Schijnbaar ben je dus zelf ook 100 keer online. Doe niet zo Calimero en ga iets anders doen, huilen heeft niemand ver gebracht.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:29 schreef Zwitsalletje het volgende:
Oh, er staat weer een nieuwe kleffe foto op hyves bij.
fijn dat ze zich ook zo'n 100 keer per dag aanmeld zodat
ik er elke keer mee wordt geconfronteerd.
Goed plan, ik ga die kant op. Bedankt voor de hulp weerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:34 schreef Id_do_her het volgende:
Ga op stap, drink wat en maak ook wat pittige hyvesfoto's.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:35 schreef Zwitsalletje het volgende:
Goed plan, ik ga die kant op. Bedankt voor de hulp weer
Ja ga d'r terug pakkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:34 schreef Id_do_her het volgende:
Ga op stap, drink wat en maak ook wat pittige hyvesfoto's.
Dus nu heeft die jongen sex met haar en jij niet voelt dat ook klote??quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:41 schreef Zwitsalletje het volgende:
Klopt, maar ik was er eigenlijk al overheen, totdat ik die foto's zag.
Ik mis aan haar eigenlijk alleen de seks..
Dat is al genoeg reden dat het goed is dat het uit is. Elke keer
als ik dat denk voel ik me een stuk beter
Terug pakken nou ook weer niet, gewoon als eerste stap naar:quote:
quote:Kan je niet gewoon kappen met kijken van fotos van haar en gewoon echt verder gaan met je leven
Nee dus, schenk haar geen aandacht, zij gaat verder met haar leven. MIsschien heeft ze over een paar jaar wel al kinderen, maar so what. Ga gewoon zelf verder in je eigen tempo met je eigen leven.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:41 schreef Zwitsalletje het volgende:
Klopt, maar ik was er eigenlijk al overheen , totdat ik die foto's zag.
Ze zal zich wel hetzelfde voelen dan ja. Tenminste, dat hoop ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:46 schreef rats het volgende:
Het is gewoon moeilijk te zien dat je ex een ander heeft, ook al zijn de gevoelens er neit meer. Dit went vanzelf en daarbij de kans is groot dat als jij nu een partner zou hebben, zij hier ook last van zou hebben.
Is heel normaal.
Kan wel een voorbeeld geven van mezelf. Na relatie van 6 jaar, maakte ik er een einde eraan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:47 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Ze zal zich wel hetzelfde voelen dan ja. Tenminste, dat hoop ik
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:48 schreef avaz het volgende:
Zoenen met je maten, dat zal der leren, en aan het denken zetten!
16 kan nog. Maar als je onder de 25 jaar oud bent, is 4 jaar verschil in leeftijd toch echt de limiet. imhoquote:Op zondag 27 februari 2011 12:49 schreef Zwitsalletje het volgende:
Onderhand weer thuis.... Voel me al weer wat beter. Ik moet echt drastisch
snel op zoek naar een lieve vriendinIk ben zelf 20, ik heb dus een
meisje op het oog, maar ze is 16, maar gedraagt zich ouder.
Mijn ex was wel 20, maar gedroeg zich als mijn moeder
dat is ook erg lullig ja, herkenbaar trouwens, heb zulkequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:57 schreef rats het volgende:
[..]
Kan wel een voorbeeld geven van mezelf. Na relatie van 6 jaar, maakte ik er een einde eraan.
Paar weken later ging hij naar buitenland voor een project (wel handig te weten, in die 6 jaar werd mij verteld dat hij nooit samen wilde wonen of trouwen, met niemand).
Na half jaar was hij verloofd en haar hierheen gehaald, ze zijn inmiddels aantal jaar getrouwd.
Ondanks dat ik het inmiddels een klootzak vond en bang van hem was (na de breuk is er geweld aan te pas gekomen, incl doodsdreiging en lang verhaal (wil ik hier niet helemaal uit de doeken doen, via pm geen probleem zolang dit maar tussen ons blijft). Gevoelens waren volkomen weg.
Toch toen ik hoorde dat hij verloofd terug kwam, stak me dat heel erg en had ik er best moeite mee. Ook al zat ik zelf op dat moment al in andere relatie.
Denk dat het ermee te maken heeft, dat je je ex liever niet (zo snel) gelukkig ziet met anderen.
p.s. gelukkig zijn er ook andere kanten, mijn laatste ex heeft totaal geen problemen met mijn huidige relatie en er is zelfs nog contact. Ik gun hem ook een lieve vriendin waarmee hij gelukkig kan worden.
Zo zie je, het kan twee kanten opgaan, bedoel ermee te zeggen dat het fenomeen zelf niet raar is en vele mensen dit hebben
Je moet gewoon al het contact verbreken dat je met haar hebt. Want het is op dit moment gewoon nog erg gevoelig voor je (volstrekt logisch na 3 maanden). Dus verwijder haar msn, telefoonnummer, hyves etc.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:30 schreef Zwitsalletje het volgende:
Inderdaad, ik hoop dat ik er snel weer overheen ben want ik wordt nogal depressief van dat kutgevoel
Bedankt, dat zal ik inderdaad doen. Ik zie namelijk nog elke dag haar naam voorbij komen, bijvoorbeeld op Msn of hyves. Ik zal alle foto's van haar op mijn computer wel ergens verstoppen in een map.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:32 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Je moet gewoon al het contact verbreken dat je met haar hebt. Want het is op dit moment gewoon nog erg gevoelig voor je (volstrekt logisch na 3 maanden). Dus verwijder haar msn, telefoonnummer, hyves etc.
Vervolgens moet je lekker je eigen ding doen, focussen op werk/school, gaan sporten, met vrienden op stap gaan (of wat je ook voor je eigen plezier doet). Zo zul je na verloop van tijd steeds minder aan haar denken, totdat je op een punt komt dat je het echt volledig verwerkt hebt en het je geen zak meer interesseert wat ze uitspookt. Als je dat punt hebt bereikt is het pas weer veilig om contact op te nemen met haar (mocht je dat dan nog willen).
Oh en vooral achter de wijven aangaan! Beste medicijn tegen liefdesverdriet dat er bestaat.
Of gewoon verwijderen, je prullenbak legen en alles wat je aan haar herinnert grondig wissen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Bedankt, dat zal ik inderdaad doen. Ik zie namelijk nog elke dag haar naam voorbij komen, bijvoorbeeld op Msn of hyves. Ik zal alle foto's van haar op mijn computer wel ergens verstoppen in een map.
Damn je maakt het jezelf heel lastig jij. Nou ja als het maar wat oplevert aan het einde.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:32 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ik snap er niks meer van, ze zegt dat ze twijfelt aan die kerel van haar, ''vooral nu ze weer met mij praat''. Als ik vraag aan haar of het ooit nog wat kan worden zegt ze:
-ik DENK het niet
Ik heb aan haar gevraagd of ik binnenkort even langs kan komen. Ik wou haar even zien. Dat vond ze goed. Ik vraag me af op dit oplucht, of dat het juist nog erger wordt dan. Ik krijg geen hoogte van haar of ze nog wat voor me voelt. Ik heb ook geen zin om te wachten totdat het ooit uitgaat tussen hun.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:26 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ondertussen is het al weer een paar maanden uit, en ze heeft een nieuwe
vriend. Ik ben totaal niet meer verliefd op haar ofzo, maar ik werd
wel even misselijk toen ik een foto van haar zag zoenende met die jongen.
Eigenlijk wel vreemd, wat een klotegevoel, terwijl ze van mij echt mag
doodvallen![]()
Ben je schizofreen ofzo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:26 schreef Zwitsalletje het volgende:
We hebben gepraat en zelfs geknuffeld en een ''kusje'' gegeven...Ik wil haar zelf natuurlijk graag terug, ze heeft ook letterlijk tegen mij gezegd dat ze niet verliefd is op haar vriend. Dus als iemand tips heeft om haar te versieren, graaggMoet wel rustig aan doen denk ik.
Lukt nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:40 schreef j-aap het volgende:
delete haar hyves/facebook/etc. na 3 jaar relatie zal je altijd wel een soort van waarde aan haar hechten, als je steeds met kleffe foto's wordt geconfronteerd zal je toch stiekem wel aan die leuke tijd denken. Gewoon helemaal uit je leven zetten en doorgaan
Ik heb dat nooit begrepen, dat iemand zo weinig eigenwaarde kan hebben om dit soort uitspraken te doen en zo afhankelijk te zijn van een ex.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:12 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ik ga ervoor, al duurt het een jaar voordat et uit is met haar vriend.
Ja opzich heb je ook wel weer gelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:34 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen, dat iemand zo weinig eigenwaarde kan hebben om dit soort uitspraken te doen en zo afhankelijk te zijn van een ex.
Maar succes ermee, dan. En tot binnenkort in een volgend R&P topic.
Jij vond het ook niet leuk om haar met een ander op een foto te zien, betekent dit gelijk dat je haar terug wilt?quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ik wil toch even terugkomen op dit topic
Ik stond laatst met een andere meid op de foto. () Dat vond mijn ex niet leuk. Is dit een teken dat ze me nog wil ofzo? ze heeft toch met een ander, wat maakt haar et uit dat ik met iemand anders op de foto sta
Muah. is een beetje vreemd.quote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Jij vond het ook niet leuk om haar met een ander op een foto te zien, betekent dit gelijk dat je haar terug wilt?
Je wilt haar wel dus terug neem ik aan? Vandaar ook dat je haar reactie zo opmerkt en wilt weten wat erachter zit. Gast, probeer het te laten gaanquote:
Op 1 of andere manier heeft deze reactie mij wijsheid gebracht.quote:Op maandag 4 april 2011 23:19 schreef Arriviste het volgende:
Het is nooit leuk om een ex of scharrel (waar gevoelens een rol gespeeld hebben) met een ander te zien en dat zal het ook nooit worden.
Dit betekent niet per definitie dat je diegene terug wilt.
je bent je er vrij bewust van. Probeer het te laten gaan joh, hier heb je alleen jezelf meequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef Zwitsalletje het volgende:
Toch ben ik onbewust weer aan het stalken.
Moet je vooral doen joh. Maak je jezelf op de langere termijn alleen maar gelukkiger mee. Nee, echt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ja heel normaal denk ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:26 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ondertussen is het al weer een paar maanden uit, en ze heeft een nieuwe
vriend. Ik ben totaal niet meer verliefd op haar ofzo, maar ik werd
wel even misselijk toen ik een foto van haar zag zoenende met die jongen.
Eigenlijk wel vreemd, wat een klotegevoel, terwijl ze van mij echt mag
doodvallen![]()
Ik ga vanavond lekker op stap iig.
Hoe stalken, eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ja, dit. Als je nog enig gevoel van eigenwaarde hebt dan kap je hiermee en focus je op jezelf.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:17 schreef Haushofer het volgende:
Gewoon, door je zelfrespect overboord te flikkeren.
dit, met het stalken heb je alleen jezelf, jij zorgt dat je er zelf niet overheen komt. En je voelt je er echt geen haar beter door.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:02 schreef Arriviste het volgende:
Verbreek het contact gewoon.
Delete haar nummer.
Delete haar mail.
Delete alle sociale netwerkconnecties.
Waar is je trots man?
Oke, net gedaan. Misschien dat ze over een jaar tot bezinning komt ofzoquote:Op woensdag 13 april 2011 17:02 schreef Arriviste het volgende:
Verbreek het contact gewoon.
Delete haar nummer.
Delete haar mail.
Delete alle sociale netwerkconnecties.
Waar is je trots man?
Daar moet je helemaal niet over nadenken! Laat het los, ga niet stiekem hopen dat ze ondertussen bijdraait ofzo. Ga zelf verder met je leven.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Oke, net gedaan. Misschien dat ze over een jaar tot bezinning komt ofzo
Misschien wel, waarschijnlijk niet, dus vergeet die mogelijkheid en ga door met je eigen leven.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Ik hoop eerder dat jij over een jaar (of eerder) tot bezinning komt.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:58 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ik hoop eerder dat jij over een jaar (of eerder) tot bezinning komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |