Als je weet welke aflevering kun je het googlen, echt serieus zijn hele fora overquote:Op zondag 27 februari 2011 01:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gehoord bij Greys, CSI, House.. maar ook bij allerlei nederlandse programma's.
Baasquote:
Dat vergeet ik dus steeds...quote:Op zondag 27 februari 2011 01:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je weet welke aflevering kun je het googlen, echt serieus zijn hele fora over
Hmm kan ook zonder aflevering denk ik, als je zoektermen intyptquote:
'ping ping'quote:Op zondag 27 februari 2011 01:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm kan ook zonder aflevering denk ik, als je zoektermen intypt
Dan ga ik voor dezequote:
Nee typ liedjes in series, serie namen en dan ping pingquote:Op zondag 27 februari 2011 01:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
'ping ping'
Ongeveer 42.900.000 resultaten (0,06 seconden)
Slaap lekker lieffiequote:
Kasten in elkaar zetten is ook topsport.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
door de wekker heen geslapen, dus niet gaan sporten![]()
Straks 2 kasten in elkaar zetten en richting de karwei !
Ja we hebben 3 kasten, die aan elkaar moeten 2 van 50 cm en 1 van een meter. Die van een meter gister gedaan, eindelijk gelukt, de indeling gemaakt. Toen de deuren erin moesten kwamen we er achter dar de scharnieren op de plek moesten, waar we het schoenenrek en de planken hadden bevestigd. Kon alles er weer uitquote:Op zondag 27 februari 2011 10:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kasten in elkaar zetten is ook topsport.
Hoi lieffiequote:
Heel veel plezierquote:Op zondag 27 februari 2011 11:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet zo maar eens gaan douchen, spullen bij elkaar zoeken..
Ik ga met het nichtje van mn beste vriendin.. Ook zo'n leuk mokkel!Lekker Gek, Lekker Bi, Lekker Zichzelf!
Beste vriendin word altijd gek als wij samen in 1 ruimte zijn, ahhaha![]()
En we gaan met de auto HAALLLEEEEELUJJAAAAHH!!!!
Ik heb er bijna 750.000 kan ik een nieuw appartementencomplex neerzetten hahaquote:
OMG! Die goals ga ik echt nooit halenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 750.000 kan ik een nieuw appartementencomplex neerzetten haha
Jawel des te groter je stad des te meer je binnenhaaltquote:Op zondag 27 februari 2011 11:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OMG! Die goals ga ik echt nooit halen
Ik vraag je overalquote:Op zondag 27 februari 2011 11:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Simone, i heb een derde acccount
Patrickje Ba
Hihi..quote:
Ow, lekker slimquote:Op zondag 27 februari 2011 11:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hihi..
Maar, ik kan er al niet meer op.. moet mail bevestigen.. wil ik inloggen op die mail... klopt t wachtwoord niet
Have funquote:Op zondag 27 februari 2011 12:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah, kijk er morgen wel naar.. douchen!
Wat is er danquote:
nah niet dat ik weetquote:Op zondag 27 februari 2011 11:57 schreef Lutte het volgende:
Kan het zijn dat de laptop de radio stoort?
viel spassquote:Op zondag 27 februari 2011 12:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Schoenen aan, haar doen, en dan gaan! Have a nice sunday peepz!![]()
Jazeker. Ben alleen momenteel in Eindhoven.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dankje! Komt helemaal goed!
*jij woont toch in utrecht?*
Ik nu ook, heb net een berg strijk wegquote:Op zondag 27 februari 2011 15:26 schreef iBenny het volgende:
Middag!
Ik heb zo'n ongelofelijk tyfuskuthumeur!
Ik moet nog dingen doen voor school, maar als je me hoofd aanraakt dan ontploft-iequote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik nu ook, heb net een berg strijk weg
Ik heb ook hoofdpijn, mijn voorhoofd is weer bezigquote:Op zondag 27 februari 2011 15:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet nog dingen doen voor school, maar als je me hoofd aanraakt dan ontploft-ie
Gezelligquote:Op zondag 27 februari 2011 15:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook hoofdpijn, mijn voorhoofd is weer bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |