abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 februari 2011 @ 13:55:04 #1
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_93388237
Beelden nu op de zender Al Alam laten nu zien dat mensen op straat zijn gegaan in Saudie Arabie. Zo te zien is het daar ook gaan rommelen.

Details volgen*
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_93388504
Ik ben benieuwd, da's toch wel een big fish...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_93388513
Al-Alam is Iraans, wel belangrijk om in het achterhoofd te houden aangezien zij de Saoedische koning erg haten. Ben benieuwd.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  zondag 27 februari 2011 @ 14:02:17 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93388531
Als ik het één regime wel gun om door de eigen bevolking een kopje kleiner gemaakt te worden, dan is het dat van SA wel. Met al hun prinsen en prinsjes, de export van hun haat-ideologie en de wanstaltige luxe zonder ooit één dag gewerkt te hebben.
The End Times are wild
  zondag 27 februari 2011 @ 14:02:47 #5
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_93388549
tvp daar gaat de olie
pi_93388587
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:02 schreef LXIV het volgende:
Als ik het één regime wel gun om door de eigen bevolking een kopje kleiner gemaakt te worden, dan is het dat van SA wel. Met al hun prinsen en prinsjes, de export van hun haat-ideologie en de wanstaltige luxe zonder ooit één dag gewerkt te hebben.
:Y
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_93388997
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:01 schreef Aloulou het volgende:
Al-Alam is Iraans, wel belangrijk om in het achterhoofd te houden aangezien zij de Saoedische koning erg haten. Ben benieuwd.
Dat dus.
  zondag 27 februari 2011 @ 14:21:11 #8
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_93389253
Oeps! Nu gaat het pas interessant worden.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 27 februari 2011 @ 14:26:22 #9
137562 rakotto
pi_93389489
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:01 schreef Aloulou het volgende:
Dat klopt. :Y Dus ook meer kans op beelden op die zender dan op de anderen. :Y

Alleen wel hopeloos dat zij natuurlijk niets uitzenden vanuit Iran. :')
pi_93389797
Als het in Saudi Arabie losbarst dan gaan we dus echt naar de 2,50 per liter euro '95. :N
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_93389859
Fijn voor de olieprijs.. :( Shit.
  zondag 27 februari 2011 @ 14:36:29 #12
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_93389882
Als de situatie in Saoudi-Arabie ook klapt, dan gaat het de morele verantwoordelijkheid van onze leiders defineren. Olie en geld, of vrijheid? Ik ben benieuwd.
  zondag 27 februari 2011 @ 14:40:30 #13
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_93390089
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:35 schreef Oksel het volgende:
Fijn voor de olieprijs.. :( Shit.
Tsja pech gehad dan maar. Het is onze eigen schuld dat we ons helemaal afhankelijk maken van zulke regimes. En die olieprijs gaat toch wel omhoog de komende jaren om de simpele reden dat het gewoon op begint te raken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_93390176
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:02 schreef LXIV het volgende:
Al is het volk net zo extremistisch als het regime. Wat was de afkomst van de 9/11 daders? De top van Al-Qaeda? De leiding van Tjetjeense terreurgroepen? Waar komen de meeste zelfmoordterroristen in Irak vandaan?

Weet dus niet of we wel zo blij moeten zijn met een Saoedische revolutie.
  zondag 27 februari 2011 @ 14:44:18 #15
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_93390262
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:42 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Al is het volk net zo extremistisch als het regime. Wat was de afkomst van de 9/11 daders? De top van Al-Qaeda? De leiding van Tjetjeense terreurgroepen? Waar komen de meeste zelfmoordterroristen in Irak vandaan?

Tsja misschien heb je een punt. Maar blij of niet. Het gebeurd (of niet). Kunnen we weinig aan doen verder hier.
  zondag 27 februari 2011 @ 14:45:05 #16
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93390299
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:42 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

quote:

[..]

quote:

[..]

Zelfde kliek, maar dan met een intern meningsverschil. Het beste zou dit volk kaal en berooid door de woestijn trekken, voor een grijpstuiver hun kunstjes vertonend voor toeristen. Dat is hun rechtmatige positie in de wereldmaatschappij. Helaas zit er olie.
Jaag anders die vette en verwende oliepapzakken de woestijn in en bezet de delen waar olie zit. Dan kunnen wij ook eens goedkoop tanken.
The End Times are wild
  zondag 27 februari 2011 @ 14:50:32 #17
137562 rakotto
pi_93390542
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zelfde kliek, maar dan met een intern meningsverschil. Het beste zou dit volk kaal en berooid door de woestijn trekken, voor een grijpstuiver hun kunstjes vertonend voor toeristen. Dat is hun rechtmatige positie in de wereldmaatschappij. Helaas zit er olie.
Jaag anders die vette en verwende oliepapzakken de woestijn in en bezet de delen waar olie zit. Dan kunnen wij ook eens goedkoop tanken.
Olie stelen. :')
  zondag 27 februari 2011 @ 14:52:15 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93390627
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:50 schreef rakotto het volgende:

[..]

Olie stelen. :')
Het is echt een kleine moeite en zeer rendabel. Alles wat die Saoudische strijdkrachten hebben is van ons gekocht en binnen anderhalve dag uit te schakelen. De oliegebieden zijn grotendeels bevolkingsloos, dus de boel daar bezet houden kan gemakkelijk. Het levert meer op dan het kost.
The End Times are wild
  zondag 27 februari 2011 @ 14:53:41 #19
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_93390701
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is echt een kleine moeite en zeer rendabel. Alles wat die Saoudische strijdkrachten hebben is van ons gekocht en binnen anderhalve dag uit te schakelen. De oliegebieden zijn grotendeels bevolkingsloos, dus de boel daar bezet houden kan gemakkelijk. Het levert meer op dan het kost.
maar het gaat gigantish veel mankracht kosten en amerika houd de olie wel weer voor zichzelf
verder heeft de merendeel van de wereld bevolking geen steun voor dit plan (irak)
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
  zondag 27 februari 2011 @ 14:55:39 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93390799
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:53 schreef cool15 het volgende:

[..]

maar het gaat gigantish veel mankracht kosten en amerika houd de olie wel weer voor zichzelf
verder heeft de merendeel van de wereld bevolking geen steun voor dit plan (irak)
Zoveel mankracht kost dit niet en vergeet niet voor hoeveel duizenden miljarden olie daar in de grond zit. Het betaalt zichzelf wel terug.
De rest van de wereldbevolking heeft zich feitelijk nooit ingespannen voor Irak. Bovendien denk ik zelfs dat veel Arabieren het niet zo erg vinden als die decadente Saoudie's aangepakt worden.
The End Times are wild
  zondag 27 februari 2011 @ 14:56:31 #21
104871 remlof
Europees federalist
pi_93390843
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Tsja pech gehad dan maar. Het is onze eigen schuld dat we ons helemaal afhankelijk maken van zulke regimes. En die olieprijs gaat toch wel omhoog de komende jaren om de simpele reden dat het gewoon op begint te raken.
Juist, kunnen we er vast aan wennen.

Maar ik denk dat wanneer SA instabiel wordt Iran het niet kan laten zich er in te mengen. Kan nog interessant worden.
  zondag 27 februari 2011 @ 15:02:53 #22
137562 rakotto
pi_93391175
quote:

[..]

Denk je nou echt dat zij met rust gelaten zullen worden door andere Arabische/Islamitische landen?

Het laatste waarop de US op kan wachten is een oorlog met verschillende landen.
  zondag 27 februari 2011 @ 15:05:07 #23
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_93391291
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zoveel mankracht kost dit niet en vergeet niet voor hoeveel duizenden miljarden olie daar in de grond zit. Het betaalt zichzelf wel terug.
De rest van de wereldbevolking heeft zich feitelijk nooit ingespannen voor Irak. Bovendien denk ik zelfs dat veel Arabieren het niet zo erg vinden als die decadente Saoudie's aangepakt worden.
als je SA aanvalt heb je een probleem
waarom mekka ligt daar
dan valt de hele islamitishe wereld ons aan
lekker is dat zeg
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
  zondag 27 februari 2011 @ 15:05:11 #24
155616 Proximo
For god, king & country
pi_93391296
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:56 schreef remlof het volgende:

[..]

Juist, kunnen we er vast aan wennen.

Maar ik denk dat wanneer SA instabiel wordt Iran het niet kan laten zich er in te mengen. Kan nog interessant worden.
Iran an SA is als water en vuur, denk niet dat iran een echte rol van betekenis kan spelen cq invloed kan uitoefenen op de bevolking zelf...
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_93391298
Mooi, de autoriteiten kunnen niet zo gewelddadig zijn want dan zit de VS met een groot probleem.
pi_93391627
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Tsja misschien heb je een punt. Maar blij of niet. Het gebeurd (of niet). Kunnen we weinig aan doen verder hier.
Heb je ook gelijk in. Maar een democratie zie ik echt niet gebeuren in SA. Eerder een nog strengere theocratie zonder pro-Westerse houding.
  zondag 27 februari 2011 @ 15:12:42 #27
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93391658
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:05 schreef cool15 het volgende:

[..]

waarom mekka ligt daar
lekker is dat zeg
Waarmee gaan ze ons aanvallen?
The End Times are wild
pi_93391832
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:05 schreef cool15 het volgende:

[..]

waarom mekka ligt daar
lekker is dat zeg
Onzin. De meeste Arabische regeringsleiders zien het Saoedische regime meer als een necessary evil, die gaan ze zich echt niet in een oorlog mengen met eigen inferieur oorlogsmaterieel.

Natuurlijk een ander verhaal als Mekka word gebombardeerd oid.
pi_93392170
Het Saoedische regime is een Amerikaans product. Maar vanwaar hun fundamentalistische Islam? Omdat ze dat zelf willen zoals in Iran, of om de extremisten enigszins rustig te houden?
pi_93392290
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:03 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

:Y
Het koningshuis is niet zo extremistisch toch juist? In ieder geval niet meer na 9/11.
  zondag 27 februari 2011 @ 15:56:53 #31
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_93394125
quote:

[..]

Luxe overhouden aan het uitbuiten van anderen, dat vindt ik niet iets onder de noemer "het levert veel op".
  zondag 27 februari 2011 @ 16:03:40 #32
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93394507
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:56 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Luxe overhouden aan het uitbuiten van anderen, dat vindt ik niet iets onder de noemer "het levert veel op".
Er wordt niemand uitgebuit. Nu worden honderdduizenden Aziaten aldaar uitgebuit omdat die Saoudies te lui zijn om ook maar iets te doen.
The End Times are wild
pi_93394878
Dit topic ga ik even volgen en zodra er meer bekend is spring ik in. :)
Zoon van Tolmai.
  zondag 27 februari 2011 @ 16:14:04 #34
137562 rakotto
pi_93395057
Er is nog niet veel bekends tot nu toe... Alleen die videobeelden van toen. =\
pi_93395111
Het streven is geen democratie door het Westen opgelegd. Veel van dat soort landen zijn nog niet aan democratie toe. Ik ben ook niet voor van dat soort leiders als Mubarak die door de VS gesteund zijn. Laat die mensen maar hun eigen normen en waarden bepalen, en als dat oorlog betekent is het vervelend. Maar wat anders? De VS kan niet opeens als grote "redder" het land binnenvallen? Dat mogen ze ook helemaal niet. Alsof de VS superieur is over het Midden-Oosten. Nederland mag toch ook niet België binnenvallen en een leider die de Nederlanders goed vinden daar neerzetten? Precies dezelfde normen en waarden gelden voor Saoedi-Arabië.
  zondag 27 februari 2011 @ 16:21:50 #36
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_93395444
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het streven is geen democratie door het Westen opgelegd. Veel van dat soort landen zijn nog niet aan democratie toe. Ik ben ook niet voor van dat soort leiders als Mubarak die door de VS gesteund zijn. Laat die mensen maar hun eigen normen en waarden bepalen, en als dat oorlog betekent is het vervelend. Maar wat anders? De VS kan niet opeens als grote "redder" het land binnenvallen? Dat mogen ze ook helemaal niet. Alsof de VS superieur is over het Midden-Oosten. Nederland mag toch ook niet België binnenvallen en een leider die de Nederlanders goed vinden daar neerzetten? Precies dezelfde normen en waarden gelden voor Saoedi-Arabië.
Dus jij wil zeggen dat de VS helemaal niks met het koningshuis in SA te maken hebben. Ik herinner me nog een aantal voorvallen waarin de VS anders duizenden troepers naar SA stuurden om de oliebelangen te beschermen.

Ben het er uiteraard mee eens dat je niet zomaar voor interventie kan gaan bij een nationale aangelegenheid, maar om te zeggen dat de VS geen vinger in de pap heeft is te hypocriet.
pi_93396436
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:21 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Dus jij wil zeggen dat de VS helemaal niks met het koningshuis in SA te maken hebben. Ik herinner me nog een aantal voorvallen waarin de VS anders duizenden troepers naar SA stuurden om de oliebelangen te beschermen.

Ben het er uiteraard mee eens dat je niet zomaar voor interventie kan gaan bij een nationale aangelegenheid, maar om te zeggen dat de VS geen vinger in de pap heeft is te hypocriet.
Gadaffi wist het wel mooi te verwoorden toen hij zich richtte tegen de koning van SA:

"Groot-Brittannië heeft jullie gecreëerd en Amerika houd jullie in stand"
pi_93401621
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat men geen fan is van de Al-Saud dynastie, betekent niet dat ze het niet erg zullen vinden als decadente westerse ongelovigen islamitisch land gaan bezetten en olie gaan roven. Maak je geen illusies. De bezetters zullen hard worden bestreden, en de olievelden zullen eerder in brand vliegen dan dat de bezetters het zonder moeite kunnen roven.
pi_93406959
Aha. Dat dit corrupte roversnest vandaag nog om mag vallen. Ik pak alvast de popcorn.

Grootste tuig van deze planeet. Het Saoedische koningshuis.
pi_93407147
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:21 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Oh, dat zeg ik niet. Ik vind alleen niet dat de VS zich er te veel moet mee gaan bemoeien. Misschien moet ik mijn zin van: "Ik ben ook niet voor van dat soort leiders als Mubarak die door de VS gesteund zijn." veranderen in: "Ik ben ook niet voor van dat soort leiders als Mubarak die enkel en alleen door steun van de VS aanblijven.".
  zondag 27 februari 2011 @ 20:48:04 #41
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_93409253
tvp.

quote:
Saudi Shi'ites stage another protest in oil province
Saudi Shi'ites held a small demonstration in the oil-producing Eastern province, close to Gulf neighbour Bahrain, days after authorities freed Shi'ite prisoners following a similar protest

Saudi Arabia's Crown Prince Sultan (R) smiles with Bahrain's King Hamad bin Isa as they welcome the arrival of Saudi Arabia's King Abdullah, in Riyadh 23 February 2011. (Reuters)

Dozens of Shi'ites gathered on Thursday night in Qatif, the main Shi'ite town in the Eastern province, to demand the release of fellow prisoners held for long periods without trial, resident Shi'ite sources said on Saturday.
There was no official confirmation of the demonstration which was also reported by Shi'ite website Rasid.com. It said protesters had carried pictures of prisoners whose release they demand.

Last week, Saudi authorities released three prisoners after Shi'ites in Qatif's neighbouring town Awwamiya staged a small protest, according to resident Shi'ites.
Analysts say top OPEC exporter Saudi Arabia would be worried if protests in Bahrain, where majority Shi'ites have been demonstrating against the Saudi-allied Sunni government, spread to its Shi'ite minority who mostly live in the Eastern province, the source of Saudi oil wealth.

Saudi Arabia applies an austere Wahhabi version of Sunni Islam and minority Shi'ites say that, while their situation has improved under reforms launched by King Abdullah, they still face restrictions in getting senior government jobs. The government denies these charges.

Shi'iites stand to benefit like other citizens from $37 billion in government benefits King Abdullah unveiled on Wednesday upon his return after spending three months abroad for medical treatment.

Awwamiya was the scene of protests for weeks in 2009 after police launched a search for Shi'ite preacher Nimr al-Nimr, who suggested in a sermon that Shi'ites could one day seek their own separate state.

The secessionist threat, which analysts say was unprecedented since the 1979 Iranian revolution provoked anti-government protests, followed clashes between the Sunni religious police and Shi'ite pilgrims near the tomb of Prophet Mohammad in the Muslim holy city of Medina.

Since then Saudi Shi'ites say the situation has calmed down but they are still waiting for promised reforms to be carried out.

Officials say Shi'ites make up 10 percent of the Saudi population, although diplomats put it closer to 15 percent.
bron
  zondag 27 februari 2011 @ 20:59:01 #42
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_93410187
De koning heeft al een oplossing voor het demonstratie probleem jongens

Saudi King to buy Facebook for $150 billion to end the revolt: Goldman Sachs to advise

http://dawnwires.com/poli(...)k-to-end-the-revolt/

_O- ;)
  zondag 27 februari 2011 @ 21:11:17 #43
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_93411128
Er is overigens door de koning al wel een fonds van miljarden opgericht naar aanleiding van de onrust in de Arabische landen. Mensen die geen voedsel, kleding (?), huisvesting en andere waren kunnen verkrijgen om te overleven, kunnen daar terecht. Tevens ook voor subsidiëring van trouwpartijen als ik me het artikel goed herinner.

edit: gevonden

quote:
Saudi-Arabië
Voorlopig bleef Saudi-Arabië grotendeels gespaard van anti-regeringsprotesten en dat wil koning Abdullah bin Abdul-Aziz graag zo houden. Daarom kondigde hij een reeks sociale maatregelen aan ten voordele van ambtenaren, studenten en kredietnemers.

Ongeveer een miljoen Saudische ambtenaren krijgen 15 procent loonopslag. Daarnaast wordt 40 miljard Saudische ryal (7,8 miljard euro) extra gepompt in een hulpfonds voor huisvesting.

De 86-jarige Abdullah kondigde verder maatregelen aan om de werkloosheid te bestrijden en schonk gratie aan een groot aantal Saudische gevangenen die vastzaten voor financiële misdrijven.

De koning is teruggekeerd naar zijn land na drie maanden van afwezigheid. In die tijd onderging hij twee rugoperaties. Tijdens zijn afwezigheid groeide de politieke en sociale onrust in de Arabische wereld, onder meer in buurlanden Bahrein en Jemen.
pi_93413739
Helaas heeft men in Saudi Arabie geen kans van slagen.
  zondag 27 februari 2011 @ 21:54:59 #45
137562 rakotto
pi_93414427
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:45 schreef KurdKasim het volgende:
Dat dacht men van Egypte ook. Dat denken sommigen over Libie ook. Maar het tegendeel werd bewezen.
pi_93418034
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:45 schreef KurdKasim het volgende:
Volgens mij juist wel. Als daar geschoten wordt op vrouwen en kinderen dan is het voorbij. Dan staat bij Obama het zweet in de nek.
pi_93419454
quote:

[..]

Da's ook wel zo, maar dat volk kiest voor terrorisme door brainwashing en armoe. Als het Arabische regime valt, er een minder corrupt regime aan de macht komt en een middenklasse de kans krijgt om te ontstaan, dan zijn er plots voor Al Qaida een stuk minder recruiten.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 27 februari 2011 @ 23:24:03 #48
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_93420611
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Volgens mij juist wel. Als daar geschoten wordt op vrouwen en kinderen dan is het voorbij. Dan staat bij Obama het zweet in de nek.
De VS heeft geen positie om uitspraken te doen over SA. Want ze kunnen wel schreeuwen dat het niet mag en desnoods soldaten en tanks sturen, maar zodra de oliekraan dicht is staat de hele VS stil.

De EU heeft de afgelopen maanden zichzelf kunnen bewijzen door als eenheid te spreken en het volk in de Arabische en Afrikaanse landen te steunen, maar is daarin zwaar verdeeld geweest en heeft echt tekortgeschoten. Jammer weer.
pi_93420662
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Da's ook wel zo, maar dat volk kiest voor terrorisme door brainwashing en armoe. Als het Arabische regime valt, er een minder corrupt regime aan de macht komt en een middenklasse de kans krijgt om te ontstaan, dan zijn er plots voor Al Qaida een stuk minder recruiten.
Terrorisme ontstaat door armoede, maar dat is niet perse zo. Wie waren de 9/1 daders? Hoog opgeleide jongens, studerend in Europa en vlieglessen nemen in de States. Ze hebben twee gezichten zoals je nu ook ziet bij die Saif Gaddafi. Uitziend als een ideale schoonzoon, intelligent welbespaakt, westers gekleed, in Europa gestudeerd maar als het erop aankomt vechten tegen elke prijs.
pi_93420692
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

De VS heeft geen positie om uitspraken te doen over SA. Want ze kunnen wel schreeuwen dat het niet mag en desnoods soldaten en tanks sturen, maar zodra de oliekraan dicht is staat de hele VS stil.
Ja klopt, maar Obama moet reageren en hij komt in grote problemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')