quote:
Kan wel een voorbeeld geven van mezelf. Na relatie van 6 jaar, maakte ik er een einde eraan.
Paar weken later ging hij naar buitenland voor een project (wel handig te weten, in die 6 jaar werd mij verteld dat hij nooit samen wilde wonen of trouwen, met niemand).
Na half jaar was hij verloofd en haar hierheen gehaald, ze zijn inmiddels aantal jaar getrouwd.
Ondanks dat ik het inmiddels een klootzak vond en bang van hem was (na de breuk is er geweld aan te pas gekomen, incl doodsdreiging en lang verhaal (wil ik hier niet helemaal uit de doeken doen, via pm geen probleem zolang dit maar tussen ons blijft). Gevoelens waren volkomen weg.
Toch toen ik hoorde dat hij verloofd terug kwam, stak me dat heel erg en had ik er best moeite mee. Ook al zat ik zelf op dat moment al in andere relatie.
Denk dat het ermee te maken heeft, dat je je ex liever niet (zo snel) gelukkig ziet met anderen.
p.s. gelukkig zijn er ook andere kanten, mijn laatste ex heeft totaal geen problemen met mijn huidige relatie en er is zelfs nog contact. Ik gun hem ook een lieve vriendin waarmee hij gelukkig kan worden.
Zo zie je, het kan twee kanten opgaan, bedoel ermee te zeggen dat het fenomeen zelf niet raar is en vele mensen dit hebben