Wat ik overigens zwaar overtrokken vind.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die poll lijkt me serieus vervalst, aangezien er zowat overal een "alles behalve Catherine Tate" consensus was.
quote:James Gandolfini niet, James Spader wel in The Office
Nog altijd is niet bekend wie Steve Carrell als grote ster van The Office gaat vervangen. James Spader en James Gandolfini zijn benaderd voor een rol in de komedieserie.
NBC heeft Gandolfini benaderd maar volgens Variety heeft Tony Soprano vriendelijk maar onmiddelijk bedankt voor de eer. Het zou een aparte casting zijn en wellicht nog een goede ook: een agressieve baas van The Office die iedereen intimideert...
James Spader daarentegen heeft positief op een aanbod van NBC gereageerd.
Probleem met die onwijs goede acteurs is dat ze moeilijk van hun glansrijke karakter afkomen. Tenzij ze precies hetzelfde karakter gaan spelen maar dat is waarschijnlijk niet lang vol te houden.quote:
Ray Romano moest ik wel om lachen. Vooral omdat ik hem alleen ken van dat typetje van Everybody loves Raymond.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:28 schreef waht het volgende:
Ik vind ze allemaal wel prima behalve Ray Romano en Jim Carrey. Die zijn te typisch.
Alan Shorequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:47 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.nbc.com/news/2(...)abre-dunder-mifflin/
Seizoen 8, 22 september, met James Spader
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |