quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:43 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik vind het een aardige gast. 1000 keer liever alex dan die valse pisnicht
ze heeft al gezegd dat ze hem een 'klein beertje' vindtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:44 schreef marky het volgende:
Moet ernstig vergissen maar Joanna is volgens mij een beetje gek op Guido.
jij hebt tenminste een werkende zender, bij ons is dat de enige die het dus NIET doetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:44 schreef TimeJumper het volgende:
Damn die ziggo, die staat steeds op die kop van Laura.Ik ken ondertussen al haar lachjes,
Ik wil de rest zien !!
Natuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:45 schreef woodyinthemix het volgende:
guido helpt wel even met het shirt van maik uittrekken...
Aardig of niet, hij probeert alles weg te relativeren en onderdrukt zijn ware gevoel. Is nie goe.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:43 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik vind het een aardige gast. 1000 keer liever alex dan die valse pisnicht
x2quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aardig of niet, hij probeert alles weg te relativeren en onderdrukt zijn ware gevoel. Is nie goe.
Van de week spuide hij anders aardig.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aardig of niet, hij probeert alles weg te relativeren en onderdrukt zijn ware gevoel. Is nie goe.
Dat was toch Gerard?quote:
Ik kijk wel via spix?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:46 schreef Deisyy het volgende:
Wie heeft een linkje met streams die het wel doen, FlorisD en Spix doen het niet
florisD doet het hier wel, en ik zet 'm ook net pas aan.......quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:46 schreef Deisyy het volgende:
Wie heeft een linkje met streams die het wel doen, FlorisD en Spix doen het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |