FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Datquote:Op zondag 27 februari 2011 02:22 schreef versabommie het volgende:
Hey stel uitgerangeerde streamers die zijn blijven plakken in 2008.. dit is Secret Story en niet de gouden kip!!
M'n Ritalin is al zeker 3 uur uitgewerktquote:
Precies!! Gert open eens een leuk topic waar die lui kunnen beppen. Het is met SS al zo druk.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:22 schreef versabommie het volgende:
Hey stel uitgerangeerde streamers die zijn blijven plakken in 2008.. dit is Secret Story en niet de gouden kip!!
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:24 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind Ruud en Willem zo leuk samen!.
Eh, What about " liefde bedreven" ipv neukuh? Zo lijkt het net alsof streamers harteloos zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 02:10 schreef Gert het volgende:
Maik en Monique hebben geneukt.
Onder de dekens. Geen specta pics.
Drie gewonden en twee nietquote:
Ik vind Menno zo'n leuk setje vormen met Ferry!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:24 schreef beaverhausen het volgende:
Zit na een stel gekleurde dekens + een onrustige Joanna te kijken, ook niet bijster interesant (dgk ook niet trouwens)quote:Op zondag 27 februari 2011 02:22 schreef versabommie het volgende:
Ja, maar dat kwam omdat Gerard zelf over DGK Huub begon op de SST streams... dan verschijnt DGK automatisch ook in de COS.quote:
Pas op hoor, Willem is een matennaaierquote:Op zondag 27 februari 2011 02:24 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij heeft Hieke met Furrdie liggen vozen in de voorraadkamerquote:Op zondag 27 februari 2011 02:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind Menno zo'n leuk setje vormen met Ferry!
Gerard is ook alweer on-topicquote:Op zondag 27 februari 2011 02:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwam omdat Gerard zelf over DGK Huub begon op de SST streams... dan verschijnt DGK automatisch ook in de COS.
I love afko's!
zoet kind eigenlijk he geef der een vent en je hoort er nie meerquote:Op zondag 27 februari 2011 02:25 schreef mijntjexx het volgende:
zooo doorzichtig.Joanna wilde graag naast phillip liggen maar Aafke lag naast hem. Toen was ze allemaal aan het zeiken van ik ga naar binnen mijn botje en weer gaan zitten enz. Nu is het haar gelukt om naast Phillip te liggen en hoor je haar nog...nope.
Grappig ook hoe ze toen ze nog niet naast hem lag terug naar binnen wilde en niet lekker lag maar nu is het primaquote:Op zondag 27 februari 2011 02:24 schreef b_engeltje het volgende:
denk dat joanna niet gaat wandelen vanacht ,die word stevig vast gehouden door philip
haha, zou het zo doen, toch bijna niemand die kijktquote:Op zondag 27 februari 2011 02:26 schreef pjotterdeotter het volgende:
zou leuk zijn als daar een paar streakers binnen kwamen kraaien
Dat zou Willem nooooit doen!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:25 schreef D. het volgende:
[..]
Pas op hoor, Willem is een matennaaier
geloof het nietquote:Op zondag 27 februari 2011 02:26 schreef Krambo het volgende:
ff gemist, maar had Maik nog een rubbertje gescoord voor hij Monique ging humpen?
Ja en ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:26 schreef toxikon het volgende:
wtf zijn ze van bil gegaan en ik heb dat gemist??![]()
Dat neem ik aanquote:Op zondag 27 februari 2011 02:26 schreef Krambo het volgende:
ff gemist, maar had Maik nog een rubbertje gescoord voor hij Monique ging humpen?
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:26 schreef toxikon het volgende:
wtf zijn ze van bil gegaan en ik heb dat gemist??![]()
Ik ken geen Willemquote:Op zondag 27 februari 2011 02:24 schreef beaverhausen het volgende:
Doe dat maar eldersquote:Op zondag 27 februari 2011 02:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
ja zeg ,als Eric zomaar langskomt ,mag ik dan ff terugdenken aan 2 mooie jaren tievie ???
Ga naar nowlife mensquote:Op zondag 27 februari 2011 02:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
ja zeg ,als Eric zomaar langskomt ,mag ik dan ff terugdenken aan 2 mooie jaren tievie ???
Denken mag maar je hoeft het niet in dit topic te gooienquote:Op zondag 27 februari 2011 02:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
Heb ik een belletje gemist ofzo .. Ik zit weer in de jaren 90 hierquote:
Nou dan maar een driewerf GVD!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:27 schreef versabommie het volgende:
[..]zit je dan dagenlang braaf naar saaie kutstreams te kijken, ga je 1 moment aandacht aan den vrouw besteden en je mist een stripfeest, een rondje 33.8 snelneuken en hilarische cossen
Kreeg je vrouw aan de lijn, ze wilde je roepen maar de ketting was te kortquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kreeg je vrouw aan de lijn, ze wilde je roepen maar de ketting was te kort.
LOLquote:Op zondag 27 februari 2011 02:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ga jij PearlBitch een beetje gek lopen maken hier.
Was dat diezelfde vrouw met die spellingsfouten?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kreeg je vrouw aan de lijn, ze wilde je roepen maar de ketting was te kort.
Maik denk het niet die heeft dr gewooon genomen zoals het hem uit kwamquote:Op zondag 27 februari 2011 02:26 schreef Krambo het volgende:
Ja, daarom zat ze aan de kettingquote:Op zondag 27 februari 2011 02:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was dat diezelfde vrouw met die spellingsfouten?
Ze sprak inderdaad met spelfoutenquote:Op zondag 27 februari 2011 02:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was dat diezelfde vrouw met die spellingsfouten?
Dat dus! Mafkezen met hun Sabine!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:30 schreef dieenebart het volgende:
Ow, crap. Het is hier vrij donker en ik heb een zwart toetsenbord. Schiet niet op, ik ga ook maar slapen.
*KEL!!!!! We gaan snurken, kom.
Ze leest mee nuquote:Op zondag 27 februari 2011 02:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze sprak inderdaad met spelfouten.
7 bewonersquote:Op zondag 27 februari 2011 02:31 schreef toxikon het volgende:
wie liggen er onder die paarse berg lompen?
De regie doet bij jullie nog steeds het licht uit?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:30 schreef dieenebart het volgende:
Ow, crap. Het is hier vrij donker en ik heb een zwart toetsenbord. Schiet niet op, ik ga ook maar slapen.
Maik is een eindbaas!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maik denk het niet die heeft dr gewooon genomen zoals het hem uit kwam
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze sprak inderdaad met spelfouten.
hahah trustquote:Op zondag 27 februari 2011 02:30 schreef dieenebart het volgende:
Ze kan lezen?!quote:
Het is gewoon de windquote:Op zondag 27 februari 2011 02:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
handgebaren? vingerwijzen ,slaap*wandelen*
Die maakte aanstalten om te gaan slaapwandelen en zat op haar handen en knieën.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ligt Joanna nou gewoon bovenop een paar andere bewoners, of lijkt dat maar zo?
[ afbeelding ]
Hoi! Beaver had het over je slechte spelling, maar dat is ook een valsche nicht! Welkom in de COS!quote:
Groetjes aan Andries!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:30 schreef dieenebart het volgende:
Wie?quote:
Ik heb het misschien gemist maar wat is er met die site aan de hand? Kan geen filmpje meer normaal afkijken daaro.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:08 schreef iBenny het volgende:
http://www.secretstory.nl/
Die site doet het een beetje niet
Sterker nog, ze denken dat ze al een relatie hadden vóór het huis en dat ze dat verbloemen.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Als er nu nog mensen in dat huis zijn die echt geloven in een relatie tussen Laura en Guido zijn ze echt rijp voor Parnassia.
Wat ben je streng!quote:
Je weet nooit tegenwoordig met al die dyslexie enzo..quote:
ik welquote:Op zondag 27 februari 2011 02:33 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ik heb het misschien gemist maar wat is er met die site aan de hand? Kan geen filmpje meer normaal afkijken daaro.
Beste BB quote everquote:Op zondag 27 februari 2011 02:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan er niks an doen: "KUTKIP"
Hopelijk doet ze dat een beetje snel en beter over danquote:Op zondag 27 februari 2011 02:32 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die maakte aanstalten om te gaan slaapwandelen en zat op haar handen en knieën.
gitaar ligt precies goed danquote:Op zondag 27 februari 2011 02:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hopelijk doet ze dat een beetje snel en beter over dan
Batsen is een groot woord, was meer twee keer humpen en een zucht.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:35 schreef toxikon het volgende:
ik ben even naar de streamverslagen toe, batsen in SSTNL
Vent van niks, die Maikquote:Op zondag 27 februari 2011 02:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Batsen is een groot woord, was meer twee keer humpen en een zucht.
Wel jammer voor hem dat hij straks niet meer letterlijk de lul is.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:37 schreef versabommie het volgende:
Kijk die Maik liggen man! Echt eindbaas materiaal! Eerst blaf je die limbo vol met laffe buttt en dan gewoon pats pitten.. en dan wel zo dat die kip op het randje van de afgrond ligt!
[ afbeelding ]
Hoho, ging nog een hoop getease en rsi-bevorderende bewegingen aan vooraf hequote:Op zondag 27 februari 2011 02:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Batsen is een groot woord, was meer twee keer humpen en een zucht.
Ik zag Mootje niet eens liggenquote:Op zondag 27 februari 2011 02:37 schreef versabommie het volgende:
Kijk die Maik liggen man! Echt eindbaas materiaal! Eerst blaf je die limbo vol met laffe buttt en dan gewoon pats pitten.. en dan wel zo dat die kip op het randje van de afgrond ligt!
[ afbeelding ]
Grote brand?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:37 schreef Mita het volgende:
Ik kijk nog even, mijn man met de brandweer weg, wachten dus, en dat is ook een groep
Oh ja hoe kan ik die kopstoot vergeten...en 2 keer wc bezoek!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoho, ging nog een hoop getease en rsi-bevorderende bewegingen aan vooraf he
heul niet bang voor.. die blijft er voorlopig wel in.. stemmende kijkers zijn gevoelig voor relaties!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel jammer voor hem dat hij straks niet meer letterlijk de lul is.
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:37 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
nee joanna had effe gesjekt of mo der pilletje in had genomen , zorgzaam typje toch wel he die joquote:
Ik denk niet dat Maik boyfriend material is voor Monique. Hij wordt keihard gedumpt.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
heul niet bang voor.. die blijft er voorlopig wel in.. stemmende kijkers zijn gevoelig voor relaties!
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:37 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
ja en die deken wegtrekken zodat al het vrouwvolk haar net geclaimde tentenkamp kon zienquote:Op zondag 27 februari 2011 02:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh ja hoe kan ik die kopstoot vergeten...en 2 keer wc bezoek!
Waardeloze kutkwal dat hij is!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:37 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg dat tegen Sabine Kelly vul maar een naam inquote:Op zondag 27 februari 2011 02:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
heul niet bang voor.. die blijft er voorlopig wel in.. stemmende kijkers zijn gevoelig voor relaties!
Jij hoort dat veel eerder dan ik..quote:
Wat nou weer ?quote:
Paar minuutjes? Of jij bent Clarence de schele leeuw, OF je hebt een nieuw uurwerk nodig met SECONDENWIJZERquote:Op zondag 27 februari 2011 02:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waardeloze kutkwal dat hij is!Zo zou ik Mootje niet behandeld hebben. Paar minuutjes pompen
![]()
Denk eerder een poes in de boomquote:
Niks, vent van Mita is een brand blussen... jemig, wat klinkt dat dubbelzinnig middenin een gesprek over Maik die Mo net heeft volgespotenquote:
Jonguh... het stelde werkelijk niks voor.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:42 schreef toxikon het volgende:
Shit , jullie hebben echt nie gelogen over de paringsdans van maik en mo'tje.
Kut x 3![]()
Oh, jij had er een stopwatch bijquote:Op zondag 27 februari 2011 02:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Paar minuutjes? Of jij bent Clarence de schele leeuw, OF je hebt een nieuw uurwerk nodig met SECONDENWIJZER
als je daar verliefd op word ben je echt genaaid denk ikquote:Op zondag 27 februari 2011 02:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eerder vandaag, vond hem wel mooi ...
[ afbeelding ]
Nee tuurlijk, de rook komt nog uit je hand.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jonguh... het stelde werkelijk niks voor.
Echt ik sla alvast blikvoer inquote:Op zondag 27 februari 2011 02:43 schreef Mita het volgende:
Nee, geen poes maar denk wel grote brand, heb even gekeken overname
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, de rook komt nog uit je hand.
Niet dat het ook maar iets ter zake doet; ik ben een vrouwquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
Nee das bij Rift..quote:Op zondag 27 februari 2011 02:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
5? de 360 stream?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:46 schreef pjotterdeotter het volgende:
De stem is aan het hakken op cam 5
Hoi. Welkom op Fokquote:
Oh dat verklaard de onzin iidquote:Op zondag 27 februari 2011 02:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet dat het ook maar iets ter zake doet; ik ben een vrouw
Moet je je profiel maar invullen, kan iedereen zien dat je er eentje bent aan je icoontjequote:Op zondag 27 februari 2011 02:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet dat het ook maar iets ter zake doet; ik ben een vrouw
De enige voorwaarde is hier dat je het over de streams hebt.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:46 schreef toxikon het volgende:
[..]
Moet je je profiel maar invullen, kan iedereen zien dat je er eentje bent aan je icoontje
Je hebt het toch wel opgenomen?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:47 schreef versabommie het volgende:
Mensen, we moeten vaker seks hebben op de streams, heb me kapot gelachen. De grofheid ook, schitterend. Ik ben wel heel weinig gewend maar moet er wel enorm om lachen!
we hahaquote:Op zondag 27 februari 2011 02:47 schreef versabommie het volgende:
Mensen, we moeten vaker seks hebben op de streams, heb me kapot gelachen. De grofheid ook, schitterend. Ik ben wel heel weinig gewend maar moet er wel enorm om lachen!
Ik zeg naar alphons twitteren!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:47 schreef versabommie het volgende:
1 cos trug in het begin staan de moviesquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:47 schreef versabommie het volgende:
Ik ben wel heel weinig gewend maar moet er wel enorm om lachen!
Dat ik dit nog mee mocht makenquote:Op zondag 27 februari 2011 02:47 schreef versabommie het volgende:
Fijn dan ga ik straks mijn handen ook effe laten roken.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
1 cos trug in het begin staan de movies
Wel netjes blijven!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:49 schreef Mita het volgende:
Die snurkt, heeft z'n lul niet op z'n gat
Hier klopt iets niet. Iets stinkt ...quote:
Ik heb ervan genoten vanavondquote:Op zondag 27 februari 2011 02:47 schreef versabommie het volgende:
Je bovenlip, lief!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet. Iets stinkt ...
Grote brand?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet. Iets stinkt ...
Hahaha liefquote:
Ach ik ben doorgaans een oase van nuance. Maar ik heb wel eens een grove posting gedaan, had ik zo het woord kut in gezet! Weken in gewetensnood gezeten. Hier de link! (klik)quote:
de rust Coos!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:52 schreef Coos het volgende:
Ik geef het ook op. Er gebeurt niets meer.
Scheelt in de kosten aan je huis en voor de crematie inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:50 schreef versabommie het volgende:
Wel lekker voor ze dat buiten slapen, kun je tenminste fatsoenlijk met een peuk in je nest in slaap vallen!
Ik zie geen kutquote:Op zondag 27 februari 2011 02:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach ik ben doorgaans een oase van nuance. Maar ik heb wel eens een grove posting gedaan, had ik zo het woord kut in gezet! Weken in gewetensnood gezeten. Hier de link! (klik)
Dat heeft de buurman van mijn opa ook gehad . Nooit meer te boven op gekomen die beste buurman man.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach ik ben doorgaans een oase van nuance. Maar ik heb wel eens een grove posting gedaan, had ik zo het woord kut in gezet! Weken in gewetensnood gezeten. Hier de link! (klik)
Het is limboosquote:
knap als laura er tussen ligtquote:Op zondag 27 februari 2011 02:50 schreef pjotterdeotter het volgende:
guido snurkt denk ik. hij ademt via zijn neus. en sabbelt aan servio's ...
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:52 schreef Coos het volgende:
Ik geef het ook op. Er gebeurt niets meer.
Waarschijnlijk krijg je nog korting ookquote:Op zondag 27 februari 2011 02:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Scheelt in de kosten aan je huis en voor de crematie inderdaad.
Whehehehequote:Op zondag 27 februari 2011 02:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
o ja, bijna vergeten:welterusten [ afbeelding ]
Slaapkankeren?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:56 schreef versabommie het volgende:
de guidette is wakker.. Joanna is aan het kankeren ..
Het word nu wel erg weirdquote:Op zondag 27 februari 2011 02:54 schreef toxikon het volgende:
[..]
Dat heeft de buurman van mijn opa ook gehad . Nooit meer te boven op gekomen die beste buurman man.
ja iets met koud ofzo.. Guidette gaf Laura nog een kus.. Lach me kapot als ze een stel zouden worden, echt.. Flikker daar maar eens een draai aan, kudtregie!quote:
en dat is????quote:Op zondag 27 februari 2011 02:58 schreef Recce het volgende:
Guido heeft gewoon gynofobie als geheim.
Dat doen ze allemaal overdag jokerquote:Op zondag 27 februari 2011 02:58 schreef toxikon het volgende:
2weken SSN en niemand nog zien slaapwandelen...
Op zich best briljante tv... hij neukt mannen.. zij neukt... niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja iets met koud ofzo.. Guidette gaf Laura nog een kus.. Lach me kapot als ze een stel zouden worden, echt.. Flikker daar maar eens een draai aan, kudtregie!
een geestquote:Op zondag 27 februari 2011 03:00 schreef Barb_ het volgende:
Wat zweeft er rond op Laura's deken?!?!?
Vast haren van Cynthiaquote:Op zondag 27 februari 2011 03:00 schreef Barb_ het volgende:
Wat zweeft er rond op Laura's deken?!?!?
Moderne romantiek is datquote:Op zondag 27 februari 2011 03:01 schreef versabommie het volgende:
Tja je zou je "vriendin"naar binnen kunnen halen maar nee, die wandelende mannendixi kwam zijn kussentje nog even halen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2011 03:01 schreef versabommie het volgende:
Tja je zou je "vriendin"naar binnen kunnen halen maar nee, die wandelende mannendixi kwam zijn kussentje nog even halen![]()
[ afbeelding ]
Wat? Je wijf laten bevriezen?quote:
Die heeft zeker ook geen kussen meer he?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:02 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij heeft een '' vriendin'' IRL he
Een niet nader te noemen medewerker van Studio Vlemmix zou het "preoriteiten stellen" noemen.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:01 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
Ijskonijnen kunnen niet bevriezenquote:
dan zuig ik nog even aan een groene vinger. het gaat weer veels te snel in mijn hoofd, effe aftoppenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 03:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen medewerker van Studio Vlemmix zou het "preoriteiten stellen" noemen.
Yeps, direct na de kus van laura POEF! nu loopt hij als een kikkerquote:
Een irl nepvriendin. Weet je wel hoe saai een dubbelleven is? De productie van SST kan dat véél beter! Dubbelleven? Daar gaan we mee kwartetten!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:02 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij heeft een '' vriendin'' IRL he
quote:Op zondag 27 februari 2011 03:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, direct na de kus van laura POEF! nu loopt hij als een kikker
In de winter mag ze toch binnen slapen? Op een kussentje aan het voeteneind.quote:
Wel eens geprobeerd te zeggen: "Ik zet je even een poosje in de ijskast" , daarna kon ik met een blauw oog door naar correlatie!quote:
Moet wel ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:04 schreef toxikon het volgende:
[..]
Zal z'n vrouw wel hebben geschreven.
Ik had een heel klein beeldje, leek wel of ie van boven kwam?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
volgen mij iets van een leguaan ofzo heb je die in portugal?
Dat zijn spelfout ontheffers?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:04 schreef Recce het volgende:
[..]
De aanhalingstekens staan er niet voor niets.
het loopt kruipt in iedergevalquote:Op zondag 27 februari 2011 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had een heel klein beeldje, leek wel of ie van boven kwam?
De kikker kwam van links!!!11!!111!!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had een heel klein beeldje, leek wel of ie van boven kwam?
Nee die zijn ook al een tijdje de weg kwijt, en leven 15.000 km verderop sinds verleden weekquote:Op zondag 27 februari 2011 03:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
volgen mij iets van een leguaan ofzo heb je die in portugal?
Nee, het letterlijk weergeven van spelfouten gemaakt door de aangehaalde persoon.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zijn spelfout ontheffers?
Is niet meer nodig met global warming .quote:Op zondag 27 februari 2011 03:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In de winter mag ze toch binnen slapen? Op een kussentje aan het voeteneind.
Lol wel eerst aan de ketting leggen, die fout heb ik ook 1 keer gemaakt. Ik wasdie kerel die naast je zat in de wachtkamer met die bloedneus.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd te zeggen: "Ik zet je even een poosje in de ijskast" , daarna kon ik met een blauw oog door naar correlatie!
nou ja zoiets dus het liep/kroop en leek bij mijn groenigquote:Op zondag 27 februari 2011 03:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die zijn ook al een tijdje de weg kwijt, en leven 15.000 km verderop sinds verleden week
Enorm fascinerend.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het letterlijk weergeven van spelfouten gemaakt door de aangehaalde persoon.
Ik had mazzel, toen ik buiten kwam was er net iemand die een plasma scherm had aangekocht dus ik had die maand een mooie doos om in te slapen!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:07 schreef toxikon het volgende:
[..]
Is niet meer nodig met global warming .
[..]
Lol wel eerst aan de ketting leggen, die fout heb ik ook 1 keer gemaakt. Ik wasdie kerel die naast je zat in de wachtkamer met die bloedneus.
Als in ik en bengeltje...quote:
Mazzelaar, ik mocht weer naar mamie terug voor een maandquote:Op zondag 27 februari 2011 03:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had mazzel, toen ik buiten kwam was er net iemand die een plasma scherm had aangekocht dus ik had die maand een mooie doos om in te slapen!
Dan moet ik dat gemis maar een plekje zien te geven en proberen verder te gaan met mijn leven.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:08 schreef Recce het volgende:
[..]
SV was dan ook fascinerend. Het is zoiets waar je bij geweest moet zijn, vrees ik.
Andersom zou beter klinkenquote:Op zondag 27 februari 2011 03:08 schreef toxikon het volgende:
[..]
Jammer dat mijn vrouw al slaapt, die had er nog wat van kunnen opsteken.
slaap lekker robbieboyquote:Op zondag 27 februari 2011 03:09 schreef RobbieBoy het volgende:
jongens, ik ga slapen. De mensen die graag naar slapende mensen in portugal blijven kijken, wens ik veel plezier
Oh kijkt er nog iemand dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:09 schreef RobbieBoy het volgende:
jongens, ik ga slapen. De mensen die graag naar slapende mensen in portugal blijven kijken, wens ik veel plezier
quote:Op zondag 27 februari 2011 03:09 schreef RobbieBoy het volgende:
Welke stream is dat?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:10 schreef Mita het volgende:
Nou i9k zie ze niet maar hoor ze wel Grote brand dus
Ik zit echt als een bezetene caps te maken!quote:
Het is niet anders.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan moet ik dat gemis maar een plekje zien te geven en proberen verder te gaan met mijn leven.
Ik ook!!! Fok weer aangezwengeld want toen ik afsloot stond de tv nog aan en ik dacht dat ik een delirium had toen ik ook een beest zag.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 03:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook!!! Fok weer aangezwengeld want toen ik afsloot stond de tv nog aan en ik dacht dat ik een delirium had toen ik ook een beest zag.![]()
Volgens mij een rat!!
Maar ik ben wel blij dat ik niet de enige ben die dat gezien heeft.![]()
Slaap ze allemaal
Fire Fire The roof is on firequote:
Het leek op een reepje aluminiumfolie. Ik dacht eerder ook een fractie van een seconde aan een vleermuis.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:11 schreef versabommie het volgende:
Is dat nou steeds een stukkie papier of zie ik vleermuizen ?
Bij de gitaar! Ook een stukje folie wat steeds onder het bed schietquote:Op zondag 27 februari 2011 03:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Het leek op een reepje aluminiumfolie. Ik dacht eerder ook een fractie van een seconde aan een vleermuis.
Homegrownquote:Op zondag 27 februari 2011 03:13 schreef toxikon het volgende:
Snap er geen hol van, ik zit aan de drugs en jullie zien beestjes...
Waar kopen jullie?
Snel checken of Joanna dr nog ligt!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:11 schreef versabommie het volgende:
Is dat nou steeds een stukkie papier of zie ik vleermuizen ?
Nou zie nu 3 keer hetzelfde stukkie "papier" zowel bij de tafel als bij de gitaarquote:Op zondag 27 februari 2011 03:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Snel checken of Joanna dr nog ligt!.
das geen stukkie papier volgens mijquote:Op zondag 27 februari 2011 03:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou zie nu 3 keer hetzelfde stukkie "papier" zowel bij de tafel als bij de gitaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |