Zoals hij toen hij naar ajax kwam AZ plunderde?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef Smoofie het volgende:
Van Geel. Als hij Roda plundert mag Feyenoord van mij echt naar de tering gaan, sorry.
Je manier van doen hier. Zo negatief.quote:
Ach, hou toch op.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef Smoofie het volgende:
Van Geel. Als hij Roda plundert mag Feyenoord van mij echt naar de tering gaan, sorry.
Dat hoort gewoon niet, vond ik toen als Ajax supporter ook niet kunnen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zoals hij toen hij naar ajax kwam AZ plunderde?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat hoort gewoon niet, vond ik toen als Ajax supporter ook niet kunnen.
Dat soort kinderachtige artikelen zijn pas negatief.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Je manier van doen hierachter. Zo negatief.
1 speler ofzo mag hij wel meenemen, 2 ook nog wel. Maar als hij bijvoorbeeld 4 spelers zou meenemen was het echt een plundering. Maar als hij alle contracten heeft verlengd en zelf zegt dat het niet gebeurt zal het dan ook wel niet gebeuren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Hij heeft al die contracten verlengt en wij zijn nog steeds fucking broke. [ afbeelding ]
Nja als die spelers zelf zouden willen en er wordt gewoon netjes een bedrag betaald voor die gasten who cares toch??quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
1 speler ofzo mag hij wel meenemen, 2 ook nog wel. Maar als hij bijvoorbeeld 4 spelers zou meenemen was het echt een plundering. Maar als hij alle contracten heeft verlengd en zelf zegt dat het niet gebeurt zal het dan ook wel niet gebeuren.
Ja, maar omdat Feyenoord geen geld heeft zou het creatief moeten dus gratis dmv contractkennis die hij heeftquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nja als die spelers zelf zouden willen en er wordt gewoon netjes een bedrag betaald voor die gasten who cares toch??
Genoeg spelers van ons dit jaar weggekaapt voor een schijntje door clubs met een grotere reputatie of meer geld.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
1 speler ofzo mag hij wel meenemen, 2 ook nog wel. Maar als hij bijvoorbeeld 4 spelers zou meenemen was het echt een plundering. Maar als hij alle contracten heeft verlengd en zelf zegt dat het niet gebeurt zal het dan ook wel niet gebeuren.
Inderdaa, de halve jeugdopleiding wordt voor een schijntje leeggeroofd en dat moet Feyenoord zich ineens 'hoffelijk' gaan gedragen? Al willen ze het hele basisteam kopen, als Roda JC er een marktconforme vergoeding voor krijgt is er niks aan de hand, zo gaan zaken nou eenmaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nja als die spelers zelf zouden willen en er wordt gewoon netjes een bedrag betaald voor die gasten who cares toch??
Genoeg spelers van ons dit jaar weggekaapt voor een schijntje door clubs met een grotere reputatie of meer geld.
De opleidingsvergoeding is meen ik 5% voor de 10 jaar tijd tussen het 12e en 22e jaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef Stokstaart het volgende:
Weet iemand hoeveel % wij krijgen als V Persie (bijvoorbeeld) voor 30 miljoen naar Inter zou verkassen.
Alsof je ineens spelers gratis kan krijgen omdat je de contracten kent?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar omdat Feyenoord geen geld heeft zou het creatief moeten dus gratis dmv contractkennis die hij heeftOid.
El Hamdaoui? Was pas later. Jaliens denk ik ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:50 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zolang er een nette prijs wordt betaald is het geen probleem, maar het plunderen van je vorige werkgever vind ik ook niet tof. Dergelijke jodenstreken laat ik liever aan die joden over.
Heeft hij overigens volgens mij wel geflikt toen hij van Willem 2 naar AZ ging (Dembele, Agustien en ik meen nog een jong talent)
Elg flauw.quote:
Loopt dus nog genoeg talent rond.quote:Feyenoord Academy is hofleverancier van de nationale jeugdselecties van de KNVB. In de vijf nationale jeugdselecties van Schaduwteam onder 15 tot en met Oranje onder 19 is Feyenoord met in totaal zeventien spelers vertegenwoordigd. Dat blijkt uit een overzicht dat is opgesteld door de KNVB aan de hand van de definitieve selecties voor de meest recente wedstrijden van de verschillende nationale jeugdelftallen. In totaal behoren 91 spelers tot de vijf nationale jeugdselecties, wat betekent dat het aandeel van Feyenoord bijna negentien procent is.
Feyenoord is naast Ajax, AZ en PSV één van de vier clubs die tenminste één speler levert voor elk van de vijf jeugdselecties. Feyenoord is hofleverancier van Oranje onder 16 met zes spelers. Na Feyenoord zijn Ajax (15 spelers) en PSV (10 spelers) het best vertegenwoordigd in de nationale jeugdselecties.
Tja... enkel op doelsaldo. Ondertussen pakken De Graafschap en Heracles wel punten...quote:
Doen wij ook morgen. Gaan we over de Graafschap heen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Tja... enkel op doelsaldo. Ondertussen pakken De Graafschap en Heracles wel punten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |