quote:
Op dinsdag 9 april 2013 12:18 schreef Karina het volgende:Anouk Smulders doet Holland’s Next Top ModelAnouk Smulders volgt Daphne Deckers op als presentatrice van Holland’s Next Top Model, dat dit najaar na een korte adempauze terugkeert op RTL 5. Dat heeft RTL Boulevard bekendgemaakt. Het programma krijgt niet alleen een nieuwe presentatrice, maar ondergaat volgens Boulevard op alle onderdelen een metamorfose. Er is gekozen voor Smulders, omdat Deckers het volgens Albert Verlinde te druk heeft met de presentatie van RTL Boulevard in de zomer.
De basis van Holland’s Next Top Model blijft hetzelfde. Opnieuw zullen meiden tegen elkaar strijden om een modellencontract.
Bron
Anouk Smulders... juist want schijnbaar brengt manlief Edwin niet genoeg binnen dus moet vrouw Anouk even bijspringen voor de centjes.

( tja anders doen je zo een klus niet want je wordt ervoor betaalt) En Daphne moet geen kletsverhaal vertellen dat ze het te druk heeft want mij is ten gehore gekomen dat ze gewoon te oud werd bevonden en men een nieuw 'fris' gezicht wilde.
Weet je wat ik nou altijd zo grappig vind? Dat ze allemaal van die onzin titels op tv toebedeelt krijgen zoals "lifestyle/royal/socialmedia/ expert" om daarmee een predikaat van serieusheid mee te geven terwijl het in feite kletstitels zijn die verder niks om het lijf hebben dan dikdoenerij.
Daarbij lees ik ook dat zij voor alle grote modebladen en modehuizen heeft gewerkt en dus een echt topmodel is geweest (dat zeiden ze ook in de bio van Daphne natuurlijk) maar als ik haar naam eens rond laat gaan op Google dan zie ik haar nergens als een echt top model bekend staan. Wel zie ik het promo-verhaaltje tig keer herhaalt op Nederlanse sites/blogs alsof daarmee de echtheid is aangetoond omtrent haar 'topmodel' verleden.
Voor mij is een topmodel een model dat grote contracten heeft binnen gehaald bij gerenomeerde Huizen zoals Chanel.Lagerfeld,Vendi,Dior.YSL e.d. Jarenlang het gezicht geweest is,zelfs muze van een gerenomeerde modeontwerpen als Oscar de La Rente om maar wat te noemen.
Ik heb Anouk in geen enkele gerenommeerde show van een van deze ontwerpers ooit veelvuldig zien schitteren,iets dat je sowieso hebt gedaan als je een echt topmodel was.
En modellen die direct daaraan voldoen zijn voor mij natuurlijk een Doutzen Kroes en niet te vergeten een Karen Mulder.
Een keer een cover sieren van een Elle in wat landen of een Marie Claire en soortgelijke (net onder de top) en wat fotoshoots her en der maakt je nog geen topmodel. Wel een gewoon (gemiddeld) model.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2013 12:35:34 ]