TS waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:39 schreef Picchia het volgende:
Ik heb dat weleens gedaan. Het is ongelooflijk riskant. Je kunt zo je 239 vrienden kwijt raken.
Ik wil d'r wel even bij vermelden dat ik 16 ben, de leeftijd waarop het zo'n beetje het meeste gebruikt word..quote:
Hoe kom jij nou weer bij die leeftijd?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:40 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Ik wil d'r wel even bij vermelden dat ik 16 ben, de leeftijd waarop het zo'n beetje het meeste gebruikt word..
Tegenwoordig niet meer. Wanneer een kind geboren wordt, wordt er haast al een profiel aangemaakt.. Al duizenden jongetjes van 8 hebben zo'n profiel en steeds meer ouderen verwijderen hemquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou weer bij die leeftijd?Volgens mij is het gemiddelde hoger, hoor.
Uitgekookt om dat in februari te doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:37 schreef braddofiel het volgende:
Of ik het volhoud zal ik nog wel zien, ik probeer het in ieder geval 1 hele maand.
Het gemiddelde ligt waarschijnlijk hoger ja, maar ik denk dat hij bedoelt dat pubers van rond de 16 er het meeste waarde aan hechten, en dat is dan wel weer waar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou weer bij die leeftijd?Volgens mij is het gemiddelde hoger, hoor.
Jezus, 29 had ik ook weer niet verwachtquote:Hyves zegt namelijk dat de gemiddelde leeftijd van de hyvers 29 is en dat hun grootste doelgroep in de leeftijd 20-34 valt!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:47 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Uitgekookt om dat in februari te doen.
Scheelt toch weer 2-3 dagen
Bij Facebook heb je ook een pagina's met alle updates van vrienden, "Startpagina". Daarnaast zitten er op Facebook gelukkig een stuk minder irritante R&R vragende mongolen dan op Hyves.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:50 schreef Apotheose het volgende:
fb gebruik ik eigenlijk meer om de spelletjes![]()
Hyves vind ik nog t prettigst werken. Leuk om op 1 pagina al de updates van je zogenaamde vrienden te lezen (bij fb niet naar mijn weten) en om je eigen profiel te 'pimpen'. Dat sommige lui daar geen gevoel voor hebben en hun profiel pimpen zodat de bezoekers hoofdpijn krijgen... tsja...
En twitter... ach, ik wil daar niet zozeer vanaf maar heb besloten om maar es ff een poos niks meer te posten. Gewoon, omdat het kan. Tis wel leuk om al t nieuws ed zo als eerst binnen te krijgen. ook van je regio. Maar wat ik pas echt belachelijk vind is 4square. Als ik inbreker was had ik t wel geweten
Wat doe je nog op fok?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:37 schreef braddofiel het volgende:
En dan heb ik het hier natuurlijk niet over echte zelfmoord, maar over het verwijderen van je profiel op zo'n beetje alle sociale netwerken.
Tegenwoordig merk je dat steeds meer mensen afhankelijk worden van profielsites als Hyves, Facebook, Twitter en MSN, een leven zonder deze sociale netwerken kunnen sommigen zich haast niet eens meer voorstellen.
Ik wilde dit dus eens proberen, dus heb ik het gedaan ook
Of ik het volhoud zal ik nog wel zien, ik probeer het in ieder geval 1 hele maand.
Zijn er nog anderen die dit ook wel eens gedaan hebben? En wat voor ervaring had je ermee?
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
TS ziet het verband niet tussen online zelfmoord en FOK!
Vandaar dat ik niet zo snel zal stoppen met Fok!kenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:16 schreef Moffol het volgende:
FOK! is gewoon de rode draad door je leven. Als je daarmee kapt, pleeg je letterlijk zelfmoord.
Het zullen er weinig zijn, maar kwaliteit boven kwantiteit toch ?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Moet je je eens voorstellen contact te houden zónder digitale middelen, dus ook geen mobiel.
Jij bent zo'n Homo die al die Apps toegang geeft tot informatie van je Vrienden. Verwerpelijk stukje egocentrische tyfusmens, dat ben jij. Het kan me geen reet schelen wat jij vindt.quote:
Met je Twitter Spam. Als je daar niet voor betaalt krijg verdien je het om een nutteloze Twitter account te hebben. Twitter is voor oninteressante mensen die denken dat ze interessant zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:19 schreef Grunge. het volgende:
Twitter aangemaakt, nooit verwacht dat ik dat zou doen want ik had er altijd een grote bek over, maar Twitter is zo niet vergelijkbaar met iets als Hyves. Ik heb ook vrijwel alleen maar followers die ik daar gevonden heb, het is lekker vrijblijvend allemaal.
Prima, maar het is een goede plek om van alles op te spuien. Als je het niet interessant vindt, hoef je er niet heen. Je volgt mensen die jij het volgen waard vindt en andersom, daar komt niets van 'moeten' bij kijken. Dat is het mooie aan Twitter, er wordt niet steeds gevraagd waar je bent. Voor mij persoonlijk is Twitter een veel fijner medium. Ik dacht er eerst hetzelfde over als jij, hoor, maar ik heb daar toch van terug moeten komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:22 schreef XLR80R het volgende:
[..]
Met je Twitter Spam. Als je daar niet voor betaalt krijg verdien je het om een nutteloze Twitter account te hebben. Twitter is voor oninteressante mensen die denken dat ze interessant zijn.
Ja. Het ligt er maar net aan hoe je er mee omgaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:27 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Prima, maar het is een goede plek om van alles op te spuien. Als je het niet interessant vindt, hoef je er niet heen. Je volgt mensen die jij het volgen waard vindt en andersom, daar komt niets van 'moeten' bij kijken. Dat is het mooie aan Twitter, er wordt niet steeds gevraagd waar je bent. Voor mij persoonlijk is Twitter een veel fijner medium. Ik dacht er eerst hetzelfde over als jij, hoor, maar ik heb daar toch van terug moeten komen.
waar heb je 't over en waarom zit je mijn quote zo te verneuken??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:02 schreef XLR80R het volgende:
[..]
Jij bent zo'n Homo die al die Apps toegang geeft tot informatie van je Vrienden. Verwerpelijk stukje egocentrische tyfusmens, dat ben jij. Het kan me geen reet schelen wat jij vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |