FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Datquote:Op zondag 27 februari 2011 02:22 schreef versabommie het volgende:
Hey stel uitgerangeerde streamers die zijn blijven plakken in 2008.. dit is Secret Story en niet de gouden kip!!
M'n Ritalin is al zeker 3 uur uitgewerktquote:
Precies!! Gert open eens een leuk topic waar die lui kunnen beppen. Het is met SS al zo druk.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:22 schreef versabommie het volgende:
Hey stel uitgerangeerde streamers die zijn blijven plakken in 2008.. dit is Secret Story en niet de gouden kip!!
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:24 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind Ruud en Willem zo leuk samen!.
Eh, What about " liefde bedreven" ipv neukuh? Zo lijkt het net alsof streamers harteloos zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 02:10 schreef Gert het volgende:
Maik en Monique hebben geneukt.
Onder de dekens. Geen specta pics.
Drie gewonden en twee nietquote:
Ik vind Menno zo'n leuk setje vormen met Ferry!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:24 schreef beaverhausen het volgende:
Zit na een stel gekleurde dekens + een onrustige Joanna te kijken, ook niet bijster interesant (dgk ook niet trouwens)quote:Op zondag 27 februari 2011 02:22 schreef versabommie het volgende:
Ja, maar dat kwam omdat Gerard zelf over DGK Huub begon op de SST streams... dan verschijnt DGK automatisch ook in de COS.quote:
Pas op hoor, Willem is een matennaaierquote:Op zondag 27 februari 2011 02:24 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij heeft Hieke met Furrdie liggen vozen in de voorraadkamerquote:Op zondag 27 februari 2011 02:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind Menno zo'n leuk setje vormen met Ferry!
Gerard is ook alweer on-topicquote:Op zondag 27 februari 2011 02:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwam omdat Gerard zelf over DGK Huub begon op de SST streams... dan verschijnt DGK automatisch ook in de COS.
I love afko's!
zoet kind eigenlijk he geef der een vent en je hoort er nie meerquote:Op zondag 27 februari 2011 02:25 schreef mijntjexx het volgende:
zooo doorzichtig.Joanna wilde graag naast phillip liggen maar Aafke lag naast hem. Toen was ze allemaal aan het zeiken van ik ga naar binnen mijn botje en weer gaan zitten enz. Nu is het haar gelukt om naast Phillip te liggen en hoor je haar nog...nope.
Grappig ook hoe ze toen ze nog niet naast hem lag terug naar binnen wilde en niet lekker lag maar nu is het primaquote:Op zondag 27 februari 2011 02:24 schreef b_engeltje het volgende:
denk dat joanna niet gaat wandelen vanacht ,die word stevig vast gehouden door philip
haha, zou het zo doen, toch bijna niemand die kijktquote:Op zondag 27 februari 2011 02:26 schreef pjotterdeotter het volgende:
zou leuk zijn als daar een paar streakers binnen kwamen kraaien
Dat zou Willem nooooit doen!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:25 schreef D. het volgende:
[..]
Pas op hoor, Willem is een matennaaier
geloof het nietquote:Op zondag 27 februari 2011 02:26 schreef Krambo het volgende:
ff gemist, maar had Maik nog een rubbertje gescoord voor hij Monique ging humpen?
Ja en ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:26 schreef toxikon het volgende:
wtf zijn ze van bil gegaan en ik heb dat gemist??![]()
Dat neem ik aanquote:Op zondag 27 februari 2011 02:26 schreef Krambo het volgende:
ff gemist, maar had Maik nog een rubbertje gescoord voor hij Monique ging humpen?
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:26 schreef toxikon het volgende:
wtf zijn ze van bil gegaan en ik heb dat gemist??![]()
Ik ken geen Willemquote:Op zondag 27 februari 2011 02:24 schreef beaverhausen het volgende:
Doe dat maar eldersquote:Op zondag 27 februari 2011 02:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
ja zeg ,als Eric zomaar langskomt ,mag ik dan ff terugdenken aan 2 mooie jaren tievie ???
Ga naar nowlife mensquote:Op zondag 27 februari 2011 02:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
ja zeg ,als Eric zomaar langskomt ,mag ik dan ff terugdenken aan 2 mooie jaren tievie ???
Denken mag maar je hoeft het niet in dit topic te gooienquote:Op zondag 27 februari 2011 02:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
Heb ik een belletje gemist ofzo .. Ik zit weer in de jaren 90 hierquote:
Nou dan maar een driewerf GVD!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:27 schreef versabommie het volgende:
[..]zit je dan dagenlang braaf naar saaie kutstreams te kijken, ga je 1 moment aandacht aan den vrouw besteden en je mist een stripfeest, een rondje 33.8 snelneuken en hilarische cossen
Kreeg je vrouw aan de lijn, ze wilde je roepen maar de ketting was te kortquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kreeg je vrouw aan de lijn, ze wilde je roepen maar de ketting was te kort.
LOLquote:Op zondag 27 februari 2011 02:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ga jij PearlBitch een beetje gek lopen maken hier.
Was dat diezelfde vrouw met die spellingsfouten?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kreeg je vrouw aan de lijn, ze wilde je roepen maar de ketting was te kort.
Maik denk het niet die heeft dr gewooon genomen zoals het hem uit kwamquote:Op zondag 27 februari 2011 02:26 schreef Krambo het volgende:
Ja, daarom zat ze aan de kettingquote:Op zondag 27 februari 2011 02:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was dat diezelfde vrouw met die spellingsfouten?
Ze sprak inderdaad met spelfoutenquote:Op zondag 27 februari 2011 02:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was dat diezelfde vrouw met die spellingsfouten?
Dat dus! Mafkezen met hun Sabine!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:30 schreef dieenebart het volgende:
Ow, crap. Het is hier vrij donker en ik heb een zwart toetsenbord. Schiet niet op, ik ga ook maar slapen.
*KEL!!!!! We gaan snurken, kom.
Ze leest mee nuquote:Op zondag 27 februari 2011 02:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze sprak inderdaad met spelfouten.
7 bewonersquote:Op zondag 27 februari 2011 02:31 schreef toxikon het volgende:
wie liggen er onder die paarse berg lompen?
De regie doet bij jullie nog steeds het licht uit?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:30 schreef dieenebart het volgende:
Ow, crap. Het is hier vrij donker en ik heb een zwart toetsenbord. Schiet niet op, ik ga ook maar slapen.
Maik is een eindbaas!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maik denk het niet die heeft dr gewooon genomen zoals het hem uit kwam
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze sprak inderdaad met spelfouten.
hahah trustquote:Op zondag 27 februari 2011 02:30 schreef dieenebart het volgende:
Ze kan lezen?!quote:
Het is gewoon de windquote:Op zondag 27 februari 2011 02:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
handgebaren? vingerwijzen ,slaap*wandelen*
Die maakte aanstalten om te gaan slaapwandelen en zat op haar handen en knieën.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ligt Joanna nou gewoon bovenop een paar andere bewoners, of lijkt dat maar zo?
[ afbeelding ]
Hoi! Beaver had het over je slechte spelling, maar dat is ook een valsche nicht! Welkom in de COS!quote:
Groetjes aan Andries!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:30 schreef dieenebart het volgende:
Wie?quote:
Ik heb het misschien gemist maar wat is er met die site aan de hand? Kan geen filmpje meer normaal afkijken daaro.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:08 schreef iBenny het volgende:
http://www.secretstory.nl/
Die site doet het een beetje niet
Sterker nog, ze denken dat ze al een relatie hadden vóór het huis en dat ze dat verbloemen.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Als er nu nog mensen in dat huis zijn die echt geloven in een relatie tussen Laura en Guido zijn ze echt rijp voor Parnassia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |