danke danke!quote:
Dat zeg ik. Gooi er een drankje in en ze is net zo toegankelijk als een dixi op Lowlandsquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:41 schreef marky het volgende:
Dat gezeik over Laura. Ze is niet vervelend aanwezig en houd de boel goed in de gaten. Ze zorgt goed voor Mo dat ze niet al te domme dingen doet in een dronken bui. Saai misschien maar dat soort mensen moeten er ook zijn. Mo is er achteraf alleen maar blij mee. En als men hier dan zo graag neuken willen zien... kruip dan nu naast je eigen man of vrouw en doe het zelf zou ik zeggen.
Onzin dat is niet haar taak dat doet de regie opzouten met dit soort types en neuk elkaar eens!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:41 schreef marky het volgende:
Dat gezeik over Laura. Ze is niet vervelend aanwezig en houd de boel goed in de gaten. Ze zorgt goed voor Mo dat ze niet al te domme dingen doet in een dronken bui. Saai misschien maar dat soort mensen moeten er ook zijn. Mo is er achteraf alleen maar blij mee. En als men hier dan zo graag neuken willen zien... kruip dan nu naast je eigen man of vrouw en doe het zelf zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |