In zeker zin wel. Dit was de eerste keer dat het in me opkwam...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef BzP het volgende:
Thats what she said kan je op zoveel manieren erin gooien![]()
Wat een geniale quote is het toch
thanks voor de spoilerquote:Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Fucking geweldig dat dat zijn laatste woorden zijn in de serie
Hoezo een spoiler? Iedereen weet dat dit zijn laatste ep was en als het in de USA is uitgezonden mag het hier besproken worden zonder spoilertags. Daarom is het een US topic.quote:
het viel me net in.....quote:Op maandag 9 mei 2011 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoezo een spoiler? Iedereen weet dat dit zijn laatste ep was en als het in de USA is uitgezonden mag het hier besproken worden zonder spoilertags. Daarom is het een US topic.
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vorige week nog, m'n vriendin zei iets en ik dacht gelijk "that's what she said''
Geregeld! Mijn bazin is namelijk de vrouwelijke versie van Michael Scott. Ze maakt nog net geen 'that's what he said' jokes...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:59 schreef eriksd het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je in een compleet willekeurige situatie aan The Office moet denken en dan uit het niets even moet gniffelen?
Dat ze die weddenschap houden of stanley wel iets opvaltquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:59 schreef eriksd het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je in een compleet willekeurige situatie aan The Office moet denken en dan uit het niets even moet gniffelen?
Hou al op
16, en nu moet ik dl links hebben.. iemand?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:15 schreef BzP het volgende:
[..]
het viel me net in.....
ik ben pas bij episode 15
Daarom moet Gervais komenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:56 schreef DUK het volgende:
Hahaha dat was welliche wel de grappigste scene van de aflevering...
Ik moet er echter niet aan denken dat ze het HELE nieuwe seizoen met Ferrell gaan schieten...
Grappig inderdaad. Show gaat al langer mee dan je je realiseertquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:16 schreef justmattie het volgende:
http://nymag.com/daily/en(...)u.html#photo=1x00002
Leuk om die 'toen en nu' foto's te zien
Ryan door de jaren heen wat een held tochquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:16 schreef justmattie het volgende:
http://nymag.com/daily/en(...)u.html#photo=1x00002
Leuk om die 'toen en nu' foto's te zien
Ohja Michael was er nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verrassend toffe aflevering, ja, Michael geen moment gemist.
Vooral die kop van Gabe als hij terug uit dat vergaderzaaltje kwam. En de jazz-hands van Dwight.
Haha inderdaad. "no, i can't do this".quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:18 schreef justmattie het volgende:
Dwight die de meeting binnenkwam met z'n cowboyhoed en een toneelstukje à la Michael wilde doen![]()
Ik vond het voorspelbaar toen Andy zei 'tijdelijk doof te zijn geweest' Ik wist gewoon dat ze toen met 'm zaten te fuckenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:06 schreef Slickk het volgende:
Eindelijk weer eens een goede aflevering waar ik om moest lachenAlleen dat stukje met Kevin die naar de wc ging terwijl net die piranha was doorgespoeld vond ik wat te voorspelbaar en flauw.
Jim en Dwight speelden fenomenaal.
Schrok me wel dood toen die pistool afging
Hmm, dat heb ik gemist. Topaflevering!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:08 schreef RacerDKB het volgende:
Heel erg leuke aflevering
Creed die instinctief dat pistool pakt en wegmoffelt, hoe geniaal was dat.
Het duurt dan ook nog geen één seconde, dat maakt het briljantquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:54 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik gemist. Topaflevering!
Ik had het al gezien jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het duurt dan ook nog geen één seconde, dat maakt het briljant
Na die gunshot, net voordat Toby komt vragen wat er is.
quote:Jenna Fischer Is Pregnant!
After becoming an aunt recently, Jenna Fischer acknowledged, “I already wanted kids, but even more so now.”
Her wish is coming true.
The Office star, 37, and her husband Lee Kirk are expecting their first child, a rep for Fischer confirms to PEOPLE.
Fischer and Kirk were engaged in 2009 while both were vacationing in Europe and got married last July, with Survivor‘s Jeff Probst officiating the ceremony.
Fischer already has some experience in mommyhood. Her character Pam Beesly on NBC’s hit show had a baby with her on-screen hubby Jim Halpert, played by John Krasinski.
Ik miste hem niet echt. Andy, Gabe, Darryl en de rest vermaakte me prima.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:13 schreef eriksd het volgende:
Ik miste Michael wel een beetje; hij vormde met Jim en Dwight de perfecte driehoek. Je hebt nog een nr. 3 nodig.
Maar verder uitstekende ep. Vooral die 21-cijferige printercode.
Ja want staat klaar om in het water te springen, verdrinkingsdood tegemoet...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:55 schreef RacerDKB het volgende:
En de nieuwe dame zielig in d'r eentje.
Als stomme Gabe maar van haar afblijft
Misschien gaat Jim wel vreemd met haar
In het eerste seizoen probeert hij teveel de Gervais humor op zich te nemen...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef vaasinbloem het volgende:
Net het eerste seizoen afgekeken (nog nooit gezien) en wat is Michael veranderd zeg, qua personage. Daar was die echt nog een koudbloedige lul. Hij blijft wel een lul in de rest van de seizoenen, maar meer iemand die lullige opmerkingen maakt door zijn naïviteit. In het eerste seizoen is die echt gewoon een lul
Toby ook helemaal verheugd dat hij handboeken mocht gebruiken die hij nooit gebruiktequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het duurt dan ook nog geen één seconde, dat maakt het briljant
Na die gunshot, net voordat Toby komt vragen wat er is.
daarom zie ik dit gewoon als een van de eerste afleveringen van een nieuw hoofdstuk, mezelf voor de gek houden is zo gek nog nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:08 schreef fwokker het volgende:
Volgens mij hebben ze echt veel geknipt. Ze zullen vast wel een interview met Carrey hebben opgenomen en die andere kerel waar Darryl zo bezorgd om was komt verder ook helemaal niet terug. Ben benieuwd of er een director's cut oid op de dvd komt.
Verder wel een leuke aflevering maar ze hebben zichzelf genaaid door Goodbye Michael zo goed te maken. Het voelt niet als een finale.
Spader was in ieder geval behoorlijk overtuigend. Dat kan leuke confrontaties worden met Dwight en Jimquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Doe maar Spader als nieuwe baas, die paste er wel tussen.
?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:35 schreef PiRANiA het volgende:
Iemand de laatste ep al gezien?
S07E26 kan ik (nog) nergens downloaden...
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
S07E25 Search Committee (Part 1)
S07E26 Search Committee (Part 2)
Ik vind het nogal vaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |