TS waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:39 schreef Picchia het volgende:
Ik heb dat weleens gedaan. Het is ongelooflijk riskant. Je kunt zo je 239 vrienden kwijt raken.
Ik wil d'r wel even bij vermelden dat ik 16 ben, de leeftijd waarop het zo'n beetje het meeste gebruikt word..quote:
Hoe kom jij nou weer bij die leeftijd?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:40 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Ik wil d'r wel even bij vermelden dat ik 16 ben, de leeftijd waarop het zo'n beetje het meeste gebruikt word..
Tegenwoordig niet meer. Wanneer een kind geboren wordt, wordt er haast al een profiel aangemaakt.. Al duizenden jongetjes van 8 hebben zo'n profiel en steeds meer ouderen verwijderen hemquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou weer bij die leeftijd?Volgens mij is het gemiddelde hoger, hoor.
Uitgekookt om dat in februari te doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:37 schreef braddofiel het volgende:
Of ik het volhoud zal ik nog wel zien, ik probeer het in ieder geval 1 hele maand.
Het gemiddelde ligt waarschijnlijk hoger ja, maar ik denk dat hij bedoelt dat pubers van rond de 16 er het meeste waarde aan hechten, en dat is dan wel weer waar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou weer bij die leeftijd?Volgens mij is het gemiddelde hoger, hoor.
Jezus, 29 had ik ook weer niet verwachtquote:Hyves zegt namelijk dat de gemiddelde leeftijd van de hyvers 29 is en dat hun grootste doelgroep in de leeftijd 20-34 valt!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:47 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Uitgekookt om dat in februari te doen.
Scheelt toch weer 2-3 dagen
Bij Facebook heb je ook een pagina's met alle updates van vrienden, "Startpagina". Daarnaast zitten er op Facebook gelukkig een stuk minder irritante R&R vragende mongolen dan op Hyves.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:50 schreef Apotheose het volgende:
fb gebruik ik eigenlijk meer om de spelletjes![]()
Hyves vind ik nog t prettigst werken. Leuk om op 1 pagina al de updates van je zogenaamde vrienden te lezen (bij fb niet naar mijn weten) en om je eigen profiel te 'pimpen'. Dat sommige lui daar geen gevoel voor hebben en hun profiel pimpen zodat de bezoekers hoofdpijn krijgen... tsja...
En twitter... ach, ik wil daar niet zozeer vanaf maar heb besloten om maar es ff een poos niks meer te posten. Gewoon, omdat het kan. Tis wel leuk om al t nieuws ed zo als eerst binnen te krijgen. ook van je regio. Maar wat ik pas echt belachelijk vind is 4square. Als ik inbreker was had ik t wel geweten
Wat doe je nog op fok?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:37 schreef braddofiel het volgende:
En dan heb ik het hier natuurlijk niet over echte zelfmoord, maar over het verwijderen van je profiel op zo'n beetje alle sociale netwerken.
Tegenwoordig merk je dat steeds meer mensen afhankelijk worden van profielsites als Hyves, Facebook, Twitter en MSN, een leven zonder deze sociale netwerken kunnen sommigen zich haast niet eens meer voorstellen.
Ik wilde dit dus eens proberen, dus heb ik het gedaan ook
Of ik het volhoud zal ik nog wel zien, ik probeer het in ieder geval 1 hele maand.
Zijn er nog anderen die dit ook wel eens gedaan hebben? En wat voor ervaring had je ermee?
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
TS ziet het verband niet tussen online zelfmoord en FOK!
Vandaar dat ik niet zo snel zal stoppen met Fok!kenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:16 schreef Moffol het volgende:
FOK! is gewoon de rode draad door je leven. Als je daarmee kapt, pleeg je letterlijk zelfmoord.
Het zullen er weinig zijn, maar kwaliteit boven kwantiteit toch ?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Moet je je eens voorstellen contact te houden zónder digitale middelen, dus ook geen mobiel.
Jij bent zo'n Homo die al die Apps toegang geeft tot informatie van je Vrienden. Verwerpelijk stukje egocentrische tyfusmens, dat ben jij. Het kan me geen reet schelen wat jij vindt.quote:
Met je Twitter Spam. Als je daar niet voor betaalt krijg verdien je het om een nutteloze Twitter account te hebben. Twitter is voor oninteressante mensen die denken dat ze interessant zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:19 schreef Grunge. het volgende:
Twitter aangemaakt, nooit verwacht dat ik dat zou doen want ik had er altijd een grote bek over, maar Twitter is zo niet vergelijkbaar met iets als Hyves. Ik heb ook vrijwel alleen maar followers die ik daar gevonden heb, het is lekker vrijblijvend allemaal.
Prima, maar het is een goede plek om van alles op te spuien. Als je het niet interessant vindt, hoef je er niet heen. Je volgt mensen die jij het volgen waard vindt en andersom, daar komt niets van 'moeten' bij kijken. Dat is het mooie aan Twitter, er wordt niet steeds gevraagd waar je bent. Voor mij persoonlijk is Twitter een veel fijner medium. Ik dacht er eerst hetzelfde over als jij, hoor, maar ik heb daar toch van terug moeten komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:22 schreef XLR80R het volgende:
[..]
Met je Twitter Spam. Als je daar niet voor betaalt krijg verdien je het om een nutteloze Twitter account te hebben. Twitter is voor oninteressante mensen die denken dat ze interessant zijn.
Ja. Het ligt er maar net aan hoe je er mee omgaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:27 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Prima, maar het is een goede plek om van alles op te spuien. Als je het niet interessant vindt, hoef je er niet heen. Je volgt mensen die jij het volgen waard vindt en andersom, daar komt niets van 'moeten' bij kijken. Dat is het mooie aan Twitter, er wordt niet steeds gevraagd waar je bent. Voor mij persoonlijk is Twitter een veel fijner medium. Ik dacht er eerst hetzelfde over als jij, hoor, maar ik heb daar toch van terug moeten komen.
waar heb je 't over en waarom zit je mijn quote zo te verneuken??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:02 schreef XLR80R het volgende:
[..]
Jij bent zo'n Homo die al die Apps toegang geeft tot informatie van je Vrienden. Verwerpelijk stukje egocentrische tyfusmens, dat ben jij. Het kan me geen reet schelen wat jij vindt.
Na een rechtzaak van volgens mij facebook is deze machine buiten werking gesteld.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:01 schreef Leonoire het volgende:
Was daar niet ook een programma voor ontworpen?
http://suicidemachine.org/
Sfeervol ook, met die strop ernaast!
Vroeger, tijdens uitstapjes van school, sms'te ik wel mijn moeder.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:54 schreef Silenus het volgende:
Dit klinkt allemaal wel heel treurig.Heb je geen ouders waar je mee smst?
Heb jij geen psycholoog of psychiater?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Vroeger, tijdens uitstapjes van school, sms'te ik wel mijn moeder.
Vorige week even een intakegesprek gehad. Ik ben wel een heel leuk persoon hoor en ik zie er ook wel Leuk uit. Ik hoop dat ze mij aan vrienden kan helpen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:02 schreef hexta het volgende:
[..]
Heb jij geen psycholoog of psychiater?
Dat iddquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:50 schreef Dientje12 het volgende:
Wow als ik online zelfmoord doe heb ik helemaal geen contacten meer lol
Ik snap nooit waarom mensen FB als oppervlakkig zien? Mijn inziens is het juist een toevoeging waardoor de kwaliteit van je vriendschappen naar een hoger plan gaat. Je kunt nu makkelijker bijhouden waar ieder mee bezig is.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het zullen er weinig zijn, maar kwaliteit boven kwantiteit toch ?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Vorige week even een intakegesprek gehad. Ik ben wel een heel leuk persoon hoor en ik zie er ook wel Leuk uit. Ik hoop dat ze mij aan vrienden kan helpen.
Ik hoef niet meer op internet te staan.quote:"Ik vind het bovendien niet slim, want er wordt tegenwoordig van je verwacht dat je online te vinden bent, anders heb je blijkbaar iets te verbergen."
Pardon?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:09 schreef hexta het volgende:
[..]jij bent ECHT een heel sneu persoon.
.
Dit vind ik een mooie opmerking.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:09 schreef sassiepassie het volgende:
Waarschijnlijk hebben de meeste mensen die zo fel tegen FB zijn maar 5 vrienden. Dan heeft FB inderdaad niet echt een toegevoegde waarde.
Ach ja. Niet iedereen houdt van sociale contacten zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:11 schreef hexta het volgende:
[..]
Dit vind ik een mooie opmerking.
Ook de reden waarom ik gestopt ben met FB.
De mensen die ik de moeite waard vind om mee af te spreken zijn mijn vrienden.
Die andere 200 heb ik niets mee, zijn kennissen, maar als ik ze eens wil zien kan ik ze ook bellen.
Ik hoef niet te weten welke status update ze doen of welke dingen ze liken.
Want; heel veel mensen het echte contact niet meer gaan opzoeken omdat ze toch al op Facebook kunnen zien wat er allemaal gebeurd. Juist omdat het makkelijker is doe je geen moeite meer voor RL-contact. En nee ik had meer dan 5 vrienden maar ook weer niet 500.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:09 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom mensen FB als oppervlakkig zien? Mijn inziens is het juist een toevoeging waardoor de kwaliteit van je vriendschappen naar een hoger plan gaat. Je kunt nu makkelijker bijhouden waar ieder mee bezig is.
Waarschijnlijk hebben de meeste mensen die zo fel tegen FB zijn maar 5 vrienden. Dan heeft FB inderdaad niet echt een toegevoegde waarde.
Misschien zegt het wel iets over jou waarom die mensen niet aan je vragen hoe het is? Omdat jij schijnbaar niet zo'n interessant persoon bent is iedereen die op FB zit maar egocentrisch? Heb jij wel de moeite genomen om aan die andere mensen te vragen hoe het er mee gaat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Want; heel veel mensen het echte contact niet meer gaan opzoeken omdat ze toch al op Facebook kunnen zien wat er allemaal gebeurd. Juist omdat het makkelijker is doe je geen moeite meer voor RL-contact. En nee ik had meer dan 5 vrienden maar ook weer niet 500.
Ik heb het 2 maanden geleden geprobeerd; na meer dan een jaar afwezigheid op Facebook had ik weer een account aangemaakt. Mensen voegde me weer toe zoals gewoonlijk. Maar niemand die vroeg wat ik in de tussentijd heb gedaan, of een berichtje stuurde dat ze het weer ''leuk'' vonden om wat van me te horen (op een enkeling na), sommige hebben het niet eens opgemerkt. Zegt dat niet genoeg ? Ik had net zo goed dood kunnen zijn zonder dat ze het doorhadden, hoezo oppervlakkig ? En hoezo ego-centrisch ?
Je denkt toch niet dat mensen lid worden van sociale media omdat ze geïnteresseerd zijn in een andere ? Of ''oh zo gezellig'' zijn ? Mensen willen gezien worden, hun onzekerheid wegnemen.
Je verwacht toch niet dat ik hier serieus op inga ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:56 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Misschien zegt het wel iets over jou waarom die mensen niet aan je vragen hoe het is? Omdat jij schijnbaar niet zo'n interessant persoon bent is iedereen die op FB zit maar egocentrisch? Heb jij wel de moeite genomen om aan die andere mensen te vragen hoe het er mee gaat?
Verder is zo rond de 100 'vrienden' normaal. 500 is inderdaad te veel. Als je zorgt dat er alleen maar mensen in je FB staan waar je een klik mee hebt of hebt gehad is het best wel leuk. Het is niet de bedoeling iedereen die je ook maar vaag kent toe te voegen en dan nog niks tegen elkaar te zeggen.
Door facebook zeg je ook eerder: "weer een keer afspreken". Het is dus niet zo dat je door FB helemaal niet meer af hoeft te spreken. Je spreek dus juist meer af!
Jij was zeker vroeger iemand ide in een hoekje ging zitten en nergens aan mee deed omdat die anderen stom waren?
QFT.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:40 schreef Weissman het volgende:
Je denkt toch niet dat mensen lid worden van sociale media omdat ze geïnteresseerd zijn in een andere ? Of ''oh zo gezellig'' zijn ? Mensen willen gezien worden, hun onzekerheid wegnemen.
Nee.quote:
Oh nee hoor, tuurlijk ben ik nooit boeiend geweest, ik heb altijd op de zolderkamer van mijn stiefvader gewoond en ben nog steeds maagd, voor de rest ben ik nog nooit het dorp uitgeweest.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:02 schreef Silenus het volgende:
Kan Sassiepassie's (wat een naam bedenk ik me nu) gedachtengang anders wel volgen.
Beetje Facebook de schuld geven omdat niemand vraagt hoe het met je gaat.Je bent zelf gewoon nooit echt een boeiend persoon geweest waarschijnlijk.
Iemand die het grotere plaatje ziet zonder de behoefte hebben om mij af te kraken omdat hij/zij zichzelf aangevallen voeltquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:06 schreef hexta het volgende:
Nee.
Maar dit is de gang van zaken op facebook. (zo was ik zelf overigens ook op facebook)
Niet dat dat zo gek is, maar hierdoor heb ik er niet onwijs veel behoefte aan.
De mensen die voor mij belangerijk zijn zie ik toch wel.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:12 schreef Weissman het volgende:
Iemand die het grotere plaatje ziet zonder de behoefte hebben om mij af te kraken omdat hij/zij zichzelf aangevallen voelt![]()
Dat is inderdaad de essentie van het hele fenomeen. Het gaat om status en aanzien, en je bent elkaar lijstopvulling. Prima als je dat leuk vindt, en daaraan mee wilt doen. Maar ik kan ook prima de mensen begrijpen die geen zin hebben in social media.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Want; heel veel mensen het echte contact niet meer gaan opzoeken omdat ze toch al op Facebook kunnen zien wat er allemaal gebeurd. Juist omdat het makkelijker is doe je geen moeite meer voor RL-contact. En nee ik had meer dan 5 vrienden maar ook weer niet 500.
Ik heb het 2 maanden geleden geprobeerd; na meer dan een jaar afwezigheid op Facebook had ik weer een account aangemaakt. Mensen voegde me weer toe zoals gewoonlijk. Maar niemand die vroeg wat ik in de tussentijd heb gedaan, of een berichtje stuurde dat ze het weer ''leuk'' vonden om wat van me te horen (op een enkeling na), sommige hebben het niet eens opgemerkt. Zegt dat niet genoeg ? Ik had net zo goed dood kunnen zijn zonder dat ze het doorhadden, hoezo oppervlakkig ? En hoezo ego-centrisch ?
"Oh, heb jij maar 598 vrienden? Ik heb er lekker meer dan 1000!"quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:02 schreef Urquhart het volgende:
Dat is inderdaad de essentie van het hele fenomeen. Het gaat om status en aanzien, en je bent elkaar lijstopvulling.
Wat een trieste jongen ben jij. Bahquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:04 schreef Techno het volgende:
[..]
"Oh, heb jij maar 598 vrienden? Ik heb er lekker meer dan 1000!"
Soms vraag ik mij weleens af als Facebook en Hyves niet het aantal vrienden weergeeft, en Twitter niet het aantal followers. Voor hoeveel mensen de lol er dan vanaf is...ik gok op driekwart.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:04 schreef Techno het volgende:
[..]
"Oh, heb jij maar 598 vrienden? Ik heb er lekker meer dan 1000!"
Sarcasme is aan jou niet echt besteed hè?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wat een trieste jongen ben jij. Bah
I guess soquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij weleens af als Facebook en Hyves niet het aantal vrienden weergeeft, en Twitter niet het aantal followers. Voor hoeveel mensen de lol er dan vanaf is...ik gok op driekwart.
Dat vermoeden heb ik inderdaad ook wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:07 schreef Urquhart het volgende:
Soms vraag ik mij weleens af als Facebook en Hyves niet het aantal vrienden weergeeft, en Twitter niet het aantal followers. Voor hoeveel mensen de lol er dan vanaf is...ik gok op driekwart.
Nu ben ik in verwarring.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Sarcasme is aan jou niet echt besteed hè?
Dat had Facebook al vier jaar voordat Hyves het van ze steelde.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:50 schreef Apotheose het volgende:
Hyves vind ik nog t prettigst werken. Leuk om op 1 pagina al de updates van je zogenaamde vrienden te lezen (bij fb niet naar mijn weten)
Wil ik zeker niet doen. Maar helaas is het ''socializen'' wat het doel was achter sociale media aardig weggevallen.Het gaat niet meer om een ander, maar zoveel mogelijk om je zelf. Je succes (of in steeds meer gevallen je persoonlijke waarde) wordt afgemeten aan het aantal vrienden/followers dat je hebt, ongeacht wie je bent.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:10 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk niet dat je iedereen over een kam kan scheren
ja ben er inmiddels achter. Was nog niet zo thuis met fbquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat had Facebook al vier jaar voordat Hyves het van ze steelde.
http://en.wikipedia.org/wiki/Facebook_Wall#News_Feed
Gewoon niet, en anders moet je het bij jezelf gaan zoekenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:07 schreef Moffol het volgende:
[..]
Daarnaast zitten er op Facebook gelukkig een stuk minder irritante R&R vragende mongolen dan op Hyves.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:20 schreef speknek het volgende:
Ik denk niet dat het aan Weissman ligt, maar wel aan de mensen die hij toevoegt. Ik heb 54 vrienden op Facebook, en dat zijn alleen m'n beste vrienden, en voor de rest nog een paar kennisen van vroeger die ik interessant vind en een enkele fokker waar ik interesses mee deel. Als ik iets over mezelf schrijf krijg ik vrijwel altijd wel een persoonlijk reactie van iemand, en vice versa. Ik gebruik het om de foto's van uitgaan of vakantie te delen, en voor de rest kantoorhumor en leuke websites te delen die je tegenkomt. Wat je vroeger via die eindeloze mailwisselingen deed waar veel te veel tijd in ging zitten. Nu heb ik het allemaal geordend staan en kan ik erop klikken of het negeren, als een soort gedeelde blog zonder dat je naar alle afzonderlijke websites moet gaan en met persoonlijke reacties van je eigen vriendengroep.
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen hoe iemand dat niet een waardevolle toevoeging vindt.
Dit met name, feestboek ftwquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:11 schreef friekin_ het volgende:
Facebook is vet hendig. Ik blijf op de hoogte van nieuwe muziek, feestjes waar mijn vrienden naartoe gaan.
Daar heb ik het eigenlijk wel voor.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:20 schreef speknek het volgende:
Ik denk niet dat het aan Weissman ligt, maar wel aan de mensen die hij toevoegt. Ik heb 54 vrienden op Facebook, en dat zijn alleen m'n beste vrienden, en voor de rest nog een paar kennisen van vroeger die ik interessant vind en een enkele fokker waar ik interesses mee deel. Als ik iets over mezelf schrijf krijg ik vrijwel altijd wel een persoonlijk reactie van iemand, en vice versa. Ik gebruik het om de foto's van uitgaan of vakantie te delen, en voor de rest kantoorhumor en leuke websites te delen die je tegenkomt. Wat je vroeger via die eindeloze mailwisselingen deed waar veel te veel tijd in ging zitten. Nu heb ik het allemaal geordend staan en kan ik erop klikken of het negeren, als een soort gedeelde blog zonder dat je naar alle afzonderlijke websites moet gaan en met persoonlijke reacties van je eigen vriendengroep.
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen hoe iemand dat niet een waardevolle toevoeging vindt.
Niet iedereen heeft er behoefte aanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:20 schreef speknek het volgende:
Daar kun je van alles tegen doen, maar okay, als je er in de eerste plaats al geen behoefte aan hebt houdt het op.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:23 schreef hexta het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft er behoefte aan
Ook hoeven niet alle fotos van mij op facebook te komen door vrienden, waar ze mij dan op taggen.
Of al mijn informatie die mensen dan online gaan zetten.
Wat maakt het in vredesnaam nou uit hoeveel vrienden je hebt op Facebook? Niet iedereen gebruikt FB op de zelfde manier.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:09 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom mensen FB als oppervlakkig zien? Mijn inziens is het juist een toevoeging waardoor de kwaliteit van je vriendschappen naar een hoger plan gaat. Je kunt nu makkelijker bijhouden waar ieder mee bezig is.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik ben zojuist lekker via Facebook versierd dus jullie kletsen maar MUHAHA
De tering hey.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:28 schreef Eenskijken het volgende:
ik ben 19 en heb al 19 jaar zonder facebook hyves of twitter geleefd..
Oke.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
Omdat ik versierd ben via Facebook?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:52 schreef hexta het volgende:
[..]
De tering hey.
Jij bent echt in en in triest.
Nee want dat doen wel meerdere mannen als ze een neukertje nodig hebben maar het feit dat jij er trots op bent maakt het zo triest.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Omdat ik versierd ben via Facebook?
Is dat de Druppel die de emmer doet overlopen?
Wat een negatieve interpretatie. Natuurlijk is ze er blij mee. Laat haar maar lekker experimenteren. Een beetje meer vertrouwen in het oordeelsvermogen van Lanterfant is wel op zijn plaats. En niet zo op de man vrouw spelen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee want dat doen wel meerdere mannen als ze een neukertje nodig hebben maar het feit dat jij er trots op bent maakt het zo triest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door deelnemer op 01-04-2011 14:11:19 ]The view from nowhere.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:02 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat een negatieve interpretatie. Natuurlijk is ze er blij mee. Laat haar maar lekker experimenteren. Een beetje meer vertrouwen in het oordeelsvermogen van Lanterfant is wel op zijn plaats. En niet zo op de man vrouw spelen.Nigga please,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is waarschijnlijk 16 en geplayed op FB. Iemand moet haar de waarheid vertellen![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:02 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat een negatieve interpretatie. Natuurlijk is ze er blij mee. Laat haar maar lekker experimenteren. Een beetje meer vertrouwen in het oordeelsvermogen van Lanterfant is wel op zijn plaats. En niet zo op de man vrouw spelen.Je zou voor de gein is haar post geschiedenis moeten lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De druppel was al in haar eerste topic btw..
Descending into the abyss.
hij studeert aan mijn universiteit hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nigga please,
Ze is waarschijnlijk 16 en geplayed op FB. Iemand moet haar de waarheid vertellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |