Zekers, lachen met vrienden is een toffe avond inderdaad.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Als dat je idee van een toffe avond isMet een paar gasten zat en stoned op de bank Black Ops spelen...
Gelukkig weet ik wat echte skill is en ga ik niet van die gay wagermode spelen behalve als ik het nodig heb voor mijn gold camo'squote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:34 schreef BzP het volgende:
[..]
U boring dude...
Dat is het leuke aan sticks and stones, spanning tot het einde..
Heerlijk om 20 sec voor het einde iedereen een tomahawk in zn skull te planten..
Lekker met zn alle achter de goude stip gaan, en als je zelf 1e bent dan is het PARANOIA.
Bak bier, zak wiet, paar maten & splitscreen sticks and stones = avond lachen
[..]
Das het mooiste aan sticks & stones, mensen zoals jij in de laatste 10 seconden een bijl in de strot te gooien
Zou het door die pussies in dit topic komen die persé drank en drugs nodig hebben om stoer te doen en plezier te hebben?quote:SchaamlipCorrectie TIP Grote Schaamlippen? In Één Uur Voor Altijd Verlost. Tijdelijk ¤ 900,- www.accz.nl/schaamlipcorrectie
*geeft aai over de bol*quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik wat echte skill is en ga ik niet van die gay wagermode spelen behalve als ik het nodig heb voor mijn gold camo's
idd ik probeer hier stoer over te komen ipv wat ingredienten te delen wat een leuke avond voor mij kan maken..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Leuke google ad in dit topic trouwens:
[..]
Zou het door die pussies in dit topic komen die persé drank en drugs nodig hebben om stoer te doen en plezier te hebben?
2 in de neus, 1 in de reet voor volledig effectquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:01 schreef Parvus het volgende:
Met 3 flesjes poppers in m'n neus mezelf aftrekken op zwartwit foto's van m'n overleden buurman. Dat is pas een heerlijk avondje
quote:
OMG, die shit moet je filmen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef Rijstkoker het volgende:
Zo'n maat van mij zat laatst helemaal van de keta te spelen, als ie prone ging in het spel ging die ook in het echt liggen en fluisteren etc. Fucking grappig.
Ballon zou mooi zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef BzP het volgende:
[..]
*geeft aai over de bol*
wil je een ook ballon?
[..]
idd ik probeer hier stoer over te komen ipv wat ingredienten te delen wat een leuke avond voor mij kan maken..
sommige mensen hier zijn echt
Ja dat is er echt eentje die jullie moeten zien, de volgende keer ga ik filmenquote:
Heb ook lolliesquote:
Hadden een jaartje of 6-7 geleden een maat op de paddo's gefilmd die zn schaap aant zoeken was...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:09 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ja dat is er echt eentje die jullie moeten zien, de volgende keer ga ik filmen
Speler!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik heb net iemand gekilled met een sam turret drop
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:11 schreef BzP het volgende:
[..]
Heb ook lollies
[..]
Hadden een jaartje of 6-7 geleden een maat op de paddo's gefilmd die zn schaap aant zoeken was...
tranen vant lachen..
(Damn wat was dat stoer!)
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:40 schreef KoningStoma het volgende:
Nog even, kabouter, dan ga ik je reporten
Ja dat is zo raar. Dat had ik laatst ook, zie ik opeens een B52 de map rond rijden. Ik dacht echt: WTF. Ik ben ook een keer gekilled door een RCXD met een groen lampje erop. Te vaag.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:13 schreef KoningStoma het volgende:
Die napalm kwam door een claymore. Toch wel een slordige bug. Laat zien dat de verschillende objecten en/of processen niet goed met elkaar samenwerken. Hetzelfde geldt voor de icoontjes van killstreaks. Ik zie zo vaak een b52 rondrijden, terwijl het eigenlijk een rcxd moet zijn.
trololololololololololololololquote:
Dat kan gewoon als dat ding kapotgeschoten wordt door een enemy. Kijk maar naar dat quadriple tomahawk filmpje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:29 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ja dat is zo raar. Dat had ik laatst ook, zie ik opeens een B52 de map rond rijden. Ik dacht echt: WTF. Ik ben ook een keer gekilled door een RCXD met een groen lampje erop. Te vaag.
Ik bedoel de emblem/plaatje van een B52 die op de radar rondrijdt terwijl het een RC/XD is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat kan gewoon als dat ding kapotgeschoten wordt door een enemy. Kijk maar naar dat quadriple tomahawk filmpje.
Ik ook nietquote:
Misschien heb jij die wel voor me, je bent er toch al uitgekomen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik ook niet
ps: Kabouter is homo, zoekt nog alleen nog een kast.
Elke focking dag...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Misschien heb jij die wel voor me, je bent er toch al uitgekomen.
Dat had ik laatst dus ook (nagenoeg hetzelfde). Wilde UAV inroepen precies op het punt dat ik napalm haalde. Toen had ik ineens geen gun meerquote:
Famas red dot of silencer. Als perks Ghost of Hardline in slot 1, SoH in slot 2 en in slot 3 Hacker of Ninja. Beetje logisch nadenken voor je wat doet en je komt al een heel eind. Verder kun je ook heel gemakkelijk uit een gunfight gaan door cover te zoeken als je merkt dat je het niet gaat winnen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:18 schreef AryaMehr het volgende:
Ik faal op multiplayer echt met CoD. Moeite om de tegenstanders te raken, etc. Iemand tips of wat dan ook?
Daar heeft ie toch geen kut aan als ie de tegenstanders niet kan raken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Famas red dot of silencer. Als perks Ghost of Hardline in slot 1, SoH in slot 2 en in slot 3 Hacker of Ninja. Beetje logisch nadenken voor je wat doet en je komt al een heel eind. Verder kun je ook heel gemakkelijk uit een gunfight gaan door cover te zoeken als je merkt dat je het niet gaat winnen.
Ik vind nieuwe maps altijd wel voor een leuke afwisseling zorgen. Daarbij vind ik dat bij deze de maps echt nice zijn!quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat raden de xbox gebruikers hier aan: wel of geen first strike aanschaffen?
Whoop whoop, weer een weekendje DXP.quote:JD_2020 Josh Olin
#CODBlackOps #DoubleXP #ThisWeekend #AllPlatforms.
10 hours ago Favorite Retweet Reply
Het is de beste set up die je kan hebben in game dus als het daar niet mee lukt dan kun je er maar beter mee op houden denk ik zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Daar heeft ie toch geen kut aan als ie de tegenstanders niet kan raken.
Maar we doen het niet allemaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan hard, we gaan lekker!
Instant cumshot ofniet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gisteren wel weer de meeste kills in een game verbeterd voor mezelf naar 83
Was inderdaad wel erg tof! maar als de teams ook maar een beetje ongelijk waren was je er wel snel doorheen. Als wij dan koning achter neerzetten is het snel gedaanquote:
Als je van die ongebalanceerde teams hebt is het net sabo, maar dat betekent niet dat je meteen de vlaggen moet pakkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was inderdaad wel erg tof! maar als de teams ook maar een beetje ongelijk waren was je er wel snel doorheen. Als wij dan koning achter neerzetten is het snel gedaan
Die krijg je gratis als goedmakertje voor de slechte matchmaking.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:45 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Hoe zit het met de nieuwe maps voor Ps3? Die kwamen 3 maart toch? En moet je daar nou voor betalen of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
ik ook man, een of andere grappenmaker heeft op mn verjaardag er cola ofzo over gegooid.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb net een nieuwe controller moeten halen alle knopjes zaten vast geplakt
Krijg je gratis in de post, beetje water over sprenkelen en dan 2 dagen wachten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:45 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Hoe zit het met de nieuwe maps voor Ps3? Die kwamen 3 maart toch? En moet je daar nou voor betalen of niet?
Misschien vrijdag, zaterdag feessie, misschien voor die tijd nog.quote:
Morgen nieuwe mappack + double xp weekendquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien vrijdag, zaterdag feessie, misschien voor die tijd nog.
Al ff geen BO meer gespeeld
Jij speelt HQ of DOM ofniet?
ondanks dat ik beetje cod moe ben geworden toch wel erg benieuwd of het beter word dan de beelden van bf3quote:
Is dat een mod ofzo? Ik heb die nog nooit gezien.quote:
Hoop het niet want dan schrik ik me zo de tering!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die site is toch een grote hoax?
Als de timer op 0 is krijg je een schrikfilmpje voor je porum.
Nope, hij blijft op 0 staanquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Gebeurd er bij jullie iets? Heb ge-F5t maar nu vindt hij niets meer..
Ik zie dit wapen niet staan bij de keuzes? Enig idee hoe ik hem pak?quote:
Ja bij de eerste perk kan GoH, maar bij de tweede en derde kan ik niets selecteren?quote:Als perks Ghost of Hardline in slot 1, SoH in slot 2 en in slot 3 Hacker of Ninja.
quote:hm... future of fps games.... activision sells call of duty modern warfare 21 for 80$ included 2 maps and 5 weapons, 1 DLC per week with + 3 weapons and 1 map for 4800MS Points, games come only for xbox 1440 and PS 7 because bobby kotick decided to shit on PC players because PC players found a way to make there own maps so they wont buy DLCs.
and google rules the world of course...
De kaart kennen goed kennen is inderdaad belangrijk. Ik zit overigens altijd bij onbekenden in een team. Ken er verder niemand en absoluut geen idee hoe ik mensen kan selecteren. Ja, ben inderdaad onbekend met dit soort schietspellen (net ongeveer twee weken geleden PS3 aangeschaft).quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:29 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon blijven spelen en zorgen dat je de maps kent dat scheelt al een hoop lijkt mij. Zorgen dat je in een team zit met mensen die je kent (die wel raak kunnen schieten) kan ook helpen om je kills en deaths op één lijn te houden, en ook al faal je dan dan heb je allicht nog iets om over te lachen en raak je er niet zo gefrustreerd door, als je dat probleem hebt dan. Verder zou ik vooral speltypen kiezen waarbij je objectives hebt dat mensen daar ook door afgeleid worden.
Maar waarom faal je dan, nog nooit eerder op een console een schietspel gedaan ofzo? Ik had er ook een tijdje moeite mee.
hij bedoelde SoH (Sleight of Hand)quote:
zal wel van een film zijn die uitkomt, wel slecht geacteerd btwquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:03 schreef corkydiggles het volgende:
aub dat is van www.findmakarov.com waar iedereen op wachte.
zoals eerder was gemeld op sites een independent movie en geen MW3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |