vrijdagmorgen weer les, 's middags winkelen met z'n meisje
en dan zou het weer 1 dag in de week naar school gaan worden?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:19 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zal wel VAPRO B worden, mischien iets anders, zolang het maar in het belang van het bedrijf is. gelukkig kun je in ons bedrijf heel veel kanten op
ah, dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 28 februari 2011 09:24 schreef Under_Score het volgende:
ja, meestal voor of na het werk.
dus eerst iets van 2 uur school en dan een dienst draaien. meeste opleidingen zijn intern.
quote:
Remcoquote:Op maandag 28 februari 2011 09:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Davidde morele winnaar van dit weekend...
Ghehehe, letterlijk wel ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:42 schreef Under_Score het volgende:
wat ik zo hoorde, deelde twente de dreunen juist uit....
PSV heeft Ajax afgehouden en Twente weer punten zien verspelenquote:Op maandag 28 februari 2011 09:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Inderdaad, denk dat Twente mentaal een dreun heeft gehad, en PSV een zet in de rug
de kerel die je aansprak was een FCT-fan, of dat niet?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik werd net al aangesproken met de woorden; gefeliciteerd met het kampioenschap.
Ik:
davidquote:Op maandag 28 februari 2011 09:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Remco
Blij dat je mij geenachtige dingen stuurt
Inderdaad, denk dat Twente mentaal een dreun heeft gehad, en PSV een zet in de rug
PSV overklastte Ajax, maar scoorde nietquote:Op maandag 28 februari 2011 09:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
PSV heeft Ajax afgehouden en Twente weer punten zien verspelen
Jupquote:[..]
de kerel die je aansprak was een FCT-fan, of dat niet?
quote:
gelukkig scoorden ze nietquote:Op maandag 28 februari 2011 09:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV overklastte Ajax, maar scoorde niet
[..]
Jup
En vanaf hier gaan we het oneens wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 09:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
[..]
gelukkig scoorden ze nieten Ajax vond ik maar matig spelen
ik wil niet gelijk zeggen dat het nu verspeeld is, maar nu komt er nog meer druk te staan op de thuiswedstrijd tegen PSV, als de verschillen dan al niet te groot zijn!
ja, logisch dat we het daar oneens over zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 09:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En vanaf hier gaan we het oneens worden
Ik hoop op puntverlies van Ajax en Twente, waar PSV zoveel mogelijk moet pakken
Ja hier alles wel goed, ben in eindhoven nou dus t schiet weer mooi opquote:Op maandag 28 februari 2011 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
heb goed geslapen voor een zondag, dus nu wel gtp jahff kijken wat er deze week nog allemaal moet gebeuren qua klussen, nog een paar mensen bellen (o.a. bedleverancier)...
en aan die kant?
goed weekend gehad dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:03 schreef norich het volgende:
[..]
Ja hier alles wel goed, ben in eindhoven nou dus t schiet weer mooi op
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:03 schreef norich het volgende:
[..]
Ja hier alles wel goed, ben ineindhoven
nou dus t schiet weer mooi op
jeuj, Dos is binnenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:14 schreef Dos37 het volgende:
Vergeet ik bijna hier te komen buurten.
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:33 schreef norich het volgende:
[..]
Een vrij lui weekendben toe aan vakantie
als Twente op zondag is heb je geen weekend?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:42 schreef Dos37 het volgende:
Komend weekend eindelijk weekend doordat Twente op zaterdag is.
quote:
oei, spannendquote:Op maandag 28 februari 2011 11:08 schreef Under_Score het volgende:
'nieuwe' jas via Ebay. ze is zaterdag al geweest, maar toen was ik er niet. dus ik hoop dat ze op tijd komt, voordat ik moet werken, anders kan ik weer een dag wachten![]()
you've got one boring life mister U_Squote:Op maandag 28 februari 2011 11:10 schreef Under_Score het volgende:
mwah. maar als vrijgezel heb je niet veel spannenders te beleven
en dat is? iets zinvols voor je leven zoeken?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:16 schreef Under_Score het volgende:
helaas![]()
ik ga dit weekend maar even iets doen wat al te lang in de planning staat.
wat voor museum heb je op de planning staan dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:22 schreef Under_Score het volgende:
ook, nee ik wil al een tijdje naar een museum in munstervolgend weekend maar even doen.
straks even gitaar spelenook al te lang niet meer geoefend.
panzermuseumquote:Op maandag 28 februari 2011 11:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor museum heb je op de planning staan dan?
oeh, ook nog jaquote:
hier wordt het feesttent(je) op vrijdag (misschien zaterdag ook) en zondag naar Neede voor de optoch en daarna de tent inquote:Op maandag 28 februari 2011 11:38 schreef Under_Score het volgende:
[..]
oeh, ook nog jaeerst maar is naar losser dan
maar carnaval bij mn zusje vieren \o/
dat heb je eens even geregeld?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tralalala
Parkeercontroles in Tubbergen zijn vanaf vandaag een feit
maar waarom dan zo blij dat er vanaf vandaag parkeercontroles in Tubbergen zijn?quote:
bij de echte fanatieken volgens mij tot woensdagquote:Op maandag 28 februari 2011 11:44 schreef sjoemie1985 het volgende:
hoe lang gaat dat carnaval wel niet door dan
Omdat er dan hopelijk een keer opgelost is met fout geparkeerde auto's waardoor het voor bijna iedereen ontzettend moeilijk is om weg te rijdenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar waarom dan zo blij dat er vanaf vandaag parkeercontroles in Tubbergen zijn?
is het zo ernstig in Tubbergen dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
.
[..]
Omdat er dan hopelijk een keer opgelost is met fout geparkeerde auto's waardoor het voor bijna iedereen ontzettend moeilijk is om weg te rijden
Nee.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:51 schreef Under_Score het volgende:
als er 2 auto's scheefstaan spreekt men al van een verkeerschaos.
De parkeerplaats voor het gemeentehuis, ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is het zo ernstig in Tubbergen dan?
en daar wordt nu gecontroleerd?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De parkeerplaats voor het gemeentehuis, ja.
De blauwe zones.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en daar wordt nu gecontroleerd?of in heel Tubbergen?
hoeveel hebben ze er daarvan in Tubbergen?quote:
Volkomen terecht van Twente. Dat was het zuiverste wangedragquote:Op maandag 28 februari 2011 11:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoeveel hebben ze er daarvan in Tubbergen?
Douglas voor 5 wedstrijden geschorst door Twente zelf, KNVB heeft voorstel van 6 wedstrijden gedaan...
ik mag toch aannemen dat PSV zelf ook iets onderneemt, na die waarschuwing van laatst; en de KNVB gaat hem wel een wedstrijd of 3 geven denk ik... las inderdaad dat Vertonghen een vuistslag plaatste in het kruis van Marcelo; die moet dan ook een schorsing krijgen!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volkomen terecht van Twente. Dat was het zuiverste wangedragPSV zal Toivonen ook gaan schorsen denk ik, anders doet de KNVB het wel. Benieuwd wat er met Vertongen gebeurt.
Klopt. Al wordt de vermeende elleboog van Toivonen 100000x genoemd en vertraagd afgespeeld, tegen een lullige 3 keer van die klap van Vertonghenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik mag toch aannemen dat PSV zelf ook iets onderneemt, na die waarschuwing van laatst; en de KNVB gaat hem wel een wedstrijd of 3 geven denk ik... las inderdaad dat Vertonghen een vuistslag plaatste in het kruis van Marcelo; die moet dan ook een schorsing krijgen!
heb flarden van de wedstrijd op EL gezien en de samenvatting bij Studio Sport, daar kwam die stomp niet in voorquote:Op maandag 28 februari 2011 12:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt. Al wordt de vermeende elleboog van Toivonen 100000x genoemd en vertraagd afgespeeld, tegen een lullige 3 keer van die klap van Vertonghen
Nee, omdat De Jong nog liever ging liggen dan Suarez gisterenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb flarden van de wedstrijd op EL gezien en de samenvatting bij Studio Sport, daar kwam die stomp niet in vooren als we het toch hebben over dingen niet noemen; op Teletekst staat ook niks over die 2 'mogelijke' strafschoppen voor De Jong...
Ik kreeg een soort van grote bril met ingebouwde camera op mn kop om m'n oogbewegingen te meten, en toen 3 onderzoeken:quote:Op maandag 28 februari 2011 12:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Justinhoe ging het? en krijg je snel de uitslag?
die eerste vond ik niks, die body-check was in mijn ogen wel een overtreding en die derde (duw toen Chadli nog die kans op 2-2 kreeg) heb ik niet gezien...quote:Op maandag 28 februari 2011 12:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, omdat De Jong nog liever ging liggen dan Suarez gisteren
volgende week woensdag dus... dan wordt duidelijk of je inderdaad iets aan je evenwichtsorgaan hebt?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kreeg een soort van grote bril met ingebouwde camera op mn kop om m'n oogbewegingen te meten, en toen 3 onderzoeken:
- volg het streepje en kruisje licht op een whiteboard (in de donkere kamer).
- daarna moest ik op een brancard gaan liggen (met nogsteeds die bril op), ze deed er een klepje voor zodat het echt donker was en moest wat met m'n hoofd rollen.
- daarna kwam de leukste: ik kreeg na elkaar warme- en koude lucht in mijn oren gespoten... daar werd ik echt even flink draaierig van
Alles bij mekaar duurde het 50 min ofzo9 maart heb ik de uitslag.
Yupquote:Op maandag 28 februari 2011 12:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgende week woensdag dus... dan wordt duidelijk of je inderdaad iets aan je evenwichtsorgaan hebt?
Ik denk zelf medicatie.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat zou dan een mogelijke remedie zijn?
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
of ben je een beetje een wankel persoon?
gaat de maandag toch sneller dan normaal... vanavond ff een ondervloer halen voor het laminaat en maar eens kijken of ik nog wat in het huis kan doenquote:
nee, van mij mag het mooi langzaam gaan met de tijd, moet om 2 uur weg en heb geen zinquote:
Vanavond hardlopenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gaat de maandag toch sneller dan normaal... vanavond ff een ondervloer halen voor het laminaat en maar eens kijken of ik nog wat in het huis kan doen
owja, jij moet nog werken straksquote:Op maandag 28 februari 2011 13:09 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee, van mij mag het mooi langzaam gaan met de tijd, moet om 2 uur weg en heb geen zin
als je het niks vindt, waarom doe je het dan?quote:
Selmaquote:
neequote:Op maandag 28 februari 2011 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, jij moet nog werken straksbezorgmevrouw nog steeds niet geweest?
balenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:13 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee![]()
wel even creatief geweest
Conditie hequote:Op maandag 28 februari 2011 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je het niks vindt, waarom doe je het dan?
zijn toch wel andere dingen om je conditie op peil te krijgen/houden? iets wat je wel leuk vindtquote:
Gitaar spelen?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zijn toch wel andere dingen om je conditie op peil te krijgen/houden? iets wat je wel leuk vindt
Ik ben vanmorgen gebeld door de dierenarts en het gaat slecht met mijn kat.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen gebeld door de dierenarts en het gaat slecht met mijn kat.
Om 3 uur moet ik daar zijn, eerder mag niet helaas.
Loela gaat straks naar de poezenhemel
beetje tekenen. wat oude frustraties uiten in een comicquote:
[..]
gitaar spelen voor je conditie?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gitaar spelen?
Nee, ik heb niks tegen lopen, maar het is koud
als je het goed doet welquote:
oei, dat is niet zo mooiquote:Op maandag 28 februari 2011 13:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gitaar spelen voor je conditie?en je bent zo'n warmweerloper?
quote:[..]
als je het goed doet wel
[..]
oei, dat is niet zo mooisterkte!
Jep, lig nu weer ziek in mn bedquote:Op maandag 28 februari 2011 13:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de les van vanmorgen weer overleefd?
[..]
was het zo'n saaie les dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep, lig nu weer ziek in mn bed
ziek, maar wel naar school geweest?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep, lig nu weer ziek in mn bed
[..]
Ja.quote:
Jepquote:Op maandag 28 februari 2011 13:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ziek, maar wel naar school geweest?
ahaquote:Op maandag 28 februari 2011 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja.
Haha, nee. Ik ben sinds zaterdag ziek.. Had eigenlijk nog hoorcolleges tot 5 uur, maar die zijn niet verplicht, dus luister ik maar naar mn lichaam
Nee ik maak me bij Twente drukker dan op het werkquote:Op maandag 28 februari 2011 10:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als Twente op zondag is heb je geen weekend?
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja.
Haha, nee. Ik ben sinds zaterdag ziek.. Had eigenlijk nog hoorcolleges tot 5 uur, maar die zijn niet verplicht, dus luister ik maar naar mn lichaam
zo hč!quote:
ja, ik zat gisteren ook flink fanatiek voor de tvquote:Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee ik maak me bij Twente drukker dan op het werk
Jep.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ahaja dat is dan wel het beste ja
Wat? Is dat gek?quote:
heftig!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep.
Al lig ik in bed nu wel van alles voor te bereiden voor deze week. Moet 3 keer presenteren en 2 megaveslagen inleveren
als ik doodziek ben, dan ga ik echt niet naar schoolquote:Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat? Is dat gek?
Ik ga altijd naar school, ook al ben ik doodziek.
Tenzij het uiteraard niet-verplichte lessen zijn en ik ben ziek.. Zoals vanmiddag
Ahquote:Op maandag 28 februari 2011 13:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hmm, okee..quote:Op maandag 28 februari 2011 14:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heftig!
[..]
als ik doodziek ben, dan ga ik echt niet naar school(zoals velen gok ik...)
eens!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik arbeit al vanaf 9:00 vanmorgen en moet nog +/- 2,5 uur en vanavond weer naar cursus digitale spiegel reflex camera![]()
Tuurlijk, Vertonghen ontspringt de dans weerquote:AMSTERDAM - Voor Ola Toivonen krijgt het duel met Ajax van zondag mogelijk een vervelend staartje. De KNVB is een vooronderzoek gestart naar de vermeende elleboogstoot die de PSV'er uitdeelde aan Jan Vertonghen.
Toivonen raakte zijn tegenstander tijdens een kopduel.
Na afloop van de wedstrijd gaf arbiter Eric Braamhaar aan dat hij de Zweed de rode kaart had moeten geven. ''Heel jammer dat ik het niet op het veld gezien heb, dit zijn dingen die impact hebben'', zei hij.
Op basis van televisiebeelden kan de voetbalbond Toivonen alsnog een schorsing opleggen.
De KNVB verwacht uiterlijk dinsdagochtend een verklaring van Toivonen, Vertonghen, de aanvoerders Maarten Stekelenburg en Orlando Engelaar en iemand uit de medische staf van beide elftallen.
Daarna wordt besloten of er een schikkingsvoorstel volgt.
matig van de KNVB, heeeeel matig!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tuurlijk, Vertonghen ontspringt de dans weer
Henrikequote:
Remcoquote:Op maandag 28 februari 2011 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
matig van de KNVB, heeeeel matig!
[..]
Henrike![]()
Dat gebruiken de anderenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
diekan ik niet helemaal plaatsen...
dat gebruiken de anderen op msn? lekker duidelijk bezig Davidquote:Op maandag 28 februari 2011 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gebruiken de anderen
Op msn enzulks
Diequote:Op maandag 28 februari 2011 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat gebruiken de anderen op msn? lekker duidelijk bezig David
en welke leden maken gebruik van diequote:Op maandag 28 februari 2011 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Diewordt op msn gebruikt om aan te geven dat het een vervelend doch stelselmatig terugkerend feit is dat er buitenproportioneel veel gekwijld wordt in dit topic.
Duidelijk genoeg?
maandag weer ten einde, de kop is er dan af!quote:
Geen idee meer. Ikzelf waarschijnlijk ook wel eensquote:Op maandag 28 februari 2011 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en welke leden maken gebruik van dieop msn dan? verder duidelijk
Fijn gevoel is dat altijdquote:[..]
maandag weer ten einde, de kop is er dan af!
ach ja, ik kan er wel om lachenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee meer. Ikzelf waarschijnlijk ook wel eens![]()
[..]
Fijn gevoel is dat altijd
quote:AMSTERDAM - De aanklager betaald voetbal van de KNVB is een vooronderzoek begonnen naar Jan Vertonghen.
De ajacied zou zondag tijdens het treffen met PSV (0-0) een stompende beweging hebben gemaakt richting Marcelo.
De aanklager heeft Vertonghen en Marcelo gevraagd om voor dinsdag 12 uur een verklaring in te dienen over het incident. Dit verzoek is ook neergelegd bij de aanvoerders Maarten Stekelenburg en Orlando Engelaar en één lid van de staf van beide clubs.
Daarna neemt de aanklager een beslissing over een mogelijk schikkingsvoorstel.
Toivonen
Eerder op maandag deelde de KNVB al mee dat er een vooronderzoek is gestart naar de vermeende elleboogstoot die PSV'er Ola Toivonen zou hebben uitgedeeld aan Vertonghen.
Na afloop van de wedstrijd gaf arbiter Eric Braamhaar aan dat hij de Zweed de rode kaart had moeten geven. ''Heel jammer dat ik het niet op het veld gezien heb, dit zijn dingen die impact hebben'', zei hij.
ze nemen alleen de reactie van Vertonghen mee, niet de acties van Marcelo die leidden tot die reactie?quote:
Dan moet je iedereen die betrokken is bij een corner gaan onderzoekenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze nemen alleen de reactie van Vertonghen mee, niet de acties van Marcelo die leidden tot die reactie?
blijft wel een beetje krom dat iemand dus de hele wedstrijd een beetje kan lopen treiteren etc. (buiten het beeld van de scheidsrechters etc. om) zonder gestraft te worden; maar als je daar dan wat fel op reageert, ben je de pineut... al snap ik natuurlijk wel dat je je gewoon moet beheersen en dit hoort ook bij het spelletjequote:Op maandag 28 februari 2011 15:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan moet je iedereen die betrokken is bij een corner gaan onderzoeken
die heb ik laatst gezien, hoe vet was datquote:Op maandag 28 februari 2011 15:48 schreef sjoemie1985 het volgende:
dat verhaal over die toivonen gaat daar toevallig ook een filmpje van over het internet met zo'n voetballer die zich zelf express in het gezicht slaat met de arm van de voetballer van de tegen partij?
Jij weet ook wel hoe dat gaat bij corners en vrije trappen, iedereen trekt aan iedereen en iedereen probeert iedereen van de bal te houden.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
blijft wel een beetje krom dat iemand dus de hele wedstrijd een beetje kan lopen treiteren etc. (buiten het beeld van de scheidsrechters etc. om) zonder gestraft te worden; maar als je daar dan wat fel op reageert, ben je de pineut... al snap ik natuurlijk wel dat je je gewoon moet beheersen en dit hoort ook bij het spelletje
dat zeg ik dus ook met m'n laatste zin; het hoort bij het spelletje...quote:Op maandag 28 februari 2011 15:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij weet ook wel hoe dat gaat bij corners en vrije trappen, iedereen trekt aan iedereen en iedereen probeert iedereen van de bal te houden.
Als jij je laat provoceren en gaat slaan, dan moet je eens nagaan of je wel in die drukte wilt staan.
Nee oké, dan snappen we elkaar weerquote:Op maandag 28 februari 2011 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zeg ik dus ook met m'n laatste zin; het hoort bij het spelletje...
[..]
hij is tof hč?! punten voor de originaliteitquote:Op maandag 28 februari 2011 15:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
oke, ik zag in eerste instantie niet wat er gebeurde.
na 2 of 3x kijken zag ik pas dat hij de arm vast pakte en zich zelf in het gezicht sloeg![]()
![]()
eerste keer dacht ik gewoon, is toch gewoon een voetballer die in het gezicht geslagen word wat is daar bijzonder aan.
Effe Ekdom vind ik niets. Ik wil Stenders terug tussen de middag.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Met Michiel, Effe Ekdom, @Work
Ekstra Weekend![]()
elke vrijdag is hij er nog tussen 2 en 4quote:Op maandag 28 februari 2011 16:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Effe Ekdom vind ik niets. Ik wil Stenders terug tussen de middag.
Voor 5 euro heb je een nieuwe.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als iemand hun kind verliest? Na 9 maand heb je een nieuwe.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Voor 5 euro heb je een nieuwe.
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Sterkte!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Evening.quote:
Mislukt grapje dan.quote:
Ben je echt zo dom?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat een kutgrapquote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Lol, en ook al in het rosé, dan was ik dus niet de enigequote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef FCTVCF het volgende:
Van de fiets gevallen kop kapot dit dat.
Deze foto te zien was ik ook aardig lam.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bedankt voor jullie lieve reacties.AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Bedankt voor jullie lieve reacties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sterkte Sel![]()
Bedankt voor jullie lieve reacties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
*knuffel*quote:Op maandag 28 februari 2011 21:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nath, Nicole en Justin, dank voor jullie medeleven, echt!
Eh nee, niet echtquote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
rustig maar, je kunt er ook gewoon over heen lezen..
Haha wtf.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Fuck you achterlijke kankermongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |