FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Maakt niet uit zo te zien, dan had ik nu wel een melding gekregen dat ik de ADBP moest uitschakelen, dat krijg ik nu niet te zienquote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
true, maar hole1988 site is op 1 pagina, volgens mij
hoe dan ook. Ik vind 't prima zo. Zonder adblock.
Maar het aanpassen van de hostfile werkt ookquote:Op zondag 27 februari 2011 14:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maakt niet uit zo te zien, dan had ik nu wel een melding gekregen dat ik de ADBP moest uitschakelen, dat krijg ik nu niet te zien
Ja, daar dacht ik dus ook aan. En dan is het niet Monique die hoogbegaafd is maar Karim. En Karim is dus niet dakloos geweest, want dat was Cynthia. Wellicht heeft Maik dan in een Bollywood film gefigureerd!?!?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef b_engeltje het volgende:
ik vind monique der borsten te groot voor dat kleine lijfje (mannen vinden het waarschijnlijk prachtig
maar als maik dan (want ik vind dat moeilijk om te geloven) de bortsverkleining niet heeft gehad
zou monique dan *vroeger* niet nog grotere borsten hebben gehad
weet ik niet heb de streams niet aanstaan ik ga zo voetbal kijkenquote:
Welquote:Op zondag 27 februari 2011 14:13 schreef Kwaliteit het volgende:
dit ziet er zeker niet goed uit?
http://spixtv.nl/fok2.php
Als je een breed scherm hebt kan het wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:13 schreef Kwaliteit het volgende:
dit ziet er zeker niet goed uit?
http://spixtv.nl/fok2.php
ja?quote:
kwaliteit, als ik mozaiek+Fok! aan zet, dan krijg ik in fok niet meer de "quoteknop" die rechtsbovenaan in een post staatquote:Op zondag 27 februari 2011 14:15 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ja?
heb je misschien screenshot?![]()
ben benieuwd hoe het er dan uitziet
ik zal hem in het menu zetten op www.spixtv.nl
Beetje schuiven met je balkje!!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kwaliteit, als ik mozaiek+Fok! aan zet, dan krijg ik in fok niet meer de "quoteknop" die rechtsbovenaan in een post staat
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Beetje schuiven met je balkje!!
http://i.imgur.com/zgbfz.jpgquote:ja?
http://i53.tinypic.com/2aake4m.pngquote:Op zondag 27 februari 2011 14:15 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ja?
Bij mij zo:quote:Op zondag 27 februari 2011 14:15 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ja?
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:18 schreef _Twinkle het volgende:
[..]
http://i53.tinypic.com/2aake4m.png
thanks, ik snap jullie punt nu.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bij mij zo:
http://img.photobucket.com/albums/v41/Speedygj/7-1.jpg
Moest wel even het beeld verschuiven
vreemd, ik heb wel gewoon een queteknop via spixtv.nlquote:Op zondag 27 februari 2011 14:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kwaliteit, als ik mozaiek+Fok! aan zet, dan krijg ik in fok niet meer de "quoteknop" die rechtsbovenaan in een post staat
verder top hoor!![]()
firefoxquote:Op zondag 27 februari 2011 14:21 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
[..]
thanks, ik snap jullie punt nu.
heb ik het nu wel goedgemaakt?
http://www.spixfm.nl/fok2.php
[..]
vreemd, ik heb wel gewoon een queteknop via spixtv.nl
welke browser gebruik je?
Gister een 'moetje' bij 't diner? Sowieso waren 't kusjes, van zoenen was geen sprakequote:Op zondag 27 februari 2011 14:24 schreef mr.masters het volgende:
Waarneer hebben Gaura en Luido voor het laatst gezoend?
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[info]Jank hier dat je streams het niet doen.[/info]
yo!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[info]Jank hier dat je streams het niet doen.[/info]
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:26 schreef versabommie het volgende:
[info]HEY! Is dat iets nieuws ? [/info]
Hij moet nog iets breder.. Dan heb je het forum precies goed. In ieder geval, bij mij wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:21 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
[..]
Met extra harige kiwi's!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:28 schreef Ceetje.. het volgende:
ze zijn een lekker fruitcocktailtje aan het maken van al dat fruit dat gisteravond in de zwembroeken van de heren heeft gezeten
Gelukkig gooien ze de helft weg, als je naar de aardbeien kijktquote:Op zondag 27 februari 2011 14:28 schreef Ceetje.. het volgende:
ze zijn een lekker fruitcocktailtje aan het maken van al dat fruit dat gisteravond in de zwembroeken van de heren heeft gezeten
maar die zaten niet in de zwembroekenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gelukkig gooien ze de helft weg, als je naar de aardbeien kijkt
Bij sommige dingen zit er gelukkig een schil omheen!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:29 schreef just me het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze die weggegooid hebben!
De banaan heeft Aafke vast in d'r nachtkastje gelegdquote:Op zondag 27 februari 2011 14:29 schreef just me het volgende:
Ach het zijn geen plakkies kaas hequote:Op zondag 27 februari 2011 14:29 schreef just me het volgende:
Misschien slimmer om een extra optie er in te zetten dat mensen met een kleiner scherm de beelden onder elkaar zien?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:21 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
[..]
[..]
vreemd, ik heb wel gewoon een queteknop via spixtv.nl
welke browser gebruik je?
Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
De banaan heeft Aafke vast in d'r nachtkastje gelegd
.... was net niet te zien denk ik ... (of ik was te laat .... )quote:Op zondag 27 februari 2011 14:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Joanna: "heb ik toch een nipplegate gehad"
Lol, wat mij aan deze pic opvalt is dat je zo wel heel erg goed kan zien dat het neppers zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
.... was net niet te zien denk ik ... (of ik was te laat .... )
[ afbeelding ]
Of het is weer een vorm van aandachtzoekenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
.... was net niet te zien denk ik ... (of ik was te laat .... )
[ afbeelding ]
Vraag me af waarom ze dat denken. Ik zie er geen reden voorquote:Op zondag 27 februari 2011 14:39 schreef delfse het volgende:
Ze denken echt dat ze heel populair zijn als ze eruit komen. Wat zal dat tegenvallen
Goh, vraag me af door wie en waarom....quote:Op zondag 27 februari 2011 14:39 schreef D. het volgende:
Hierbij een belangrijke mededeling:
de mics in de slaapkamer mogen niet afgedekt worden met kleding, wat kennelijk gedaan is
Slap me in the face and call me stupid. Als dit acteren is ga ik ook solliciteren als actricequote:
Daar heeft ze nog grotere tietenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik al vertelt dat Joana bekend is geworden door Robin Bravenboer en de Baja Beachclub in de jaren 90? Zij trad daar op als een fake Pamela Anderson getuige dit verslag;
Op zondagavond zat de tent vol kampers en hoeren, herinnert oud-barkeeper Roelof zich nog die twee jaar in de enorme strandtent werkte en vanaf de eerste avond, toen een Pamela Anderson lookalike (genaamd Joanna)de opening verrichtte, alle gekkigheid mee...
![]()
ohnee, ze slaapwandeltquote:Op zondag 27 februari 2011 14:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Daar heeft ze nog grotere tieten
Borstverkleining net als Pamela
Maar de borstverkleining was toch door een man gedaan?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Daar heeft ze nog grotere tieten
Borstverkleining net als Pamela
Ohw noes, nu heb je haar tweede geheim ook al geraden!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef beauterham het volgende:
[..]
Maar de borstverkleining was toch door een man gedaan?
Ik wist het! Ze heeft ook veel te mannelijke benen.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw noes, nu heb je haar tweede geheim ook al geraden!
Ik vind het ook allemaal een beetje verwarrend inmiddelsquote:Op zondag 27 februari 2011 14:42 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Slap me in the face and call me stupid. Als dit acteren is ga ik ook solliciteren als actrice
Of je installeerd gewoon ffquote:
Joanna heette vroeger Wim?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw noes, nu heb je haar tweede geheim ook al geraden!
En het is een Valsche Nicht!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:44 schreef beauterham het volgende:
[..]
Ik wist het! Ze heeft ook veel te mannelijke benen.
Ik hoop dat Maik vannacht ook een schilletje omgehad heeftquote:Op zondag 27 februari 2011 14:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bij sommige dingen zit er gelukkig een schil omheen!
Ga jij Laura even 10 keer spannender maken dan ze ooit zal zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 14:45 schreef delfse het volgende:
'Dit is inderdaad geen acteren ze zijn verliefd aan het worden. Daar gaat de reputatie van Laura waar ze zo bang voor was . ze wilde niet als slet overkomen op tv voor haar werk met kinderen.
Nou ze doet alles voor geld haar zelf te kijk zetten om verliefd te worden op een jongen die 5 jaar jonger is en een vriendinnetje thuis heeft komt lekker over op tv.
Laura is ideaal als relatiemateriaal. Aafke is ideaal voor een one night standquote:Op zondag 27 februari 2011 14:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga jij Laura even 10 keer spannender maken dan ze ooit zal zijn
Ze was 235 toen ze voor het eerst op een bezem vloog!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:48 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Joanne ziet er tien jaar ouder uit, dan ze is. Maar dat snap ik nu wel als ze in de jaren negentig de look a like van Pamela was. Ze is dus 34!
Dat is toch een heel ander mokkel?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik al vertelt dat Joana bekend is geworden door Robin Bravenboer en de Baja Beachclub in de jaren 90? Zij trad daar op als een fake Pamela Anderson getuige dit verslag;
Op zondagavond zat de tent vol kampers en hoeren, herinnert oud-barkeeper Roelof zich nog die twee jaar in de enorme strandtent werkte en vanaf de eerste avond, toen een Pamela Anderson lookalike (genaamd Joanna)de opening verrichtte, alle gekkigheid mee...
![]()
Nee het is dr wel hoor, of dr moederquote:Op zondag 27 februari 2011 14:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dat is toch een heel ander mokkel?
Veel succes ermeequote:Op zondag 27 februari 2011 14:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Laura is ideaal als relatiemateriaal.
Ze is toch 23? Jaren 90 zou ze dus op z'n oudst 13 zijn geweestquote:Op zondag 27 februari 2011 14:50 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Nee het is dr wel hoor, of dr moeder
ja het begint echt op te vallen,dat ze de lievelingetjes zijn van de producersquote:Op zondag 27 februari 2011 14:50 schreef delfse het volgende:
Ik ga haar niet spannender neer zetten maar ze is wel verliefd op Guido aan het worden. Ze kan niet van hem afblijven ook niet als ze alleen zijn. Ook vindt ik dat die verhaallijn die heel saai is gestopt kan worden. laat Guido maar wat krijgen met die valse Servio. Ik denk dat Guido dat ook leuker vindt. Ik vindt ook dat die 2 neppers veel te veel worden voorgetrokken door die stem. Ik zou echt voor 100 euro hun nooit gaan bedienen ze hebben toch zelf ook 2 handen en benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |