Maar we doen het niet allemaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan hard, we gaan lekker!
Instant cumshot ofniet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gisteren wel weer de meeste kills in een game verbeterd voor mezelf naar 83
Was inderdaad wel erg tof! maar als de teams ook maar een beetje ongelijk waren was je er wel snel doorheen. Als wij dan koning achter neerzetten is het snel gedaanquote:
Als je van die ongebalanceerde teams hebt is het net sabo, maar dat betekent niet dat je meteen de vlaggen moet pakkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was inderdaad wel erg tof! maar als de teams ook maar een beetje ongelijk waren was je er wel snel doorheen. Als wij dan koning achter neerzetten is het snel gedaan
Die krijg je gratis als goedmakertje voor de slechte matchmaking.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:45 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Hoe zit het met de nieuwe maps voor Ps3? Die kwamen 3 maart toch? En moet je daar nou voor betalen of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
ik ook man, een of andere grappenmaker heeft op mn verjaardag er cola ofzo over gegooid.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb net een nieuwe controller moeten halen alle knopjes zaten vast geplakt
Krijg je gratis in de post, beetje water over sprenkelen en dan 2 dagen wachten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:45 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Hoe zit het met de nieuwe maps voor Ps3? Die kwamen 3 maart toch? En moet je daar nou voor betalen of niet?
Misschien vrijdag, zaterdag feessie, misschien voor die tijd nog.quote:
Morgen nieuwe mappack + double xp weekendquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien vrijdag, zaterdag feessie, misschien voor die tijd nog.
Al ff geen BO meer gespeeld
Jij speelt HQ of DOM ofniet?
ondanks dat ik beetje cod moe ben geworden toch wel erg benieuwd of het beter word dan de beelden van bf3quote:
Is dat een mod ofzo? Ik heb die nog nooit gezien.quote:
Hoop het niet want dan schrik ik me zo de tering!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die site is toch een grote hoax?
Als de timer op 0 is krijg je een schrikfilmpje voor je porum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |