FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Datquote:Op zondag 27 februari 2011 02:22 schreef versabommie het volgende:
Hey stel uitgerangeerde streamers die zijn blijven plakken in 2008.. dit is Secret Story en niet de gouden kip!!
M'n Ritalin is al zeker 3 uur uitgewerktquote:
Precies!! Gert open eens een leuk topic waar die lui kunnen beppen. Het is met SS al zo druk.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:22 schreef versabommie het volgende:
Hey stel uitgerangeerde streamers die zijn blijven plakken in 2008.. dit is Secret Story en niet de gouden kip!!
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:24 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind Ruud en Willem zo leuk samen!.
Eh, What about " liefde bedreven" ipv neukuh? Zo lijkt het net alsof streamers harteloos zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 02:10 schreef Gert het volgende:
Maik en Monique hebben geneukt.
Onder de dekens. Geen specta pics.
Drie gewonden en twee nietquote:
Ik vind Menno zo'n leuk setje vormen met Ferry!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:24 schreef beaverhausen het volgende:
Zit na een stel gekleurde dekens + een onrustige Joanna te kijken, ook niet bijster interesant (dgk ook niet trouwens)quote:Op zondag 27 februari 2011 02:22 schreef versabommie het volgende:
Ja, maar dat kwam omdat Gerard zelf over DGK Huub begon op de SST streams... dan verschijnt DGK automatisch ook in de COS.quote:
Pas op hoor, Willem is een matennaaierquote:Op zondag 27 februari 2011 02:24 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij heeft Hieke met Furrdie liggen vozen in de voorraadkamerquote:Op zondag 27 februari 2011 02:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind Menno zo'n leuk setje vormen met Ferry!
Gerard is ook alweer on-topicquote:Op zondag 27 februari 2011 02:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwam omdat Gerard zelf over DGK Huub begon op de SST streams... dan verschijnt DGK automatisch ook in de COS.
I love afko's!
zoet kind eigenlijk he geef der een vent en je hoort er nie meerquote:Op zondag 27 februari 2011 02:25 schreef mijntjexx het volgende:
zooo doorzichtig.Joanna wilde graag naast phillip liggen maar Aafke lag naast hem. Toen was ze allemaal aan het zeiken van ik ga naar binnen mijn botje en weer gaan zitten enz. Nu is het haar gelukt om naast Phillip te liggen en hoor je haar nog...nope.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |