abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93358547
Het dreumestopic (1-2 jaar) Deel 116

De dreumesjes:

*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***

Ik gooide em dicht...
pi_93358570
Ga zo op bijwerken. Nu eerst kind in bad en in bed!
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:26:07 #3
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_93360070
Oeke, hoe is het nu met Ko? Ik wist niet dat bv zo goed werkt daar tegen, maar, beter! Heeft hij er nog een beetje van binnen gekregen en gehouden? Tjonge, t is ook overal goed voor zeg, die bv :D
pi_93361861
Arme Ko. Hannah had het een week terug vrij heftig, maar het overgeven was binnen anderhalve dag over. Daarna kwam een aantal dagen diarree (en ze heeft ons beiden aangestoken). Ik heb wel het idee dat het overgeven op zich Hannah niet zo veel deert. Die gooit het er uit en gaat dan vrolijk verder waar ze mee bezig was, of ze gaat even met haar vinger in de kots roeren :X :')
Diarree is wel drama, want dat staat garant voor kapotte billen.

Vanmiddag loopschoentjes gekocht met mijn dametje. Ze pakte de winkeldames helemaal in, maar moest even hard huilen toen een bejaarde man tegen haar ging praten. Dat huilen doet ze ook bij mijn oma (86). Ik geloof dat mijn kind bang is voor bejaarden :@
pi_93362627
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:26 schreef mikoxx het volgende:
Oeke, hoe is het nu met Ko? Ik wist niet dat bv zo goed werkt daar tegen, maar, beter! Heeft hij er nog een beetje van binnen gekregen en gehouden? Tjonge, t is ook overal goed voor zeg, die bv :D
Haha, ja he? Wondermelk. ):O :P
Ko is heel stil en rustig, heeft vanmiddag nog anderhalf uur geslapen, ik ben er lekker bij gekropen. O+
En hij heeft veel waterpoepluiers. En koorts. Maar ik hoop dat de nacht beter gaat, hij spuugt in elk geval niet meer.
Hij ging het spugen trouwens tegenhouden/inslikken. Hij vond het echt niet leuk. :{

Fijn nieuwe schoentjes, Octo, ze zijn leuk. :Y
Oje, Hannah bang voor bejaarden? :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:26:16 #6
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93362754
Och jee, Ko heeft denk ik het Noro-virus te pakken. Lang leve de bv! *O*
Kobusje, knap je wel snel op kerel :*
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:29:47 #7
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93363234
Harry :D het is echt een jongetje. Rondrennen als een kip zonder kop en bij het omkukelen gelijk weer opstaan en verder gaan. Hannah is veel voorzichtiger (want je zou maar eens vallen!) en als ze valt dan vindt ze dat zelf vooral heel dramatisch.
pi_93364865
Hihi schattig filmpje van rennende Harry :D

Arme Ko ziek begrijp ik (sorry heb vorig deel niet meer gevolgt).
Beterschap voor je ventje.

Hannah die bejaarden eng vind 'oeps'. Misschien even langs een bejaardentehuis om haar eraan te laten wennen :P ;)
pi_93365608
Ah, een nieuw topic! Goed excuus om niet alles bij te lezen :@ Ik hou het echt niet meer bij. Willow zit (denk ik) weer in een tandjesfase, paar dagen koorts gehad, veel ellende, zielig, niet willen/kunnen slapen en daarnaast snipverkouden met veel hoesten, dus 't is echt fulltime kindzorgen hier, geen tijd voor internet. Maar goed, toch even een nieuwe poging wagen.

Overigens heeft m'n meiske wel tijd gevonden tussen het ziek zijn door om een paar nieuwe woordjes te leren als "banaan" en "oorbel" en "ketting" :o Ik draag nóóit sieraden, maar mijn moeder was hier, de ketting was interessant, mijn moeder zei: Dit is een mooie ketting he? En Willow zegt zo: ketting! Ik vind het knap. En dat terwijl ze woorden die ze dagelijks hoort nog altijd weigert te zeggen :P Maar de afgelopen week is ze wel héél druk geweest met klanken nabootsen. Buiten, eten en auto zijn steeds beter herkenbaar, en de rest ben ik vergeten. Ohja, speen zegt ze nu ook, haha.

Haha, Hannah die bang is voor bejaarden _O- Zo is Willow bang voor de (Indiase) huisarts en voor de (enigszins getinte) buurman en buurjongen, de kleine racist :o en dat terwijl het buurmeisje net zo donker is en daar is ze helemaal gek op, maarja.

Beterschap voor Ko! :*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_93369040
Echt een dame dus, die willow!

Je moet trouwens in het vorige topic nog wel even mijn filmpjes kijken en dan oeh en ah roepen.

En isabeau gaat huilen van haar opa als hij weer eens denkt dat 2 het leuk vindt als hij op handen en voeten gaat blaffen. Maar meestal vindt ze hem erg lief. Bejaarden, zelfs zwarte. ;) vindt ze prima.
pi_93371417
Hier is het al een week een ware hel. Weinig slaap 's nachts, te veel Bumba gezien. Ik ben gisteren ingestort en heb bijgeslapen bij m'n ouders vandaag.

Kind kan er ook niks aan doen, daar is het nog zieliger voor. Overal schieten de kiezen door en snipverkouden dus ademen 's nachts gaat moeilijk.

Ik las over een zieke Ko, beterschap! Overgeven is zo sneu en zielig. Hopelijk is dat 1-daagde virus. Arme Ko heeft z'n portie ziek zijn zo wel erg zeg de laatste tijd.
En Willow die ook zit opgezadeld met tandjesleed in combi met flink verkouden, hopelijk daar ook snel verbetering!

Voor de rest niet echt bijgelezen. Wel over bejaarden-dreumes interactie. Mette heeft geen problemen met bejaarden. Ze is altijd erg gefascineerd voor bejaarde handen. Dat bestudeerd ze dan helemaal en gaat ze uitgebreid voelen en moeilijk kijken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93371661
Oh Sorbo tussen de bedrijven door heb ik wel jouw filmpjes bekeken hoor! En zonder het te typen zeker ge-oehd en ge-aahd! Heerlijk zo wandelen. En dat filmpje dat ze gaat "slapen" vond ik helemaal geniaal! O+

Wickie! :*
  zondag 27 februari 2011 @ 07:19:29 #14
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_93380502
Goodmornings :) Ik ben totaal niet bijgelezen, maar ik moet gewoon even vertellen hoe mijn manneke net bij me op de bank is gekropen en me nu de hele tijd over mijn haar aan het aaien is: 'aaaaaaaiiiii' O+ O+

En ik zit nu aan de gele stickertjesmedicijnen en ze hakken erin, dus ik heb de afgelopen anderhalf dag stoned op de bank doorgebracht :') Vergeef me dus mijn afwezigheid, maar aan mij heb je op het moment ook weinig..
3!
pi_93380529
Arme Ko zo ziek -O- Gaat het al wat beter?

Isabeau wat ben je toch een dametje! En wat blijf je netjes op de stoep! ^O^ En wat sneu van haar vingertje! :*

Oh Harry, kleine man O+ Wat ben je lekker vlot :Y

Hanna bang voor bejaarden :o Zou ik ook zijn!

Wickie, wat ellendig voor beide :* Lekker geslapen vannacht?

Incantrix, volgens mij ben je ook wel aaibaar ;) Stoniewonie O+
Beterschap! :* :*

Hier alles goed. Manlief nog steeds met zn been languit en ik heb dus geen laptop meer tot mn beschikking want hij is gewoon aan het werk. Ik kan meelezen vanaf zijn mobiel, maar reageren gaat allemaal niet zo. Dus ik ben er wel, maar niet actief :N
Rienk is zo tof, hij fluistert terug als ik tegen hem fluister, eet beter drinkt een stuk beter! en is gewoon zo tof. Kan heerlijk giebelen en stoeien en snapt eindelijk de werking van de tv ;) We hebben een favoriet programma. Hopla! Hij kan de hele dag wel naar Holpa kijken maar we laten hem voornamelijk kijken als ik even rustig wil bij lezen ;) Of als ik even tijd rekken moet voor eten of slapen.

Afgelopen vrijdag een stoeltje voor hem gekocht. Hij gaat nog zitten ook :o _O- *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 27 februari 2011 @ 07:49:43 #16
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93380542
Geeft niet joh trix, we zijn wat van je gewend :+

Thomas is wakker en wat aan het miemelen, maar ik heb nog geen zin om op te staan. Het is echter wel mijn beurt dus helaasch...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_93380627
Haha VLindur, dat is echt het eerste kind wat ik ken die echt óp z'n eigen stoel zit en ook nog op de officiele manier ;)

Harry O+
Die loopt en rent echt al heel erg goed nu! Alsof hij nooit anders gedaan heeft!

Inca, dat aaien is lief O+
Als Florian je lief vindt gaat het of aaien (aaaah) of hij stort zich vol overgave met zijn mond open in de zijkant van zijn nek met een soort 'WRAAAAAH' keelgeluid dat klinkt niet heel aardig _O-
pi_93380794
Gmoge! Lief zo, Rienk op zn stoel! Willow heeft er ook eentje, die zit/hangt/klimt er ook graag in. O+

Mijn kind heeft (met korte fles-onderbreking) van kwart over zes tot kwart over acht geslapen :o Record denk ik!
  zondag 27 februari 2011 @ 09:33:17 #19
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93381016
in, heerlijk toch!

Hier was er vannacht eentje klaar wakker tussen 2 en 3 :O
'Voordeel': hij sliep tot 8 uur...

Hij verbaasde ons vanmorgen trouwens. Hij was aan papa's oren aan het trekken en in zijn ogen aan het porren (as usual), dus ik was aanhet opnoemen: dat zijn papa's oren en dat zijn papa's ogen. Dus ik zeg tegen hem: waar is papa's mond?
Stopt in zijn vingers in zijn eigen mond :o
Wij dachten dat het toeval was maar elke keer als we vroegen: waar is je mond, dan stopt hij zijn vingers in zijn mond :D
  zondag 27 februari 2011 @ 09:39:37 #20
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93381070
Wat stoer hè, als ze dat soort dingen ineens zelf beginnen op te pikken.

Thomas is nu al drie keer zijn jasje komen brengen, en hij is duidelijk teleurgesteld daar we niet naar buiten gaan. Ik hoop daar het straks nog wat opklaart...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 27 februari 2011 @ 09:49:10 #21
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_93381156
En ook hier mag ik me aansluiten bij de spugende en niets binnenhoudende kinderen.
Sinds gistermiddag houd Roy ook niks meer binnen.
Wel moet ik zeggen dat de kleine beetjes melk die we nu gegeven hebben binnen gebleven zijn.
Vast eten laten we nu maar even voor wat het is.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_93382050
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef innepin het volgende:

Haha, Hannah die bang is voor bejaarden _O- Zo is Willow bang voor de (Indiase) huisarts en voor de (enigszins getinte) buurman en buurjongen, de kleine racist :o en dat terwijl het buurmeisje net zo donker is en daar is ze helemaal gek op, maarja.
Wie is er nou de racist? Ik zie een heel ander verband, namelijk dat het alle drie mannen zijn. :+

Vlindur, wat een simpele oplossing! :7 Ik wil voor Ivan ook wel een stoeltje, maar ik kan niks naar mijn smaak vinden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 10:52:28 #23
5428 crew  miss_sly
pi_93382132
Ik was jullie kwijt!

Hoe is het nu met Ko, oeke?
En Roy ook ziek, beterschap!

Rienk in de stoel O+ ik zei tegen schaap dat ik voor Senna ook een stoeltje wil, zegt ie: ze zit toch prima op de bank. Mmm ja, maar een stoeltje is zo leuk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93382174
quote:
10s.gif Op zondag 27 februari 2011 10:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wie is er nou de racist? Ik zie een heel ander verband, namelijk dat het alle drie mannen zijn. :+

Vlindur, wat een simpele oplossing! :7 Ik wil voor Ivan ook wel een stoeltje, maar ik kan niks naar mijn smaak vinden.
Ik ook niet. Deze was bij de babydump voor 30 euro, van Nijntje. Er zijn ook andere, maar ik had bij de babyplanet mooiere gezien maar die zijn 40 euro. En toen was het geld op en nu was het salaris vers. Dus tja :P
En bij de Ikea hebben ze ook nog wel goedkoper, maar dat zijn harde en ik wilde zachte zodat dat als Rienk hem als klimstoel gebruikt dat vallen dan tenminste zacht is :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_93382176
ik kom eventjes juichen dames, want mijn eet-offensief is onverwacht wel heel succesvol! ravi eet nu elke dag tussen de middag een a anderhalve boterham en 's avonds eet hij nu ook met ons mee *O*

boterhammen eten we saampjes op de bank (met selene erbij). ook gewoon van het 'gewone' brood (gerust een allison bv) en met boterhammenworst :@ kokhalsreflex doet het ook prima merkten we gister toen het wurm een halve gehaktbal naar binnen probeerde te proppen :') de taktiek nu is simpel: hij krijgt zelf wat stukjes/korstjes om mee te zwaaien en te proberen zelf te eten (vertiktie meestal) en ondertussen voer ik hem dan hapjes/kleine stukjes tot hij niet meer wil. ventje wil perse gevoerd worden!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')