Ja precies.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:28 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat was gister wel ff <3... Spas-12 single shot
yip, een dikke keutel ga ik leggen op de Berlin Wall..quote:Op maandag 28 februari 2011 14:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan mag je eindelijk weer poepen?
D'r zijn mensen die WEL een leven hebben..quote:Op maandag 28 februari 2011 14:42 schreef BzP het volgende:
[..]
yip, een dikke keutel ga ik leggen op de Berlin Wall..
zeer late edit: WAAR IS IEDEREEN?
Hahahaha nicequote:Op maandag 28 februari 2011 16:15 schreef Moffol het volgende:
501 kills game is helemaal nep. In het andere team zat een gast met een k/d van 2.46, en die gaan echt niet door tot 0-336. Daarnaast als die spawnde schoot die heel z'n magazijn leeg zodat iedereen wist waar die was zodat ze konden spawntrappen.
Oh ik heb geen leven dat ik 1 x per uur op mn werk even hier kom spieken?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:08 schreef Xblister het volgende:
[..]
D'r zijn mensen die WEL een leven hebben..
Vind 't juist slim, goede tijdbestedingquote:Op maandag 28 februari 2011 16:54 schreef BzP het volgende:
[..]
Oh ik heb geen leven dat ik 1 x per uur op mn werk even hier kom spieken?
Precies, waarom sommige mensen weer zo'n debiel antwoord moeten geven snap ik ook niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:02 schreef Moffol het volgende:
[..]
Vind 't juist slim, goede tijdbesteding
Nee, het komt omdat je een console hebt waarop je geen spellen kunt spelen.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:54 schreef BzP het volgende:
[..]
Oh ik heb geen leven dat ik 1 x per uur op mn werk even hier kom spieken?
?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, het komt omdat je een console hebt waarop je geen spellen kunt spelen.
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAquote:
lol dat ben jij al lolquote:
can't wait can't waitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:02 schreef KoningStoma het volgende:
WTF Ik loop net met een afstandbedieningkje mensen te knifen. Clipje volgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |