Nee, dat doet hij niet na 3 wijntjes, dat vindt Gerard niet quichequote:
Ik vind de anderen echt niet allemaal hetzelfde. Enige wat ze allemaal wel kunnen is genieten als er een feestje is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Een RLS met allé
én maar dezelfde mensen is ook weinig aan.
Schijnbaar niet want juist die figuren scoren en Flappie nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Een RLS met alléén maar dezelfde mensen is ook weinig aan.
Da's wel waar, maar ze riep in het begin zo stoer 'Ik heb geen grenzen!'.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:49 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
het is niet haar schuld, had de productie haar niet moeten casten...
Dat is Friesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:50 schreef Injetta het volgende:
Wat is dat voor accent dat Aafke heeft. Het klinkt net alsof Nederlands haar tweede taal is.... Het klinkt onnatuurlijk.
Nou dat noem ik wel een partypooper hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:47 schreef Gert het volgende:
Ik ben het wel eens met Marky.
Al zie ik ook liever dat Laura een fles wijn naar binnen giet en los gaat. Maar het is haar goed recht om dat niet te doen en ze was zeker geen partypooper.
ze komt uit frieslandquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:50 schreef Injetta het volgende:
Wat is dat voor accent dat Aafke heeft. Het klinkt net alsof Nederlands haar tweede taal is.... Het klinkt onnatuurlijk.
Jammer dat het captopic daarvoor niet gebruikt wordt terwijl daar best wel veel views zijn, hoef je niet door al die teksten te scrollen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Best veel gecapt, even de laatste topics doorscrollen
Echt waar??? Een Fries accent klinkt toch anders?? Dit klinkt veel meer zoals veel tweede generatie praten hier in Amsterdam.quote:
daar hebben we de viewer voor bovenaan de paginaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jammer dat het captopic daarvoor niet gebruikt wordt terwijl daar best wel veel views zijn, hoef je niet door al die teksten te scrollen.
Ik denk het niet hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:51 schreef Wilskracht het volgende:
Nog 11 dagen en dan is Aafke er uit.
Dit dus. En wat is er mis met dansen? Daar kan je toch niet om ontslagen worden?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:48 schreef minzo het volgende:
[..]
Ik heb het niet over alcohol, je kan best feeste zonder.
Klinkt wel redelijk Friesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:52 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar??? Een Fries accent klinkt toch anders?? Dit klinkt veel meer zoals veel tweede generatie praten hier in Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |