quote:
Was jij erbij?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iedereen die meet foto's heeft. PM ze graagik ben ernstig nieuwsgierig !
zoveel bijzonders is het niet hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 16:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iedereen die meet foto's heeft. PM ze graagik ben ernstig nieuwsgierig !
Filmpje van herman. Geef.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
zoveel bijzonders is het niet hoor![]()
bij mij zijn het maar 10 fotos ofzo, en 2 filmpjes van herman
Jaquote:Op zondag 27 februari 2011 16:07 schreef Driepink het volgende:
zal ik die chinees toevoegen op msn trouwens ?![]()
Ze was wel lekker!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:07 schreef Driepink het volgende:
zal ik die chinees toevoegen op msn trouwens ?![]()
alsnogquote:Op zondag 27 februari 2011 16:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
zoveel bijzonders is het niet hoor![]()
bij mij zijn het maar 10 fotos ofzo, en 2 filmpjes van herman
Heb je dat fragment opgenomen toevallig?quote:
Alles.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je dat fragment opgenomen toevallig?
Staat het ergens online? Ben wel nieuwsgierig...quote:
Oh wowquote:Op zondag 27 februari 2011 16:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze heeft met knetter en mono gezoend. Tegelijk.
Dat had ik al gelezen ja in het andere topic.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze heeft met knetter en mono gezoend. Tegelijk.
Ik stond er naast.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat had ik al gelezen ja in het andere topic.
Dat dachten ze van mij in de nachtbus ook. Zat daar dronken een kapsalon aan het wegnaaien. Blijkbaar had ik volrode ogen, zo een gast dacht dat ik gesnoept of gesnoven had.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:09 schreef Graseter het volgende:
Die gast die strak stond van de pillen.![]()
Nee je had zelf maar moeten komen als je foto's wil zienquote:Op zondag 27 februari 2011 16:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
alsnogen zet die filmpjes op youtube.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Nee je had zelf maar moeten komen als je foto's wil zien
Neequote:Op zondag 27 februari 2011 16:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Staat het ergens online? Ben wel nieuwsgierig...
Jij staat volgens mij altijd knetterwaus.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat dachten ze van mij in de nachtbus ook. Zat daar dronken een kapsalon aan het wegnaaien. Blijkbaar had ik volrode ogen, zo een gast dacht dat ik gesnoept of gesnoven had.Politie ging trouwens de bus in en hield iemand aan voor een vechtpartij ofzo... eerder die nacht....
Neem je volgende keer Murp mee?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je keek ook heel erg enthousiast toen je dat zag.
je bent er stil van?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik maak was wiskunde opdrachten terwijl ik naar jou luister
Heb jij nog geneukt?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
En Yvonne moet dan ook komen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:18 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Neem je volgende keer Murp mee?
Neequote:
Yvonne durft wel, denk Murp niet, want dan zien we dat hij niet zo stoere mod isquote:Op zondag 27 februari 2011 16:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
En Yvonne moet dan ook komen.
[..]
Nee
Onwaar, dat was ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Boterhamzakje was de knapste vrouw van het stel
ze is de foto's aan het terugkijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:24 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Waarom schreeuwt Huppelmuts zoveel?
Geen idee.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:24 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Waarom schreeuwt Huppelmuts zoveel?
Wedstrijden die op 0-0 eindigen zijn altijd zo saai.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben tevreden, Psv had serieus het overwicht
AZ heeft voorlopig gewonnen van Twentequote:Op zondag 27 februari 2011 16:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wedstrijden die op 0-0 eindigen zijn altijd zo saai.
kusje op mn voetbalgepraatquote:Op zondag 27 februari 2011 16:29 schreef sharr het volgende:
ALS JE OVER VOETBAL WILT PRATEN, DOE DAT ERGENS ANDERS
dezenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:29 schreef sharr het volgende:
ALS JE OVER VOETBAL WILT PRATEN, DOE DAT ERGENS ANDERS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2011 16:31:40 ]
wtfquote:Op zondag 27 februari 2011 16:31 schreef andreas612 het volgende:
voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de lyrics (__!!)
http://www.lyrics007.com/(...)A-Leak%20Lyrics.html
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:31 schreef Driepink het volgende:
ik vind deze muziek niet zo heel leuk![]()
gooi is 1 mooie hardcore beat er tussendoordankzij je ninja-edit roggel ik zodirect ff watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soort van ik ga denk ik gewoon een beetje muziek draaien die ik eigenlijk normaal ook doe. Dus Editors U2 enzo maar misschien ook electronisch Pope of Dope etc daar heb ik namelijk 200 nummers van gedownload vorige weekquote:Op zondag 27 februari 2011 16:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Snuf, ga jij alsjeblieft takkeherrie draaien straks? Dus geen rap?
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:31 schreef Driepink het volgende:
ik vind deze muziek niet zo heel leuk![]()
gooi is 1 mooie hardcore beat er tussendoorDie muziek gisteravond was wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met ed erbij is alles goedquote:Op zondag 27 februari 2011 16:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die muziek gisteravond was wel goed.
Aight zolang er beat inzit of Editors en U2 ben je m'n held. Ik heb echt zulke muziek nodig om wakker te blijvenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Soort van ik ga denk ik gewoon een beetje muziek draaien die ik eigenlijk normaal ook doe. Dus Editors U2 enzo maar misschien ook electronisch Pope of Dope etc daar heb ik namelijk 200 nummers van gedownload vorige week
Ik had het over de muziek bij de stairway.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jullie hebben Ed gemist gister, lees maar een paar topics terug
Haha ja vandaag wil ik niet zoveel rustige shit doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Aight zolang er beat inzit of Editors en U2 ben je m'n held. Ik heb echt zulke muziek nodig om wakker te blijven
Mijn favoriete modjequote:Op zondag 27 februari 2011 16:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
stop met de pr0n broquote:Op zondag 27 februari 2011 16:40 schreef Nitrouz het volgende:
Ik kan niet luisteren, mijn internet heeft een infectie.
Niet meer met ragboer omgaan.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:40 schreef Nitrouz het volgende:
Ik kan niet luisteren, mijn internet heeft een infectie.
Dit.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef Snuf. het volgende:
Ik lees mee maar heb eigenlijk niets te melden. Normaal ook niet maar nu post ik niet.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef Snuf. het volgende:
Ik lees mee maar heb eigenlijk niets te melden. Normaal ook niet maar nu post ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |