quote:Op zondag 27 februari 2011 00:08 schreef IDisposable het volgende:
Je maakt wat mee op het speciaal onderwijs.
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Je weet dat je niet op elke meid en elk gerucht hoeft te reageren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
WAAROOOM VIEZE HOMO KUT DING VUILE COMBOBREAKER!!!!!! ooja ts, me schoolquote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef zomgmoz het volgende:
je komt echt over alsof je 14 bent. En arrogant.
EDIT: lol combobreaker
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:14 schreef GizartFRL het volgende:
[..]Ik ben niet agressief en ook niet arrogant, waar basseer je dat op in godsnaam. Ja ik klikte uit nieuwsgierheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
Nieuwsgierheidquote:Op zondag 27 februari 2011 00:15 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik ben niet agressief en ook niet arrogant, waar basseer je dat op in godsnaam. Ja ik klikte uit nieuwsgierheid.
Hee hee rustig aan macho. Niet zo arrogant.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:15 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik ben niet agressief en ook niet arrogant, waar basseer je dat op in godsnaam. Ja ik klikte uit nieuwsgierheid.
Dat snap ik dus niet. Wat zeg ik dan dat jij arrogant vind.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:18 schreef noksala het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Wat zeg ik dan dat jij arrogant vind.
Arrogant is als een meisje krengerig doet, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:18 schreef noksala het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Wat zeg ik dan dat jij arrogant vind.
Arrogant is als een meisje krengerig doet, toch?
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:19 schreef Aukje83 het volgende:
Na de combobreaker nog doorgaanSommige mensen echt hebben je ouders je gestenigd in je wieg ofzo
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:22 schreef Henno het volgende:
Dat dit kan op het speciaal onderwijs!!11
Laten we het doorspelen aan Alberto. Wat denkt ze wel niet, die vuige hoer.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:22 schreef Henno het volgende:
Dat dit kan op het speciaal onderwijs!!11
Ik ben van vmbo naar vwo gekickt, helaas zitten er nog wel vmbo'ers op mijn school waaronder die stomme hoer.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:22 schreef DahBigKahuna het volgende:
Jij moet wel de stoerste zijn op het VMBO of niet dan?
Oh ja zoals je praat kom je echt erg arrogant op me over. IK hoop dat ik je nooit tegenkom. Kans is ook klein, want ik woon niet in een tokkiebuurt..
Have a nice life!
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:25 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik ben van vmbo naar vwo gekickt, helaas zitten er nog wel vmbo'ers op mijn school waaronder die stomme hoer.
manquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:23 schreef noksala het volgende:
rot op met die combobreaker, het is mijn topic,
is de klacht terecht of niet?
Eerst boeide mij nuveau's niet echt. Tot een vriend van me zei dat ik commissaris kon worden met vwo, en dat ik dan veel verdiende. Paar maandjes alleenmaar 10'en en 9 en ik werd omhoog gekickt.quote:
Ok obvious troll is obviousquote:Op zondag 27 februari 2011 00:32 schreef noksala het volgende:
[..]
Eerst boeide mij nuveau's niet echt. Tot een vriend van me zei dat ik commissaris kon worden met vwo, en dat ik dan veel verdiende. Paar maandjes alleenmaar 10'en en 9 en ik werd omhoog gekickt.
Ben je gereïncarneerd?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:32 schreef noksala het volgende:
[..]
Eerst boeide mij nuveau's niet echt. Tot een vriend van me zei dat ik commissaris kon worden met vwo, en dat ik dan veel verdiende. Paar maandjes alleenmaar 10'en en 9 en ik werd omhoog gekickt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |