Waar is het dichts bijzijnde bushokjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:45 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Idd gewoon klets van de bovenste plank, moet x anaal genomen worden en haar grenzen verleggen stomme non
Ach ik goot net een blikje 7-up over het toetsenbord ipv in m'n glasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Ik zei ook ze is best lief maar gewoon niet voor dit programma. Ze heeft echt mazzel met dat nieuwe geheim. Guido probeerde het vanavond wel maar ze wil er niets van weten.
fuck ik heb glas in mijn hand van een pak koek pakken?
in de relatie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:45 schreef minzo het volgende:
Laura eerste liveshow tegen Gido : " Ik heb geen grenzen" ja right
Klets natuurlijk meeste geven hun baan op, sowieso maakt iemand als Laura heus wel carriere dus hoezo houd ze dr baan aan wat een bullshitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, maar d'r baas wss. wel, en die wil liever niet dat hij een begeleidster van kinderen in dienst heeft die helemaal uit dr dak is gegaan in een huis vol camera's.
Achteraf inderdaad wel een dom besluit van Laura om mee te doen misschien ja.
Maar jij gaat toch ook niet een RLS verstieren daardoor?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:46 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
in de relatie.
Ze had het niet over feestjes.
Persoonlijk boycot ik feestjes drink ook niet.
Laura is echt BORING............net een schaap...........dat lachje ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:45 schreef minzo het volgende:
Laura eerste liveshow tegen Gido : " Ik heb geen grenzen" ja right
Ik gooide drinken in een bakje nootjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ach ik goot net een blikje 7-up over het toetsenbord ipv in m'n glas
Ik heb het niet over alcohol, je kan best feeste zonder. In iedergeval toch wel iets losser en wat meer met Gido doen(hoef helemaal niet ordinair te zijn)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:46 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
in de relatie.
Ze had het niet over feestjes.
Persoonlijk boycot ik feestjes drink ook niet.
Nee ben ik veel te saai voorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar jij gaat toch ook niet een RLS verstieren daardoor?
Dan heeft ze in een RLS niks te zoeken misschien iets op KRO's Kindertijd ofzo maar niet hierquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:47 schreef Gert het volgende:
Ik ben het wel eens met Marky.
Al zie ik ook liever dat Laura een fles wijn naar binnen giet en los gaat. Maar het is haar goed recht om dat niet te doen en ze was zeker geen partypooper.
In eens uit het niets punchen...dan heb je pas epic screeniees...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:47 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Laura is echt BORING............net een schaap...........dat lachje ook.
Nog een weekje!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb zin in carnaval nu ik dit gezien heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |