FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Die muizenval had ik ff gemistquote:Op zondag 27 februari 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
Echt ze gaat hem gewoon steeds op liggen geilen en dan komt er een nieuwe verrassing, elleboogje tegen zijn harses, muizenval in haar punani , je weet wel, de shit!
En wij.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:22 schreef versabommie het volgende:
Echt stel prutsers hier op het forum maar zeiken over daterape.. de enige die mentaal geraped wor en fysiek stuk gemaakt is die arme Maik!
Die hoor je zo..quote:
Ja dit dus! Ik begin bijna meelij te krijgen als je ziet hoeveel moeite hij doetquote:Op zondag 27 februari 2011 01:25 schreef Ripley het volgende:
Doe het of doe het niet mokkel, dit is bijna sneu voor die gast
Ja, tent van Maik tegen het gootje van Mo.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Ff snel, is er nog een knallende ruzie geweest?
Maikquote:
Bijnaquote:Op zondag 27 februari 2011 01:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Ff snel, is er nog een knallende ruzie geweest?
en dan verder "Willen jullie allemaal naar de kvw komen? Wegens technische storingen stoppen we voortijdig"quote:Op zondag 27 februari 2011 01:26 schreef Studiotje het volgende:
Weet je hoeveel mensen naar dit programma kijken?
haar stem gaat door merg en been. een glazen muurtje houdt dat echt niet tegenquote:
quote:
dat dus!quote:Op zondag 27 februari 2011 01:27 schreef Ripley het volgende:
Praten overde c1000, het equivalent van een elleboog in je gezicht
Ze snapt he niet he, en dan die schreeuwlelijke eroverheenquote:Op zondag 27 februari 2011 01:27 schreef versabommie het volgende:
Dus daar lig je met je tent en wat doet het wicht.. over C1000 plaatjes beginnen met de overbuurvrouw...
godverdomme
EN die persoon, ben zn naam kwijt, ramt dr gewoon met sn tent tegen dr achterduerquote:Op zondag 27 februari 2011 01:27 schreef versabommie het volgende:
Dus daar lig je met je tent en wat doet het wicht.. over C1000 plaatjes beginnen met de overbuurvrouw...
godverdomme
Dat is wat ze in Duiven verstaan onder een poging tot neuken denk ik..quote:Op zondag 27 februari 2011 01:27 schreef Studiotje het volgende:
Wat voor bewegingen zit Maik nu te maken
Als ik Maik was, was ik begonnen over de kiloknallers.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:27 schreef Ripley het volgende:
Praten overde c1000, het equivalent van een elleboog in je gezicht
Niet janken, volgens mij zit hij er al inquote:Op zondag 27 februari 2011 01:27 schreef versabommie het volgende:
godverdomme
Ze gaan zo beginnen...quote:Op zondag 27 februari 2011 01:30 schreef Nune het volgende:
Als ik Maik was, was ik nu ook buiten gaan liggen.
Even afkoelen inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:30 schreef Nune het volgende:
Tent heeft ie toch al..quote:Op zondag 27 februari 2011 01:30 schreef Nune het volgende:
Nee die slaapt niet, die is compleet outquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:31 schreef Coos het volgende:
Ik moet nu ineens denken hoe Sterretje van Oh Og Cherso dat op zou lossen.![]()
"je spuugt op d'r rug en als ze dan denkt dat je gekomen ben en ze draait zich om. dan zó flats in d'r gezicht" .![]()
En dat verdiend die sloerie zo onderhand wel.
kutprogrammaquote:Op zondag 27 februari 2011 01:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Zelfs de regie denkt dat het spannender is in de tuin.
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:32 schreef PoezeligDing het volgende:
En Alex ligt alleen in de mannenslaapkamer of is hij al naar huis?
Boeien, had gesprekjes onder het maanlicht verwacht maar ze gaan daadwerkelijk binnen 5 minuten maffenquote:
Phillip. Aafke , Joanne, Guido en Laura misschien nog Servio ???quote:
vind je het gek, ze zijn op tvquote:
jij morgen werken?quote:Op zondag 27 februari 2011 01:33 schreef dasaliz het volgende:
Dan maar slapen zelf. Wekker gaat om
7 uur. Mag wel dan.
Dat is zoo oud dat deed mijn opa bij mijn oma al, niet altijd hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 01:31 schreef Coos het volgende:
"je spuugt op d'r rug en als ze dan denkt dat je gekomen ben en ze draait zich om. dan zó flats in d'r gezicht" .![]()
Voor fooi?quote:Op zondag 27 februari 2011 01:33 schreef PC eend het volgende:
Ik hoop dat laura geld bij haar heeft.
Monique is gewoon wakker hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:34 schreef Krambo het volgende:
Ligt Maik nou een slapende vrouw te humpen?
Het lijkt er wel een beetje op jaquote:Op zondag 27 februari 2011 01:34 schreef Krambo het volgende:
tis eerder handenwerk van MOquote:Op zondag 27 februari 2011 01:34 schreef Krambo het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:35 schreef Studiotje het volgende:
De vraag is, waar is 't hoofd van Mo!
Of gewoon aan het fappenquote:Op zondag 27 februari 2011 01:35 schreef Coos het volgende:
Hij is een beetje aan het vingeren geloof ik.
[ afbeelding ]
*wijst naar Maikquote:Op zondag 27 februari 2011 01:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe sneu ben je als je enkel aan je gerieven kunt komen bij een straalbezopen vrouw.
en een bezopen kerelquote:Op zondag 27 februari 2011 01:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe sneu ben je als je enkel aan je gerieven kunt komen bij een straalbezopen vrouw.
Lijkt me meer handwerk van Maikquote:
Ja, Mo ligt met haar armen omhoog volgens mij.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Lijkt me meer handwerk van Maik
Maar niet van Maik tochquote:Op zondag 27 februari 2011 01:31 schreef Coos het volgende:
quote:
Fooi?quote:
Ach ben toch wakker, geeft niet. Scheelt een dag schreeuwenquote:Op zondag 27 februari 2011 01:35 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Die kan om 10 uur ook nog eten gaat ze niet dood van
Met zijn dikke middelvingerquote:Op zondag 27 februari 2011 01:35 schreef Coos het volgende:
Hij is een beetje aan het vingeren geloof ik.
[ afbeelding ]
Zo dronken is ze nu ook weer niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Hahahaaa nu wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met zijn dikke middelvinger![]()
[ afbeelding ]
De ritmische bewegingen zie je niet op een cap
En arme Pim..quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:37 schreef waxmask het volgende:
Hoppa, hij hangt erin, mond of poes is nog onbekend , maar hij hangt jongens en meisjes. De eerste penetratie in het huis is een feit!!!!
Denk recht het zwembad in....quote:Op zondag 27 februari 2011 01:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Straks gaat Jo slaapwandelen en vertrappelt ze iedereen!!1
Misschien als we 2 cap achter elkaar fooen?quote:Op zondag 27 februari 2011 01:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met zijn dikke middelvinger![]()
[ afbeelding ]
De ritmische bewegingen zie je niet op een cap
nee toch nog niet!quote:
Hier nog 1!quote:Op zondag 27 februari 2011 01:39 schreef Ripley het volgende:
De frustratie! Ik zit dat slappe gelul in de tuin te kijken terwijl ee kennelijk een bart en sabine gepulled wordt!
Ze probeert te zwaaien MET Maiks piemel..quote:Op zondag 27 februari 2011 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze probeert juist te zwaaien naar haar ouders maar Maiks piemel ligt in de weg.
Straks komt Joanna scheidsrechterenquote:Op zondag 27 februari 2011 01:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het eerste neukmomentje is een feit
Met de nadruk op TJEquote:Op zondag 27 februari 2011 01:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het eerste neukmomentje is een feit
Ik voorspel een hoop gejank en gezeik uit de richting van Mo.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:41 schreef Noelle06 het volgende:
Maik gaat los nu en klaar. Zo en nu naar huis donderdag als dat het enigste is waar hij voor gekomen is. En Mo de ouders kijken mee
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:41 schreef BBQSausage het volgende:
Maik heeft Mo bijna het bed uitgeduwd
Lol lolquote:Op zondag 27 februari 2011 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze probeert juist te zwaaien naar haar ouders maar Maiks piemel ligt in de weg.
Geen idee ik zie alleen maar een berg wasgoed.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Wie ligt er naast wie buiten Van links naar echts?
Joanna moest opletten he van achter, dat maik niks deed wat Mo niet wildequote:Op zondag 27 februari 2011 01:41 schreef gniffie het volgende:
joanna had wel de slaapkamer binnen mogen wandelen, was feest gweest dan
Flip, Aafke, Karim Joanne Laura Fuidoquote:Op zondag 27 februari 2011 01:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Wie ligt er naast wie buiten Van links naar echts?
cynthia?quote:Op zondag 27 februari 2011 01:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Wie ligt er naast wie buiten? Van links naar rechts?
Phillip, Aafke, Karim, Joanna, Laura, Guido.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Phillip, Aafke, Servio ,Joanna, Karim , Laura en dan Guido volgens mij.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:42 schreef DGK-Eric het volgende:
En was het nie Maik die condooms bij zich had?quote:Op zondag 27 februari 2011 01:40 schreef snetje het volgende:
Tada!! Mo weer zwangerhoeveel kids heeft ze al?
Het heeft verdomd veel weg van jouw avaquote:
Goede prijsvraag, ik gok:quote:Op zondag 27 februari 2011 01:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Philip Aafke Karim Joanna Laura Guido(links naar rechts)quote:Op zondag 27 februari 2011 01:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ook. En dat is dan compleet onterecht.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik voorspel een hoop gejank en gezeik uit de richting van Mo.
Ow ja Karim er ook nog ergens tussen gefrot....quote:Op zondag 27 februari 2011 01:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Goede prijsvraag, ik gok:
Aafke, Flipje,Servio, Jo, Laura en dan Guido.
thxquote:Op zondag 27 februari 2011 01:42 schreef mYsca het volgende:
[..]
Flip, Aafke, Karim Joanne Laura Fuido
Als hij echt in haar is gekomen, is het best ziek.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:43 schreef RiftNL het volgende:
Mo laat haar kut volzitten met sperm en wast het er niet ff af? WTF
Ooit gehoord van een condoomquote:Op zondag 27 februari 2011 01:43 schreef RiftNL het volgende:
Morgen lekker een druipkut.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als hij echt in haar is gekomen, is het best ziek.
Was een opdracht van het hok: Als het je lukt krijg je ¤2500 in je kluisjequote:
Waar ligt Servio dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 01:43 schreef Darklight het volgende:
[..]
Philip Aafke Karim Joanna Laura Guido(links naar rechts)
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was een opdracht van het hok: Als het je lukt krijg je ¤2500 in je kluisje
philip (dan weet ik het niet servio karim en of aakfe) dan joanna dan laura en op het eind guidoquote:Op zondag 27 februari 2011 01:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Doe ff normaal gastquote:Op zondag 27 februari 2011 01:43 schreef RiftNL het volgende:
Binnen 5 minuten dan toch wel?quote:Op zondag 27 februari 2011 01:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was een opdracht van het hok: Als het je lukt krijg je ¤2500 in je kluisje
Nouja Maik heeft de halve kluis van Mo moeten volstorten dus het zal iig mislukt zijn!quote:
nuh, allang voorbij hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 01:45 schreef Day het volgende:
Ik moet gewoon naar dat gezeik van aafke luisterenm terwijl er in de slaapkamer gesexd wordt.
Nee joh, Maik is allang weer klaarquote:Op zondag 27 februari 2011 01:45 schreef Day het volgende:
Ik moet gewoon naar dat gezeik van aafke luisterenm terwijl er in de slaapkamer gesexd wordt.
Werdquote:Op zondag 27 februari 2011 01:45 schreef Day het volgende:
niks gemist ze zijn al klaarquote:Op zondag 27 februari 2011 01:45 schreef Day het volgende:
10 uurquote:Op zondag 27 februari 2011 01:45 schreef Krambo het volgende:
Wie maakt er een poll over hoe laat Monique begint te huilen dat ze er zo'n spijt van heeft?
Rondje 33.8quote:Op zondag 27 februari 2011 01:44 schreef versabommie het volgende:
Nouja, we hebben in ieder geval een mooie rondetijd en een nieuw persoonlijk record voor Maik
Psies! Bart en Kelly van BB1 t/m 3 !quote:Op zondag 27 februari 2011 01:45 schreef beaverhausen het volgende:
Ik zeg een 5,5.
Vond Bart en Kelly toch beter.
Dank jequote:Op zondag 27 februari 2011 01:46 schreef waxmask het volgende:
Stel dan ook niet van KUT vragen op dit uur Eric...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |