Kasten in elkaar zetten is ook topsport.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
door de wekker heen geslapen, dus niet gaan sporten![]()
Straks 2 kasten in elkaar zetten en richting de karwei !
Ja we hebben 3 kasten, die aan elkaar moeten 2 van 50 cm en 1 van een meter. Die van een meter gister gedaan, eindelijk gelukt, de indeling gemaakt. Toen de deuren erin moesten kwamen we er achter dar de scharnieren op de plek moesten, waar we het schoenenrek en de planken hadden bevestigd. Kon alles er weer uitquote:Op zondag 27 februari 2011 10:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kasten in elkaar zetten is ook topsport.
Hoi lieffiequote:
Heel veel plezierquote:Op zondag 27 februari 2011 11:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet zo maar eens gaan douchen, spullen bij elkaar zoeken..
Ik ga met het nichtje van mn beste vriendin.. Ook zo'n leuk mokkel!Lekker Gek, Lekker Bi, Lekker Zichzelf!
Beste vriendin word altijd gek als wij samen in 1 ruimte zijn, ahhaha![]()
En we gaan met de auto HAALLLEEEEELUJJAAAAHH!!!!
Ik heb er bijna 750.000 kan ik een nieuw appartementencomplex neerzetten hahaquote:
OMG! Die goals ga ik echt nooit halenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 750.000 kan ik een nieuw appartementencomplex neerzetten haha
Jawel des te groter je stad des te meer je binnenhaaltquote:Op zondag 27 februari 2011 11:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OMG! Die goals ga ik echt nooit halen
Ik vraag je overalquote:Op zondag 27 februari 2011 11:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Simone, i heb een derde acccount
Patrickje Ba
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |