FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Tis genoeg zo .. morgen weer een dagquote:Op zondag 27 februari 2011 03:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou zie nu 3 keer hetzelfde stukkie "papier" zowel bij de tafel als bij de gitaar
1? 3 ! 1 onder de tafel, 1 bij de gitaar en 1 geheel links in beeld van de gitaar!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:17 schreef beaverhausen het volgende:
Dat was dus zooo echt wel een beest he! Honderd duizend miljard procent fakking zeker!.
ik fipo bijna nooit op eigen topicsquote:Op zondag 27 februari 2011 03:17 schreef toxikon het volgende:
sodemieters! ik heb bommie eruit gefipo'ed![]()
![]()
Jij kan fakking niet een fakking stukje aluminiumfolie van een fakking vleermuis onderscheiden?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:17 schreef beaverhausen het volgende:
Dat was dus zooo echt wel een beest he! Honderd duizend miljard procent fakking zeker!.
achter het vimeo logo?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
1? 3 ! 1 onder de tafel, 1 bij de gitaar en 1 geheel links in beeld van de gitaar!
Ik heb ze nog nooit samen in een ruimte gezien!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij kan fakking niet een fakking stukje aluminiumfolie van een fakking vleermuis onderscheiden?
Hoe sadquote:Op zondag 27 februari 2011 03:17 schreef toxikon het volgende:
sodemieters! ik heb bommie eruit gefipo'ed![]()
![]()
3 stukjes folie waarvan er 1 steeds onder het bed duikt?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij kan fakking niet een fakking stukje aluminiumfolie van een fakking vleermuis onderscheiden?
En het fladderde dus echt wel niet als een fakking stukje ali..amuli..nou ja dat dus!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:18 schreef Recce het volgende:
[..]
wat hij zegt!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En het fladderde dus echt wel niet als een fakking stukje ali..amuli..nou ja dat dus!
Dat is het introverte stukje foliequote:Op zondag 27 februari 2011 03:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
3 stukjes folie waarvan er 1 steeds onder het bed duikt?
Dat is toch fakking niet normaal he!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En het fladderde dus echt wel niet als een fakking stukje ali..amuli..nou ja dat dus!
Ze zouden Peterrr R de Vrrrrries erop af moeten sturen!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is toch fakking niet normaal he!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |