Da's al afgelopen, 0-0.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:35 schreef Assiej het volgende:
[..]Nou wie weet maakt psv er nog wat van
Ga naar hem toe en zeg het hem!!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:35 schreef Daywalk3r het volgende:
GODVERDOMME! Bossen vuile teringtyfushond! 3 penals door de neus gejast. Wat een smerige longhond!
Heb je z'n adres?quote:
Ja Bossen iig niet.quote:
Het is maar voetbalquote:
Nee, dat is niet tof nee.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Het is maar voetbal
Wat jij op twitter zet vind ik ook niet bepaald normaalzoiets wens je niemand toe.
Impulsieve emotie. Maar dat hij dan maar mooi nooit meer een wedstrijd mag fluiten.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Het is maar voetbal
Wat jij op twitter zet vind ik ook niet bepaald normaalzoiets wens je niemand toe.
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Origineel manquote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Nouja dan pakken wij de Europa League wel. En de beker. Mag PiSVee de landstitel.
Ik doe mijn best niet om origineel te zijn.quote:
en wat heb jij eraan bijgedragen?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Om even weer positief te doen.
De sportschool waar ik zit.
Het zit er op, de 6uur durende KWF Spinningmarathon. Er is een fantastisch bedrag binnen gehaald van ¤ 13.771,00 Super!! Iedereen bedankt!!
Wat een bedrag
Ik kan geen 6 uur spinnen. Dan kunnen ze mij afvoeren.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en wat heb jij eraan bijgedragen?
Spinnen zijn banger voor jou dan andersom. Ze doen je niets.quote:
na 6u pas?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik kan geen 6 uur spinnen. Dan kunnen ze mij afvoeren.
Tja jij kiest er zelf ook niet voor waarschijnlijk.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
na 6u pas?
ik denk dat ik nog geen kwartier red
arachnaphobia is geen keuze neequote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tja jij kiest er zelf ook niet voor waarschijnlijk.
Ik ben een beetje bang voor onweer. Ik vind het fantastisch om te zien maar toch bekruipt mij dan altijd zo'n gevoel dat er iets gaat gebeuren. Weet niet of ik dan bang ben voor een onverwachte inslag dichtbij ofzo of dat het mij raakt. Geen idee. Het is in de loop der jaren wel minder geworden gelukkig. Maar er doorheen fietsen ofzo zal ik niet snel doen. Dan ga ik eerst tellen hoever het weg is enzo. Terwijl het binnen een seconde ook alweer heel dichtbij kan zijn maar toch.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:51 schreef Under_Score het volgende:
[..]
arachnaphobia is geen keuze nee
ach gelukkig ben ik verder vrijwel nergens bang voor
zoals een angst voor clowns ofzo
En echte mannen huilen niet.quote:
Nu spreek je jezelf tegen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
echtwel, je bent ook man als je emotie durft te tonen!
BAM vol in je FACEquote:Op zondag 27 februari 2011 17:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nu spreek je jezelf tegen.
Maar die opmerking over bang zijn was vast ook wel als gein bedoelt?
Bang zijn is angst en angst is een emotie en emoties mag je wel tonen zeg je.
Janken en bang zijn zijn 2 heul verschillende emoties...quote:Op zondag 27 februari 2011 17:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nu spreek je jezelf tegen.
Maar die opmerking over bang zijn was vast ook wel als gein bedoelt?
Bang zijn is angst en angst is een emotie en emoties mag je wel tonen zeg je.
Ok. Nouja hier beide in ieder geval.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Janken en bang zijn zijn 2 heul verschillende emoties...
Bang ben ik niet snel maar een traan laten af en toe wel
hoe komt dat nu weer?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomme wat voel ik me beroerd
Geen idee... ijskoud, trillen, wazig, zweet me kapotquote:
ook al koorts erbij?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hopelijk geven de soep en de broodjes van net me even wat energie zodat ik kan gaan douchen... de trip naar de wc voelde aan alsof ik op een schip op zee zat
Niet dat ik weet... voel me wel erg slapjes.quote:
Zijn voor zover ik weet wel de symptomen van griep/koorts...quote:Op zondag 27 februari 2011 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet dat ik weet... voel me wel erg slapjes.
Leuk, dat kan ik er ook nog wel bij hebbenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zijn voor zover ik weet wel de symptomen van griep/koorts...
Word tijd dat je weer 100% word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |