ik draai als enige dj hier bij onz enrique en alle andere zooiquote:Op zondag 27 februari 2011 04:59 schreef MYV het volgende:
Haha ViroEnrique valt in de smaak he schat, ik weet het.
Je kan niet op tegen zijn hete Spaanse temprament.
't was jou verzoekje hehe.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:02 schreef Viro het volgende:
[..]
ik draai als enige dj hier bij onz enrique en alle andere zooi
ja klopt, hij komt gewoon met goede nummersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spellingnaziquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 05:07 schreef Viro het volgende:
[..]
spellingnaziGeef mij zo een gozer in je spoiler godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ook jaquote:![]()
Markm vind vin diesel geil en wilt hem pijpen. En nu lijk ik op vin diesel dus hij wil mij pijpenquote:Op zondag 27 februari 2011 05:08 schreef Franneh het volgende:
[..]
Geef mij zo een gozer in je spoiler godverdomme.
[..]
Dat heb ik ook ja
Markm heeft gelijk. En als jij er echt op lijkt heeft hij ook gelijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Markm vind vin diesel geil en wilt hem pijpen. En nu lijk ik op vin diesel dus hij wil mij pijpen
Slaapze Myvquote:
zie jij het al voor je, ik nietquote:Op zondag 27 februari 2011 05:09 schreef Franneh het volgende:
[..]
Markm heeft gelijk. En als jij er echt op lijkt heeft hij ook gelijk.
Dus wat is je probleem. Ogen dicht en doen of het een vrouw is.
[..]
Slaapze Myv
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 05:11 schreef Viro het volgende:
[..]
zijn we het gelukkig eens met elkaar
Wat een vrede hangt er in de lucht.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:12 schreef Viro het volgende:
[..]
jij bent de 2de persoon vandaag, eerder popje ook al.
Ik zorg gewoon voor vrede als ik in een blij bui benquote:Op zondag 27 februari 2011 05:12 schreef Franneh het volgende:
[..]
Wat een vrede hangt er in de lucht.
quote:Op zondag 27 februari 2011 05:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon voor vrede als ik in een blij bui ben
quote:Op zondag 27 februari 2011 05:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Ze is wel lief hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vertel.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:16 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is ze zeker, kunnen sommigen van wat van leren
Heeft Knetter nog een man gescoord?quote:
Ja!quote:Op zondag 27 februari 2011 07:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft Knetter nog een man gescoord?
Serieus voor het trio ja?quote:Op zondag 27 februari 2011 07:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja!
En een vrouw! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, wel apart.quote:
Nope.quote:
quote:
Trusten ouwequote:
nee, anders had ik niet gevraagd of hups nog iemand gescoord heeftquote:Op zondag 27 februari 2011 08:01 schreef Stokstaart het volgende:
ben je ook naar de meet geweest ajacied?
scherp, ja dat kon zekerquote:Op zondag 27 februari 2011 08:03 schreef Stokstaart het volgende:
Kon ook zijn dat je eerder was weggegaan he
quote:Op zondag 27 februari 2011 08:04 schreef Patje1987 het volgende:
Nu nog een uur op die kankerbus wachten, ben pas over anderhalf uur thuis denk
Slapen op het busstationquote:Op zondag 27 februari 2011 08:04 schreef Patje1987 het volgende:
Nu nog een uur op die kankerbus wachten, ben pas over anderhalf uur thuis denk
rellenquote:Op zondag 27 februari 2011 08:07 schreef Patje1987 het volgende:
In de trein waren rellen dus slapen lukte daar niet haha
Ik heb toch anders wel mooi geslapen.quote:Op zondag 27 februari 2011 08:07 schreef Patje1987 het volgende:
In de trein waren rellen dus slapen lukte daar niet haha
Ik moest een uur wachten op de bus, daarna nog een pleuris eind lopen ik ben net pas thuisquote:Op zondag 27 februari 2011 09:23 schreef Graseter het volgende:
Mijn bus reed niet. Ik ging lopend naar huis.
Want?quote:
Nee slapen kan ik altijd nog. Ga zo eens een lekker ontbijt maken!quote:
Yeu Raggastquote:
Hoe laat hebben jullie het nog gemaakt?quote:
Ok.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee slapen kan ik altijd nog. Ga zo eens een lekker ontbijt maken!
quote:
Ik ben een half uur geleden aangekomenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoe laat hebben jullie het nog gemaakt?
Ze zijn net 3 uur thuisquote:Op zondag 27 februari 2011 10:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoe laat hebben jullie het nog gemaakt?
quote:Op zondag 27 februari 2011 10:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben een half uur geleden aangekomen
Haha stairway ging om 4 uur dicht ofzo, maar mijn eerste trein ging pas om kwart over 7, wij onderweg aan iedereen vragen waar er nog bier was. Komen we zoeen vage pilleslikker langs die ons de weg zou wijzen. We zijn een uur bezig geweest met die kerel maar hij wist zelf niet meer waar die was volgens mij. Wat een figuur was dat zegquote:
Baas, ben rond 1 weggegaan want trok die muziek slecht. Daarna nog naar zo een foute eightiestent geweest. Daarna rond 4.30 nachtbus moest de politie nog worden gehaald omdat er een paar mongolen gingen matten in de bus.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha stairway ging om 4 uur dicht ofzo, maar mijn eerste trein ging pas om kwart over 7, wij onderweg aan iedereen vragen waar er nog bier was. Komen we zoeen vage pilleslikker langs die ons de weg zou wijzen. We zijn een uur bezig geweest met die kerel maar hij wist zelf niet meer waar die was volgens mij. Wat een figuur was dat zeg
Ja ik trok die muziek ook echt heel slecht daar.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Baas, ben rond 1 weggegaan want trok die muziek slecht. Daarna nog naar zo een foute eightiestent geweest. Daarna rond 4.30 nachtbus moest de politie nog worden gehaald omdat er een paar mongolen gingen matten in de bus.
Ik heb Paul aangeraaktquote:
Iedereen slaapt denk ikquote:
Nergens last van nuquote:Op zondag 27 februari 2011 10:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Spaghetti, doen je wang spieren niet pijn door hett lachen?
Kan gebeurenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Er kwam gisteravond iemand naar me toe, zei ze:
Als ik de eerste 2 cijfers van je nummer weet, mag il hem dan hebben?
Zegt ze 06...
Dat is best baasquote:Op zondag 27 februari 2011 11:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Er kwam gisteravond iemand naar me toe, zei ze:
Als ik de eerste 2 cijfers van je nummer weet, mag il hem dan hebben?
Zegt ze 06...
Netjes, ik 2 uur geleden ongeveerquote:Op zondag 27 februari 2011 11:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
goedemorgen piepelsik ben net een kwartier thuis
Mogguhquote:Op zondag 27 februari 2011 11:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
goedemorgen piepelsik ben net een kwartier thuis
we hadden de trein van tien voor 8 ofzow.. mono sliep in de treinquote:Op zondag 27 februari 2011 11:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Netjes, ik 2 uur geleden ongeveer
UPLOAD JE FOTO'S !quote:Op zondag 27 februari 2011 11:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
we hadden de trein van tien voor 8 ofzow.. mono sliep in de trein
dan moet ik een usb stick zoeken die in een andere tas zit en ik ben nogal brank enzowquote:
ahwquote:Op zondag 27 februari 2011 11:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet ik een usb stick zoeken die in een andere tas zit en ik ben nogal brank enzow
ze komen vandaag beloofd.. alleen moet ik eerst nog uitzoeken waar ragboer opstaat enzow aangezien ik die niet mag postenquote:
Doe maar rustig aan hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 11:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze komen vandaag beloofd.. alleen moet ik eerst nog uitzoeken waar ragboer opstaat enzow aangezien ik die niet mag postendonders jammer want zitten echt een paar leuken bij
dankjequote:
Maar het was de moeite waard?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dankjefucking 2 en half uur gereisd net
mono heeft voor mij gehosselt vannachtquote:Op zondag 27 februari 2011 11:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar het was de moeite waard?
Haha, wat hebje aan de haak geslagen?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mono heeft voor mij gehosselt vannacht![]()
![]()
![]()
had zelf al een vent versiert .. en hij heeft een behoorlijk knap meisje voor me gehosseltquote:Op zondag 27 februari 2011 11:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha, wat hebje aan de haak geslagen?
ONZ Radio verslaafd hequote:Op zondag 27 februari 2011 11:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je bent er ook weer. Altijd eigenlijk
.
weinig gebeurt... bh zakje nam de laatste trein... paul ging snel weg... ragboer en nitrouz waren er ook nie echt lang.. uhmzzzzquote:
Weinig mensen?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weinig gebeurt... bh zakje nam de laatste trein... paul ging snel weg... ragboer en nitrouz waren er ook nie echt lang.. uhmzzzz
Zozoquote:Op zondag 27 februari 2011 11:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had zelf al een vent versiert .. en hij heeft een behoorlijk knap meisje voor me gehosselt![]()
![]()
Ohh ja datquote:Op zondag 27 februari 2011 11:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mono was weet niet of het gelukt is bezig met een dove meid versieren.... robdriesen is ook nog ff langs geweest... uhmmm
Pics?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mono was weet niet of het gelukt is bezig met een dove meid versieren.... robdriesen is ook nog ff langs geweest... uhmmm
is t um nou gelukt of niet?quote:
Vrij essentiëel voor het verhaal wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is t um nou gelukt of niet?
Weet ik niet, was wel een leuke meid maar moeilijk communiceren welquote:Op zondag 27 februari 2011 11:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is t um nou gelukt of niet?
Continu SMSenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik niet, was wel een leuke meid maar moeilijk communiceren wel
mono zei op een gegeven moment ook.. ja nog nooit een dove versiert/ gehad ( oid)quote:Op zondag 27 februari 2011 11:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik niet, was wel een leuke meid maar moeilijk communiceren wel
Uitdagingenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mono zei op een gegeven moment ook.. ja nog nooit een dove versiert/ gehad ( oid)
Toen we BHzakje weg gingen brengen hadden we bijna 3 Amsterdamse bijlmersletjes meegenomen. En nog een wijf met een ski stok en toen hadden we het over nordic walking. Die wilde ook wel mee maar die kerel die erbij liep dacht daar anders overquote:Op zondag 27 februari 2011 11:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mono zei op een gegeven moment ook.. ja nog nooit een dove versiert/ gehad ( oid)
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toen we BHzakje weg gingen brengen hadden we bijna 3 Amsterdamse bijlmersletjes meegenomen. En nog een wijf met een ski stok en toen hadden we het over nordic walking. Die wilde ook wel mee maar die kerel die erbij liep dacht daar anders over
lig in bedquote:
Ik kom de volgende meet ookquote:Op zondag 27 februari 2011 11:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lig in bedmijn benen doen pijn
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
Knetter weet je nog die kerel aan wie we de weg vroegen met dat witte ding boven zijn oog, en dat ik zei dat hij op een fokker leek?
Kijk
Hoe zie je er nu uit 57#
als ik het niet zo druk heb, kom ik ook!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kom de volgende meet ookHet klinkt allemaal veelste gezellig
Ik ookquote:Op zondag 27 februari 2011 11:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kom de volgende meet ookHet klinkt allemaal veelste gezellig
Nice. Dan ga ik jou ook hosselen door de eerste 2 cijfers van je nummer te raden.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
als ik het niet zo druk heb, kom ik ook!
Zoiets las ik ook. Wat is dat nu?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben ff aan te het terug lezen.. whahaha dragems die met een vent zoent...
Hij had beloofd van niet!quote:monopoly met zijn broek op zijn enkels..
quote:in hun gedachten misschien
We hadden wel gehoord via de uitzending dat Paul tietjes heeft. Klopt dat?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben ff aan te het terug lezen.. whahaha dragems die met een vent zoent... monopoly met zijn broek op zijn enkels..in hun gedachten misschien
wil ik ook wetenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
We hadden wel gehoord via de uitzending dat Paul tietjes heeft. Klopt dat?
manboobsquote:Op zondag 27 februari 2011 11:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oehquote:Op zondag 27 februari 2011 11:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nice. Dan ga ik jou ook hosselen door de eerste 2 cijfers van je nummer te raden.
Kloptquote:Op zondag 27 februari 2011 11:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan doe je net alsof je het nog nooit eerder hebt gehoord.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:39 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
oeh
Originaliteit is er wel een beetje af
quote:Last day of the rest of my life I wish I would have known cause i'd have kissed my
momma goobye. I didn't tell her that I loved her or how much cared or thank my
pops for all the talks and all the wisdom he shared. Unaware I just did what I
always do. Everyday the same routine before I skate off to school but who knew
that
this day wasnt like the rest, instead of takin the test I took two to the chest.
Call me blind but I didn't see it comin and everybody was runnin but I couldn't
hear nothin, except gun blast, it happened so fast I didn't really know this kid
though I sat by him in class. Maybe this kid was reachin out for love or maybe
for a moment he forgot who he was or maybe this kid just wanted to be hugged,
whatever it was I know its because
CHORUS
We are We are the youth of the nation (repeat)x4
Little Suzzy she was only twelve she was given the world with every chance to
excel
Hang with the boys and hear the stories they tell she might act kinda proud
but no respect for herself
She finds love in all the wrong places the same situations but different faces.
Changed up her pace since her daddy left her too bad he never told her she
deserved much better.
Johnny boy always played the fool, he broke all the rules so you would think he
was cool.
He was never really one of the guys no matter how hard he tried, with the
thought of suicide
It's kinda hard when you ain't got no friends, he put his life to an end they
might remember him then.
You cross a line and there is no turnin back he told the world how he felt with
the sound of a gat.
CHORUS x4
Whos to blame for the life that tragedies claim no matter what you say it won't
take away the pain, that I feel inside I'm tired of all the lies don't nobody know
why it's the blind leadin the blind.
Guess that's the way that the story goes, will it ever make sense somebody's
gotta
know, there's gotta be more to life than this, there's got to be more to everything
I thought exists
CHORUS to the end
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik denk dat ik straks een usb stick ga opzoeken.. ben te hyper
Mweh, zo werkt het natuurlijk nietquote:Op zondag 27 februari 2011 11:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan doe je net alsof je het nog nooit eerder hebt gehoord.
Jezusquote:Op zondag 27 februari 2011 11:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik denk dat ik straks een usb stick ga opzoeken.. ben te hyper
om de fotows uit te gaan zoekenquote:
Ah. Goed zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
om de fotows uit te gaan zoeken
Ik wil ook wel de foto's zienquote:Op zondag 27 februari 2011 11:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
JezusDan ben ik wel heel erg nieuwsgierig. Huphuphup
we willen foto's zien !
Ahhquote:Op zondag 27 februari 2011 11:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik bekijk ze nu op de camera.. ze zijn zo'n beetje allemaal mislukt.. flits enzo
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ahhvalt wel mee op de computer denkik.
Mail ze maar naar pirania@ fok punt nlquote:Op zondag 27 februari 2011 11:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik bekijk ze later wel goed.. heb er nu geen zin meer in
Kun je ze naar mij sturen? Ik verveel mequote:Op zondag 27 februari 2011 11:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik bekijk ze later wel goed.. heb er nu geen zin meer in
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Mail ze maar naar pirania@ fok punt nl.
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kun je ze naar mij sturen? Ik verveel me
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:48 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1702443/
goede score wel.
Hey sexyquote:Op zondag 27 februari 2011 11:49 schreef robdriessen het volgende:
Ik geloof dat ik wakker ben. Of is het een droom in een droom in een droom?
En waar staan de statistieken ?quote:Aankondigingen
We zoeken een vrouwelijke dj
Hey wild beest jij. Ik mis twee knoopjes van mijn bloes.quote:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=13quote:Op zondag 27 februari 2011 11:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom staat dit nog in de op?
[..]
En waar staan de statistieken ?
Inception. Welkom.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:49 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hey wild beest jij. Ik mis twee knoopjes van mijn bloes.
Dankquote:Op zondag 27 februari 2011 11:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=13
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:49 schreef robdriessen het volgende:
Ach, ik kan er mee leven.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hey wild beest jij. Ik mis twee knoopjes van mijn bloes.
Whut?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ach, ik kan er mee leven.Is die zuigzoen van mij al een beetje weggetrokken?
die in mijn nek welquote:Op zondag 27 februari 2011 11:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ach, ik kan er mee leven.Is die zuigzoen van mij al een beetje weggetrokken?
awhquote:Op zondag 27 februari 2011 11:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik durf nooit meer te slapen in een vliegtuig.
That's what YOU said :pquote:
dat vroeg ik gister ook al aan je hequote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Van mij mag dit de nieuwe monsterhit worden
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Van mij mag dit de nieuwe monsterhit worden
Als dikke stront door een trechter, hier ookquote:Op zondag 27 februari 2011 11:55 schreef PiRANiA het volgende:
Requestpagina werkt niet echt bij mij?
Dat moet een zondag zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:55 schreef Snuf. het volgende:
Hallon. Ik voel me alsof er 300 olifanten over mijn hoofd hebben gelopen
Snuf.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:55 schreef Snuf. het volgende:
Hallon. Ik voel me alsof er 300 olifanten over mijn hoofd hebben gelopen
Er gebeurt hier niets.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:55 schreef Neroje het volgende:
[..]
Als dikke stront door een trechter, hier ook
Dreamcatcherquote:
Nou dat is dus het rare ik ben gisteren niet uitgeweest maar gewoon nolife gefokt zodat ik vandaag een beetje zou kunnen leren. Maar ik ben kapotquote:
TinyChat was interactief.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dreamcatcher
[..]
Nou dat is dus het rare ik ben gisteren niet uitgeweest maar gewoon nolife gefokt zodat ik vandaag een beetje zou kunnen leren. Maar ik ben kapot
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:01 schreef robdriessen het volgende:
Douche. Ontbijt. Echte leven en zo. Veel plezier piepels.
Haters gonna hatequote:Op zondag 27 februari 2011 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
was het wat vrijdag Helmond - Sparta? Zonder Jan Everse?
rot eens opquote:Op zondag 27 februari 2011 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
was het wat vrijdag Helmond - Sparta? Zonder Jan Everse?
Heerlijke muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De echte voetbalfan gaat vandaag Psv - Ajax kijken
Nee..quote:
Komt voorbij in m'n uurtje.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Natuurlijk
SHINE OP DIE PLEINEN MATTIES OP DIE PLEINEN
Oh epischquote:Op zondag 27 februari 2011 12:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Komt voorbij in m'n uurtje.
KOM BIJ DIE BOY OP HET REKJE DAN TRAPPEN WE EEN BALLETJE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |