Prima, thanks!quote:
Zijn laatste tweet:quote:Op zondag 27 februari 2011 16:05 schreef Drifter__ het volgende:
Die gpdMiddleEast figuur zou vandaag toch Libi ingaan ?
Daar al berichten van?
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:05 schreef Nibb-it het volgende:
'Revolutie in Libi #34: Waar we taart hebben' Ik heb taart
Edit - top!
Dat wordt lapo hunten.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Waar we DORST hebben"
Mag dat nog even Cat22?
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:07 schreef houda het volgende:
Ja ze zijn feest aan het vieren de mensen. Natuurlijk wel met de mensen waarbij het nog niet goed gaat in gedachte. En natuurlijkdat het nog niet over is.
Maar dit op zich is al een grote overwinning. De sfeer is heel apart want er is gewoon eigenlijk een klein nieuw land ontstaan met een regering en al. Alles wordt weer opgebouwd met nieuwe waarden en normen. Nu maar hopen dat deze sfeer doorgezet kan worden!
Kun je misschien ook wat foto's (of filmpjes) maken, als ik vragen mag?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:07 schreef houda het volgende:
Ja ze zijn feest aan het vieren de mensen. Natuurlijk wel met de mensen waarbij het nog niet goed gaat in gedachte. En natuurlijkdat het nog niet over is.
Maar dit op zich is al een grote overwinning. De sfeer is heel apart want er is gewoon eigenlijk een klein nieuw land ontstaan met een regering en al. Alles wordt weer opgebouwd met nieuwe waarden en normen. Nu maar hopen dat deze sfeer doorgezet kan worden!
Wat iemand in het vorige topic al vroeg. Is er iets dat we vanuit Nederland voor de mensen in Benghazi kunnen doen? Jullie lijken het allemaal perfect op orde te hebben. Maar misschien is er toch iets dat we kunnen doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:07 schreef houda het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:12 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Wat iemand in het vorige topic al vroeg. Is er iets dat we vanuit Nederland voor de mensen in Benghazi kunnen doen? Jullie lijken het allemaal perfect op orde te hebben. Maar misschien is er toch iets dat we kunnen doen.
Begint die onzin weerquote:Op zondag 27 februari 2011 16:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Zijn laatste tweet:
Tot nu toe zijn 14000 egyptenaren uit libie hier naartoe gevlucht. Libiers worden niet toegelaten door egypte.
Vanavond krijgen we vast weer lachwekkende verhalen!
quote:(All times are local in Libya GMT+2)
5:05pm
Reuters reports that Opponents of Muammar Gaddafi in eastern Libya said on Sunday they had formed a National Libyan Council, saying it was not an interim government but described it as the face of the revolution. A spokesman for the new council said he saw no room for any negotiation with Gaddafi's government.
jullie veiligheid staat boven alles!!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:16 schreef houda het volgende:
Bedankt voor het aanbod maar het gaat echt goed hier na omstandigheden en hetfeit dat we ieder moment gebombardeerd kunnen worden . Maar we hebben genoeg eten drinken en niemand van mijn familie is gewond. Wat wil je nog meer!
Ik heb foto's en filmpjes enzo maar dat moet ik vanavond even met mijn man overleggen wat hij daarvan vind. ik spreek natuurlijk ge3en arabisch dus ik mis nog weleens wat belangrijke informatie. Dus misschien is het wel gevaarlijk om dat te doen ofzo
Maar ik doe mijn best..
Oke, nou, als ik, en ik denk, als iedereen wat kan doen dan doen we het graag.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:16 schreef houda het volgende:
Bedankt voor het aanbod maar het gaat echt goed hier na omstandigheden en hetfeit dat we ieder moment gebombardeerd kunnen worden . Maar we hebben genoeg eten drinken en niemand van mijn familie is gewond. Wat wil je nog meer!
Ik heb foto's en filmpjes enzo maar dat moet ik vanavond even met mijn man overleggen wat hij daarvan vind. ik spreek natuurlijk ge3en arabisch dus ik mis nog weleens wat belangrijke informatie. Dus misschien is het wel gevaarlijk om dat te doen ofzo
Maar ik doe mijn best..
http://www.alarabiya.net/articles/2011/02/27/139416.htmlquote:
Als het maar een klein beetje risico kan zijn, moet je het niet doen. Ik moet ff iets gaan doen btw kom straks weer gezellig terug.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:16 schreef houda het volgende:
Maar ik doe mijn best..
Ik hou mijn hart vastquote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
Nog 4 minuten resterend. En dan is mijn video klaar.![]()
Heb een mooi videootje gemaakt over het Midden-Oosten subforum op FOK!. Met prachtige muziek eronder.quote:
Ik hoopte meer op een nieuwe videoverslag van gpdLibiequote:Op zondag 27 februari 2011 16:25 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Heb een mooi videootje gemaakt over het Midden-Oosten subforum op FOK!. Met prachtige muziek eronder.
Oh, sorry dan! Je mag me altijd DM'en als je ideen hebt hoor!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:26 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op een nieuwe videoverslag van gpdLibie
Saif al-Islam is Saif al-Shitanquote:Op zondag 27 februari 2011 16:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ShababLibya CONFIRMED: this is proof that we have been receiving regularly that Kufra is liberated and rejected bribes #Libya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |