abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93394008
quote:
15s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:53 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Nederlandse FOK!-user in Benghazi die in het vorig deel vertelde over hoe erg het in Benghazi geweest is die graag redelijk anoniem wil blijven, waarvan -jos- denkt dat het wel stoer is om dan FOK! als bron in zijn dodenaantallenlijst te noemen als bron....
Nee, dat is niet erg slim nee. Ik snap het.
Zoon van Tolmai.
pi_93394024
Vergeleken met Khadaffi is Mubarak nog een nette kostschooljongen. Wat een hond.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 27 februari 2011 @ 15:55:08 #53
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_93394033
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:54 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

je kan 'm beter even een PM sturen, hij is even weg (pagina tien of elf van het vorige topic) ;)
Zal ik even doen. Dank je wel!
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  zondag 27 februari 2011 @ 15:55:48 #54
336896 houda
FREE LIBYA!!!!!!!
pi_93394069
Hoi hoi,

Heel lief dat topic hoor maarmisschien niet helemaal verstandig nee. Bedankt voor het veranderen.

Iemand vroeg trouwens ook nog wat er wordt bedoeld met het in handen hebben van een stad. Hier in Benghazi en steden eromheen betekend dat dat er geen Pro Ghadaffi aanhangers meer zijn en dat dus alle geweren van de militairen van de protesters zijn. De militairen zijndan ook overgelopen en de plek waar Ghadaffi heen zou gaan als hij in die stad kwam is verwoest. (in iedere stad heeft hij zon plek) Hier in Benghazi heeft dat lang geduurd, 4 dagen voordat dat veroverd was. Daar waren mensen voor nodig die van de andere naastgelegen al veroverden steden kwamen met hun geweren. Toenwas het snel gedaan.

Daarnaast zijn de protesters bezig om hun stad te beschermen met overal uitkijkposten met gewapende mensen neer te zetten. En het normale leven weer in gang te zetten. zoals medicijnen en eten goed regelen en in de gaten houden. Ook wordt het vuilnis opgehaald en verbrandde tanken enz weggehaald zodat het weer wat leefbaarder uit ziet.

Iemand vroeg ook of er nog tanken waren hier in Benghazi. Ja die zijn er nog, en die worden ook gebruikt als het moet. OOk is er genoeg minutie voor als er een aanval komt.
pi_93394288
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:55 schreef houda het volgende:
Hoi hoi,

Heel lief dat topic hoor maarmisschien niet helemaal verstandig nee. Bedankt voor het veranderen.

Iemand vroeg trouwens ook nog wat er wordt bedoeld met het in handen hebben van een stad. Hier in Benghazi en steden eromheen betekend dat dat er geen Pro Ghadaffi aanhangers meer zijn en dat dus alle geweren van de militairen van de protesters zijn. De militairen zijndan ook overgelopen en de plek waar Ghadaffi heen zou gaan als hij in die stad kwam is verwoest. (in iedere stad heeft hij zon plek) Hier in Benghazi heeft dat lang geduurd, 4 dagen voordat dat veroverd was. Daar waren mensen voor nodig die van de andere naastgelegen al veroverden steden kwamen met hun geweren. Toenwas het snel gedaan.

Daarnaast zijn de protesters bezig om hun stad te beschermen met overal uitkijkposten met gewapende mensen neer te zetten. En het normale leven weer in gang te zetten. zoals medicijnen en eten goed regelen en in de gaten houden. Ook wordt het vuilnis opgehaald en verbrandde tanken enz weggehaald zodat het weer wat leefbaarder uit ziet.

Iemand vroeg ook of er nog tanken waren hier in Benghazi. Ja die zijn er nog, en die worden ook gebruikt als het moet. OOk is er genoeg minutie voor als er een aanval komt.
Thnx voor deze informatie weer !!!
Goed om te lezen dat jullie volledig zijn voorbereid op mogelijke aanvallen !

en ik ben mn best aan het doen om de TT te laten wijzigen ..
mijn excuses!! , was domme actie van mij ...
hoezo adhd ?
  zondag 27 februari 2011 @ 16:00:58 #56
69315 raistlin6
pi_93394355
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:55 schreef houda het volgende:
Hoi hoi,

Is er nog veel angst en verdriet en woede op de straten. We kregen beelden via YouTube te zien van een reporter van CNN die feestende mensen op het strand van Benghazi lieten zien.
Wat is zo ongeveer de sfeer in Benghazi zelf?
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_93394366
Gast TT change, volgens mij zijn de modjes er niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 27 februari 2011 @ 16:01:20 #58
336896 houda
FREE LIBYA!!!!!!!
pi_93394373
Oh ik zie dat het nog niet veranderd is of hadden jullie het niet over de titel van dit topic?
  zondag 27 februari 2011 @ 16:02:11 #59
69315 raistlin6
pi_93394422
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:01 schreef Cat22 het volgende:
Met dank. Hoewel er wat mij betreft een normale TT mag komen. Maar sowieso al een verbetering. Kan het niet gewoon Revolutie in Libië worden?
pi_93394423
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:01 schreef houda het volgende:
Oh ik zie dat het nog niet veranderd is of hadden jullie het niet over de titel van dit topic?
Nu wel. ;)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 27 februari 2011 @ 16:02:20 #61
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93394436
quote:
Dank u! ^O^
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93394443
quote:
ik heb ook al topic repost gedaan , mod gepmt en mo feedback geprobeerd ..
ik ga mistique ff dm ..

ik doe mn best :@
hoezo adhd ?
pi_93394479
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

ik ga mistique ff dm ..

Dat zag ik allemaal, vandaar dat ik de TT heb aangepast. :)
  zondag 27 februari 2011 @ 16:03:10 #64
69315 raistlin6
pi_93394480
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

ik ga mistique ff dm ..

Het is al gedaan, je quote nu een moderator die zegt het gewijzigd te hebben. :X
  zondag 27 februari 2011 @ 16:03:52 #65
pi_93394513
quote:

[..]

ik ga mistique ff dm ..

Als de MOD's op vakantie zijn wordt het lastig, kan jij ook niets aan doen.

Gelukkig hebben we Cat22
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_93394539
quote:
15s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:03 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Het is al gedaan, je quote nu een moderator die zegt het gewijzigd te hebben. :X
oih sorry had nog niet gezien .. en wou indd, iemand anders quote ..

maar is wel errug weinig verschil , beter helemaal andere titel ?
hoezo adhd ?
  zondag 27 februari 2011 @ 16:04:26 #67
pi_93394546
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Prrrr :P
pi_93394550
quote:
15s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:03 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

_O- _O-
Zoon van Tolmai.
pi_93394578
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

thnx! sorry voor het ongemak!
hoezo adhd ?
pi_93394586
Eenmaal... andermaal... Zo beter? :)
  zondag 27 februari 2011 @ 16:05:11 #71
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_93394587
'Revolutie in Libië #34: Waar we taart hebben' Ik heb taart :9

Edit - top!
  zondag 27 februari 2011 @ 16:05:26 #72
pi_93394602
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:04 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

oih sorry had nog niet gezien .. en wou indd, iemand anders quote ..

maar is wel errug weinig verschil , beter helemaal andere titel ?
"Waar we DORST hebben"

Mag dat nog even Cat22?
  zondag 27 februari 2011 @ 16:05:31 #73
69315 raistlin6
pi_93394613
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:05 schreef Cat22 het volgende:
_O_
pi_93394625
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:05 schreef Cat22 het volgende:
^O^ _O_
hoezo adhd ?
pi_93394634
Die gpdMiddleEast figuur zou vandaag toch Libië ingaan ?
Daar al berichten van?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')