FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Die muizenval had ik ff gemistquote:Op zondag 27 februari 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
Echt ze gaat hem gewoon steeds op liggen geilen en dan komt er een nieuwe verrassing, elleboogje tegen zijn harses, muizenval in haar punani , je weet wel, de shit!
En wij.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:22 schreef versabommie het volgende:
Echt stel prutsers hier op het forum maar zeiken over daterape.. de enige die mentaal geraped wor en fysiek stuk gemaakt is die arme Maik!
Die hoor je zo..quote:
Ja dit dus! Ik begin bijna meelij te krijgen als je ziet hoeveel moeite hij doetquote:Op zondag 27 februari 2011 01:25 schreef Ripley het volgende:
Doe het of doe het niet mokkel, dit is bijna sneu voor die gast
Ja, tent van Maik tegen het gootje van Mo.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Ff snel, is er nog een knallende ruzie geweest?
Maikquote:
Bijnaquote:Op zondag 27 februari 2011 01:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Ff snel, is er nog een knallende ruzie geweest?
en dan verder "Willen jullie allemaal naar de kvw komen? Wegens technische storingen stoppen we voortijdig"quote:Op zondag 27 februari 2011 01:26 schreef Studiotje het volgende:
Weet je hoeveel mensen naar dit programma kijken?
haar stem gaat door merg en been. een glazen muurtje houdt dat echt niet tegenquote:
quote:
dat dus!quote:Op zondag 27 februari 2011 01:27 schreef Ripley het volgende:
Praten overde c1000, het equivalent van een elleboog in je gezicht
Ze snapt he niet he, en dan die schreeuwlelijke eroverheenquote:Op zondag 27 februari 2011 01:27 schreef versabommie het volgende:
Dus daar lig je met je tent en wat doet het wicht.. over C1000 plaatjes beginnen met de overbuurvrouw...
godverdomme
EN die persoon, ben zn naam kwijt, ramt dr gewoon met sn tent tegen dr achterduerquote:Op zondag 27 februari 2011 01:27 schreef versabommie het volgende:
Dus daar lig je met je tent en wat doet het wicht.. over C1000 plaatjes beginnen met de overbuurvrouw...
godverdomme
Dat is wat ze in Duiven verstaan onder een poging tot neuken denk ik..quote:Op zondag 27 februari 2011 01:27 schreef Studiotje het volgende:
Wat voor bewegingen zit Maik nu te maken
Als ik Maik was, was ik begonnen over de kiloknallers.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:27 schreef Ripley het volgende:
Praten overde c1000, het equivalent van een elleboog in je gezicht
Niet janken, volgens mij zit hij er al inquote:Op zondag 27 februari 2011 01:27 schreef versabommie het volgende:
godverdomme
Ze gaan zo beginnen...quote:Op zondag 27 februari 2011 01:30 schreef Nune het volgende:
Als ik Maik was, was ik nu ook buiten gaan liggen.
Even afkoelen inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:30 schreef Nune het volgende:
Tent heeft ie toch al..quote:Op zondag 27 februari 2011 01:30 schreef Nune het volgende:
Nee die slaapt niet, die is compleet outquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:31 schreef Coos het volgende:
Ik moet nu ineens denken hoe Sterretje van Oh Og Cherso dat op zou lossen.![]()
"je spuugt op d'r rug en als ze dan denkt dat je gekomen ben en ze draait zich om. dan zó flats in d'r gezicht" .![]()
En dat verdiend die sloerie zo onderhand wel.
kutprogrammaquote:Op zondag 27 februari 2011 01:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Zelfs de regie denkt dat het spannender is in de tuin.
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:32 schreef PoezeligDing het volgende:
En Alex ligt alleen in de mannenslaapkamer of is hij al naar huis?
Boeien, had gesprekjes onder het maanlicht verwacht maar ze gaan daadwerkelijk binnen 5 minuten maffenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |