Oh bahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
was ff douchen, was gisteren naar kapper geweest en nog fors last van kriebelhaartjes
Ik, ik, ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Waar was je eigenlijk heen?
![]()
En wie helpt er met m'n bed opmaken?![]()
zie bovenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Waar was je eigenlijk heen?
![]()
En wie helpt er met m'n bed opmaken?![]()
Ik was er ook al niet meer van uit gegaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet door dat het al zo laat was![]()
Dus nu kom ik maar niet meer koffie drinken![]()
Dus je komt toch "koffie drinken" ?quote:
idd domquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou dat doen direct na de kapper een dag later lijkt me een beetje dom
Aha, ik snapquote:
"koffie drinken"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus je komt toch "koffie drinken" ?![]()
yep, standje 2quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha, ik snapWeer coupe kort?
Jawelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was er ook al niet meer van uit gegaanHeb je morgen ergens een gaatje?
Ja, tussen aanhalingstekens jaquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel![]()
Wil jij nog een turquoise kastje?![]()
Anders neem ik hem hoor, maar dan staat ie hier zo op zolder...
ik dacht meer aan een ander sappie nuttigenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, tussen aanhalingstekens jaWant samen bed opmaken
Daar krijg je keelkanker van hoorde ik vandaagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een ander sappie nuttigen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar krijg je keelkanker van hoorde ik vandaag
mijn bierquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik zit met m'n rug naar 'wat denkt Nederland'quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:19 schreef Kuukske het volgende:
Oh mehn, ik kom wel weer om de hoek kijken als het wat rustiger is, want dit is geen doen icm tv.
Terwijl dit niet eens topsnelheid isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:19 schreef Kuukske het volgende:
Oh mehn, ik kom wel weer om de hoek kijken als het wat rustiger is, want dit is geen doen icm tv.
Sorryquote:
Ik begin zo aan The Prince of Persia. Als the Good Wife is afgelopen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit met m'n rug naar 'wat denkt Nederland'
OMGquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
film of gamequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik begin zo aan The Prince of Persia. Als the Good Wife is afgelopen.
Doe ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Terwijl dit niet eens topsnelheid isMaar tot snel en doe rustig aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |