Het is wat.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:37 schreef KoningStoma het volgende:
Opgehoeste afgestorven klaplongkanker.
Die filmpjes duren me een halve dag voordat ze tevoorschijn komen.
Zonder Recoil loze op guns,stacking killstreaks, commando lunge, Claymore scavenging en nuke was ik het met je eens....quote:Op maandag 28 februari 2011 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
MW2 met een patch voor OMA/DC en een perk als Flack Jacket was de shit geweest.
Die patch bestaat. Hij heet de Spas-12.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
MW2 met een patch voor OMA/DC en een perk als Flack Jacket was de shit geweest.
Dat was gister wel ff <3... Spas-12 single shotquote:Op maandag 28 februari 2011 12:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die patch bestaat. Hij heet de Spas-12.
Ja precies.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:28 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat was gister wel ff <3... Spas-12 single shot
yip, een dikke keutel ga ik leggen op de Berlin Wall..quote:Op maandag 28 februari 2011 14:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan mag je eindelijk weer poepen?
D'r zijn mensen die WEL een leven hebben..quote:Op maandag 28 februari 2011 14:42 schreef BzP het volgende:
[..]
yip, een dikke keutel ga ik leggen op de Berlin Wall..
zeer late edit: WAAR IS IEDEREEN?
Hahahaha nicequote:Op maandag 28 februari 2011 16:15 schreef Moffol het volgende:
501 kills game is helemaal nep. In het andere team zat een gast met een k/d van 2.46, en die gaan echt niet door tot 0-336. Daarnaast als die spawnde schoot die heel z'n magazijn leeg zodat iedereen wist waar die was zodat ze konden spawntrappen.
Oh ik heb geen leven dat ik 1 x per uur op mn werk even hier kom spieken?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:08 schreef Xblister het volgende:
[..]
D'r zijn mensen die WEL een leven hebben..
Vind 't juist slim, goede tijdbestedingquote:Op maandag 28 februari 2011 16:54 schreef BzP het volgende:
[..]
Oh ik heb geen leven dat ik 1 x per uur op mn werk even hier kom spieken?
Precies, waarom sommige mensen weer zo'n debiel antwoord moeten geven snap ik ook niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:02 schreef Moffol het volgende:
[..]
Vind 't juist slim, goede tijdbesteding
Nee, het komt omdat je een console hebt waarop je geen spellen kunt spelen.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:54 schreef BzP het volgende:
[..]
Oh ik heb geen leven dat ik 1 x per uur op mn werk even hier kom spieken?
?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, het komt omdat je een console hebt waarop je geen spellen kunt spelen.
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |