hier stopte ikquote:Op zondag 27 februari 2011 16:28 schreef ElmoFan het volgende:
Nee, dit topic is niet om mijn frustraties hier neer te plempen, maar ik wil even wat duidelijk maken.
Laatst ging er een PM rond (van huppel volgens mij) dat er steeds minder DJ's gingen DJ-en, ik vond Dj-en toen nog wel redelijk leuk om te doen, alleen het probleem is dat ik niet echt vaste tijden in kon plannen, daarom deed ik het gewoon last minute. Maar dat heeft eigenlijk niks hiermee te maken.
Ik wou even duidelijk maken waarom er zo veel DJ's stopten met DJ-en; Het word/werd te "professioneel". Er kwamen steeds minder DJ's na de komst van djkoelkast (niks tegen hem), maar hij deed het zo professioneel dat de users die luisterden alle andere DJ's saai vonden worden.
Want ja, welke gek wil nou met z'n kutmicrofoon radio presenteren?
Verder werd het ook niet beter toen het echte SC-en begon in het radio ONZ-topic. Eerst was er afgesproken met SwJ dat SC over de radio toe was gestaan. Maar nadat SwJ vertrok ging iedereen gewoon SC-en, het werd een beetje kliekjesvorming, hoi murp.
Samenvatting; DJ's vertrokken door "profesioneel" doen en kliekjesvorming.
Dus, dat wou ik even kwijt. Ik ben benieuwd of jullie het hier mee eens zijn, DJ's waarschijnlijk niet omdat ze zich aangevallen voelen, dat is dus niet mijn bedoeling hiermee. En ajacied mag uit dit topic blijven.
Gegroet
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
we weten nu wel dat je onzin radio niet meer leuk vindt,
Lezen, lulquote:En ajacied mag uit dit topic blijven.
Broder, hij heeft net een plaatje gepost die niet mocht. Misschien gaat zijn account nu de shredder inquote:Op zondag 27 februari 2011 16:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ken de gedachte achter dit plaatje niet, maar ik moest keihard lachen.
oprottenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:32 schreef bularax het volgende:
[..]
Broder, hij heeft net een plaatje gepost die niet mocht. Misschien gaat zijn account nu de shredder in![]()
[ afbeelding ]
Kerel, neem een break.quote:
moet ik naar jou luisteren?quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:33 schreef HappyBob het volgende:
Volgens mij zit jij vol met frustraties [ afbeelding ]
Sowieso onz-radio
quote:
op alles even een antwoord: neuhhquote:Op zondag 27 februari 2011 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
moet ik naar jou luisteren?
Je standpunt zint nu al een week hier rond. En inmiddels weten we het wel.
Dat TS autisme heeft.quote:
Denk je dat wij een laag iq hebben dat wij je standpunt niet weten?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:34 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[..]
[..]
op alles even een antwoord: neuhh
ik had het over je eerste vraagquote:Op zondag 27 februari 2011 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk je dat wij een laag iq hebben dat wij je standpunt niet weten?
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk je dat wij een laag iq hebben dat wij je standpunt niet weten?
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:28 schreef ElmoFan het volgende:
En ajacied mag uit dit topic blijven.
Gegroet
Dat doe je de hele week al, het wordt nu gewoon irritantquote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik probeer te zeggen dat onz radio langzaam deaud gaat en daar geef ik de redenen van
oh, ik verwijs je door naar:quote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik probeer te zeggen dat onz radio langzaam deaud gaat en daar geef ik de redenen van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |