ik draai als enige dj hier bij onz enrique en alle andere zooiquote:Op zondag 27 februari 2011 04:59 schreef MYV het volgende:
Haha ViroEnrique valt in de smaak he schat, ik weet het.
Je kan niet op tegen zijn hete Spaanse temprament.
't was jou verzoekje hehe.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:02 schreef Viro het volgende:
[..]
ik draai als enige dj hier bij onz enrique en alle andere zooi
ja klopt, hij komt gewoon met goede nummersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spellingnaziquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 05:07 schreef Viro het volgende:
[..]
spellingnaziGeef mij zo een gozer in je spoiler godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ook jaquote:![]()
Markm vind vin diesel geil en wilt hem pijpen. En nu lijk ik op vin diesel dus hij wil mij pijpenquote:Op zondag 27 februari 2011 05:08 schreef Franneh het volgende:
[..]
Geef mij zo een gozer in je spoiler godverdomme.
[..]
Dat heb ik ook ja
Markm heeft gelijk. En als jij er echt op lijkt heeft hij ook gelijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Markm vind vin diesel geil en wilt hem pijpen. En nu lijk ik op vin diesel dus hij wil mij pijpen
Slaapze Myvquote:
zie jij het al voor je, ik nietquote:Op zondag 27 februari 2011 05:09 schreef Franneh het volgende:
[..]
Markm heeft gelijk. En als jij er echt op lijkt heeft hij ook gelijk.
Dus wat is je probleem. Ogen dicht en doen of het een vrouw is.
[..]
Slaapze Myv
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 05:11 schreef Viro het volgende:
[..]
zijn we het gelukkig eens met elkaar
Wat een vrede hangt er in de lucht.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:12 schreef Viro het volgende:
[..]
jij bent de 2de persoon vandaag, eerder popje ook al.
Ik zorg gewoon voor vrede als ik in een blij bui benquote:Op zondag 27 februari 2011 05:12 schreef Franneh het volgende:
[..]
Wat een vrede hangt er in de lucht.
quote:Op zondag 27 februari 2011 05:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon voor vrede als ik in een blij bui ben
quote:Op zondag 27 februari 2011 05:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Ze is wel lief hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vertel.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:16 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is ze zeker, kunnen sommigen van wat van leren
Heeft Knetter nog een man gescoord?quote:
Ja!quote:Op zondag 27 februari 2011 07:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft Knetter nog een man gescoord?
Serieus voor het trio ja?quote:Op zondag 27 februari 2011 07:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja!
En een vrouw! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, wel apart.quote:
Nope.quote:
quote:
Trusten ouwequote:
nee, anders had ik niet gevraagd of hups nog iemand gescoord heeftquote:Op zondag 27 februari 2011 08:01 schreef Stokstaart het volgende:
ben je ook naar de meet geweest ajacied?
scherp, ja dat kon zekerquote:Op zondag 27 februari 2011 08:03 schreef Stokstaart het volgende:
Kon ook zijn dat je eerder was weggegaan he
quote:Op zondag 27 februari 2011 08:04 schreef Patje1987 het volgende:
Nu nog een uur op die kankerbus wachten, ben pas over anderhalf uur thuis denk
Slapen op het busstationquote:Op zondag 27 februari 2011 08:04 schreef Patje1987 het volgende:
Nu nog een uur op die kankerbus wachten, ben pas over anderhalf uur thuis denk
rellenquote:Op zondag 27 februari 2011 08:07 schreef Patje1987 het volgende:
In de trein waren rellen dus slapen lukte daar niet haha
Ik heb toch anders wel mooi geslapen.quote:Op zondag 27 februari 2011 08:07 schreef Patje1987 het volgende:
In de trein waren rellen dus slapen lukte daar niet haha
Ik moest een uur wachten op de bus, daarna nog een pleuris eind lopen ik ben net pas thuisquote:Op zondag 27 februari 2011 09:23 schreef Graseter het volgende:
Mijn bus reed niet. Ik ging lopend naar huis.
Want?quote:
Nee slapen kan ik altijd nog. Ga zo eens een lekker ontbijt maken!quote:
Yeu Raggastquote:
Hoe laat hebben jullie het nog gemaakt?quote:
Ok.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee slapen kan ik altijd nog. Ga zo eens een lekker ontbijt maken!
quote:
Ik ben een half uur geleden aangekomenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoe laat hebben jullie het nog gemaakt?
Ze zijn net 3 uur thuisquote:Op zondag 27 februari 2011 10:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoe laat hebben jullie het nog gemaakt?
quote:Op zondag 27 februari 2011 10:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben een half uur geleden aangekomen
Haha stairway ging om 4 uur dicht ofzo, maar mijn eerste trein ging pas om kwart over 7, wij onderweg aan iedereen vragen waar er nog bier was. Komen we zoeen vage pilleslikker langs die ons de weg zou wijzen. We zijn een uur bezig geweest met die kerel maar hij wist zelf niet meer waar die was volgens mij. Wat een figuur was dat zegquote:
Baas, ben rond 1 weggegaan want trok die muziek slecht. Daarna nog naar zo een foute eightiestent geweest. Daarna rond 4.30 nachtbus moest de politie nog worden gehaald omdat er een paar mongolen gingen matten in de bus.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha stairway ging om 4 uur dicht ofzo, maar mijn eerste trein ging pas om kwart over 7, wij onderweg aan iedereen vragen waar er nog bier was. Komen we zoeen vage pilleslikker langs die ons de weg zou wijzen. We zijn een uur bezig geweest met die kerel maar hij wist zelf niet meer waar die was volgens mij. Wat een figuur was dat zeg
Ja ik trok die muziek ook echt heel slecht daar.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Baas, ben rond 1 weggegaan want trok die muziek slecht. Daarna nog naar zo een foute eightiestent geweest. Daarna rond 4.30 nachtbus moest de politie nog worden gehaald omdat er een paar mongolen gingen matten in de bus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |