Het is wat.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:37 schreef KoningStoma het volgende:
Opgehoeste afgestorven klaplongkanker.
Die filmpjes duren me een halve dag voordat ze tevoorschijn komen.
Zonder Recoil loze op guns,stacking killstreaks, commando lunge, Claymore scavenging en nuke was ik het met je eens....quote:Op maandag 28 februari 2011 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
MW2 met een patch voor OMA/DC en een perk als Flack Jacket was de shit geweest.
Die patch bestaat. Hij heet de Spas-12.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
MW2 met een patch voor OMA/DC en een perk als Flack Jacket was de shit geweest.
Dat was gister wel ff <3... Spas-12 single shotquote:Op maandag 28 februari 2011 12:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die patch bestaat. Hij heet de Spas-12.
Ja precies.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:28 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat was gister wel ff <3... Spas-12 single shot
yip, een dikke keutel ga ik leggen op de Berlin Wall..quote:Op maandag 28 februari 2011 14:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan mag je eindelijk weer poepen?
D'r zijn mensen die WEL een leven hebben..quote:Op maandag 28 februari 2011 14:42 schreef BzP het volgende:
[..]
yip, een dikke keutel ga ik leggen op de Berlin Wall..
zeer late edit: WAAR IS IEDEREEN?
Hahahaha nicequote:Op maandag 28 februari 2011 16:15 schreef Moffol het volgende:
501 kills game is helemaal nep. In het andere team zat een gast met een k/d van 2.46, en die gaan echt niet door tot 0-336. Daarnaast als die spawnde schoot die heel z'n magazijn leeg zodat iedereen wist waar die was zodat ze konden spawntrappen.
Oh ik heb geen leven dat ik 1 x per uur op mn werk even hier kom spieken?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:08 schreef Xblister het volgende:
[..]
D'r zijn mensen die WEL een leven hebben..
Vind 't juist slim, goede tijdbestedingquote:Op maandag 28 februari 2011 16:54 schreef BzP het volgende:
[..]
Oh ik heb geen leven dat ik 1 x per uur op mn werk even hier kom spieken?
Precies, waarom sommige mensen weer zo'n debiel antwoord moeten geven snap ik ook niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:02 schreef Moffol het volgende:
[..]
Vind 't juist slim, goede tijdbesteding
Nee, het komt omdat je een console hebt waarop je geen spellen kunt spelen.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:54 schreef BzP het volgende:
[..]
Oh ik heb geen leven dat ik 1 x per uur op mn werk even hier kom spieken?
?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, het komt omdat je een console hebt waarop je geen spellen kunt spelen.
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAquote:
lol dat ben jij al lolquote:
can't wait can't waitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:02 schreef KoningStoma het volgende:
WTF Ik loop net met een afstandbedieningkje mensen te knifen. Clipje volgt.
Meh.. Even kijken wat er anders is met die snipers.quote:2/28/11 (Title Update 7)
Issues Addressed:
Matchmaking improvements to return higher quality results faster. This change includes settings that are tunable in the live environment, so tweaking may continue beyond initial release of this update.
The in-game store now hides DLC map packs that do not match the language of the players disc to decrease the possibility of users downloading the incorrect language version.
Calling in a Chopper Gunner immediately after getting shot down in a Gunship will no longer end the Chopper Gunner run prematurely. Required timing-specific button presses.
Split screen players are now able to change camera perspectives and cycle through players as a spectator.
Addressed an issue where the most recent match played in Zombies could overwrite the best match played on the leaderboard.
Improved Zombies lobbies to prevent players from erroneously receiving the error Unable to join game session under certain circumstances.
Addressed a number of community-discovered Zombies gameplay exploits.
Additional security feature updates.
Gameplay Tuning:
Additional sniper rifle tuning.
quote:Addressed a number of community-discovered Zombies gameplay exploits.
Je moederquote:
Das de beste eruit!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sticks and Stones is het ware gezwel
Dan speel je het toch niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Leuk hoor iedereen 4 minuten en 50 seconden ownen en dan door een of andere mongool een bijl in je rug gegooid krijgen
Doe ik ook niet. Het is alleen totale bullshit dat in een game mode waarin je score gereset kan worden je ook nog als een gele stip op de mini map blijft verschijnen als je eerste staat. Als ze dat eruit haalde was het misschien nog leuk geweest als je nu met nog 1 minuut op de klok eerste staat komen er non stop tomahawks op je af gevlogen.quote:
U boring dude...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Het is alleen totale bullshit dat in een game mode waarin je score gereset kan worden je ook nog als een gele stip op de mini map blijft verschijnen als je eerste staat. Als ze dat eruit haalde was het misschien nog leuk geweest als je nu met nog 1 minuut op de klok eerste staat komen er non stop tomahawks op je af gevlogen.
Das het mooiste aan sticks & stones, mensen zoals jij in de laatste 10 seconden een bijl in de strot te gooienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Leuk hoor iedereen 4 minuten en 50 seconden ownen en dan door een of andere mongool een bijl in je rug gegooid krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |