FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Maakt niet uit zo te zien, dan had ik nu wel een melding gekregen dat ik de ADBP moest uitschakelen, dat krijg ik nu niet te zienquote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
true, maar hole1988 site is op 1 pagina, volgens mij
hoe dan ook. Ik vind 't prima zo. Zonder adblock.
Maar het aanpassen van de hostfile werkt ookquote:Op zondag 27 februari 2011 14:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maakt niet uit zo te zien, dan had ik nu wel een melding gekregen dat ik de ADBP moest uitschakelen, dat krijg ik nu niet te zien
Ja, daar dacht ik dus ook aan. En dan is het niet Monique die hoogbegaafd is maar Karim. En Karim is dus niet dakloos geweest, want dat was Cynthia. Wellicht heeft Maik dan in een Bollywood film gefigureerd!?!?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef b_engeltje het volgende:
ik vind monique der borsten te groot voor dat kleine lijfje (mannen vinden het waarschijnlijk prachtig
maar als maik dan (want ik vind dat moeilijk om te geloven) de bortsverkleining niet heeft gehad
zou monique dan *vroeger* niet nog grotere borsten hebben gehad
weet ik niet heb de streams niet aanstaan ik ga zo voetbal kijkenquote:
Welquote:Op zondag 27 februari 2011 14:13 schreef Kwaliteit het volgende:
dit ziet er zeker niet goed uit?
http://spixtv.nl/fok2.php
Als je een breed scherm hebt kan het wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:13 schreef Kwaliteit het volgende:
dit ziet er zeker niet goed uit?
http://spixtv.nl/fok2.php
ja?quote:
kwaliteit, als ik mozaiek+Fok! aan zet, dan krijg ik in fok niet meer de "quoteknop" die rechtsbovenaan in een post staatquote:Op zondag 27 februari 2011 14:15 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ja?
heb je misschien screenshot?![]()
ben benieuwd hoe het er dan uitziet
ik zal hem in het menu zetten op www.spixtv.nl
Beetje schuiven met je balkje!!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kwaliteit, als ik mozaiek+Fok! aan zet, dan krijg ik in fok niet meer de "quoteknop" die rechtsbovenaan in een post staat
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Beetje schuiven met je balkje!!
http://i.imgur.com/zgbfz.jpgquote:ja?
http://i53.tinypic.com/2aake4m.pngquote:Op zondag 27 februari 2011 14:15 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ja?
Bij mij zo:quote:Op zondag 27 februari 2011 14:15 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ja?
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:18 schreef _Twinkle het volgende:
[..]
http://i53.tinypic.com/2aake4m.png
thanks, ik snap jullie punt nu.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bij mij zo:
http://img.photobucket.com/albums/v41/Speedygj/7-1.jpg
Moest wel even het beeld verschuiven
vreemd, ik heb wel gewoon een queteknop via spixtv.nlquote:Op zondag 27 februari 2011 14:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kwaliteit, als ik mozaiek+Fok! aan zet, dan krijg ik in fok niet meer de "quoteknop" die rechtsbovenaan in een post staat
verder top hoor!![]()
firefoxquote:Op zondag 27 februari 2011 14:21 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
[..]
thanks, ik snap jullie punt nu.
heb ik het nu wel goedgemaakt?
http://www.spixfm.nl/fok2.php
[..]
vreemd, ik heb wel gewoon een queteknop via spixtv.nl
welke browser gebruik je?
Gister een 'moetje' bij 't diner? Sowieso waren 't kusjes, van zoenen was geen sprakequote:Op zondag 27 februari 2011 14:24 schreef mr.masters het volgende:
Waarneer hebben Gaura en Luido voor het laatst gezoend?
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[info]Jank hier dat je streams het niet doen.[/info]
yo!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[info]Jank hier dat je streams het niet doen.[/info]
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:26 schreef versabommie het volgende:
[info]HEY! Is dat iets nieuws ? [/info]
Hij moet nog iets breder.. Dan heb je het forum precies goed. In ieder geval, bij mij wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:21 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
[..]
Met extra harige kiwi's!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:28 schreef Ceetje.. het volgende:
ze zijn een lekker fruitcocktailtje aan het maken van al dat fruit dat gisteravond in de zwembroeken van de heren heeft gezeten
Gelukkig gooien ze de helft weg, als je naar de aardbeien kijktquote:Op zondag 27 februari 2011 14:28 schreef Ceetje.. het volgende:
ze zijn een lekker fruitcocktailtje aan het maken van al dat fruit dat gisteravond in de zwembroeken van de heren heeft gezeten
maar die zaten niet in de zwembroekenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gelukkig gooien ze de helft weg, als je naar de aardbeien kijkt
Bij sommige dingen zit er gelukkig een schil omheen!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:29 schreef just me het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze die weggegooid hebben!
De banaan heeft Aafke vast in d'r nachtkastje gelegdquote:Op zondag 27 februari 2011 14:29 schreef just me het volgende:
Ach het zijn geen plakkies kaas hequote:Op zondag 27 februari 2011 14:29 schreef just me het volgende:
Misschien slimmer om een extra optie er in te zetten dat mensen met een kleiner scherm de beelden onder elkaar zien?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:21 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
[..]
[..]
vreemd, ik heb wel gewoon een queteknop via spixtv.nl
welke browser gebruik je?
Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
De banaan heeft Aafke vast in d'r nachtkastje gelegd
.... was net niet te zien denk ik ... (of ik was te laat .... )quote:Op zondag 27 februari 2011 14:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Joanna: "heb ik toch een nipplegate gehad"
Lol, wat mij aan deze pic opvalt is dat je zo wel heel erg goed kan zien dat het neppers zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
.... was net niet te zien denk ik ... (of ik was te laat .... )
[ afbeelding ]
Of het is weer een vorm van aandachtzoekenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
.... was net niet te zien denk ik ... (of ik was te laat .... )
[ afbeelding ]
Vraag me af waarom ze dat denken. Ik zie er geen reden voorquote:Op zondag 27 februari 2011 14:39 schreef delfse het volgende:
Ze denken echt dat ze heel populair zijn als ze eruit komen. Wat zal dat tegenvallen
Goh, vraag me af door wie en waarom....quote:Op zondag 27 februari 2011 14:39 schreef D. het volgende:
Hierbij een belangrijke mededeling:
de mics in de slaapkamer mogen niet afgedekt worden met kleding, wat kennelijk gedaan is
Slap me in the face and call me stupid. Als dit acteren is ga ik ook solliciteren als actricequote:
Daar heeft ze nog grotere tietenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik al vertelt dat Joana bekend is geworden door Robin Bravenboer en de Baja Beachclub in de jaren 90? Zij trad daar op als een fake Pamela Anderson getuige dit verslag;
Op zondagavond zat de tent vol kampers en hoeren, herinnert oud-barkeeper Roelof zich nog die twee jaar in de enorme strandtent werkte en vanaf de eerste avond, toen een Pamela Anderson lookalike (genaamd Joanna)de opening verrichtte, alle gekkigheid mee...
![]()
ohnee, ze slaapwandeltquote:Op zondag 27 februari 2011 14:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Daar heeft ze nog grotere tieten
Borstverkleining net als Pamela
Maar de borstverkleining was toch door een man gedaan?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Daar heeft ze nog grotere tieten
Borstverkleining net als Pamela
Ohw noes, nu heb je haar tweede geheim ook al geraden!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef beauterham het volgende:
[..]
Maar de borstverkleining was toch door een man gedaan?
Ik wist het! Ze heeft ook veel te mannelijke benen.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw noes, nu heb je haar tweede geheim ook al geraden!
Ik vind het ook allemaal een beetje verwarrend inmiddelsquote:Op zondag 27 februari 2011 14:42 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Slap me in the face and call me stupid. Als dit acteren is ga ik ook solliciteren als actrice
Of je installeerd gewoon ffquote:
Joanna heette vroeger Wim?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw noes, nu heb je haar tweede geheim ook al geraden!
En het is een Valsche Nicht!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:44 schreef beauterham het volgende:
[..]
Ik wist het! Ze heeft ook veel te mannelijke benen.
Ik hoop dat Maik vannacht ook een schilletje omgehad heeftquote:Op zondag 27 februari 2011 14:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bij sommige dingen zit er gelukkig een schil omheen!
Ga jij Laura even 10 keer spannender maken dan ze ooit zal zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 14:45 schreef delfse het volgende:
'Dit is inderdaad geen acteren ze zijn verliefd aan het worden. Daar gaat de reputatie van Laura waar ze zo bang voor was . ze wilde niet als slet overkomen op tv voor haar werk met kinderen.
Nou ze doet alles voor geld haar zelf te kijk zetten om verliefd te worden op een jongen die 5 jaar jonger is en een vriendinnetje thuis heeft komt lekker over op tv.
Laura is ideaal als relatiemateriaal. Aafke is ideaal voor een one night standquote:Op zondag 27 februari 2011 14:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga jij Laura even 10 keer spannender maken dan ze ooit zal zijn
Ze was 235 toen ze voor het eerst op een bezem vloog!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:48 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Joanne ziet er tien jaar ouder uit, dan ze is. Maar dat snap ik nu wel als ze in de jaren negentig de look a like van Pamela was. Ze is dus 34!
Dat is toch een heel ander mokkel?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik al vertelt dat Joana bekend is geworden door Robin Bravenboer en de Baja Beachclub in de jaren 90? Zij trad daar op als een fake Pamela Anderson getuige dit verslag;
Op zondagavond zat de tent vol kampers en hoeren, herinnert oud-barkeeper Roelof zich nog die twee jaar in de enorme strandtent werkte en vanaf de eerste avond, toen een Pamela Anderson lookalike (genaamd Joanna)de opening verrichtte, alle gekkigheid mee...
![]()
Nee het is dr wel hoor, of dr moederquote:Op zondag 27 februari 2011 14:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dat is toch een heel ander mokkel?
Veel succes ermeequote:Op zondag 27 februari 2011 14:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Laura is ideaal als relatiemateriaal.
Ze is toch 23? Jaren 90 zou ze dus op z'n oudst 13 zijn geweestquote:Op zondag 27 februari 2011 14:50 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Nee het is dr wel hoor, of dr moeder
ja het begint echt op te vallen,dat ze de lievelingetjes zijn van de producersquote:Op zondag 27 februari 2011 14:50 schreef delfse het volgende:
Ik ga haar niet spannender neer zetten maar ze is wel verliefd op Guido aan het worden. Ze kan niet van hem afblijven ook niet als ze alleen zijn. Ook vindt ik dat die verhaallijn die heel saai is gestopt kan worden. laat Guido maar wat krijgen met die valse Servio. Ik denk dat Guido dat ook leuker vindt. Ik vindt ook dat die 2 neppers veel te veel worden voorgetrokken door die stem. Ik zou echt voor 100 euro hun nooit gaan bedienen ze hebben toch zelf ook 2 handen en benen.
Nog erger: ze is van 1986quote:Op zondag 27 februari 2011 14:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ze is toch 23? Jaren 90 zou ze dus op z'n oudst 13 zijn geweest
en neem Servio met je mee! en Maikquote:Op zondag 27 februari 2011 14:53 schreef Darklight het volgende:
Wat doet alex daar nou weer?
Ga naar huis man
Op die nachtfilmpjes op tv heeft ze nog geen tatoos, hoe lang geleden zouden die zijn opgenomen?quote:
Knipoogje naar haar man?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Sofia laat haar tieten weer even zien
zie foto Karim. voor ons foto rechgts zie ik toch een litteken bij zijn tepel!quote:
iddquote:Op zondag 27 februari 2011 15:01 schreef Killersmile het volgende:
[..]
zie foto Karim. voor ons foto rechgts zie ik toch een litteken bij zijn tepel!
Ik zie dat niet hoor, heb gisternacht ook heel erg opgelet, bij geen van de mannen zag ik littekensquote:Op zondag 27 februari 2011 15:01 schreef Killersmile het volgende:
[..]
zie foto Karim. voor ons foto rechgts zie ik toch een litteken bij zijn tepel!
Liposuctie laat ook niet echt een litteken na of wel?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:06 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik zie dat niet hoor, heb gisternacht ook heel erg opgelet, bij geen van de mannen zag ik littekens
Klopt idd, alleen een paar van die gaatjes toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:08 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Liposuctie laat ook niet echt een litteken na of wel?
Kan wel kloppen Maar ik vind Karim ook zo slank, hij lijkt me niet het type, eerder Maikquote:Op zondag 27 februari 2011 15:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt idd, alleen een paar van die gaatjes toch?
Nope, er wordt een klein sneetje gemaakt voor liposuctie.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt idd, alleen een paar van die gaatjes toch?
Servio is een belediging voor elke homoquote:Op zondag 27 februari 2011 15:10 schreef delfse het volgende:
Het meest verschrikkelijke persoon is SERVIO wat een kwal. Gister zelf zijn mond vol stoppen met heel veel eten en als Alex iets teveel kaas neemt volgens deze kwal wordt hij boos. Moet die Servio het eten soms betalen? Als iemand anders het doet wat heel veel gebeurd durft meneer er niets van te zeggen bang om niet meer leuk gevonden te worden. En voor zijn man thuis ook leuk om te zien en te horen dat hij verliefd op Guido aan hetworden is.
Owww dat moet ik nog even kwijt, ik werd zoooo boos, toen ik gisteravond Servio eenn paar oesters weg zag proppen!! Wat is dat een aanfluiting voor de homowereld.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:10 schreef delfse het volgende:
Het meest verschrikkelijke persoon is SERVIO wat een kwal. Gister zelf zijn mond vol stoppen met heel veel eten en als Alex iets teveel kaas neemt volgens deze kwal wordt hij boos. Moet die Servio het eten soms betalen? Als iemand anders het doet wat heel veel gebeurd durft meneer er niets van te zeggen bang om niet meer leuk gevonden te worden. En voor zijn man thuis ook leuk om te zien en te horen dat hij verliefd op Guido aan hetworden is.
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:11 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Owww dat moet ik nog even kwijt, ik werd zoooo boos, toen ik gisteravond Servio eenn paar oesters weg zag proppen!! Wat is dat een aanfluiting voor de homowereld.
Huh Wat hebben die andere homo's hier nu mee te maken?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:11 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Owww dat moet ik nog even kwijt, ik werd zoooo boos, toen ik gisteravond Servio eenn paar oesters weg zag proppen!! Wat is dat een aanfluiting voor de homowereld.
Nix natuurlijk, maar mijn zoon is homo en die ergert zich enorm aan die kwal met zijn vooroordelenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh Wat hebben die andere homo's hier nu mee te maken?
Moeten ze dat doen? Heb het geluid uit.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Leuk, een carnavalshit opnemen.. Zoiets is ook nog nooit eerder gedaan..
Nou daar hoef je geen homo voor te zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:14 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Nix natuurlijk, maar mijn zoon is homo en die ergert zich enorm aan die kwal met zijn vooroordelen
Nee, dat wil Mo graag..quote:Op zondag 27 februari 2011 15:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Moeten ze dat doen? Heb het geluid uit.
Wie trapt daar nou in? Zoiets weet je toch niet zo snel?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:14 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ze krijgt een missie. Ze moet de anderen vertellen dat ze zwanger is van Maik
Lol. zou nog best kunnenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De apotheker is gearriveerd met de morning-after-pil!
Vooruit, een missie voor volgende maandquote:Op zondag 27 februari 2011 15:15 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Wie trapt daar nou in? Zoiets weet je toch niet zo snel?
Waar moet ik op haar site kijken om dat te kunnen zien?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:14 schreef Annelies-G het volgende:
Joanna heeft in heel wat commecials gespeeld, getuige haar hyves
http://joannaverweijen.hyves.nl/
met die oesters nietsquote:Op zondag 27 februari 2011 15:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh Wat hebben die andere homo's hier nu mee te maken?
Bij haar foto's.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar moet ik op haar site kijken om dat te kunnen zien?
Maik denk ik of nog beter: SERVIO eruit!!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:22 schreef itsme het volgende:
Ik hoop dat iedereen elkaar mag nomineren nu maar dat zal deze week nog wel niet.
Tegen wie heeft Alex kans om er in te blijven?
Ik denk niemand, als alleen de mannen genomineerd worden althans.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:22 schreef itsme het volgende:
Ik hoop dat iedereen elkaar mag nomineren nu maar dat zal deze week nog wel niet.
Tegen wie heeft Alex kans om er in te blijven?
Er zijn mensen die ook wel eens alleen willen zijn en het gelul van een ander niet willen horenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarom zondert maik zich af ,heb ik iets gemist ?
zou beter zijn als ze allemaal mogen nomineren, is eerlijker ookquote:Op zondag 27 februari 2011 15:23 schreef N3wt0n het volgende:
[..]
Ik denk niemand, als alleen de mannen genomineerd worden althans.
Vind ik ook, maar ze willen waarschijnlijk ongeveer evenveel mannen als vrouwen er in houden, wat begrijpelijk is.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:23 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
zou beter zijn als ze allemaal mogen nomineren, is eerlijker ook
Gezien de poll maakt Alex nog kans als hij met, Karim, Philip, Maik en Servio op het strafbankje zit.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:22 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Maik denk ik of nog beter: SERVIO eruit!!
Ik hoop met Maik en Servioquote:Op zondag 27 februari 2011 15:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gezien de poll maakt Alex nog kans als hij met, Karim, Philip, Maik en Servio op het strafbankje zit.
Dan zou ik als ik jou was de beelden nog maar eens bekijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Maik schaamt zich, omdat het niet lukte vannacht
Dat valt dus nog wel mee, Alleen wil ik wel liever Alex eruit als Flipquote:Op zondag 27 februari 2011 15:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gezien de poll maakt Alex nog kans als hij met, Karim, Philip, Maik en Servio op het strafbankje zit.
Dat zei Mo vanochtendquote:Op zondag 27 februari 2011 15:26 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was de beelden nog maar eens bekijken
Hai Annelies. Ja maar dat is op fok he en wij fokkers zijn toch anders dan het gewone kijkpubliek (denk aan DGK)quote:Op zondag 27 februari 2011 15:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Als Servio maar gaat wieberen, ben ik blijquote:Op zondag 27 februari 2011 15:27 schreef N3wt0n het volgende:
[..]
Dat valt dus nog wel mee, Alleen wil ik wel liever Alex eruit als Flip
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ook wel eens alleen willen zijn en het gelul van een ander niet willen horen
Volgens Servio doet Gerard dat om de "kijkcijfers" Ik vind Gerard super, in tegenstelling tot de 1e weekquote:Op zondag 27 februari 2011 15:27 schreef Rainesz het volgende:
Waarom blijft Gerard eigenlijk in dat schort liggen?
Ik denk een vrouw weer dit keer. Misschien toch Laura?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Hai Annelies. Ja maar dat is op fok he en wij fokkers zijn toch anders dan het gewone kijkpubliek (denk aan DGK)![]()
Ik zou natuurlijk heel graag willen dat Servio genomineerd zou worden omdat ze denken dat hij er toch niet uit gaat en dan bye bye Servio.
Maik mag van mij ook wel weg maar die zal veel tv momentjes krijgen deze dagen I assume. Ben bang dat De groeptoch weer hun zin zullen krijgen.
Oke wie wordt het volgende pispaaltje dan?
Servio is echt een vervelend ventjequote:Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Als Servio maar gaat wieberen, ben ik blijWordt hij gelijjk aangetast in zijn mann....euh vrouwelijkheid.
Als servio en/of maik naast Alex genomineerd worden ga ik voor alex bellenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef Ceetje.. het volgende:
d'r zijn niet veel servio aanhangers geloof ik?![]()
(ik ook niet hoor)
me toooooquote:Op zondag 27 februari 2011 15:30 schreef Olga het volgende:
[..]
Als servio en/of maik naast Alex genomineerd worden ga ik voor alex bellen
Volgende pispaaltje van de Fokkers gaat Sharon worden, van de bewoners denk ik toch Maik, als Mo gaat praten wordt maik uitgescheten.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Hai Annelies. Ja maar dat is op fok he en wij fokkers zijn toch anders dan het gewone kijkpubliek (denk aan DGK)![]()
Ik zou natuurlijk heel graag willen dat Servio genomineerd zou worden omdat ze denken dat hij er toch niet uit gaat en dan bye bye Servio.
Maik mag van mij ook wel weg maar die zal veel tv momentjes krijgen deze dagen I assume. Ben bang dat De groeptoch weer hun zin zullen krijgen.
Oke wie wordt het volgende pispaaltje dan?
IK OOK, ondanks dat ik ook geen fan vn hem benquote:Op zondag 27 februari 2011 15:30 schreef Olga het volgende:
[..]
Hij is ondanks zijn saaiheid beter te pruimen dan die tweequote:Op zondag 27 februari 2011 15:31 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
IK OOK, ondanks dat ik ook geen fan vn hem ben
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef Ceetje.. het volgende:
d'r zijn niet veel servio aanhangers geloof ik?![]()
(ik ook niet hoor)
Ik denk met een beetje geluk bij de nominaties, dat Alex er zeker niet uit vliegt.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:30 schreef Olga het volgende:
[..]
Jullie zijn kanjersquote:Op zondag 27 februari 2011 15:31 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
IK OOK, ondanks dat ik ook geen fan vn hem ben
wie zouden ze gaan nomineren???quote:Op zondag 27 februari 2011 15:32 schreef N3wt0n het volgende:
[..]
Ik denk met een beetje geluk bij de nominaties, dat Alex er zeker niet uit vliegt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:32 schreef kevinjpg het volgende:
Aafke haar geheim is dat ze eigenlijk ninja is.
Alex sowieso, de rest weet ik echt niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:32 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
wie zouden ze gaan nomineren???
Maik, Alex, Gerard Gok ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:32 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
de meiden op laura na allemaal op alex gok ik zoquote:Op zondag 27 februari 2011 15:32 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:34 schreef marky het volgende:
Zie ik toch het liefst Alex vertrekken. Een veel te grote zeurkous. Servio zorgt nog voor vuurwerk en Maik zorgt nog voor... euhhh.... euhhh nou ja die geeft Mo zo af en toe wat extra smeermiddel
Lol O ja pispaaltje van de fokkers. Dat blijft nog even Servio en met recht.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Volgende pispaaltje van de Fokkers gaat Sharon worden, van de bewoners denk ik toch Maik, als Mo gaat praten wordt maik uitgescheten.
Laura zou ook nog wel eens voor Alex kunnen kiezen. Daar had ze het van de week wel over in ieder geval.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:34 schreef Olga het volgende:
[..]
de meiden op laura na allemaal op alex gok ik zo
maik, en ik hoop toch echt servio
Gerard en karim en guido mogen er nog niet uit van mij
Ik gok dat dat na vannacht niet meer gaat gebeuren.. Ik heb in elk geval dat gevoelquote:Op zondag 27 februari 2011 15:34 schreef marky het volgende:
Zie ik toch het liefst Alex vertrekken. Een veel te grote zeurkous. Servio zorgt nog voor vuurwerk en Maik zorgt nog voor... euhhh.... euhhh nou ja die geeft Mo zo af en toe wat extra smeermiddel
Dat zou ook wel spannend zijn, want dan weten ze helemaal niet meer bij wie ze nou moeten 'inlikken'quote:Op zondag 27 februari 2011 15:33 schreef ikke79 het volgende:
dat ze deze week maar allemaal mogn nomineren.en dan volgende week de dames weeren daarna de heren weer enz
Laura heeft gezegd dat ze blij zal zijn, als Alex eruit is, dat maakt het allemaal makkelijker zei zequote:Op zondag 27 februari 2011 15:34 schreef Olga het volgende:
[..]
de meiden op laura na allemaal op alex gok ik zo
maik, en ik hoop toch echt servio
Gerard en karim en guido mogen er nog niet uit van mij
omdat hij dan kan zien dat dat met guido niet echt is. Dat snap ik dan wel. En toch hoop ik dat hij nog twee weekjes blijftquote:Op zondag 27 februari 2011 15:36 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Laura heeft gezegd dat ze blij zal zijn, als Alex eruit is, dat maakt het allemaal makkelijker zei ze
Dat zou echt een naaistreek zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:35 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Laura zou ook nog wel eens voor Alex kunnen kiezen. Daar had ze het van de week wel over in ieder geval.
ben ik niet zo zeker van als er weer drank in het spel is.van de week had ze ook spijtquote:Op zondag 27 februari 2011 15:35 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik gok dat dat na vannacht niet meer gaat gebeuren.. Ik heb in elk geval dat gevoel
Idd, hij is opperbaasquote:Op zondag 27 februari 2011 15:35 schreef kevinjpg het volgende:
Gerard gaat er sowieso niet uit denk ik.. Hij is baas.
Als ze dat doet is ze nog stommer dan ik dachtquote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef ikke79 het volgende:
[..]
ben ik niet zo zeker van als er weer drank in het spel is.van de week had ze ook spijt
ze heeft altijd overal spijt vanquote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef ikke79 het volgende:
[..]
ben ik niet zo zeker van als er weer drank in het spel is.van de week had ze ook spijt
Nou voor smeermiddel huur je maar een porno filmpje hoor of hoe was het ook alweer, Kruip je bij je vrouw vriendin, man in bed?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:34 schreef marky het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef Mylene het volgende:
Alex en zijn vriendjes werden in het huis waar ze samen hebben gewoond de Beastie Boys genoemd.
Laten we daarom hopen dat degenen die stemmen daar ook zo over denkenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Maar goed ik gun het die groep niet. Houd niet zo van dit sooirt kuddegedrag.
Met dat laatste ben ik het helemaal maar eens, maar ze zitten nu in die situatie, dus tsja..quote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou voor smeermiddel huur je maar een porno filmpje hoor of hoe was het ook alweer, Kruip je bij je vrouw vriendin, man in bed?
Servio voor vuurwerk zorgen? Mmm zou kunnen . wel meer dan Alex. Ik denk dat het voor Alex al te laat is. Hij is echt helemaal uit de groep nu. Maar goed ik gun het die groep niet. Houd niet zo van dit sooirt kuddegedrag.
ja maar dat is al een tijdje geleden toch? Gisteren had ze ook een gesprek met de meiden en had ze het over haar 2 maatjes in het huis. Die nomineerde ze zeker niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:36 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Laura heeft gezegd dat ze blij zal zijn, als Alex eruit is, dat maakt het allemaal makkelijker zei ze
Ben het totaal met je eens, alleen zou Servio met drank op nog weleens een agressieveling kunnen worden is mijn gevoelquote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Servio voor vuurwerk zorgen? Mmm zou kunnen . wel meer dan Alex. Ik denk dat het voor Alex al te laat is. Hij is echt helemaal uit de groep nu. Maar goed ik gun het die groep niet. Houd niet zo van dit sooirt kuddegedrag.
ja en dan een Final Fantasy eindbaas!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef minzo het volgende:
[..]
niet zomaar een baas inderdaad, gewoon een facking eindbaas
Ik denk het wel eigenlijk. Zo lang Mo het idee heeft dat ze het opnieuw kunnen doen zonder dat iemand het in de gaten heeft en zonder dat ze het idee heeft dat het op de streams zichtbaar is, zal ze zeker nog vaker lekker onder de dekens bezig willenn.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:35 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik gok dat dat na vannacht niet meer gaat gebeuren.. Ik heb in elk geval dat gevoel
Ze heeft dus BB1 en 3 niet gezienquote:Op zondag 27 februari 2011 15:40 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Ik denk het wel eigenlijk. Zo lang Mo het idee heeft dat ze het opnieuw kunnen doen zonder dat iemand het in de gaten heeft en zonder dat ze het idee heeft dat het op de streams zichtbaar is, zal ze zeker nog vaker lekker onder de dekens bezig willenn.
Hoezo?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef Olga het volgende:
[..]
Als ze dat doet is ze nog stommer dan ik dacht
Ze maakt zich druk om wat er op tv uitgezonden wordt. Zou het niet zo kunnen zijn dat er meer streamers dan tv-kijkers zijn?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:40 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Ik denk het wel eigenlijk. Zo lang Mo het idee heeft dat ze het opnieuw kunnen doen zonder dat iemand het in de gaten heeft en zonder dat ze het idee heeft dat het op de streams zichtbaar is, zal ze zeker nog vaker lekker onder de dekens bezig willenn.
Ik denk dat jou gevoel helemaal klopt want zelf had ik ook dat idee.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:40 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ben het totaal met je eens, alleen zou Servio met drank op nog weleens een agressieveling kunnen worden is mijn gevoel
Zo zonder moraal en zonder intelligentie, lief meisje hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 15:40 schreef batesmotel het volgende:
[..]
omdat ze hem sinds ze uit bed is aan het negeren is.quote:
maar ze praten er later wel volop over!!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:42 schreef kevinjpg het volgende:
Je ziet toch niets.. Behalve wat bewegingen onder een deken.
Als je maar stil blijft liggen is er niet veel zichtbaar. Alleen vergeet Mo dan wel dat de man wel wat bewegingen moet maken en die waren duidelijk zichtbaar. Eerst zijn hand en daarna met zijn heupen.quote:
Mo niet neem ik aan? Ze gaat heus niet op camera bekennen dat ze geneukt heeft.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
maar ze praten er later wel volop over!!
Ze kunnen haar de beelden laten zien, toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:43 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Als je maar stil blijft liggen is er niet veel zichtbaar. Alleen vergeet Mo dan wel dat de man wel wat bewegingen moet maken en die waren duidelijk zichtbaar. Eerst zijn hand en daarna met zijn heupen.
en ik las ook dat er wat soppige geluiden te horen waren?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:43 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Als je maar stil blijft liggen is er niet veel zichtbaar. Alleen vergeet Mo dan wel dat de man wel wat bewegingen moet maken en die waren duidelijk zichtbaar. Eerst zijn hand en daarna met zijn heupen.
Zonder intelligentie?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:42 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Zo zonder moraal en zonder intelligentie, lief meisje hoor
Wil Monique naar de kvdw komenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:44 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ze kunnen haar de beelden laten zien, toch?
Waar maakt ze zich nu dan zo druk om?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:44 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Mo niet neem ik aan? Ze gaat heus niet op camera bekennen dat ze geneukt heeft.
Zo gek is ze toch niet!
Mo doet echt alsof. Die gaat in geen 100 jaar uitspreken wat ze gedaan heeft. Ze is niet gek.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:41 schreef Barb_ het volgende:
Mo weet er echt niets meer van geloof ik? Sofia oppert zelfs dat ze het misschien wel gewoon warm had en zelf haar shirt heeft uitgedaan?!
Neuken onder de dekens? Wat is daar mis mee in godsnaam?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:45 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Nee dit was een slimme actie dan?
Niets mis mee maar als je eerder zei spijt te hebben van gezoen met maik omdat je familie dat kon zien is het raarquote:Op zondag 27 februari 2011 15:46 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Neuken onder de dekens? Wat is daar mis mee in godsnaam?
Preciessquote:Op zondag 27 februari 2011 15:47 schreef Olga het volgende:
[..]
Niets mis mee maar als je eerder zei spijt te hebben van gezoen met maik omdat je familie dat kon zien is het raar
Misschien is het beter, als ze dit allebei denkenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:49 schreef kevinjpg het volgende:
Het videobeeld laat toch iets heel anders zien.
Ze zien het wel als ze weer thuis zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 15:49 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Misschien is het beter, als ze dit allebei denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |