Ja dat zou echt hilarisch zijn!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef RedGuy het volgende:
Hopelijk komt er nog een goede huwelijksaflevering en dan is het over met Micheal Scott.
Gervais heeft volgens mij al een paar gezegd dat ze te lang doorgaan dus dat zal wel nietquote:Op maandag 28 maart 2011 15:01 schreef Waaghals2010 het volgende:
Ik lees hierboven heel vaak over de nieuwe baas, maar Will Ferrell zal niet de nieuwe baas worden. Dit is slechts een gast rol voor een paar afleveringen.
De nieuwe baas zal wel geheim blijven tot de seizoensfinale. Ik gok overigens op Ricky Gervais.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ricky Gervais is een toffe peer maar ik denk dat een 'nieuw' personage voor een mooie frisse wind kan zorgen en bovendien Will Arnett![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |