Ik wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest![]()
[..]
Neuh.
Dat zou wel handig zijn ja. Of de kachel aan.quote:
Ja kutmod.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:26 schreef kanovinnie het volgende:
Attentie kutmods, niet door slotjes posten!
Jij kan overal komen.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Amsterdam is gewoon vet, ik kom er vaak
Ik niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Amsterdam is gewoon vet, ik kom er vaak
Ik ook...quote:Op zondag 27 februari 2011 13:28 schreef gianni61 het volgende:
ik ben pas 3 keer in a'dam geweest geloof ik
Op naar de overwinning!quote:
ik moet nog steeds altijd aan een liedje denken als ik jou naam zie maar ik weet de naam er niet vanquote:
Ja hè. Ik kom weer in grutje en mijn posts per dag vliegen de lucht in en mijn hart stroomt vol met liefde.quote:
Honkietonkie pianissie?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik moet nog steeds altijd aan een liedje denken als ik jou naam zie maar ik weet de naam er niet van
ja ik heb altijd van je gehouden, zelfs toen ik je minder sprak en ik zit nu vol met emoties en ik weet even niet wat ik moet zeggenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hè. Ik kom weer in grutje en mijn posts per dag vliegen de lucht in en mijn hart stroomt vol met liefde.
Volgende week zondag?quote:
Oneloveeee.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik heb altijd van je gehouden, zelfs toen ik je minder sprak en ik zit nu vol met emoties en ik weet even niet wat ik moet zeggen
Maandag.quote:
okeequote:Op zondag 27 februari 2011 13:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ook, samen pashokje delen?
nee maar dat wist ik al omdat Amsterdamquote:Op zondag 27 februari 2011 13:38 schreef tdrone het volgende:
had ik al gezegd dat ik niet naar de meet kom?
jij en DW samen in een pashokje..quote:Op zondag 27 februari 2011 13:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
niet omdat amsterdam hoor meer omdat carnavalquote:Op zondag 27 februari 2011 13:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maar dat wist ik al omdat Amsterdam
nou ik weet niet of je daar geil van moet wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij en DW samen in een pashokje..
en dat ik glee aant kijken ben helpt ook niet.. Quinn![]()
![]()
ik ga niet met vinnie.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe kan dat nou als je al met vinnie gaat?
ja maar ik ga al met iemand andersquote:Op zondag 27 februari 2011 13:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij wilde met jou een bikini kopen
Waarom?quote:
Ik ben nogal dun enzo, en als ik een bikini aan heb kun je ribben tellen.quote:
oow dus hij gaat niet mee?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar ik ga al met iemand anders
ach ik ben stevig.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben nogal dun enzo, en als ik een bikini aan heb kun je ribben tellen.
Dus het liefste zwem ik in een coltrui.
dit, ik wil zo'n bh-bikini kopenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ach ik ben stevig.
doe een badpak aan.
Ik heb meestal ook een badpak.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ach ik ben stevig.
doe een badpak aan.
ik heb geen adsquote:Op zondag 27 februari 2011 13:54 schreef tdrone het volgende:
die ads worden ook steeds slechter
[ afbeelding ]
hebben die dieren aan de drugs gezeten ofzo?
monokini?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dit, ik wil zo'n bh-bikini kopen
je hebt ook sexy badpakkenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb meestal ook een badpak.Niet zo charmant maar voel me er stukken beter in.
ja volgens mij wel even googlenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
monokini?
[..]
je hebt ook sexy badpakken
Haha, ik zie soms wel mooie, maar ik heb een kindermaat (ja echtquote:Op zondag 27 februari 2011 13:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
monokini?
[..]
je hebt ook sexy badpakken
Boooo!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik zie soms wel mooie, maar ik heb een kindermaat (ja echt) en dan zijn ze meestal errug tuttig.
Mooiquote:
ja om die sitenaam moest ik ook een beetje grinnikenquote:
Op die site?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja om die sitenaam moest ik ook een beetje grinnikeneven kijken of ik iets soortgelijks kan vinden
kwaliteitsmuziek!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:17 schreef Lutte het volgende:
KUSJESDAG KUSJESDAG ALLES KAN EN ALLES MAG
doeiquote:Op zondag 27 februari 2011 14:18 schreef gianni61 het volgende:
ik ga weer eens richting carnavalswagen
laterz
K3quote:Op zondag 27 februari 2011 14:17 schreef Lutte het volgende:
KUSJESDAG KUSJESDAG ALLES KAN EN ALLES MAG
Sterktequote:Op zondag 27 februari 2011 14:37 schreef Lutte het volgende:
Natuurkunde-check!
Wiskunde-check!
Duits-check!
Nu nog Nederlands, Engels en scheikunde. En mijn lerares biologie een mailtje sturen.
Ik kon mijn toets niet inhalen omdat ik niet mocht schrijven, en toen zei ze: dan doen we het volgende week dinsdag wel.quote:
oow okee, hoever ben je al?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kon mijn toets niet inhalen omdat ik niet mocht schrijven, en toen zei ze: dan doen we het volgende week dinsdag wel.
Dus het is half/half afgesproken, maar ik wilde toch even mailen voor de zekerheid. Alleen dat netjes verwoorden is lastig.
meh ik vind het goed genoeg`quote:Op zondag 27 februari 2011 14:47 schreef Lutte het volgende:
Beste mevrouw XXXXX,
Als het goed is zou ik de toets over Evolutie dinsdag inhalen. Klopt dit, en zo ja, waar moet ik zijn voor het inhalen?
Groetjes,
XXXXXXX V5C
Dan verstuur ik hem, de laatste keer dat jij een mail keurde kwam ook alles goed.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
meh ik vind het goed genoeg`
Mooi.quote:
haha idd, ik weet nog hoe gespannen we warenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan verstuur ik hem, de laatste keer dat jij een mail keurde kwam ook alles goed.
Fijnquote:Op zondag 27 februari 2011 14:50 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Mooi.
Ik kom ook weer even binnen wandelen
Klaar met mijn verslagen
Dat was wel echt een geweldige week.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha idd, ik weet nog hoe gespannen we waren
[..]
Fijnhet is rustig hier
ja dat was echt tof, de herinneringenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat was wel echt een geweldige week.Heb echt zelden zo gelachen en gehuild en gestrest enzo.
einde is niet goed moet zijn:quote:Op zondag 27 februari 2011 14:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat was wel echt een geweldige week.Heb echt zelden zo gelachen en gehuild en gestrest enzo.
Whahaha. Zeg ik wel altijd tegen Lieve.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
einde is niet goed moet zijn:
okidoki gr gr,
Ik moet een sollicitatiebrief schrijven voor schoolquote:Op zondag 27 februari 2011 14:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
einde is niet goed moet zijn:
okidoki gr gr,
Als je dan niet aangenomen word weet ik 't ook niet meer!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moet een sollicitatiebrief schrijven voor school
dus dan doe ik
geachte mevrouw XXXX
inhoud
motivatie blablabla
ik hoop van u te horen,
okidoki
gr gr.
Dan krijg ik zeker een 10
Precies, kan ik bij jou solliciteren?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je dan niet aangenomen word weet ik 't ook niet meer!
Tuurlijk, ik zie je brief wel verschijnen!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Precies, kan ik bij jou solliciteren?
Ik stuur hem zo met de mailquote:Op zondag 27 februari 2011 15:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zie je brief wel verschijnen!
Is goed, ik wacht het rustig af.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik stuur hem zo met de mail
fijn, ik ga hem nu even typenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is goed, ik wacht het rustig af.
Dan blijf ik deze film rustig afkijken in afwachting op je email.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
fijn, ik ga hem nu even typen
Ik had m al ingeleverd en heb een 8 gekregenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:05 schreef Lutte het volgende:
Ik ga even een ijsje eten.
En CC, als je wilt wil ik je sollicitatiebrief wel even doorlezen, wij hebben dat ook net gehad en wie weet zie ik nog iets.
Sollicitatiebrieven zijn inderdaad wel kut, omdat je formeel moet schrijven, maar nog steeds goed moet overkomen.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:05 schreef Lutte het volgende:
Ik ga even een ijsje eten.
En CC, als je wilt wil ik je sollicitatiebrief wel even doorlezen, wij hebben dat ook net gehad en wie weet zie ik nog iets.
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sollicitatiebrieven zijn inderdaad wel kut, omdat je formeel moet schrijven, maar nog steeds goed moet overkomen.
Acht? Goed bezig! Wij moeten in de PWW voor punt.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had m al ingeleverd en heb een 8 gekregen
de PWW?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Acht? Goed bezig! Wij moeten in de PWW voor punt.
Stuur is door dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn laatste sollicitatiebrief is echt klasse
Wat voor ijsje?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Proefwerkweek.Heb een ijsje in mijn hand dus dat typt lastig.
heb ik allang gedaanquote:
Lekker, ik ga zo uit eten en daar is ook ijsquote:
quote:
nomnomonom. Ik ga ook zoeken of er nog ijs isquote:Op zondag 27 februari 2011 15:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb ik allang gedaan
[..]
Lekker, ik ga zo uit eten en daar is ook ijs![]()
Pics van jou nomnomnomnomendequote:Op zondag 27 februari 2011 15:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]!
[..]
nomnomonom. Ik ga ook zoeken of er nog ijs is
Wil jij ook een foto van kanovinnie nomonomnomnomende? typ dan 2222quote:
2222quote:Op zondag 27 februari 2011 15:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wil jij ook een foto van kanovinnie nomonomnomnomende? typ dan 2222
Ik heb nog geen nieuwe msn er op staan, maar je bedoelt diegene waarbij je ook je msn naam niet kan aanpassen ?quote:
Jaaa!! En keiweinig plaats voor je contactpersonen.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuwe msn er op staan, maar je bedoelt diegene waarbij je ook je msn naam niet kan aanpassen ?
hihi je kan niet tegen veranderingen.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa!! En keiweinig plaats voor je contactpersonen.
Ik msn al nooit maar nu helemaal niet meer. En de mobiele ebuddy is ook al veranderd.
Ja, dat is inderdaad kut ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik msn al nooit maar nu helemaal niet meer. En de mobiele ebuddy is ook al veranderd.
Nee inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hihi je kan niet tegen veranderingen.
welke versie heb jij?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:30 schreef kanovinnie het volgende:
Met mijn versie heb je een vet handig systeem voor je gesprekken, dan komen ze in 1 venster met tabbladen. Maar het msn venster zelf dan weer niet.
Die heb ik nu.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:30 schreef kanovinnie het volgende:
Met mijn versie heb je een vet handig systeem voor je gesprekken, dan komen ze in 1 venster met tabbladen. Maar het msn venster zelf dan weer niet.
msn plus of de nieuwe?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:30 schreef kanovinnie het volgende:
Weet ik niet.quote:
Geen ideequote:
quote:
MSn-net-als-luttequote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb windows live messenger ofzo?
Help -> Info over Messenger.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar zie je welke je hebt dan?
Nee, van mij!quote:
Mijn moeder staat in de keuken, dus dat gaat je nooit lukken!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ga ze zo lekker uit je oven stelen
Dat gaat me wel lukken, ik zeg dat ik ze voor jou meeneem en dan ren ik ermee wegquote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn moeder staat in de keuken, dus dat gaat je nooit lukken!
Dan zegt ze waarschijnlijk, wie ben jij, wat doe je in mijn keuken?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat gaat me wel lukken, ik zeg dat ik ze voor jou meeneem en dan ren ik ermee weg
ja echt kut is dat i knowquote:Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ik ga kanovinnie die dingen brengen want ik werk voor hemquote:Op zondag 27 februari 2011 15:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan zegt ze waarschijnlijk, wie ben jij, wat doe je in mijn keuken?
lekker stinkenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ga vandaag pizza salami eten, yamyam
Vind dat op een pizza wel meevallenquote:
oh dat is een djquote:
die koekiemonster is tofferquote:Op zondag 27 februari 2011 16:10 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat koekiemonster tosti
[ afbeelding ]
Omdat spongebob tosti
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:10 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat spongebob tosti
Nu heb ik weer hongerquote:Op zondag 27 februari 2011 16:10 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat spongebob tosti
Yeahquote:Op zondag 27 februari 2011 16:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die koekiemonster is toffer
yamyamyamquote:
Wil je een tosti ?quote:
koekiemonsterquote:Op zondag 27 februari 2011 16:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Yeah
Was mijn ontbijtje vanmorgen
[..]
yamyamyam
[..]
Wil je een tosti ?
Jaquote:Op zondag 27 februari 2011 16:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Yeah
Was mijn ontbijtje vanmorgen
[..]
yamyamyam
[..]
Wil je een tosti ?
welke ga je nu kijken?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef kanovinnie het volgende:
Film afgelopen. Tijd voor de volgende
Fasterquote:
Maar het was een leugen, want ik kijk stiekem een andere film.quote:
OOK LEUKquote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar het was een leugen, want ik kijk stiekem een andere film.
Jaquote:
In KPDquote:
linkje?quote:
dames naakt topic.quote:
doe maar niet dan.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
Okee zit mobiel dus die raakt overbelast als ik ga kijken vrees ik
Jij wil zeker naaktpics van DW zien?quote:
jij ookquote:Op zondag 27 februari 2011 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij wil zeker naaktpics van DW zien?
Waarom? Als ik 't lief vraag mag ik vast langskomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Hij heeft me in levende lijve naakt gezien.quote:
gezelligquote:Op zondag 27 februari 2011 17:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij heeft me in levende lijve naakt gezien.
Best wel!quote:
Neequote:Op zondag 27 februari 2011 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij wil zeker naaktpics van DW zien?
Zo eng ben ik nou ook weer neit.quote:
ok, sorryquote:Op zondag 27 februari 2011 18:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Allang in een ander topique begroet.
Nee?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo eng ben ik nou ook weer neit.
Ik wel! Ik ben goed in stiekem kijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee daar ben ik niet goed in
ik keek net naar een gozer, zag ie hetquote:Op zondag 27 februari 2011 18:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wel! Ik ben goed in stiekem kijken![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik keek net naar een gozer, zag ie het
aawh okequote:Op zondag 27 februari 2011 18:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Altijd als ik iets stiekems doe, en ik wil dat andere mensen het weten zeg ik:
"Het konijn wordt bereden"
Waar ben je dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik keek net naar een gozer, zag ie het
Maar mijn zin is multifunctioneel.quote:
Dat heb ik niet nodig. Ik zeg gewoon wat ik doe.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar mijn zin is multifunctioneel.
Het kan alles betekenen![]()
En er zijn maar 3 mensen die écht weten wat het betekent
Lopen ze in korte broeken dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in een restaurant met voetbalgozers... Die benen
eentje wel en die is echtquote:Op zondag 27 februari 2011 18:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nodig. Ik zeg gewoon wat ik doe.
[..]
Lopen ze in korte broeken dan?
Alles wat je doet?!quote:Op zondag 27 februari 2011 18:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nodig. Ik zeg gewoon wat ik doe.
[..]
Lopen ze in korte broeken dan?
Als ik een streek heb uitgehaald, als ik ga schijten, als ik een kippetje spot en ga zo maar door.quote:
ik spot nu een kippetje.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik een streek heb uitgehaald, als ik ga schijten, als ik een kippetje spot en ga zo maar door.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga nu neuken, einde bericht
Ik zat net te fokken terwijl ik op de wc zatquote:Op zondag 27 februari 2011 19:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik een streek heb uitgehaald, als ik ga schijten, als ik een kippetje spot en ga zo maar door.
Zonder mij.quote:
klopt.quote:
jawel.quote:
kano heeft geen tieten.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee want kanovinnie neukt vast lekker
Ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus je gebruikt me voor de tieten?
Mag toch wel?quote:
Whatever tickles my fancy.quote:
gefeliciteerd jongquote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef honkeytonk het volgende:
Honkeytonk is klaar met het konijn berijden
En nu eten?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef honkeytonk het volgende:
Honkeytonk is klaar met het konijn berijden
Pizza, sounds nice! Ik ga denk ik tosti's bakken want ik zoek geen pasta meer te maken. Verder heb ik niks in huis.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Yeah de pizza salami is bijna klaar
Lig weer dubbel oM jeff dunham met peanut en galapeno on a stick
Hoiquote:Op zondag 27 februari 2011 19:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Pizza, sounds nice! Ik ga denk ik tosti's bakken want ik zoek geen pasta meer te maken. Verder heb ik niks in huis.
HTquote:
Inderdaad!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Pizza, sounds nice! Ik ga denk ik tosti's bakken want ik zoek geen pasta meer te maken. Verder heb ik niks in huis.
Geweldig! In welk gebied zit je? Ik ben intussen alweer terugquote:Op zondag 27 februari 2011 19:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
HT![]()
Ik heb vandaag zooo heerlijk gesnowboard. Het zicht was waardeloos maar er lag z'n 20 centimeter verse sneeuw. Buiten de piste was het echt geweldig.
Leuk!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
HT![]()
Ik heb vandaag zooo heerlijk gesnowboard. Het zicht was waardeloos maar er lag z'n 20 centimeter verse sneeuw. Buiten de piste was het echt geweldig.
Vorarlberg. Ben de naam van het gebied waar ik vandaag ben geweest vergetenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geweldig! In welk gebied zit je? Ik ben intussen alweer terug
Die gebieden ken ik nietquote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vorarlberg. Ben de naam van het gebied waar ik vandaag ben geweest vergetenGa morgen naar Damüls, dat zou ook mooi moeten zijn. Maar was vandaag dicht bij Lech in de buurt.
Ja zeker. En vannacht gaat ook weer sneeuwen dus morgen word denk ik ook weer mooi. En hopelijk krijg ik dan ook iets van zon te zien.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die gebieden ken ik nietMaar het klinkt goed
Toppie!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja zeker. En vannacht gaat ook weer sneeuwen dus morgen word denk ik ook weer mooi. En hopelijk krijg ik dan ook iets van zon te zien.
En hoe is het met jou dan?quote:
Oke, dat klinkt ook goedquote:
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
Tijd voor sekserdeseksieielviesbahsmerig
er had een groep van 6 gereserveerd om 8 uur dus wij moesten voor 8en weg zijn terwijl we nog een keer ijs wilden etenquote:
Ik ben het met je eens.quote:
En dan ga je weg?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er had een groep van 6 gereserveerd om 8 uur dus wij moesten voor 8en weg zijn terwijl we nog een keer ijs wilden eten
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er had een groep van 6 gereserveerd om 8 uur dus wij moesten voor 8en weg zijn terwijl we nog een keer ijs wilden eten
hij dreigde de politie te bellen als we niet gingen en een vrouw zei dat ik lui was alleen omdat ik gaapte en een marokkaan ofzo noemde me een pornosletquote:Op zondag 27 februari 2011 20:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
[..]
En dan ga je weg?
oke.quote:
Wtf is dat voor onzin? Waarom zou je de politie bellen omdat je klanten nog iets willen eten? Levert je alleen maar geld op.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij dreigde de politie te bellen als we niet gingen en een vrouw zei dat ik lui was alleen omdat ik gaapte en een marokkaan ofzo noemde me een pornosletik haat dat fucking Hoofddorp
In wat voor kamperrestaurant zaten jullie inderdaad. En het is wel zo dat je zo snel mogelijk van je klanten af moet zijn, omdat je meer aan de hoofdgerechten verdient dan de nagerechten.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wtf is dat voor onzin? Waarom zou je de politie bellen omdat je klanten nog iets willen eten? Levert je alleen maar geld op.
Klinkt als een leuke avondquote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij dreigde de politie te bellen als we niet gingen en een vrouw zei dat ik lui was alleen omdat ik gaapte en een marokkaan ofzo noemde me een pornosletik haat dat fucking Hoofddorp
Klopt, maar je klanten zo behandelen zorgt voor negatieve publiciteit, en dan kan je dus krijgen dat klanten wegblijven. Dat is een iets groter verschil dan tussen hoofd- en nagerecht.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In wat voor kamperrestaurant zaten jullie inderdaad. En het is wel zo dat je zo snel mogelijk van je klanten af moet zijn, omdat je meer aan de hoofdgerechten verdient dan de nagerechten.
Hè watwat wie?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef Lutte het volgende:
Nu ga ik haar wurgen.
Echt.
Het is helehelehelemaal klaar.
Sorry, ZIt eigenlijk beneden te lezen en te genieten van een glas wijnquote:
je moeder?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef Lutte het volgende:
Nu ga ik haar wurgen.
Echt.
Het is helehelehelemaal klaar.
Ja. Ik zit voor het eerst sinds drie eeuwen weer op msn, en nu voert ze opeens weer computertijden in, roept ieder kwartier dat ik wel weer lang genoeg 'geluld' heb en komt er steeds bij staan.quote:
Oh, ga maar lekker lezen dan.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, ZIt eigenlijk beneden te lezen en te genieten van een glas wijn
Oh omg, dat is zo irritant. Gaat ze ook half meelezen en alles?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja. Ik zit voor het eerst sinds drie eeuwen weer op msn, en nu voert ze opeens weer computertijden in, roept ieder kwartier dat ik wel weer lang genoeg 'geluld' heb en komt er steeds bij staan.
ow gawdquote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja. Ik zit voor het eerst sinds drie eeuwen weer op msn, en nu voert ze opeens weer computertijden in, roept ieder kwartier dat ik wel weer lang genoeg 'geluld' heb en komt er steeds bij staan.
Ja doe ik weer. Mooi boek (Het Derde Geheim van Steve Berry)quote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, ga maar lekker lezen dan.
[..]
Oh omg, dat is zo irritant. Gaat ze ook half meelezen en alles?
JAAAAA.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, ga maar lekker lezen dan.
[..]
Oh omg, dat is zo irritant. Gaat ze ook half meelezen en alles?
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
JAAAAA.
En bij alles vragen waarom ik lach en wat ik zeg en of er iets gebeurd is. Ik zeg: niks bijzonders. Zij: Nou je hebt het anders druk zat, lees maar voor.
JA TEGEN MIJN VRIENDINNEN STOMME SNOL WIL JE ECHT WETEN WIE ER MET WIE GEZOEND HEEFT HET GAAT JE GEEN ENE HOL AAN EN TYF MAAR LEKKER OP NAAR DE ANDERE KANT VAN DE WERELD
Zeg gewoon dat je nu de foto's van gisteravond ziet, waar je niets meer van wistquote:Op zondag 27 februari 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
JAAAAA.
En bij alles vragen waarom ik lach en wat ik zeg en of er iets gebeurd is. Ik zeg: niks bijzonders. Zij: Nou je hebt het anders druk zat, lees maar voor.
JA TEGEN MIJN VRIENDINNEN STOMME SNOL WIL JE ECHT WETEN WIE ER MET WIE GEZOEND HEEFT HET GAAT JE GEEN ENE HOL AAN EN TYF MAAR LEKKER OP NAAR DE ANDERE KANT VAN DE WERELD
Ik zou voortaan alles in een cc naar haar toe sturen. Kan ze vast waarderenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:58 schreef Lutte het volgende:
Nee nu wordt ie helemaal mooi.
'Ik wist niet dat je die leraar al gemaild had.'
MOET IK DAN OVERAL EEN VERSLAG VAN UITBRENGEN?!
Ik ben godvertyfuskut vijftien en zit in vijf gymnasium.
Niet nodig. Ze leest mijn mail toch wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou voortaan alles in een cc naar haar toe sturen. Kan ze vast waarderen
Waarom? Ander wachtwoord?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet nodig. Ze leest mijn mail toch wel.
och hemel wat heb jij een geduld, ik had al iets naar dr hoofd gesmetenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:58 schreef Lutte het volgende:
Nee nu wordt ie helemaal mooi.
'Ik wist niet dat je die leraar al gemaild had.'
MOET IK DAN OVERAL EEN VERSLAG VAN UITBRENGEN?!
Ik ben godvertyfuskut vijftien en zit in vijf gymnasium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |