EN die persoon, ben zn naam kwijt, ramt dr gewoon met sn tent tegen dr achterduerquote:Op zondag 27 februari 2011 01:27 schreef versabommie het volgende:
Dus daar lig je met je tent en wat doet het wicht.. over C1000 plaatjes beginnen met de overbuurvrouw...
godverdomme
Dat is wat ze in Duiven verstaan onder een poging tot neuken denk ik..quote:Op zondag 27 februari 2011 01:27 schreef Studiotje het volgende:
Wat voor bewegingen zit Maik nu te maken
Als ik Maik was, was ik begonnen over de kiloknallers.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:27 schreef Ripley het volgende:
Praten overde c1000, het equivalent van een elleboog in je gezicht
Niet janken, volgens mij zit hij er al inquote:Op zondag 27 februari 2011 01:27 schreef versabommie het volgende:
Dus daar lig je met je tent en wat doet het wicht.. over C1000 plaatjes beginnen met de overbuurvrouw...
godverdomme
Ze gaan zo beginnen...quote:Op zondag 27 februari 2011 01:30 schreef Nune het volgende:
Als ik Maik was, was ik nu ook buiten gaan liggen.
Even afkoelen inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:30 schreef Nune het volgende:
Tent heeft ie toch al..quote:Op zondag 27 februari 2011 01:30 schreef Nune het volgende:
Nee die slaapt niet, die is compleet outquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:31 schreef Coos het volgende:
Ik moet nu ineens denken hoe Sterretje van Oh Og Cherso dat op zou lossen.![]()
"je spuugt op d'r rug en als ze dan denkt dat je gekomen ben en ze draait zich om. dan zó flats in d'r gezicht" .![]()
En dat verdiend die sloerie zo onderhand wel.
kutprogrammaquote:Op zondag 27 februari 2011 01:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Zelfs de regie denkt dat het spannender is in de tuin.
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:32 schreef PoezeligDing het volgende:
En Alex ligt alleen in de mannenslaapkamer of is hij al naar huis?
Boeien, had gesprekjes onder het maanlicht verwacht maar ze gaan daadwerkelijk binnen 5 minuten maffenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |